Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko suunnilleen voisi maksaa, jos palkkaa yksityisetsivän tarkkailemaan miehensä seuralaisia ja käyttäytymistä Ruotsin-risteilyllä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntiveloitus 100 euroa. Plus kulut.

Vierailija
2/17 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesti muutaman sekunnin googlettaa yksi esimerkki: https://etsivapalvelucontrol.fi/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskempaa lähteä itse mukaan.

Vierailija
4/17 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin lähteä risteilyn hinnalla+200€ käyttörahaa. Tulee halvemmaksi kun yksityisetsivän tuntiveloitus koko reissulta.

Vierailija
5/17 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin lähteä risteilyn hinnalla+200€ käyttörahaa. Tulee halvemmaksi kun yksityisetsivän tuntiveloitus koko reissulta.

Mäkin voin. Lisämaksusta voin vaikka mennä "iskemään"..

Vierailija
6/17 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi tuollaista tehdä? Olen nainen, mutta jos saisin selville että mies on palkannut yksityisetsivän kyttäämään niin se olisi sitten ero. En halua kontrollifriikkiä puolisoksi vaan ihmisen johon voi luottaa. 

Vierailija
7/17 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaa joku nainen seuraamaan sitä. Sitten se nainen raportoi sulle, että kyllä se sua pettää, kun just äsken pantiin.

Vierailija
8/17 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vaan eroa, jos et luota mieheesi? Ennen avioeroon tarvittiin syy, jotta oikeus sen tuomitsi, siksi näitä yksityisetsiviä ennen olikin paljon näissä hommissa.

Vierailija
9/17 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vuorokaudessa maksaisi   1400 euroa tuon yhden firman mukaan. Minä tekisin 400 eurolla vuorokauden töitä + risteilyn hinta. 20 euroa tunti niin kyllä tarkkailisin jotain pettäjää ja ottaisin valokuvat.

Vierailija
10/17 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko työtön alkaa etsiväksii. Maksaako kela kulut ja autoa minulla ei ole joten kai kela maksaa auton ostamisen. Hommia varmaan riittäisi etsivälle.

Vierailija
11/17 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön mies kirjoitti:

Voiko työtön alkaa etsiväksii. Maksaako kela kulut ja autoa minulla ei ole joten kai kela maksaa auton ostamisen. Hommia varmaan riittäisi etsivälle.

Voit ilman muuta ryhtyä etsiväksi! Valtiolta ei kyllä saa mitään tukia siihen, mutta voithan toteuttaa kutsumustasi kerrostalokyttääjänä.

Vierailija
12/17 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sinulla ap on suunnilleen rahaa? Meinaan että kannattaako minun harkita kyttäyskeikkaa.

Vierailija
13/17 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestä miehelle ns. hunaja-ansa. Joku kaverisi varmaan auttaa.

Vierailija
14/17 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin lähteä laivamatkalle kyttääjäksi, satku+kulut. En tee raporttia, vain whatsapp viestit ja kuvat saat heti kun jotain tapahtuu

Vierailija
15/17 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bromenade hytti, ruokabuffetti ja käyttörahaa sen verran että saa taxfreesta pari pulloa viinaa ja ysikannen Stardust baarista sinisen enkelin.

Vierailija
16/17 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähte miehen mukan 500€+kulu ja taka että mies saa pilu ilman kumi! Ei jää epäilys!

Irina.

Vierailija
17/17 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole parasta mieluummin ihan vaan erota, kuin elää suhteessa jossa ei luottamusta. Ei se ole sen arvoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän