Kakalla VAN kotona, Pitää opettaa jo lapsille!
Nämä työpaikalla ja vieraissa paskovat ovaat totisesti moukkia. Jokainen tietää, mikä hajuhaitta uloste on.
Terve ihminen voi koulia suolensa toimimaan kotona ollessaan tai matkoilla tietysti omassa hotellihuoneessa. Yksikin inheä mies käy joka helvatan aamu työpaikan vessassa tyhjentämässä suolen sisällönsä. Ei sitten kotona voi tätä tehdä? Kuvottavaa!
Ymmärrän, jos on pakko, niin on pakko esim. ripulin yhteydessä. Mutta nyt en puhu siitä!
Kommentit (185)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:11"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 11:13"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 10:42"]
ap ei siis halua muiden tietävän, että hän kakkaa. aika noloa. ei siis itse kakkaaminen vaan tuo kakkahäveliäisyys.
ota mukaan itse hajuste sinne vessaan. et joudu haistelemaan eikä kukaan sun jälkeenkään.
[/quote] Aikamoinen tiukkis ap on, mahtaa sun verenpaine olla välillä korkealla? Vaikutat hieman estyneeltä ;). Oletko parisuhteessa? On siinä kumppanilla oltavat, kun pitää paskoa hajuttomasti. Hyvä akkojenviikon provo!
[/quote]
Verenpaine normaali! Kylläkin mitattu n. vuosi sitten, joten tilanne on voinut muuttua.
Ja olen parisuhteessa. Kotimme ei ole tarkoittamani julkinen tila, joten käyn kyllä vessassa hänenkin läsnäollessaan muualla asunnossa.
Myös lapsemme tietysti käyvät.
Onko nyt niin vaikea erottaa asioita? Mielestäni ilmaisen itseni tässä täysin aukottoman suoraviivaisesti. Siitä kehujakin -- niin työelämässä kuin muuallakin.
Ulostaminen tieten tahtoen yhteiskäytössä olevissa vessoissa on totaalisen moukkamaista, ellei siihen ole jokin hyvin pätevä syy: akuutti sairauskohtaus tai krooninen vaiva.
Meillä useimmilla näitä nyt ei ole.
-ap
[/quote] No itse olen keski-ikäinen nainen ja toimistotyössä. Minulle ei edes ole koskaan tullut mieleen, että työpaikan vessassa ei saa ulostaa! Kyllä käyn kakilla, en sitä edes häpeile :). Tietysti siivoan pöntön jäljiltäni näppärällä käsisuihkulla, mikä on pytyn vieressä. Hajuja en ajattele, aika tehokas ilmastointi on minun työpaikalla ja voihan sen raikasteen hommata, jos hajut kovasti haittaa.
Vaikutat aika nipolta, kun mokomaa asiaa jaksat miettiä! Kyllä se vessa on tarkoitettu molemmille tarpeille.
Todellakin vain kotona....Ihmekös että törmää lapsiin joilla on paskaamistraumoja. Sitten kun tuollaiset lapset menevät leirille, mökille tai ulkomaille niin ovat sitten ummella maha kipeänä kun eivät pysty tekemään paskaa muualla kuin kotona. Pakko sanoa, vaikka osin myös säälitti, että ärsyttää tyttären serkkutyttö joka pidättää aina paskaa täristen kun on jossain muualla kuin kotona. Inhottaa tuollainen olemus, menisi vessaan, mutta kun ei. Sitten jos on useamman päivän pois kotoa alkaa hirmuinen älämölö että tuleeko se paska vai ei tule....Jokaisessa häissä joissa olemme olleet yhtäaikaa tämä tyttö vääntää paskat housuun. Kuten myös toinen serkkutyttö..ovat siskosten lapsia. Ihan kouluikäisenä tekivät tuota. Korvien väliin niin istutettu traumat siitä missä saa paskantaa.
Cacalla Van Cotona. Hollantilainen aatelismies.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 11:13"]
ap ei siis halua muiden tietävän, että hän kakkaa. aika noloa. ei siis itse kakkaaminen vaan tuo kakkahäveliäisyys.
ota mukaan itse hajuste sinne vessaan. et joudu haistelemaan eikä kukaan sun jälkeenkään.
[/quote] Aikamoinen tiukkis ap on, mahtaa sun verenpaine olla välillä korkealla? Vaikutat hieman estyneeltä ;). Oletko parisuhteessa? On siinä kumppanilla oltavat, kun pitää paskoa hajuttomasti. Hyvä akkojenviikon provo!
[/quote]
Verenpaine normaali! Kylläkin mitattu n. vuosi sitten, joten tilanne on voinut muuttua.
Ja olen parisuhteessa. Kotimme ei ole tarkoittamani julkinen tila, joten käyn kyllä vessassa hänenkin läsnäollessaan muualla asunnossa.
Myös lapsemme tietysti käyvät.
Onko nyt niin vaikea erottaa asioita? Mielestäni ilmaisen itseni tässä täysin aukottoman suoraviivaisesti. Siitä kehujakin -- niin työelämässä kuin muuallakin.
Ulostaminen tieten tahtoen yhteiskäytössä olevissa vessoissa on totaalisen moukkamaista, ellei siihen ole jokin hyvin pätevä syy: akuutti sairauskohtaus tai krooninen vaiva.
Meillä useimmilla näitä nyt ei ole.
-ap
[/quote]
Vessat ovat kusemista ja paskomista varten. Aivan sama onko yksityinen vai julkinen.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:03"]
Cacalla Van Cotona. Hollantilainen aatelismies.
[/quote]
Aika monet heittivät tuon jo. Eli et saa naurunpyrskähdyksiä aikaan.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:05"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 11:13"] [quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 10:42"] ap ei siis halua muiden tietävän, että hän kakkaa. aika noloa. ei siis itse kakkaaminen vaan tuo kakkahäveliäisyys. ota mukaan itse hajuste sinne vessaan. et joudu haistelemaan eikä kukaan sun jälkeenkään. [/quote] Aikamoinen tiukkis ap on, mahtaa sun verenpaine olla välillä korkealla? Vaikutat hieman estyneeltä ;). Oletko parisuhteessa? On siinä kumppanilla oltavat, kun pitää paskoa hajuttomasti. Hyvä akkojenviikon provo! [/quote] Verenpaine normaali! Kylläkin mitattu n. vuosi sitten, joten tilanne on voinut muuttua. Ja olen parisuhteessa. Kotimme ei ole tarkoittamani julkinen tila, joten käyn kyllä vessassa hänenkin läsnäollessaan muualla asunnossa. Myös lapsemme tietysti käyvät. Onko nyt niin vaikea erottaa asioita? Mielestäni ilmaisen itseni tässä täysin aukottoman suoraviivaisesti. Siitä kehujakin -- niin työelämässä kuin muuallakin. Ulostaminen tieten tahtoen yhteiskäytössä olevissa vessoissa on totaalisen moukkamaista, ellei siihen ole jokin hyvin pätevä syy: akuutti sairauskohtaus tai krooninen vaiva. Meillä useimmilla näitä nyt ei ole. -ap [/quote] Vessat ovat kusemista ja paskomista varten. Aivan sama onko yksityinen vai julkinen.
[/quote]
Sinulla olikin kovin omaperäinen, kantaaottava ja eritoten UUTTA tuova kommentti tähän keskusteluun.
Kiitos!
-ap
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:00"]Todellakin vain kotona....Ihmekös että törmää lapsiin joilla on paskaamistraumoja. Sitten kun tuollaiset lapset menevät leirille, mökille tai ulkomaille niin ovat sitten ummella maha kipeänä kun eivät pysty tekemään paskaa muualla kuin kotona. Pakko sanoa, vaikka osin myös säälitti, että ärsyttää tyttären serkkutyttö joka pidättää aina paskaa täristen kun on jossain muualla kuin kotona. Inhottaa tuollainen olemus, menisi vessaan, mutta kun ei. Sitten jos on useamman päivän pois kotoa alkaa hirmuinen älämölö että tuleeko se paska vai ei tule....Jokaisessa häissä joissa olemme olleet yhtäaikaa tämä tyttö vääntää paskat housuun. Kuten myös toinen serkkutyttö..ovat siskosten lapsia. Ihan kouluikäisenä tekivät tuota. Korvien väliin niin istutettu traumat siitä missä saa paskantaa.
[/quote]
Vahinkoalapeukku
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:05"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 11:13"] [quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 10:42"] ap ei siis halua muiden tietävän, että hän kakkaa. aika noloa. ei siis itse kakkaaminen vaan tuo kakkahäveliäisyys. ota mukaan itse hajuste sinne vessaan. et joudu haistelemaan eikä kukaan sun jälkeenkään. [/quote] Aikamoinen tiukkis ap on, mahtaa sun verenpaine olla välillä korkealla? Vaikutat hieman estyneeltä ;). Oletko parisuhteessa? On siinä kumppanilla oltavat, kun pitää paskoa hajuttomasti. Hyvä akkojenviikon provo! [/quote] Verenpaine normaali! Kylläkin mitattu n. vuosi sitten, joten tilanne on voinut muuttua. Ja olen parisuhteessa. Kotimme ei ole tarkoittamani julkinen tila, joten käyn kyllä vessassa hänenkin läsnäollessaan muualla asunnossa. Myös lapsemme tietysti käyvät. Onko nyt niin vaikea erottaa asioita? Mielestäni ilmaisen itseni tässä täysin aukottoman suoraviivaisesti. Siitä kehujakin -- niin työelämässä kuin muuallakin. Ulostaminen tieten tahtoen yhteiskäytössä olevissa vessoissa on totaalisen moukkamaista, ellei siihen ole jokin hyvin pätevä syy: akuutti sairauskohtaus tai krooninen vaiva. Meillä useimmilla näitä nyt ei ole. -ap [/quote] Vessat ovat kusemista ja paskomista varten. Aivan sama onko yksityinen vai julkinen.
[/quote]
Sinulla olikin kovin omaperäinen, kantaaottava ja eritoten UUTTA tuova kommentti tähän keskusteluun.
Kiitos!
-ap
[/quote]
Se on vain karu fakta. Halusit sä sitä tai et.
-ap- kehuu itseään sivistyneeksi ihmiseksi. Sivistynyt ihminen ei tuomitse muiden normaaleja elintoimintoja. Suoli ei kaikilla toimi kellontarkasti. Jos haluaa aikatauluttaa koko elämänsä pilkulleen voi toki toimia, mutta varmasti elämästä katoaa kaikki ilo ja spontaanius. "En voi tänään lähteä kaupungille kun suoleni toiminta häiriintyy" yms. -ap:llä elämä pyörii ilmeisesti kakan ympärillä, koko elämä aikataulutetaan tämän toiminnon ympärille. Ihminen ei ole kone, joku tarvitsee unta vain 6 tuntia, mutta olisi moukkamaista vaatia kaikilta samaa, se mikä toimii itsellä, ei toimi kaikilla. Luulen että -ap- on suvaitsematon ja neuroottinen ja varmasti kuvittelee olevansa jotenkin muiden, meidän tavallisten "paskovien" ihmisten yläpuolella.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:09"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:00"]Todellakin vain kotona....Ihmekös että törmää lapsiin joilla on paskaamistraumoja. Sitten kun tuollaiset lapset menevät leirille, mökille tai ulkomaille niin ovat sitten ummella maha kipeänä kun eivät pysty tekemään paskaa muualla kuin kotona. Pakko sanoa, vaikka osin myös säälitti, että ärsyttää tyttären serkkutyttö joka pidättää aina paskaa täristen kun on jossain muualla kuin kotona. Inhottaa tuollainen olemus, menisi vessaan, mutta kun ei. Sitten jos on useamman päivän pois kotoa alkaa hirmuinen älämölö että tuleeko se paska vai ei tule....Jokaisessa häissä joissa olemme olleet yhtäaikaa tämä tyttö vääntää paskat housuun. Kuten myös toinen serkkutyttö..ovat siskosten lapsia. Ihan kouluikäisenä tekivät tuota. Korvien väliin niin istutettu traumat siitä missä saa paskantaa. [/quote] Vahinkoalapeukku
[/quote]
Ikävä juttu, että sukusi on mielenterveysongelmaista. Meillä kyllä osataan tehdä tarpeet kotona. Kenenkään ei tarvitse yhtään missään täristä. Jos pakottava tarve tulee, niin sitten tietenkin lähimpään vessaan.
Kyse on periaatteesta. On asioita, jotka hoidetaan kodin rauhassa. Mikä vika tässä periaatteessa?
(ja näitä, jotka ilmoittavat, että ovat laittaneet seitsemännentoista alapeukun johonikin kommenttiin, ymmärrän vielä vähemmän kuin yleisissä vessoissa ulostavia. Ketä kiinnostaa sun peukut, idiootti?)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:11"]
-ap- kehuu itseään sivistyneeksi ihmiseksi. Sivistynyt ihminen ei tuomitse muiden normaaleja elintoimintoja. Suoli ei kaikilla toimi kellontarkasti. Jos haluaa aikatauluttaa koko elämänsä pilkulleen voi toki toimia, mutta varmasti elämästä katoaa kaikki ilo ja spontaanius. "En voi tänään lähteä kaupungille kun suoleni toiminta häiriintyy" yms. -ap:llä elämä pyörii ilmeisesti kakan ympärillä, koko elämä aikataulutetaan tämän toiminnon ympärille. Ihminen ei ole kone, joku tarvitsee unta vain 6 tuntia, mutta olisi moukkamaista vaatia kaikilta samaa, se mikä toimii itsellä, ei toimi kaikilla. Luulen että -ap- on suvaitsematon ja neuroottinen ja varmasti kuvittelee olevansa jotenkin muiden, meidän tavallisten "paskovien" ihmisten yläpuolella.
[/quote]
Väärin kaikin puolin!
En mitenkään tuomitse ihmisen normaaleja elintoimintoja. Ihminen hengittää ja inminen ulostaa. Miten voisin tuomita fysiologiset tarpeet?
Kyse on siitä, missä niitä toteutetaan. Esim. hengittää on välttämätöntä jatkuvasti.
++++++
Mutta nyt lopetan, tarpeeksi jankannut olen tätä samaa asiaa ja nyt vain riittää. Eli jatkakaa keskustelua, jos siltä tuntuu tai olkaa jatkamatta.
-ap
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:36"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 11:21"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 10:45"]
[/quote]
Minulla ei ole mitään tarvetta käydä isommalla hädällä työpaikallani. Eli en siis tarvitse mitään hajusteita. Aamukahvin jälkeen hoidan tämän kotona. Jos joskus työmatkalle joudun lähtemään niin aikaisin, että homma ei vielä toimi, niin sitten odottelen hotellihuoneeseen asti tai olen vaikka koko päivän käymättä.
Ei ongelma kenellekään.
-ap
[/quote]
Mietipä että kun panttaa ulostetta, se on KOKO AJAN SISÄLLÄSI vellomassa, eli kannat mukanasi ällöä tuotetta ihmisten ilmoilla, sen sijaan että luonnollisesti poistaisit sen asialliseen paikkaansa. Onpa "hienoa" kulkea päivä ympäriinsä pidätellen muhivaa jätöslastia peräpäässään. Todellinen sivistyksen huipentuma!
[/quote]
Oletko paljonkin saanut palautetta asiasta?
" hei sä selvästi kannat paskalastia peräpäässäsi"...
Eli käsittääkseni sitä ei kukaan huomaa, vaikka näin olisikin. Ja toki sinne vessaan on mentävä, jos on kasvatettu ilman mitään rajoja. Eli siitä vain!
[/quote]
Mua ainakin pierettää ihan alvariinsa jos joudun jostain syystä pidättämään kakkaa. Mitä kauemmin joudun pidättämään, sitä enemmän pääsee pieruja vaikka yrittäisin niitäkin pidättää. Joten jos suinkin on vessa lähellä, käytän sitä ja kakkaan, jotta en tahtomattani levittäisi pierujen kautta sitä paskan hajua ympäristööni. Mutta ilmeisesti aloittaja mieluummin haistelisi koko päivän työkavereidensa pieruja kuin päästäisi heidät vessaan kakalle...
Mua säälittää -ap- toi sun asenne. Ilmeisesti asia vaivaa sua kovasti kun pitää täällä oikein avautua. Onko sulla pahojakin traumoja, estoja ruumiintoimintojen suhteen ? Suosittelen terapiaa, elämä käy kovin raskaaksi jos pitää vahtia ja pahoittaa mielensä muiden kakkaamisesta. Kaikkea ei voi kontrolloida, elämää yleensäkään .
Mulla on 12-tuntisia työpäiviä, ja työmatkoihin kuluu joskus suuntaansa tunti. Joskus se 14 h menee kakkaamattakin, mutta koska kärsin ärtyvän suolen oireyhtymästä, usein se ei mene :)
-ap- nimenomaan missä sen toimittaa, eli wc:ssä mikä siihen tarkoitukseen on kehitetty. Missä tämä wc sijaitsee ei ole merkitystä. Sä et vastaa kritiikkiin ollenkaan, jauhat vaan omaa paskaa.
[/quote] Näin on ja mites sitten toimitaan lähdön kanssa, jos perheessä on vaikka neljä lasta ja kaksi aikuista? Oletko ap säätänyt koko perheen kakkaamisen samaan tahtiin? Miten tämä säätö toimii käytännössä? Käyttekö automatkoilla, käytättekö huoltoasemien vessoja?
Kiva lukee tällasta ja syödä ruskeaa suklaakarkkia.♥
Ne kakkaa samaan tahtiin ja pitää kakkapäiväkirjaa :) seksi suoritetaan lauantaina kello 22, näin on ja se on kalenteriin kirjoitettu. Jos jää väliin, kakkarytmi häiriintyy.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:58"]
[/quote] Näin on ja mites sitten toimitaan lähdön kanssa, jos perheessä on vaikka neljä lasta ja kaksi aikuista? Oletko ap säätänyt koko perheen kakkaamisen samaan tahtiin? Miten tämä säätö toimii käytännössä? Käyttekö automatkoilla, käytättekö huoltoasemien vessoja?
[/quote]
En ole ap, mutta kyllä me kakataan suunnilleen samoihin aikoihin kaikki. Kolme vessaa talossa! Samaan tahtiin ei tarkoita, että me kaikki kakkaisimme klo 8.00, vaan että tiedossa on rytmi.
Nuorin lapsista on kuusi. Ei kovin vaikeaa ole meillä ainakaan ollut.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:48"]
No huh huh, toivottavasti ap olet nyt vapaalla, ettet ainakaan työaikaa käytä paskan jauhamiseen.
[/quote]
Juu... vika lomapäivä eli maanantaina töihin. Onneksi se paskoja on elokuun puoleen väliin lomalla.
Teen tässä samalla vähän kirjallisia töitä, kun ilma nyt suo antejaan kovin koreasti.