Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos Venäjä hyökkäisi Suomeen olisiko miehet yhtä motivoituneita taistelemaan nykyisen yhteiskunnan puolesta?

Vierailija
25.02.2022 |

Mielipiteitä?

Kommentit (1425)

Vierailija
1261/1425 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, eiköhän todellisuudessa suomalaisista miehistä ja pojista löydy oikeasti motivoituneita maanpuolustajia. Täällä on lähinnä niitä haiseviin yksiöihinsä muumioituneita, katkeroituneita vähemmistöyksilöitä, jotka ovat pettyneitä kun maailma ei tarjoakaan kaikkea hopealautasella. 

Ja tietty itsekin olisin vapaaehtoinen, vaikka olenkin tällainen keskiäkäinen täti, jolla on toinen jalka kroonisesti p*skana. Kyllä mä sen verran kemiaa osaan, että pystyn vaikka kasaamaan molotoveja liukuhihnalta jos mulle ei muuta tehtävää osoiteta. Tää nyt kuitenkin on se ainoa oma maaläntti, joka meille on annettu ja olisi tosi kiva pitää se omana jatkossakin.

Yleensä olen maanpuolustushenkinen, mutta en innostu sodasta joka olisi ollut mahdollista välttää.

Jos Ukrainasta puhutaan, niin sodan välttäminen olisi ollut mahdollista vain antamalla Venäjän miehittää koko maa. 

Sama taatusti pätee myös Suomeen. Eikä Venäjän miehittämillä alueilla ole ollenkaan kivaa asua, kysykääpä vaikkapa tshetsheeneiltä...

Ei. Vaan niin yksinkertainen asia kuin vetää Nato-hakemus takaisin. Eivät vetäneet, koska heillä oli oikeus hakea Nato-jäsenyyttä. 

https://www.verkkouutiset.fi/nato-vaite-ukrainasta-leviaa-nain-suurlahe…

Vierailija
1262/1425 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettei Suomen puolustus jäisi yhä enemmän naisten harteille, kun pikkusieluiset ja katkerat peräkammarinpojat luikkivat karkuun :) Onneksi Suomesta löytyy oikeitakin miehiä, jotka ovat valmiita puolustamaan perheitään ja maataan.

Sellaiset miesv*hat sieltä sitten. No eikun rintamalle sitten vaan fem*kot ja muut w*kettajat, omaa yhteiskuntaannehan te siellä puolustaisitte. Olisi kyllä todella hauska nähdä nykyinen uusavuton keskivertonainen ase kädessä metsässä, jossa on siis yäk, hyi, itikoita kääk!

Jos lukisit ajatuksella, tajuaisit ettei miehiä tässä vihata vaan sinun kaltaisia vellihousueunukkeja.

Hahaa, mikäs urpotar sieltä älähti :D. Fyysinen suorituskyky tällä vellihousueunukilla on ainakin parempi kuin 90%:lla omasta ikäluokasta. Myöskään sisu ei mene kaulaan ja käsi tablettipurkille yhtä helposti kuin heikommalla sukupuolella. 

Ulosannin tasosta päätellen sun täytyy olla laitaoikeiston sankareita.

Ei irtoo pimppaa, niin poikien kans on kiva larpata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1263/1425 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyökkään heti Sol:iin, se on täynnä venäläisiä.

Vierailija
1264/1425 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykysuomi = Swinlandia, suomineito ja reipas suomalainen mies, joka nyt on syrjäytynyt ressu, eivät todellakaan aio tanssia Swinlandian, emokratian asevallan puolesta...

Vierailija
1265/1425 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti miehiä 18-60 v ei päästetä maasta, elleivät ole ajoissa osanneet lähteä. Kysyin pojaltani, on teistä pleikkarisukupolvesta taistelijoiksi. Hän vastasi: Tietenkin on". Ei tunne yhtään kaveripiiristään mahdollista pakenijaa.

Vierailija
1266/1425 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen ensin rintamaan siis rikkaat ja eliitti koska muuten rintamaan laitetaan vain tavalliset rivikansalaiset... tämä on  ollut käytäntö aikaisemmin  - tavalliset ihmiset tapetaan ja eliitti ja rikkaat on viety turvaan, kuka äänestää että tämä muuttuu nyt?

Kukin meistä tekee mitä määrätään ja missä. Ei tarvitse itse asiaa päättää.

Nyt eletään 2020-lukua ja tarvitaan perusteluja. Enää ei totella sokeasti.

Erehdys. Kun on sotatila niin mennään minne käsky käy. Tai sitten mennään vankileireille, ja maanpettureille käy miten käy. Ei se mistään vuosiluvusta ole kiinni.

Eletään 2020-lukua ja silti r y s s • hyökkäsi Ukrainaan, eivät ensin kyselleet vuosilukua.

Vierailija
1267/1425 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman maan hallitus on pitänyt huolen siitä ettei minulla ole kuin pihkaiset vaatteen ryysyt ja laho auton kottero tankki tyhjänä, minulle on ihan sama viepikö ne minulta venäläinen vai ruotsalainen tai vaikka hottentotti

Joo, tiedän kyllä, että teillä siellä Venäjällä tilanne on just tuollainen.

Vierailija
1268/1425 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olisi. Onhan tästä ihan faktatietoa olemassa. Suomalaisilla on erittäin kova maanpuolustustahto.

Minua ei kiinnosta pätkääkään lähteä tappamaan itseäni, jotta saamme pitää Nato-hakemuksen sisässä.

Kiinnostaako työnteko?

Vierailija
1269/1425 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olisi. Onhan tästä ihan faktatietoa olemassa. Suomalaisilla on erittäin kova maanpuolustustahto.

Minua ei kiinnosta pätkääkään lähteä tappamaan itseäni, jotta saamme pitää Nato-hakemuksen sisässä.

Kiinnostaako työnteko?

Kiinnostaa ja toiset tykkäävät maksaa tuosta vaivaista hyvän korvauksen. Miten se tähän liittyi? 

Vierailija
1270/1425 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti olisi joo. Kun vaihtoehtoja ei ole niin ihminen pystyy kaikenlaiseen mitä ei ensin uskoisi. Kyllä niitä ukrainalaisiakin pelottaa ja itkettää, mutta pakko on sotia kun joku hullu hyökkää. Niin se täälläkin menisi ja tavalliset ihmiset taistelisi mukana.

Toivottavasti ei ikinä.

Vierailija
1271/1425 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettei Suomen puolustus jäisi yhä enemmän naisten harteille, kun pikkusieluiset ja katkerat peräkammarinpojat luikkivat karkuun :) Onneksi Suomesta löytyy oikeitakin miehiä, jotka ovat valmiita puolustamaan perheitään ja maataan.

Sellaiset miesv*hat sieltä sitten. No eikun rintamalle sitten vaan fem*kot ja muut w*kettajat, omaa yhteiskuntaannehan te siellä puolustaisitte. Olisi kyllä todella hauska nähdä nykyinen uusavuton keskivertonainen ase kädessä metsässä, jossa on siis yäk, hyi, itikoita kääk!

Vai pelkäät sinä itikoita. Harmillista. Meillä on omakotisijainnilla paljon itikoita, joten olen tottunut.

N38

Lukutaito. Minä en pelkää itikoita, vaan suomalainen kaupunkilainen keskivertonainen pelkää.

Vierailija
1272/1425 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen ensin rintamaan siis rikkaat ja eliitti koska muuten rintamaan laitetaan vain tavalliset rivikansalaiset... tämä on  ollut käytäntö aikaisemmin  - tavalliset ihmiset tapetaan ja eliitti ja rikkaat on viety turvaan, kuka äänestää että tämä muuttuu nyt?

Kukin meistä tekee mitä määrätään ja missä. Ei tarvitse itse asiaa päättää.

Nyt eletään 2020-lukua ja tarvitaan perusteluja. Enää ei totella sokeasti.

Erehdys. Kun on sotatila niin mennään minne käsky käy. Tai sitten mennään vankileireille, ja maanpettureille käy miten käy. Ei se mistään vuosiluvusta ole kiinni.

Eletään 2020-lukua ja silti r y s s • hyökkäsi Ukrainaan, eivät ensin kyselleet vuosilukua.

No tottakai totellaan ja mennään minne mennään. Mutta jos annetaan käsky raiskata lapsia ja naisia, niin sitä ei totella.

Vierailija
1273/1425 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinua alkaa kiinnostaa kun sinua vedetään kunnolla turpaan. Paskahousu.

Vierailija
1274/1425 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti. Venäjän suoritukset Ukrainassa lähinnä surkuhupaisaa. Suomen armeijalla ei olisi mitään hätää tuollaista esitystä vastaan 👍

Ukrainassa ei ole nähty Venäjän todellista/maksimi hyökkäysvoimaa, ei läheskään. On harvinaisen typerää luulla jotain muuta.

Säästävät kehittyneempää kalustoa seuraaviin maihin.

Huonoa sotastrategiaa. Meinaa vallata 44 miljoonan maan 150.000 taistelukokemattomalla varusmiehellä. Ja ukrainalaiset taistelee viimeiseen mieheen ja kuolee ennemmin ku antautuu.

Venäjä saa vyöryttää koko loppuarmeijansa Suomeen. Me tapetaan ne kaikki. Niillä ei ole mitään käsitystä millaista moukkua täältä päin alkaa tulemaan kun lähtevät tulemaan paskat housussa suuntaamme. HAIL PERKELE THE GOD OF THUNDER!

Vierailija
1275/1425 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinua alkaa kiinnostaa kun sinua vedetään kunnolla turpaan. Paskahousu.

Se on tuo samainen R-trolli, joka spämmää moneen ketjuun.

Kehottaa mm. asunnonomistajia puolustamaan vaan omaisuuksiaan, mutta hän ei lähe!

Yrittänee kerätä huomiota saadakseen käännytettyä porukkaa joukkoihinsa. 

Ja kuten aina: Ei kannata noteerata hänen "mielipiteitään:"

Vierailija
1276/1425 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kokoomuskapteeni tapattaisi demareista koostuvan rykmenttinsä käskyttämällä miehet avomaastossa suoraan vihollisen tuleen ja persut olisivat lähinnä perustamassa nukkehallistusta vihollisen lukuun....

Vierailija
1277/1425 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kokoomuskapteeni tapattaisi demareista koostuvan rykmenttinsä käskyttämällä miehet avomaastossa suoraan vihollisen tuleen ja persut olisivat lähinnä perustamassa nukkehallistusta vihollisen lukuun....

MIksi sinä apina vedät poliittiset puolueet armeijan joukko-osastoon. Oletko trolli vai humalassa vai homousko hävettää?

Vierailija
1278/1425 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonkohan ihan vieraantunut todellisuudesta kun mulla ei ole lähipiirissä 20-v miehiä? Se oma käsitys on että ne vaan plärää puhelimia selkä kyyryssä ja elää ihan toisessa maailmassa eli netissä. Lähteekö ne oikeasti puolustamaan tätä maata? Ellei aseella uhata?

Off topic

Mä lähtisin lotaksi, en kestäisi olla toimettomana. Vaikka osaan vaan perushoitoa niin kai sekin auttaa että osaa vuodehoidon. En osannut koronankaan aikaan olla, oli pakko lähteä sairaalaan avustamaan vaikka oma ala on ihan muuta. Mutta se yhteishenki oli aivan mahtava siellä, haluaisin kokea sen uudelleen. Kehtaako ees myöntää mutta ehkä siitä sai dopamiinivyöryn johon jäi koukkuun, kun ei välittänyt vain itsestään vaan oli osa laumaa. Koki yhtenäisyyttä taas sen jälkeen kun kansa vaan jakautui r*kotevastaisiin ja myönteisiin.

Vierailija
1279/1425 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tässä,sotilasvala on vannottu ja vala pitää. Se, että tuntuu jotenkin tyhjältä koko systeemin puolustaminen on taas tämän nykyhallituksen syytä. Rahat menee veroihin, polttoaineeseen ja näkkileipään….ehkäpä puolustusvoimat tarjoaisivat vähän monipuolisempaa ruokaa…

Vierailija
1280/1425 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonkohan ihan vieraantunut todellisuudesta kun mulla ei ole lähipiirissä 20-v miehiä? Se oma käsitys on että ne vaan plärää puhelimia selkä kyyryssä ja elää ihan toisessa maailmassa eli netissä. Lähteekö ne oikeasti puolustamaan tätä maata? Ellei aseella uhata?

Off topic

Mä lähtisin lotaksi, en kestäisi olla toimettomana. Vaikka osaan vaan perushoitoa niin kai sekin auttaa että osaa vuodehoidon. En osannut koronankaan aikaan olla, oli pakko lähteä sairaalaan avustamaan vaikka oma ala on ihan muuta. Mutta se yhteishenki oli aivan mahtava siellä, haluaisin kokea sen uudelleen. Kehtaako ees myöntää mutta ehkä siitä sai dopamiinivyöryn johon jäi koukkuun, kun ei välittänyt vain itsestään vaan oli osa laumaa. Koki yhtenäisyyttä taas sen jälkeen kun kansa vaan jakautui r*kotevastaisiin ja myönteisiin.

Lähdet lotaksi? Oletko trans?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän