Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettävä mies, kertominen hänen siskolleen!

Vierailija
16.07.2015 |

Tapasin nettitreffeillä keski-ikäisen miehen. Hän kertoi olevansa eronnut ja että erosta oli silloin kaksi vuotta. Uskoin aluksi, mutta epäilyni heräsivät ja puristin totuuden esiin. Mies oli naimisissa, ollut jo pari vuosikymmentä. 

Teko oli mielestäni niin törkeä, että päätin ottaa yhteyttyä miehen siskoon ensimmäiseksi. Sitten otin kyllä yhteyttä myös vaimoon

Oliko hyvä menettely? Saiko mies ansionsa mukaan?

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:26"]

Yhteydenotto siskoon oli vähän outoa, jos et siis tunne häntä muualta tms.

Teit oikein kun kerroit miehen vaimolle, olisipa rehellisiä ihmisiä enemmän. Sitä ei voi tietää saako mies ansionsa mukaan, mutta ainakin vaimo tietää totuuden nyt. 

[/quote]

Mitenniin ei sais ansionsa mukaan?

Vierailija
22/67 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit oikein kun kerroit miehen vaimolle, olisipa rehellisiä ihmisiä enemmän. Sitä ei voi tietää saako mies ansionsa mukaan, mutta ainakin vaimo tietää totuuden nyt. 

[/quote]

Kiitos tästä mielipiteestä. Paljastui, että oikeastaan mies oli tapapettäjä. Asumisjärjestelyt mahdollistivat jatkuvan pettämisen. Ajattelin myös niitä lukuisia naisia, jotka joutuivat tämän miehen huijaamaksi. Ajattelin, että paitsi että vaimo saa tietää ja voi tehdä omat päätelmänsä, niin tekemällä asia tunnetuksi muutenkin suvun piirissä, mies ehkä lopettaisi jatkuvan naisten saalistamisen kun asia olisi laajasti tiedossa. Hän oli kuitenkin ehtinyt uskotella itsestään kaikenlaista naisille jo vuosien ajan eli viedä viattomien naisten aikaa ja tunne-energiaa. 

Btw. Mies johtaja suuressa yrityksessä... Varmaan työnantajakin olisi ollut kiinnostunut miehen toilailuista. Harkitsin myös sen tahon ilmiantoa, mutta luovuin siitä. Miehen ura olisi ollut ehkä vaakalaudalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että miehen työnantajaako muka kiinnostaa jos se pettää xDDD nauravat vaan sulle jos menet jotai läsyttämään Hahahahah !!!:D

Vierailija
24/67 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:34"]

[/quote]

[/quote]

Jos vaimollakin on toinen. Mistä sitä tietää ihmisten kuvioista.

Vierailija
25/67 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:26"]

[/quote]

Kiitos tästä mielipiteestä. Paljastui, että oikeastaan mies oli tapapettäjä. Asumisjärjestelyt mahdollistivat jatkuvan pettämisen. Ajattelin myös niitä lukuisia naisia, jotka joutuivat tämän miehen huijaamaksi. Ajattelin, että paitsi että vaimo saa tietää ja voi tehdä omat päätelmänsä, niin tekemällä asia tunnetuksi muutenkin suvun piirissä, mies ehkä lopettaisi jatkuvan naisten saalistamisen kun asia olisi laajasti tiedossa. Hän oli kuitenkin ehtinyt uskotella itsestään kaikenlaista naisille jo vuosien ajan eli viedä viattomien naisten aikaa ja tunne-energiaa. 

Btw. Mies johtaja suuressa yrityksessä... Varmaan työnantajakin olisi ollut kiinnostunut miehen toilailuista. Harkitsin myös sen tahon ilmiantoa, mutta luovuin siitä. Miehen ura olisi ollut ehkä vaakalaudalla. 
[/quote]

Ai ilmoitat työnantajalle että: juuh teidän johtaja pettää vaimoaan?:D Miten voit olla noin hölmö? Kyllä ne siellä firmassa pettää kaikki varsinkin johtajat ja nauraa sulle. Missä pinkissä kuplassa oikein elät?:D

Vierailija
26/67 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:37"]

Ai että miehen työnantajaako muka kiinnostaa jos se pettää xDDD nauravat vaan sulle jos menet jotai läsyttämään Hahahahah !!!:D

[/quote]

Ei minua kiinnosta se, jos nauraisivat. Teen sen, minkä katson parhaaksi. Mutta kuten sanoin, luovuin työnantajan informoimisesta. 

Vierailija
27/67 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:34"]

[/quote]

Se, minkä "rangaistuksen" mies ansaitsee pettämisestä ja huijaamisista riippuu keneltä kysytään. Itse pitäisin vähimmäisseurauksena sitä, että vaimo lähtee kävelemään mutta se on ihan vaimon päätettävissä.

Aika harva kai tässä elämässä saa tasan ansionsa mukaan. 

Vierailija
28/67 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:38"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:26"] Yhteydenotto siskoon oli vähän outoa, jos et siis tunne häntä muualta tms. Teit oikein kun kerroit miehen vaimolle, olisipa rehellisiä ihmisiä enemmän. Sitä ei voi tietää saako mies ansionsa mukaan, mutta ainakin vaimo tietää totuuden nyt.  [/quote] Kiitos tästä mielipiteestä. Paljastui, että oikeastaan mies oli tapapettäjä. Asumisjärjestelyt mahdollistivat jatkuvan pettämisen. Ajattelin myös niitä lukuisia naisia, jotka joutuivat tämän miehen huijaamaksi. Ajattelin, että paitsi että vaimo saa tietää ja voi tehdä omat päätelmänsä, niin tekemällä asia tunnetuksi muutenkin suvun piirissä, mies ehkä lopettaisi jatkuvan naisten saalistamisen kun asia olisi laajasti tiedossa. Hän oli kuitenkin ehtinyt uskotella itsestään kaikenlaista naisille jo vuosien ajan eli viedä viattomien naisten aikaa ja tunne-energiaa.  Btw. Mies johtaja suuressa yrityksessä... Varmaan työnantajakin olisi ollut kiinnostunut miehen toilailuista. Harkitsin myös sen tahon ilmiantoa, mutta luovuin siitä. Miehen ura olisi ollut ehkä vaakalaudalla.  [/quote] Ai ilmoitat työnantajalle että: juuh teidän johtaja pettää vaimoaan?:D Miten voit olla noin hölmö? Kyllä ne siellä firmassa pettää kaikki varsinkin johtajat ja nauraa sulle. Missä pinkissä kuplassa oikein elät?:D

[/quote]

Juju ei olekaan siinä. Kyse on siitä, mitä minä pidän oikeana. Minua on huijattu, vaikka olen selvästi kertonut miehelle etsiväni elämänkumppania vapaasta rehellisestä miehestä. Nope, siitä on seuraamuksia. Juuri johtajatason miehillä saattaa olla väärät käsitykset vallastaan. On hyvä, jos joku joskus osoittaa rajoja. Hahahahahaha.

Btw. Ei muuten mikään ruudinkeksijä, vaikka johtaja onkin. Itsekin olen varmasti älykkäämpi. 

Vierailija
29/67 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:15"]

Perheenjäsenet ovat kyllä aina toistensa puolella teki toinen sitten mitä tahansa.

[/quote]

Ehkä, mutta häpeärangaistus on ihan toimiva. Veljeäni otti aikanaan koville kun eksä kertoi äidillemme veljeni pettämisistä, ei ollut äiti ylpeä pojastaan.

Vierailija
30/67 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:39"]

[/quote]

Ei minua kiinnosta se, jos nauraisivat. Teen sen, minkä katson parhaaksi. Mutta kuten sanoin, luovuin työnantajan informoimisesta. 

[/quote]

Ymmärrän, että ole loukkaantunut, mutta asiaan kuulumattominen ihmisten informoiminen tekee sinusta itsestäsi hölmön muiden silmissä. Mitä oletat, että pomo tekee tiedolla?

Vierailija
31/67 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:47"]

[/quote]

[/quote]

Ymmärrän, että ole loukkaantunut, mutta asiaan kuulumattominen ihmisten informoiminen tekee sinusta itsestäsi hölmön muiden silmissä. Mitä oletat, että pomo tekee tiedolla?

[/quote]

Kuten kerroin, minua ei kiinnosta se, vaikka minua pidettäisiin hölmönä. Onhan se selvä, että pidetään tässä löyhtyneen seksuaalimoraalin maassa/maailmassa hölmönä, kun kertoo pettämisestä. Mutta en ole konformisti, vaan pyrin ajattelemaan itse. 

Ja en tosiaankaan ottanut pomoon yhteyttä, koska ajattelin miehen mainetta firmassa. Vaikka miehet yleisesti pettäisivätkin, olisi tieto kuitenkin aiheuttanut pienen kohun. Siihen viittaa sekin into, millä ihmiset tällä pastalla tyrmäävät tekoni. Jos sillä ei olisi mitään väliä, kukaan ei viitsisi edes kommentoida. 

Vierailija
32/67 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:58"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:47"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kuten kerroin, minua ei kiinnosta se, vaikka minua pidettäisiin hölmönä. Onhan se selvä, että pidetään tässä löyhtyneen seksuaalimoraalin maassa/maailmassa hölmönä, kun kertoo pettämisestä. Mutta en ole konformisti, vaan pyrin ajattelemaan itse. 

Ja en tosiaankaan ottanut pomoon yhteyttä, koska ajattelin miehen mainetta firmassa. Vaikka miehet yleisesti pettäisivätkin, olisi tieto kuitenkin aiheuttanut pienen kohun. Siihen viittaa sekin into, millä ihmiset tällä pastalla tyrmäävät tekoni. Jos sillä ei olisi mitään väliä, kukaan ei viitsisi edes kommentoida. 
[/quote]
Sun lapsellisuus paistaa läpi. Ja sun tarina kummasti elää koko ajan. No kukin tavallaan

Vierailija
33/67 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:58"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:47"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]
Kohu olisi kyllä hyvin pieni. Yksityisasia.

Vierailija
34/67 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:00"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:58"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:47"] [quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:39"] [quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:37"] Ai että miehen työnantajaako muka kiinnostaa jos se pettää xDDD nauravat vaan sulle jos menet jotai läsyttämään Hahahahah !!!:D [/quote] Ei minua kiinnosta se, jos nauraisivat. Teen sen, minkä katson parhaaksi. Mutta kuten sanoin, luovuin työnantajan informoimisesta.    [/quote] Ymmärrän, että ole loukkaantunut, mutta asiaan kuulumattominen ihmisten informoiminen tekee sinusta itsestäsi hölmön muiden silmissä. Mitä oletat, että pomo tekee tiedolla? [/quote] Kuten kerroin, minua ei kiinnosta se, vaikka minua pidettäisiin hölmönä. Onhan se selvä, että pidetään tässä löyhtyneen seksuaalimoraalin maassa/maailmassa hölmönä, kun kertoo pettämisestä. Mutta en ole konformisti, vaan pyrin ajattelemaan itse.  Ja en tosiaankaan ottanut pomoon yhteyttä, koska ajattelin miehen mainetta firmassa. Vaikka miehet yleisesti pettäisivätkin, olisi tieto kuitenkin aiheuttanut pienen kohun. Siihen viittaa sekin into, millä ihmiset tällä pastalla tyrmäävät tekoni. Jos sillä ei olisi mitään väliä, kukaan ei viitsisi edes kommentoida.  [/quote] Sun lapsellisuus paistaa läpi. Ja sun tarina kummasti elää koko ajan. No kukin tavallaan

[/quote]

Millä tavalla se elää? Olen nimittäin harvinaisen johdonmukainen tyyppi elämässä ja täällä vauvalla. Ja minulla on harvinaisen hyvä muisti. Muuten voin kertoa yhden jipon muistamisen helpottamiseksi, nimenomaan sellaisen muistamisen, että kun asioita palautetaan muistiin, tajunta tuottaa oikeita, ei valemuistoja. Eli pitää painaa asiat mieleen mahdollisimman oikein, objektiivisesti. Näin muistista saa myös ylös faktaa. Kokeile sinäkin. It´s right connections, stupid.

Vierailija
35/67 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]
Jos joku tuntematon tulisi mulle selittämään, että joku mun alainen olisi pettänyt puolisoaan, pyytäisin kyseistä henkilöä poistumaan. Pitäisin lisäksi henkilöä vähintäänkin omituisena ja lievästi häiriintyneenä mustamaalaajana. Nykyään ihmiset eroaa syystä ja toisesta ei nuo syyt kuulu työnantajalle tai kollegoille.

Vierailija
36/67 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:04"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:00"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:58"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:47"] [quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:39"] [quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:37"] Ai että miehen työnantajaako muka kiinnostaa jos se pettää xDDD nauravat vaan sulle jos menet jotai läsyttämään Hahahahah !!!:D [/quote] Ei minua kiinnosta se, jos nauraisivat. Teen sen, minkä katson parhaaksi. Mutta kuten sanoin, luovuin työnantajan informoimisesta.    [/quote] Ymmärrän, että ole loukkaantunut, mutta asiaan kuulumattominen ihmisten informoiminen tekee sinusta itsestäsi hölmön muiden silmissä. Mitä oletat, että pomo tekee tiedolla? [/quote] Kuten kerroin, minua ei kiinnosta se, vaikka minua pidettäisiin hölmönä. Onhan se selvä, että pidetään tässä löyhtyneen seksuaalimoraalin maassa/maailmassa hölmönä, kun kertoo pettämisestä. Mutta en ole konformisti, vaan pyrin ajattelemaan itse.  Ja en tosiaankaan ottanut pomoon yhteyttä, koska ajattelin miehen mainetta firmassa. Vaikka miehet yleisesti pettäisivätkin, olisi tieto kuitenkin aiheuttanut pienen kohun. Siihen viittaa sekin into, millä ihmiset tällä pastalla tyrmäävät tekoni. Jos sillä ei olisi mitään väliä, kukaan ei viitsisi edes kommentoida.  [/quote] Sun lapsellisuus paistaa läpi. Ja sun tarina kummasti elää koko ajan. No kukin tavallaan

[/quote]

Millä tavalla se elää? Olen nimittäin harvinaisen johdonmukainen tyyppi elämässä ja täällä vauvalla. Ja minulla on harvinaisen hyvä muisti. Muuten voin kertoa yhden jipon muistamisen helpottamiseksi, nimenomaan sellaisen muistamisen, että kun asioita palautetaan muistiin, tajunta tuottaa oikeita, ei valemuistoja. Eli pitää painaa asiat mieleen mahdollisimman oikein, objektiivisesti. Näin muistista saa myös ylös faktaa. Kokeile sinäkin. It´s right connections, stupid.
[/quote]
:) sillä lailla.

Vierailija
37/67 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:07"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:58"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:47"] [quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:39"] [quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:37"] Ai että miehen työnantajaako muka kiinnostaa jos se pettää xDDD nauravat vaan sulle jos menet jotai läsyttämään Hahahahah !!!:D [/quote] Ei minua kiinnosta se, jos nauraisivat. Teen sen, minkä katson parhaaksi. Mutta kuten sanoin, luovuin työnantajan informoimisesta.    [/quote] Ymmärrän, että ole loukkaantunut, mutta asiaan kuulumattominen ihmisten informoiminen tekee sinusta itsestäsi hölmön muiden silmissä. Mitä oletat, että pomo tekee tiedolla? [/quote] Kuten kerroin, minua ei kiinnosta se, vaikka minua pidettäisiin hölmönä. Onhan se selvä, että pidetään tässä löyhtyneen seksuaalimoraalin maassa/maailmassa hölmönä, kun kertoo pettämisestä. Mutta en ole konformisti, vaan pyrin ajattelemaan itse.  Ja en tosiaankaan ottanut pomoon yhteyttä, koska ajattelin miehen mainetta firmassa. Vaikka miehet yleisesti pettäisivätkin, olisi tieto kuitenkin aiheuttanut pienen kohun. Siihen viittaa sekin into, millä ihmiset tällä pastalla tyrmäävät tekoni. Jos sillä ei olisi mitään väliä, kukaan ei viitsisi edes kommentoida.  [/quote] Jos joku tuntematon tulisi mulle selittämään, että joku mun alainen olisi pettänyt puolisoaan, pyytäisin kyseistä henkilöä poistumaan. Pitäisin lisäksi henkilöä vähintäänkin omituisena ja lievästi häiriintyneenä mustamaalaajana. Nykyään ihmiset eroaa syystä ja toisesta ei nuo syyt kuulu työnantajalle tai kollegoille.

[/quote]

Sinäkään et ymmärrä jutun pointtia. Minua ei kiinnosta, mitä minusta ajatellaan. Minua kiinnostaa vain tehdä se, mikä on oikein. Luulisi muuten, että työnantaja heittäisi niin tyhmän miehen pellolle muutenkin. 

Vierailija
38/67 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sakiaa

Vierailija
39/67 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisiko joku tietää, mistä firmasta on kyse? Voisin laittaa jotain infoa. 

Vierailija
40/67 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:09"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:07"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:58"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:47"] [quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:39"] [quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:37"] Ai että miehen työnantajaako muka kiinnostaa jos se pettää xDDD nauravat vaan sulle jos menet jotai läsyttämään Hahahahah !!!:D [/quote] Ei minua kiinnosta se, jos nauraisivat. Teen sen, minkä katson parhaaksi. Mutta kuten sanoin, luovuin työnantajan informoimisesta.    [/quote] Ymmärrän, että ole loukkaantunut, mutta asiaan kuulumattominen ihmisten informoiminen tekee sinusta itsestäsi hölmön muiden silmissä. Mitä oletat, että pomo tekee tiedolla? [/quote] Kuten kerroin, minua ei kiinnosta se, vaikka minua pidettäisiin hölmönä. Onhan se selvä, että pidetään tässä löyhtyneen seksuaalimoraalin maassa/maailmassa hölmönä, kun kertoo pettämisestä. Mutta en ole konformisti, vaan pyrin ajattelemaan itse.  Ja en tosiaankaan ottanut pomoon yhteyttä, koska ajattelin miehen mainetta firmassa. Vaikka miehet yleisesti pettäisivätkin, olisi tieto kuitenkin aiheuttanut pienen kohun. Siihen viittaa sekin into, millä ihmiset tällä pastalla tyrmäävät tekoni. Jos sillä ei olisi mitään väliä, kukaan ei viitsisi edes kommentoida.  [/quote] Jos joku tuntematon tulisi mulle selittämään, että joku mun alainen olisi pettänyt puolisoaan, pyytäisin kyseistä henkilöä poistumaan. Pitäisin lisäksi henkilöä vähintäänkin omituisena ja lievästi häiriintyneenä mustamaalaajana. Nykyään ihmiset eroaa syystä ja toisesta ei nuo syyt kuulu työnantajalle tai kollegoille.

[/quote]

Sinäkään et ymmärrä jutun pointtia. Minua ei kiinnosta, mitä minusta ajatellaan. Minua kiinnostaa vain tehdä se, mikä on oikein. Luulisi muuten, että työnantaja heittäisi niin tyhmän miehen pellolle muutenkin. 

[/quote]

Pettäminen ei ole irtisanomisen syy, eikä kuulu työnantajalle. On oikein kenelle? Haluat, että mies kärsii kuin sinä, mutta ei elmä mene noin. Jutun levittämisestä on hyötyä korkeintaan vaimolle, joka tekee omat ratkaisunsa. Yritä niellä vihasi, aikuinen ihminen ja mene eteenpäin.