Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettävä mies, kertominen hänen siskolleen!

Vierailija
16.07.2015 |

Tapasin nettitreffeillä keski-ikäisen miehen. Hän kertoi olevansa eronnut ja että erosta oli silloin kaksi vuotta. Uskoin aluksi, mutta epäilyni heräsivät ja puristin totuuden esiin. Mies oli naimisissa, ollut jo pari vuosikymmentä. 

Teko oli mielestäni niin törkeä, että päätin ottaa yhteyttyä miehen siskoon ensimmäiseksi. Sitten otin kyllä yhteyttä myös vaimoon

Oliko hyvä menettely? Saiko mies ansionsa mukaan?

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap sotket omiin sotkuihisi pettävän miehen sukulaisia? Tyyliin rehtori pistää jäli-istuntoon tuhman pojan?

Vierailija
42/67 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:39"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:37"]

Ai että miehen työnantajaako muka kiinnostaa jos se pettää xDDD nauravat vaan sulle jos menet jotai läsyttämään Hahahahah !!!:D

[/quote]

Ei minua kiinnosta se, jos nauraisivat. Teen sen, minkä katson parhaaksi. Mutta kuten sanoin, luovuin työnantajan informoimisesta. 

[/quote]

Oikein. Tämä on suoraselkäistä toimintaa. Mitäpä se aloittajaa haittaa, jos joku omasta pettämisestään käryä pelkäävä tai muuten moraalitonta toimintaa tukeva alainen alkaakin nauraa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:02"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:58"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:47"] [quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:39"] [quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:37"] Ai että miehen työnantajaako muka kiinnostaa jos se pettää xDDD nauravat vaan sulle jos menet jotai läsyttämään Hahahahah !!!:D [/quote] Ei minua kiinnosta se, jos nauraisivat. Teen sen, minkä katson parhaaksi. Mutta kuten sanoin, luovuin työnantajan informoimisesta.    [/quote] Ymmärrän, että ole loukkaantunut, mutta asiaan kuulumattominen ihmisten informoiminen tekee sinusta itsestäsi hölmön muiden silmissä. Mitä oletat, että pomo tekee tiedolla? [/quote] Kuten kerroin, minua ei kiinnosta se, vaikka minua pidettäisiin hölmönä. Onhan se selvä, että pidetään tässä löyhtyneen seksuaalimoraalin maassa/maailmassa hölmönä, kun kertoo pettämisestä. Mutta en ole konformisti, vaan pyrin ajattelemaan itse.  Ja en tosiaankaan ottanut pomoon yhteyttä, koska ajattelin miehen mainetta firmassa. Vaikka miehet yleisesti pettäisivätkin, olisi tieto kuitenkin aiheuttanut pienen kohun. Siihen viittaa sekin into, millä ihmiset tällä pastalla tyrmäävät tekoni. Jos sillä ei olisi mitään väliä, kukaan ei viitsisi edes kommentoida.  [/quote] Kohu olisi kyllä hyvin pieni. Yksityisasia.

[/quote]

Kohu ehkä, mutta ne katseet pomon selän takana..... 

Vierailija
44/67 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan tämä on mahtava foorumi kysyä, onko joku muu tavannut tätä samaista miestä. Siis keski-ikäinen manselainen mies, naimisissa, lapsia, työ muualla. 

Vierailija
45/67 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:21"]

Haluaisiko joku tietää, mistä firmasta on kyse? Voisin laittaa jotain infoa. 

[/quote]

Mä haluan, kerro vaan. Firman nimen voi kyllä sanoa. Minusta tää on mielenkiintoinen ketju.

Vierailija
46/67 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tavannut. Huijasiko mies muutakin, kuin parisuhdestatuksen? Luin juuri hyvin mielenkiintoisen kirjan pettämisestä ja huijaamisesta, sen on kirjoittanut eräs nainen omista kokemuksistaan. Mies siis huijasi ihan rahaakin. Sai tuomion, tosin aika lievän. Nainen oli ollut onnensa kukkuloilla löydettyään herrasmiehen. Kirjan nimi on "Mitä pahaa on pilvilinnoissa?" Googlella löytyy.

Vierailija
47/67 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sisko sanoi? Entä vaimo?

Vierailija
48/67 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on pettäjän suojelua, jos ei kerro eteenpäin hänen pettäneen. En ikinä voisi ajatella, ettei asia minulle kuulu. Totta hemmetissä kuuluu, jos minua on huijattu. Vaimon ei pitänyt olla siellä, nyt onkin, soittaisin hänelle, että kumman mies tää nyt oikein on? Nyt moni nauraa että tietenkin sen vaimon. Aivan, mutta jatkossa tiedolla, ettei oo ollut ainut...

Vierailija
49/67 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:04"]

En ole tavannut. Huijasiko mies muutakin, kuin parisuhdestatuksen? Luin juuri hyvin mielenkiintoisen kirjan pettämisestä ja huijaamisesta, sen on kirjoittanut eräs nainen omista kokemuksistaan. Mies siis huijasi ihan rahaakin. Sai tuomion, tosin aika lievän. Nainen oli ollut onnensa kukkuloilla löydettyään herrasmiehen. Kirjan nimi on "Mitä pahaa on pilvilinnoissa?" Googlella löytyy.

[/quote]

Ei huijannut rahaa. Suurin valhe oli sen kertominen, että olisi avioeronnut kaksi vuotta aikaisemmin. Suunnitteli myös jo lyhyen ajan jälkeen esim. minun muuttoa hänen kotiinsa, ei siis sama kuin hänen perheensä koti. No torjuin tarjouksen hieman äkillisenä. Mielenkiintoista ajatella, miten mies olisi pystynyt tilanteen järjestämään, jos olisin innostunut. 

Olen perehtynyt ehkä tuon kertomasi kirjan naisen tarinaan. Onkohan sitten eri nainen se, joka oli tavannut myös todellisen herrasmiehen, joka oli esittänyt vapaata miestä. Nainen oli ollut miehen kanssa suhteessa noin kymmenen vuotta. Sitten joku miehen kaveri oli ottanut yhteyttä ja kertonut, että miehellä oli ollut koko ajan perhe Virossa. Tämä nainen oli varmaan myös kustantanut miehelle kaikenlaista, jos oikein muistan. Ja tosiaan, taisi saada jonkin tuomionkin. 

Vierailija
50/67 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 11:59"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:21"]

[/quote]

Mä haluan, kerro vaan. Firman nimen voi kyllä sanoa. Minusta tää on mielenkiintoinen ketju.

[/quote]

Joo, jos olen ihan rehellinen, hieman ajattelin karhaista tätä keskustelua. Oikeasti firman kertominen arveluttaa. 

Vierailija
51/67 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 11:59"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:21"]

[/quote]

[/quote]
Yksityiselämää loukkaavan tiedon levittäminen. Siis vaimon yksityiselämää.

Vierailija
52/67 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:06"]

Mitä sisko sanoi? Entä vaimo?

[/quote]

Eivät ottaneet yhteyttä.

Vierailija
53/67 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 11:57"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:58"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:47"] [quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:39"] [quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:37"] Ai että miehen työnantajaako muka kiinnostaa jos se pettää xDDD nauravat vaan sulle jos menet jotai läsyttämään Hahahahah !!!:D [/quote] Ei minua kiinnosta se, jos nauraisivat. Teen sen, minkä katson parhaaksi. Mutta kuten sanoin, luovuin työnantajan informoimisesta.    [/quote] Ymmärrän, että ole loukkaantunut, mutta asiaan kuulumattominen ihmisten informoiminen tekee sinusta itsestäsi hölmön muiden silmissä. Mitä oletat, että pomo tekee tiedolla? [/quote] Kuten kerroin, minua ei kiinnosta se, vaikka minua pidettäisiin hölmönä. Onhan se selvä, että pidetään tässä löyhtyneen seksuaalimoraalin maassa/maailmassa hölmönä, kun kertoo pettämisestä. Mutta en ole konformisti, vaan pyrin ajattelemaan itse.  Ja en tosiaankaan ottanut pomoon yhteyttä, koska ajattelin miehen mainetta firmassa. Vaikka miehet yleisesti pettäisivätkin, olisi tieto kuitenkin aiheuttanut pienen kohun. Siihen viittaa sekin into, millä ihmiset tällä pastalla tyrmäävät tekoni. Jos sillä ei olisi mitään väliä, kukaan ei viitsisi edes kommentoida.  [/quote] Kohu olisi kyllä hyvin pieni. Yksityisasia.

[/quote]

[/quote]

Jos joku tulisi minulle kertomaan esimieheni pettäneen vaimoaan (kyllä, tunnen myös vaimon), sanoisin aha, mitä sitten... Ei kiinnostaisi hetkeäkään. En katselisi pomon edessä enkä takanakaan.

En hyväksy pettämistä ollenkaan mutta huolehdin vain omasta moraalistani ja tietysti mieheni.

Vierailija
54/67 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:02"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:58"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:47"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:39"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:37"]

Ai että miehen työnantajaako muka kiinnostaa jos se pettää xDDD nauravat vaan sulle jos menet jotai läsyttämään Hahahahah !!!:D

[/quote]

Ei minua kiinnosta se, jos nauraisivat. Teen sen, minkä katson parhaaksi. Mutta kuten sanoin, luovuin työnantajan informoimisesta. 

[/quote]

Ymmärrän, että ole loukkaantunut, mutta asiaan kuulumattominen ihmisten informoiminen tekee sinusta itsestäsi hölmön muiden silmissä. Mitä oletat, että pomo tekee tiedolla?

[/quote]

Kuten kerroin, minua ei kiinnosta se, vaikka minua pidettäisiin hölmönä. Onhan se selvä, että pidetään tässä löyhtyneen seksuaalimoraalin maassa/maailmassa hölmönä, kun kertoo pettämisestä. Mutta en ole konformisti, vaan pyrin ajattelemaan itse. 

Ja en tosiaankaan ottanut pomoon yhteyttä, koska ajattelin miehen mainetta firmassa. Vaikka miehet yleisesti pettäisivätkin, olisi tieto kuitenkin aiheuttanut pienen kohun. Siihen viittaa sekin into, millä ihmiset tällä pastalla tyrmäävät tekoni. Jos sillä ei olisi mitään väliä, kukaan ei viitsisi edes kommentoida. 
[/quote]
Kohu olisi kyllä hyvin pieni. Yksityisasia.
[/quote]

Edellä kommentoinut + muut ovat itse pettäjiä tai tietoisesti niitä kolmansia pyöriä ja siksi puolustelevat kyseistä mulkkua! Hyi helvetti miten moraalitonta porukkaa. Joillekin vaan ei oma puoliso merkitse mitään. Mihin vittuun tää maailma on oikein menossa, kun ei enää arvosteta parisuhdetta tai edes avioliittoa! En närkästy asiasta siksi, että olisin itse tullut petetyksi, kun en ole. Olen itseasiassa itse pettänyt ja sen miehelleni kertonut, mutta kadun silti elämäni loppuun asti!

Vierailija
55/67 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:46"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:02"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:58"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:47"] [quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:39"] [quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:37"] Ai että miehen työnantajaako muka kiinnostaa jos se pettää xDDD nauravat vaan sulle jos menet jotai läsyttämään Hahahahah !!!:D [/quote] Ei minua kiinnosta se, jos nauraisivat. Teen sen, minkä katson parhaaksi. Mutta kuten sanoin, luovuin työnantajan informoimisesta.    [/quote] Ymmärrän, että ole loukkaantunut, mutta asiaan kuulumattominen ihmisten informoiminen tekee sinusta itsestäsi hölmön muiden silmissä. Mitä oletat, että pomo tekee tiedolla? [/quote] Kuten kerroin, minua ei kiinnosta se, vaikka minua pidettäisiin hölmönä. Onhan se selvä, että pidetään tässä löyhtyneen seksuaalimoraalin maassa/maailmassa hölmönä, kun kertoo pettämisestä. Mutta en ole konformisti, vaan pyrin ajattelemaan itse.  Ja en tosiaankaan ottanut pomoon yhteyttä, koska ajattelin miehen mainetta firmassa. Vaikka miehet yleisesti pettäisivätkin, olisi tieto kuitenkin aiheuttanut pienen kohun. Siihen viittaa sekin into, millä ihmiset tällä pastalla tyrmäävät tekoni. Jos sillä ei olisi mitään väliä, kukaan ei viitsisi edes kommentoida.  [/quote] Kohu olisi kyllä hyvin pieni. Yksityisasia. [/quote] Edellä kommentoinut + muut ovat itse pettäjiä tai tietoisesti niitä kolmansia pyöriä ja siksi puolustelevat kyseistä mulkkua! Hyi helvetti miten moraalitonta porukkaa. Joillekin vaan ei oma puoliso merkitse mitään. Mihin vittuun tää maailma on oikein menossa, kun ei enää arvosteta parisuhdetta tai edes avioliittoa! En närkästy asiasta siksi, että olisin itse tullut petetyksi, kun en ole. Olen itseasiassa itse pettänyt ja sen miehelleni kertonut, mutta kadun silti elämäni loppuun asti!

[/quote]

En ole pettänyt, enkä koskaan tietoisesti alkaisi kolmanneksi pyöräksi. Niin kuin edellisessä viestissäni kerroin, pidän huolen vain omasta moraalistani. Kun olin lapsi äitini käski ensin pitää "omat nurkat puhtaana ja vasta sitten kaivelemaan muiden paskoja". Samaa suosittelen sinullekin, jo kerran pettäneelle.

tv. 65

Vierailija
56/67 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:45"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 11:57"]

[/quote]

[/quote]

Jos joku tulisi minulle kertomaan esimieheni pettäneen vaimoaan (kyllä, tunnen myös vaimon), sanoisin aha, mitä sitten... Ei kiinnostaisi hetkeäkään. En katselisi pomon edessä enkä takanakaan.

En hyväksy pettämistä ollenkaan mutta huolehdin vain omasta moraalistani ja tietysti mieheni.

[/quote]

Joopa joo, luuletko, että hetkeäkään uskon sinua? Se olisi heti lyömäaseesi, jos sinulla ja pomolla menisi napit vastakkain, sukset ristiin etc.

Vierailija
57/67 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:32"]

Miksi ap sotket omiin sotkuihisi pettävän miehen sukulaisia? Tyyliin rehtori pistää jäli-istuntoon tuhman pojan?

[/quote]

Kyse ei ole minun sotkuistani vaan sen pettävän miehen. Miksi niin usein syy yritetään vierittää syyttömän niskoille. Minä vain avaan Pandoran lippaan ja poistun paikalta. 

Tuo firma toimii pk-seudulla. Monialayritys. 

Tuo mies on viritellyt ilmoituksia esim. suomi24:ään. Olen hieman seuraillut ja tähän mennessä olen huomannut kolme ilmoitusta. Luultavasti löytyy myös esim. Eliittikumppaneista... haha... kuinka ironista. 

Vierailija
58/67 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 08:59"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:32"]

[/quote]

Kyse ei ole minun sotkuistani vaan sen pettävän miehen. Miksi niin usein syy yritetään vierittää syyttömän niskoille. Minä vain avaan Pandoran lippaan ja poistun paikalta. 

Tuo firma toimii pk-seudulla. Monialayritys. 

Tuo mies on viritellyt ilmoituksia esim. suomi24:ään. Olen hieman seuraillut ja tähän mennessä olen huomannut kolme ilmoitusta. Luultavasti löytyy myös esim. Eliittikumppaneista... haha... kuinka ironista. 

[/quote]

Nettitreffailu on tosiaan kuin miinakentällä oloa: pitää väistellä varattuja p''kamiinoja. Onneksi moni juttu haisee jo kaukaa ;)

Vierailija
59/67 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni vihje lisää: mies Mansesta.

Vierailija
60/67 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 11:03"]

Pieni vihje lisää: mies Mansesta.

[/quote]

No eipä yllättänyt, Mansesta löytyy.....