Kakalla VAN kotona, Pitää opettaa jo lapsille!
Nämä työpaikalla ja vieraissa paskovat ovaat totisesti moukkia. Jokainen tietää, mikä hajuhaitta uloste on.
Terve ihminen voi koulia suolensa toimimaan kotona ollessaan tai matkoilla tietysti omassa hotellihuoneessa. Yksikin inheä mies käy joka helvatan aamu työpaikan vessassa tyhjentämässä suolen sisällönsä. Ei sitten kotona voi tätä tehdä? Kuvottavaa!
Ymmärrän, jos on pakko, niin on pakko esim. ripulin yhteydessä. Mutta nyt en puhu siitä!
Kommentit (185)
Sairasta porukkaa! Eikö kakkakaan saisi tulla enää silloin kuin tarve on?! Minkähänlaisia jälkeläisiä näillekin niuhoille kasvaa? Omalla lapsellanikin oli kaveri, jonka äiti oli opettanut, että hikoilu on RUMAA. Tämä tyttö ei uskaltanut leikkiä mitään vauhdikkaampia leikkejä, kun pelkäsi että äiti toruu ja laittaa heti kotiin mentyä pesulle.
Mun puolesta ihmiset saa käydä paskalla missä haluaa ja milloin haluaa, mua se ei haittaa. Itse käyn kuitenkin mieluiten kotona rauhassa. Mun mielestä ei todellakaan voi vaatia ettei ihmiset kävis ulostamassa muualla kun kotona. Jos on hätä niin on hätä, ei siinä pidä 8h odotella. Vessat on pissaamista ja kakkaamista varten ;)
Hoitoalalla työskentelevänä tekee mieli vielä sanoa, että meitä on sellaisiakin, jotka pesemme toisten kakat sukupuolesta riippumatta. Toivottavasti keskustelun aloittaja ei joudu koskaan (vanhanakaan) hoidettavaksi siihen hoitolaitokseen, missä työskentelen. Uhallakin pitäisin häntä pitkään kakkavaipoissaan, että tottuisi viimeinkin kakan hajuun ja ymmärtäisi senkin asian kuuluvan normaaliin ihmisen elämään.
Niin, eli jos sinä voit itse paskoa silloin kuin haluat niin kaikki muutkin voivat, vai? Itse en ainakaan, vaan se paska tulee klo X tai sitten vasta seuraavana päivänä, ja pidättäessä on loppupäivän karsea olo. Joillakin voi olla myös pidätysvaikeuksia tai mitä tahansa muuta mitä sulle ei ehkä tulis edes mieleenkään. Joo, paska haisee mutta se kuuluu elämään. Ota prinsessakengät pois jalasta.
Lasten paskomiseen en ehkä puuttuisi, mutta ap:n työpaikan miehellä on kyllä vähän erikoinen tapa paskattaa itsensä joka aamu töissä...Luulisi olevan itsellekin mukavampaa paskoa omassa rauhassaan kotona. Siitä tulee sitä paitsi aika paljon ylimääräistä vapaatakin verrattuna niihin työkavereihin, jotka paskovat kotona omalla ajallaan.
Joo. Ihanaa on myös alle kouluikäisen lapseni kaveri, jota kakattaa aina kun se tulee kylään. Ilman vanhempia. On ällöttävää pyyhkiä vieraan lapsen takapuolta.
Just. Lapseni saisi kulkea aika kauan vaipoissa, jos vain kotona saisi käydä kakalla. Saako lapsi sitten kakata ollenkaan esim. 8 tunnin päiväkotipäivän aikana?
Se hätä kun iskee monesti aika yllättäen, aika paha jollekin 4-vuotiaalle sanoa että "pasko viiden tunnin päästä kotona, täällä kauppakeskuksessa ei kehtaa". Just sillä tavalla kasvaa turhaan omia ruumiintoimintojaan häpeileviä ihmisiä, jotka teininä punastelevat varmaan hammaslääkärissäkin.
Pönttöharjaa voi toki opettaa käyttämään ja vessan vetämään.
Sen verran suvaitsevainen olen, että tietysti pikkulapsille suon erivapauksia. Semminkin, jos ovat vasta opettelemassa potalle/pöntölle.
Aikuinen ihminen kuitenkin voi ennakoida paskomisen tarpeensa hyvinknin. Sitä ei pidä ajoittaa töihin tulon alkuun, vieraille mennessä tai julkisiin vessoihin.
Tämän pidän!
-ap
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:06"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:00"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:53"]Nämä työpaikalla ja vieraissa paskovat ovaat totisesti moukkia. Jokainen tietää, mikä hajuhaitta uloste on. Terve ihminen voi koulia suolensa toimimaan kotona ollessaan tai matkoilla tietysti omassa hotellihuoneessa. Yksikin inheä mies käy joka helvatan aamu työpaikan vessassa tyhjentämässä suolen sisällönsä. Ei sitten kotona voi tätä tehdä? Kuvottavaa! Ymmärrän, jos on pakko, niin on pakko esim. ripulin yhteydessä. Mutta nyt en puhu siitä! [/quote] Mulla on työkaveri joka paskoo monta kertaa päivässä ja viipyy meidän tston ainoassa vessassa ainakin 20 min joka kerta. Mitä se tekee siellä? [/quote] Kysy siltä jos se nuin paljo kiinnostaa. Itsellä chroni ja käyn pahimmillaan yli 20 kertaa päivässä vessassa.
[/quote]
Kiva elämä sulla.
Mutta nyt ei puhuttu sairaista, vaan ihmisistä, jotka voivat aivan hyvin käydä kotonaan paskalla
Sulla tuskin on työpakkaa ja tuskin olet kovin suosittu vieraskaan tuolla ominaisuudella, joten varmasti lähinnä paskot kotonasi tai missä sairaalassa nyt oletkaan.
-ap
[/quote]
En ole ylempi, mutta minulla on vähän samantyylinen vaiva. Mutta ei mulle ainakaan ole mikään ongelma käydä kotona paskalla, käynkin aina jos satun kotona olemaan hädän iskiessä. Mutta jos satun olemaan työpaikalla, niin sitten käyn siellä.
AP, jos työkaverisi paskominen on sulle elämää suurempi ongelma, niin neuvo miestä heräämään ainakin tuntia aikaisemmin, että aamukahvi ehtii panna suoleen liikettä jo kotona, ettei tartte tuoda lastia töihin. Ja vielä pieni vihje ihan ilmaiseksi: hankkikaa työpaikkojenne vessoihin ilmanraikastimet ja opettakaa kaikki, siis myös miehet suikauttamaan sulotuoksut ilmaan, ettei hienohipiäisten naisten nenä kärähdä paskanhajuun.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:17"]
Sen verran suvaitsevainen olen, että tietysti pikkulapsille suon erivapauksia. Semminkin, jos ovat vasta opettelemassa potalle/pöntölle.
Aikuinen ihminen kuitenkin voi ennakoida paskomisen tarpeensa hyvinknin. Sitä ei pidä ajoittaa töihin tulon alkuun, vieraille mennessä tai julkisiin vessoihin.
Tämän pidän!
-ap
[/quote]
Myös aikuisilla voi olla pidätysvaikeuksia, erilaisia sairauksia jne. Tämäkin sulle jo kerrottiin...
Miksi ap käyt työpaikan tai julkissa vessoissa? Jos se ajoittaminen ja pidättäminen on niin helppoa hommaa, niin käytä sinä vaan sitä omaa vessaasi.
Vahditko ap työpaikan vessan edessä ettei kukaan vaan mene sinne paskalle? Mikä on sanktio jos näin erehtyy tekemään? Miten arvioit lieventävät seikat, esim. äkillisen ripulin?
Tiesitkö että useimmilla ihmisillä suoli toimii säännöllisesti tietyn ajan kuluttua ruokailusta? Eikö työpäivän aikana saa enää syödä? Tunnusta jo että provoilet.
Mä käyn töissä paskalla koska ei kotona paskomisesta mitään palkkaa saa. Töissä juon työpaikan kahvia ja sitten työpaikan veskiin jossa paskin työajalla ja sitten pyyhin työpaikan paperiin ja pesen käteni työpaikan saippualla ja vedellä. Suosittelen.
Miten paskomista sitten ajoitetaan? Oma vatsa on toiminut teini-ikäisestä lähes tasan kello 11 joka aamupäivä, ei aiemmin eikä myöhemmin. Toki kävisin mielelläni kotona vessassa, jos vaan vatsan voisi käskeä toimimaan aamulla kuudelta ennen töihinlähtöä. En vaan tiedä miten tämän tekisi?
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:20"]
Miksi ap käyt työpaikan tai julkissa vessoissa? Jos se ajoittaminen ja pidättäminen on niin helppoa hommaa, niin käytä sinä vaan sitä omaa vessaasi.
[/quote]
Pissalla käyn tai vaikka kuukautissuojan vaihtamassa, siistiytymässä käsiä pesemällä esim.
Puhun paskantamisesta! Onko nyt vaikea ymmärtää? Se ei kuulu julkisiin tiloihin tai toisten kotiin sen kummemmin kuin tupakointikaan nykyään.
Pidättelystä seuraa terveyshaittoja.
t. Vincent van Kakka
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:29"]
[/quote]
Pissalla käyn tai vaikka kuukautissuojan vaihtamassa, siistiytymässä käsiä pesemällä esim.
Puhun paskantamisesta! Onko nyt vaikea ymmärtää? Se ei kuulu julkisiin tiloihin tai toisten kotiin sen kummemmin kuin tupakointikaan nykyään.
[/quote]
Miksi? Vai etkö osaakaan siis ajoittaa ruumiintoimintojasi pelkästään kotona tehtäviksi? Aika naurettaa vaatia muilta jos ei itsekään siihen pysty.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:29"]
[/quote]
[/quote]
Kuule ap, kyllä se paskantaminen vaan kuuluu ihan jokaisen ihmisen elämään, ja tulee kuulumaan tästedeskin. Tupakoinnin voi lopettaa, mutta koitapas lopettaa paskominen... niin, että ihan turha on noita keskenään verrata. Ja pidätysvaikeuksien yksi syy on liiallinen panttaaminen, jolloin suoli venyy ja sulkijalihas joutuu turhan koville. Sitten se lopulta sanoo poks... Pissi sinä hunajaa, jos osaat, muut ihmiset toimii niinkuin terveet ihmiset toimii.