Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä miksi ihmisiltä pitäisi kysellä asioita keskustelun aikana!

Vierailija
16.07.2015 |

En itsekään juuri pidä siitä, että minulta kysellään. Haluan valikoida mitä puhun ja kertoa vain niistä asioista, mistä haluan. Sitten valitetaan kun olen muka niin itsekeskeinen, että puhun vain itsestäni. En halua udella ja saada ympäripyöreitä tai keksittyjä satuja vastaukseksi. Jokainen kertoo mitä haluaa, kunhan puhuu totta. Miksi hitossa joku voi olettaa, että vieraan pitäisi kysellä yhtään mitään? En itsekään loukkaannu, jos minulta ei kysytä asioista. Kuuntelen kyllä mitä kukin raportoi ja vastaan mitä haluan. En halua paljastaa kaikkia asioitani puolitutuille. Muita?

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:53"]

Ap voi olla privo mut tollasiatä tyypoejä on pilvin pimein, valitettavasti. Onneks ne voi skipata elämästään, eivät ne tietty itse tajua miks kaveri toisensa jälkeen katoaa takavasemmalle. Tylsiä tyyppejä tylsine juttuineen, aikansa niitä jaksaa kuunnella.

[/quote]

Joo, kyllästynyt kyllä kerta toisensa jälkeen myös kaikkien ihmisten paskajuttujen kuuntelemiseen. On kuule ihan hyväkin että tylsimmät tyypit kaveripiiristä lähtee aika ajoin takavasemmalle. Ei ne edes olisi mun ystävyyteni arvoisia, eivät ne vaan koskaan tajua sitä kun luulevat olevansa jotain elämää suurempaa. Ne ei ole sitä, toisin kuin Minä ja Minun suuruuteni SAATANA! Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi