Pettävä mies, kertominen hänen siskolleen!
Tapasin nettitreffeillä keski-ikäisen miehen. Hän kertoi olevansa eronnut ja että erosta oli silloin kaksi vuotta. Uskoin aluksi, mutta epäilyni heräsivät ja puristin totuuden esiin. Mies oli naimisissa, ollut jo pari vuosikymmentä.
Teko oli mielestäni niin törkeä, että päätin ottaa yhteyttyä miehen siskoon ensimmäiseksi. Sitten otin kyllä yhteyttä myös vaimoon.
Oliko hyvä menettely? Saiko mies ansionsa mukaan?
Kommentit (67)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 11:11"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 11:03"]
Pieni vihje lisää: mies Mansesta.
[/quote]
Hmmm... oletko käynyt Tampereen Seurahuoneella? Siellä niitä varattuja pyöriikin. Voisin ilmiantaa useita.
[/quote]
Olen käynyt, mutta siitä on tosi kauan. Eivät oikein sietäneet helsinkiläistä ;))))
Missä vaiheessa pettämisestä tuli aika yleisesti hyväksyttyä? Vai tuliko siitä hyväksyttyä? Ainakin mielipidetiedustelujen mukaan asenteet pettämistä kohtaan ovat jyrkän kielteisiä. Tunnettua on myös, että ihmiset vastaavat gallupeihin kuten arvelevat olevan tavanmukaista vastata. Niinpä käyttäytyminen kertoo ehkä paremmin mitä ihmiset oikeasti ajattelevat.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:15"]
Perheenjäsenet ovat kyllä aina toistensa puolella teki toinen sitten mitä tahansa.
[/quote]
No eivät kyllä ole. Toi on just niiiin wt-meininkiä
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:25"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:21"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:17"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:16"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:15"] Perheenjäsenet ovat kyllä aina toistensa puolella teki toinen sitten mitä tahansa. [/quote] Ei ole. [/quote] On ne.
[/quote]
Ai, jos esim. äitini tappaisi isäni huvikseen, niin tuskinpa olisin äidin kanssa sen jälkeen tekemisissä. Mutta av:lla kaikki ovatkin niin avaramielisiä ja suvaitsevaisia.
[/quote]
Tappo ja suhde eivät ole verrattavissa. Sitä paitsi kyllä niitä rikollisiakin yleensä joku katsomassa käy. En ymmärrä mitä ap hakee tällä siskolle kertomisella. Eihän sisko liity mitenkään koko asiaan.
[/quote]
Oman sukulaisen väärinteon ymmärtäminen on alhaista. Mutta ehkä sekin sit tukee sinua niin, ettette kumpikaan koskaan opi olemaan ihmisiksi. Ilmankos eläminen maapallolla onkin niin vaikeaa. Kyllä mulle ainakin teoilla on merkitystä, ei sukulaisuussuhteella. Sanoisin sukulaiselleni, että selvitäpäs sotkusi!
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:37"]
Ai että miehen työnantajaako muka kiinnostaa jos se pettää xDDD nauravat vaan sulle jos menet jotai läsyttämään Hahahahah !!!:D
[/quote]
Aivan, miten nyt sille Bill Clintonillekin kävi, ketään ei kiinnostanut, xDDD nauravat vaan aloittajalle, hahahahah !!! :D
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:09"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:07"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:58"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:47"] [quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:39"] [quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:37"] Ai että miehen työnantajaako muka kiinnostaa jos se pettää xDDD nauravat vaan sulle jos menet jotai läsyttämään Hahahahah !!!:D [/quote] Ei minua kiinnosta se, jos nauraisivat. Teen sen, minkä katson parhaaksi. Mutta kuten sanoin, luovuin työnantajan informoimisesta. [/quote] Ymmärrän, että ole loukkaantunut, mutta asiaan kuulumattominen ihmisten informoiminen tekee sinusta itsestäsi hölmön muiden silmissä. Mitä oletat, että pomo tekee tiedolla? [/quote] Kuten kerroin, minua ei kiinnosta se, vaikka minua pidettäisiin hölmönä. Onhan se selvä, että pidetään tässä löyhtyneen seksuaalimoraalin maassa/maailmassa hölmönä, kun kertoo pettämisestä. Mutta en ole konformisti, vaan pyrin ajattelemaan itse. Ja en tosiaankaan ottanut pomoon yhteyttä, koska ajattelin miehen mainetta firmassa. Vaikka miehet yleisesti pettäisivätkin, olisi tieto kuitenkin aiheuttanut pienen kohun. Siihen viittaa sekin into, millä ihmiset tällä pastalla tyrmäävät tekoni. Jos sillä ei olisi mitään väliä, kukaan ei viitsisi edes kommentoida. [/quote] Jos joku tuntematon tulisi mulle selittämään, että joku mun alainen olisi pettänyt puolisoaan, pyytäisin kyseistä henkilöä poistumaan. Pitäisin lisäksi henkilöä vähintäänkin omituisena ja lievästi häiriintyneenä mustamaalaajana. Nykyään ihmiset eroaa syystä ja toisesta ei nuo syyt kuulu työnantajalle tai kollegoille.
[/quote]
Sinäkään et ymmärrä jutun pointtia. Minua ei kiinnosta, mitä minusta ajatellaan. Minua kiinnostaa vain tehdä se, mikä on oikein. Luulisi muuten, että työnantaja heittäisi niin tyhmän miehen pellolle muutenkin.
[/quote]
Minusta menettelet moraalisesti väärin miehen vaimoa kohtaan levittelemällä asiaa parisuhteen ulkopuolisille.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 11:03"]
Pieni vihje lisää: mies Mansesta.
[/quote]
Hmmm... oletko käynyt Tampereen Seurahuoneella? Siellä niitä varattuja pyöriikin. Voisin ilmiantaa useita.