Olen hoikka, mutta mulla on paksut sellureidet
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Ethän sä silloin ole hoikka.
Painoindeksi on jotain 19, niin pitäisi olla..
Ap
Harrastatko liikuntaa? Olen itse lievästi ylipainoinen, mutta runsaan liikunnan harrastuksen myötä selluliitti on kadonnut reisistäni. Muutenkin keho on kiinteämpi, vaikka painoa on pudonnut vain vähän.
Vierailija kirjoitti:
Harrastatko liikuntaa? Olen itse lievästi ylipainoinen, mutta runsaan liikunnan harrastuksen myötä selluliitti on kadonnut reisistäni. Muutenkin keho on kiinteämpi, vaikka painoa on pudonnut vain vähän.
7 päivänä viikossa.
Ap
Selluliitti on perinnöllistä. Kaikilla on sitä jonkin verran, mutta määrä vaihtelee yksilöittäin todella paljon. Muistan joskus nuorempana kuin langanlaiha malliystäväni tuskitteli selluliittia.
On yleinen väärinkäsitys, että selluliitti johtuu vain ylipainosta.
Minulla oli selluliittia silloinkin, kun rasvaprosentti oli alle 18. Ja nilkoissa pysyi ne ikävät rasvapatit... pienenivät kyllä, mutta eivät silti hävinneet, jotta olisin saanut kauniit ja sirot nilkat. 🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän sä silloin ole hoikka.
Painoindeksi on jotain 19, niin pitäisi olla..
Ap
Siinä tapauksessa selluliitti on pääsäsi.
Salillakin näkee treenattuja naisia, joilta kuitenkin erottuu trikoiden läpi selluliittikuoppia. Hoikkia siis ovat ja huomaa, että käyneet pitkään. Eli se nyt vaan kuuluu naisen elimistöön jotenkin.
Eihän se haittaa kun sivuunhan ne sitten kuitenkin laitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli selluliittia silloinkin, kun rasvaprosentti oli alle 18. Ja nilkoissa pysyi ne ikävät rasvapatit... pienenivät kyllä, mutta eivät silti hävinneet, jotta olisin saanut kauniit ja sirot nilkat. 🥺
Paksut nilkat!
Vierailija kirjoitti:
Ikävä perintö paksut reidet
Pienempi paha se reisi kuin se että kaikki valuu vatsaan
Minulla sama. Yläkroppa laiha ja hoikka ja kaikki rasva menee reisiin. Epäilen että johtuu endometrioosista ja että estrogeeni kerryttää juuri rasvat sinne.
Jännittävä huomata kuinka naisillakin on niin paljon vääriä käsityksiä selluliitista, kuten että sitä ei voi olla oikeasti laihalla ihmisellä ja että liikunnalliselle sitä ei voi muodostua.
Voi kun saisin sinut lähäriin ja ristisi jalkasi alaselkäni ja perseeni ympäri ja puristaisit lujaa. Ei selluliitit haittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla sama. Yläkroppa laiha ja hoikka ja kaikki rasva menee reisiin. Epäilen että johtuu endometrioosista ja että estrogeeni kerryttää juuri rasvat sinne.
Mullakin on ihan luinen yläkroppa eikä rintoja ollenkaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä perintö paksut reidet
Pienempi paha se reisi kuin se että kaikki valuu vatsaan
Kaksi pahaa , vaikea ottaa kantaa. Vatsan voi kuitenkin aihduttamalla saada pois, reisiä ei millään konsteilla.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun saisin sinut lähäriin ja ristisi jalkasi alaselkäni ja perseeni ympäri ja puristaisit lujaa. Ei selluliitit haittaisi.
Puristaisin niin lujaa, ettei sulla henki kulkisi.
Ap
Apua