Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mut heitettiin pihalle leffasta

Vierailija
25.07.2015 |

en kyl käy enää koskaa missää lensin tänää leffasta pihalle ihan turhasta, mieluummi vedän vaik sipsei kotona ja katon netflixii. Jotkut tyypit mun takana sano mulle että lopeta tekstaus kun katoin snapchattia ja tinderiä käskin niitä olemaan hiljaa oon maksanu tästä voin kattoo mun puhelint jos haluun. Sit ne hetken päästä tuli vielä uudestaa jotai iniseen ja en sanonu enää mitää vaa katoin vaa hetke puhelinta. Sen jälkee joku vitun STEVARI tuli ja sano että neidin täytyy lähteä ja aloin vaa raivoo ja huutaa jotai sie leffas, niiku et mitä vittua miten jostai tollasesta voi muka lentää pihalle. Sit lähin menee sieltä koko paikasta vaa ja heitin mun popparit pitkin käytävää samalla ku kävelin ulos. ei kyl haitannu kävin kattoo jotai mäd maxii poikakaverin kaa oli ihan surkee elokuva ei kannata käydä kattoo. mun poikaystäväki sano että vitun urpoja ne siellä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska provo

Vierailija
2/10 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Ei eloluvissa kuulukaan kännykkää vahdata, se häiritsee elokuvasta nauttijoita kun se valo loistaa pimeässä leffasalissa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 23:28"]Paska provo
[/quote]

Aika hyvin saavutettu kyllä tuo keskenkasvuisen paska kielitaito :D

Vierailija
5/10 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa.

Vierailija
6/10 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti kirjoitettua Itä-helsinkiä manne-aksentilla.

Vierailija
7/10 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Jos on maksanut leffalipusta niin voi mekastaa ja häiriköidä omalla paikallaan. Siitän me maksetaan?

Vierailija
8/10 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvateattereissa näkee vieläkin liian usein ihmisiä räpläämässä puhelimiaan tai lörpöttelemässä. Kuka haluaa maksaa siitä että pääsee jauhamaan paskaa pimeään saliin?

Vierailija
9/10 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, soo soo!

Vierailija
10/10 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo. Kukaan oikea ihminen ei ole niin idioottimainen, että käyttäytyy noin huonosti ihmisten ilmoilla, tinderöi suhteessa ja perään vielä mollaa vuosikymmenen parasta toimintaelokuvaa. Siis oikeasti parasta, sekä kriitikkojen että normikatsojien mielestä.

1/5, et edes yrittänyt.