Jos Venäjä hyökkäisi Suomeen olisiko miehet yhtä motivoituneita taistelemaan nykyisen yhteiskunnan puolesta?
Kommentit (1425)
Vierailija kirjoitti:
Teet trolli galluppia?
337 000 km2 on vaikea miehittää ja perustaa hallinto vieraalla kielellä.
Tiedätkö mikä on Siperia?
Vierailija kirjoitti:
Minä puolustan lapsia, naisia ja vanhuksia viimeiseen hengenvetoon saakka. Meitä on paljon ja tänne on turha tulla yrittämään.
M40
Niinhän sinä luulet.
Täällä on taas vanhanilitonhomot,kyrpäpystyssäkertomassa sotajuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Hieno video! Emme ehkä ole maailman johtavin sotilasmahti, mutta aina me yhden hullun tundra-apinan Euroopanvaltauksen pysäytämme.
Vierailija kirjoitti:
En halua uhrata meidän miehiä sotaan ainostaan, todellakin lähtisin itsekkin taistelemaan 💛
Haluan puolustaa Suomea ja suomalaisia.
Lasten ja nuorten puolesta erityisesti sotisin.
Ne sulle vatut haistattaa.
Vierailija kirjoitti:
En halua uhrata meidän miehiä sotaan ainostaan, todellakin lähtisin itsekkin taistelemaan 💛
Lasten ja nuorten puolesta erityisesti sotisin.
Suostuisitko taistelemaan "women only" joukoissa? Itse koen vaarantavani henkeni, jos taistelen sekajoukoissa miehenä. Jos naiset saadaan omiin joukkoihinsa, ja esimiehet myös sukupuolen mukaan, niin sitten ok.
En luule vaan tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä puolustan lapsia, naisia ja vanhuksia viimeiseen hengenvetoon saakka. Meitä on paljon ja tänne on turha tulla yrittämään.
M40Niinhän sinä luulet.
Tietysti me miehet taistelemme, se on meidän dna:ssa.
Kyllä olisivat, ja Suomen naiset heidän tukenaan.
Ei liene sattumaa, että tämänkin palstan mies-naisjankutukset loppuivat kuin seinään. Kenen etuja sisäisen eripuran lientsonta suomalaisten keskuudessa palvelisikaan...?
Hajoita ja hallitse, tiedettiin jo Roomassa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka oikeasti menee eturintamaan kuolemaan kun johto ja eliitti on linjojen takana suojassa... koko sodan rakennelma on tehty siihen että tavalliset ihmiset tapetaan ja eliitti suojataan...
Kiitos positiivisista peukuista...
Ei todellakaan ole oikein että eliitti ja eri puolueet tapattavat tavallisia ihmisiä sodassa...
Eturintamaan siis eliitti ja rikkaat ja kaikki puolueet...
Otetaan kansanäänestys tälle eikö niin jos sota syttyy... alapeukkuja tulee eliitiltä ja puolueilta sen tietää...
Vierailija kirjoitti:
Tietysti me miehet taistelemme, se on meidän dna:ssa.
Kyllähän sitä taistelee hyvän asian puolesta ja sellaisen maan puolesta, jossa on itsellä hyvä elää, ja jossa saa arvostusta. Miksi taistella sellaisen maan puolesta, jossa halveksutaan ja poljetaan maan rakoon ja jotkut wokeporukat saa mellastaa mielin määrin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukrainalaisten taistelutahto kirjoitti:
Ainakin ukrainalaiset miehet ovat osoittaneet kiitettävää taistelutahtoa tähän mennessä. Kunnon eurooppalainen mies vie naiset ja lapset turvaan ja lähtee sen jälkeen rintamalle taistelemaan kuten ukrainalaiset ovat tehneet Puolan rajan tuntumassa. Aika erilainen meno kuin tietyissä Lähi-idän maissa, joissa nuoret miehet luikkivat pakoon ja jättävät taakseen naiset ja lapset sodan armoille kotimaassaan.
Tuo on ihailtavaa ja oikein. Sen sijaan on ikävää, että tässä ketjussa on miehiä/trolleja, jotka ensimmäisenä olisivat luopumassa suojeluvastuusta ja jättämässä sitä naisille verukkeella, että naiset on jotenkin ”pilalla” tai ”hankalia” tai ”miksi puolustaisin”. Nämä ei kyllä mitenkään eroa muista karkuunluikkijoista, joita usein itse kritisoivat.
Minä en ainakaan jaksa vääntää niistä tänne tulleista tässä. Ilmeisesti on ollut syytä myös epäillä motiiveja niin kuin tonttikaupoissa, mutta ei sitä auta jäädä märehtimään.Et jaksa vääntää ja märehtiä? Ei mitään uutta naiselta kuultuna.
Mikä sinua oikein vaivaa? Ei sellaisesta ole mitään hyötyä. Ja muutenkin tosi outoa jotenkin olettaa, että nuo tapahtuneet asiat olisi jotenkin pelkästään naisten asioita. Mielipuolista oikeastaan. Eihän tavalliset ihmiset mitään sellaisia päätöksiä tee. Esim. itsellä ei ole ollut mitään osaa eikä arpaa. Ymmärrän jotenkin, mikä ajatus siinä on takana (vihreät/vasemmisto = naiset), mutta ei se vastaa todellisuutta, vaan tuollainen katkeruus kertoo henkilön syvenemmistä ongelmista. Ja eripuran kylvö sataa tiedät kyllä kenen laariin.
Haluaisin vaan kysyä, että miksi Venäjä haluaisi kiukkuisia feministejä vaivoikseen?
Hehän eivät pidä feministeistä.
Ok, valloitimme Ssuomen koska.. ööö...
Ihanko tosissanne luulette muutaman pelijonnen ja hinteien puhelintaan alati räpläävien sohvaperunoiden pärjäävän miljoonille Venäläisille? Lol, no joo, kyllähän ne peleissä ovat aseita käyttäneet. Todellisuus vaan on hieman erilainen. Videopelisaavutuksilla ei oikeassa sodassa pärjätä.
Suomalaiset "miehet" eivät valitettavasti enää tiedä edes mitä sisu tarkoittaa. Alkakaahan opetella Venäjää, se tulee olemaan virallinen kielemme hyvinkin pian.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin vaan kysyä, että miksi Venäjä haluaisi kiukkuisia feministejä vaivoikseen?
Hehän eivät pidä feministeistä.
Ok, valloitimme Ssuomen koska.. ööö...
Äkkiäkös Putin laittaa feministit kuriin
Vierailija kirjoitti:
Ainakin ukrainalaiset miehet ovat osoittaneet kiitettävää taistelutahtoa tähän mennessä. Kunnon eurooppalainen mies vie naiset ja lapset turvaan ja lähtee sen jälkeen rintamalle taistelemaan kuten ukrainalaiset ovat tehneet Puolan rajan tuntumassa. Aika erilainen meno kuin tietyissä Lähi-idän maissa, joissa nuoret miehet luikkivat pakoon ja jättävät taakseen naiset ja lapset sodan armoille kotimaassaan.
Tuo on ihailtavaa ja oikein. Sen sijaan on ikävää, että tässä ketjussa on miehiä/trolleja, jotka ensimmäisenä olisivat luopumassa suojeluvastuusta ja jättämässä sitä naisille verukkeella, että naiset on jotenkin ”pilalla” tai ”hankalia” tai ”miksi puolustaisin”. Nämä ei kyllä mitenkään eroa muista karkuunluikkijoista, joita usein itse kritisoivat.
Minä en ainakaan jaksa vääntää niistä tänne tulleista tässä. Ilmeisesti on ollut syytä myös epäillä motiiveja niin kuin tonttikaupoissa, mutta ei sitä auta jäädä märehtimään.
Miten niin "jättämässä suojeluvastuuta naisille"? Nyt eletään tasa-arvon aikaa. Ei ole sukupuolittuneita tehtäviä, ei pitäisi ainakaan olla. Hävettää naisena havaita kuinka moni ihan avoimesti paljastaa, kuinka oppurtunistisia ja kaksinaismoralistisia ovat: AINA PITÄÄ ITSE PÄÄSTÄ HELPOIMMALLA KAIKESSA. Kaikki oikeudet on pyritty saamaan ja kaikki pitäisi jakaa 50-50. Miehiä haukutaan jatkuvasti ja vedotaan johonkin kunnialliseen miehyyden käsitteeseen, jolla pyritään alistamaan miehiä. Vastaavaa ei ikinä esitetä naisista. Ei ole mitään oikean ja kunniallisen naiseuden mittaria.
Ja ennen kun alkaa ne "kyllähän minä voin pyykätä" ja "on se kuule rankkaa haudata niitä miehiä sitten...", niin lopettakaa ennen kuin aloitatte.
Miten te kehtaatte oikeesti?! Onko mikään ihme, ettei nykymies tuollaista sontaa siedä?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan jaksa vääntää niistä tänne tulleista tässä. Ilmeisesti on ollut syytä myös epäillä motiiveja niin kuin tonttikaupoissa, mutta ei sitä auta jäädä märehtimään.Miten niin "jättämässä suojeluvastuuta naisille"? Nyt eletään tasa-arvon aikaa. Ei ole sukupuolittuneita tehtäviä, ei pitäisi ainakaan olla. Hävettää naisena havaita kuinka moni ihan avoimesti paljastaa, kuinka oppurtunistisia ja kaksinaismoralistisia ovat: AINA PITÄÄ ITSE PÄÄSTÄ HELPOIMMALLA KAIKESSA. Kaikki oikeudet on pyritty saamaan ja kaikki pitäisi jakaa 50-50. Miehiä haukutaan jatkuvasti ja vedotaan johonkin kunnialliseen miehyyden käsitteeseen, jolla pyritään alistamaan miehiä. Vastaavaa ei ikinä esitetä naisista. Ei ole mitään oikean ja kunniallisen naiseuden mittaria.
Ja ennen kun alkaa ne "kyllähän minä voin pyykätä" ja "on se kuule rankkaa haudata niitä miehiä sitten...", niin lopettakaa ennen kuin aloitatte.
Miten te kehtaatte oikeesti?! Onko mikään ihme, ettei nykymies tuollaista sontaa siedä?!
Kysymys on aseellisesta taistelusta. Armeijan käyneet naiset tietysti osallistuvat, mutta yhteiskunnassa on ihan oikeasti myös sellaisia tehtäviä, jotka jonkun pitää tehdä. Ja noista Ukrainankin kuvista näkee, että yhä tänäkin päivänä on fyysisestä vahvuudesta hyötyä.
Ja turha selittää jotain, että olette vaatineet tasa-arvoa – itse en ole koskaan vaatinut mitään 50-50-jakoa. Olen aina ollut sitä mieltä, että pienten lasten hoito sopii paremmin äideille ja sotahommat miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten ja nuorten puolesta erityisesti sotisin.Suostuisitko taistelemaan "women only" joukoissa? Itse koen vaarantavani henkeni, jos taistelen sekajoukoissa miehenä. Jos naiset saadaan omiin joukkoihinsa, ja esimiehet myös sukupuolen mukaan, niin sitten ok.
Ja sä luulet että sä tietenkin saat ihan itse valita kenen rinnalla taistelet? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun iivana vyöryy päälle, niin mitäs meinasit tehdä? Ei ne rupea kyselemään että "hei mikäs on sun kanta näihin nyky-yhteiskunnassa pinnalla oleviin ilmiöihin, että mites tässä nyt toimitaan". Se on joko tartuttava rynkkyyn tai kuoltava kunniattomana kuoppaan, yhtä paljon itsensä kun isänmaan vuoksi.
Luotan suomalaiseen Mieheen.
Voipa olla elämäsi tyhmin päätös.
Sanoo toksinen feministi. Venäjällä sulla olis kivaa.
Et jaksa vääntää ja märehtiä? Ei mitään uutta naiselta kuultuna.