Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos Venäjä hyökkäisi Suomeen olisiko miehet yhtä motivoituneita taistelemaan nykyisen yhteiskunnan puolesta?

Vierailija
25.02.2022 |

Mielipiteitä?

Kommentit (1425)

Vierailija
821/1425 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaismiehet ovat hyvin motivoituneita nettirunkkareita.

Ihanat 2015 nuoret nappisilmä-geelitukat hoitaa puolustuksen?

Vierailija
822/1425 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näköjään yhtä ”innokkaasti” kuin kantasuomalaiset miehet tämän ketjun perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/1425 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan! En luota suomalaisen miehen suojeluun pätkääkään. Eihän ne ressukat kykene edes varttituntia maskia kaupassa pitämään kansalaisiaan suojellakseen.

Niin tämä!👍

Puolustaisin kyllä mutta en tällaisten kommentoijien takia. Taistelin vapauden puolesta. Tämä mitä on koettu kaksi viimeistä vuotta on jotain muuta kuin vapautta. Tiedostan, että meitä nuoria miehiä vihataan ties mistä syystä ja silti olisin kuolemaan vapaan Suomen puolesta. On se perkele jos menneet sukupolvet kuolivat turhan takia. Kaikki kunnia heidän muistolleen.

Vierailija
824/1425 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Pistäkää naiset sinne ja nämä hyvännäköiset miehet.

En ole saanut tukea kelalta tai sosiaalitoimistolta tarpeeksi. En tullut valituksi amk:hon ekalla kerralla ja en päässyt maisterin opintoihin. Lähinnä kaikki elämässä harmittaa. Enkä saa rahaa mistää tai töitä. Mielelläni tyrkkäisin "omiani" kalliolta alas ja syyttäisin venäläisiä. :D

Ihan naurettava ajatus, että sotisin maan puolesta, jossa hoitovirheeseen vanhemmat ja isovanhemmat kuoli. Toinen isovanhemmista kuoli, kun kotimainen puukotti kadulla ja hulttio ugala bugala hiili naama vei lompakon. Jos tuonne sotiman pääsen, niin varmistan ettei näitä integraatio römääniläisia tule jatkossa olemaan suomessa. :D

En muista edes yhtä kertaa, josta olisin kiitollinen. Velka ja köyhyys valtion aiheuttamaa!

Vierailija
825/1425 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaanhan me saatu viime vuosina reippaita nuoria miehiä, jotka varmasti auttavat puolustavamaan uutta kotimaataan.

Itä-Helsinkiin vaan rynnäkkökiväärit jakoon. Kyllä alkaa kuteja lennellä. Ehkä osa niistä Venäjänkin suuntaan.

No suuremmalla todennäköisyydellä sieltä löytyykin niitä jotka osaa käyttää asetta kun taas tietyt kermap varmaan luikkii vaan piiloon. Ja varsinkin nämä aseistakieltäytyjät..

Vierailija
826/1425 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi kuolla vapauden ja siviilien puolesta, kuin kusta sänkyyn (venäläiseksi muuttuneessa) vanhainkodissa ilman lääkkeitä.

Olen siis sijoitettu reserviläinen, 50+ ikää.

Onnistuu Suomessakin.

Vierailija
827/1425 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun maanpuolustustahtoani vähentävät seuraavat asiat:

1. Poliitikkojen kyvyttömyys viedä Suomi Natoon hyvän sään aikana.

2. Vuoden 2015 tapahtumat.

3. Järkyttävän monessa suomalaisessa koronapandemian aikana puhjennut itsekkyys ja tyhmyys: "Minä en käytä maskia. Minä en ota rokotetta. Minä en kestä etäkoulua. Pää hajoaa kun en pääse muutamaan kuukauteen etelänmatkalle enkä kaljaterassille. Minun ravintolan on saatava olla auki." jne. jne. jne. (Kuinkahan moni tässä ketjussa taistelutahtoa uhkuneista mahtaa kuulua juuri näihin valittajiin, joille korona-aika on ollut ihan hirveän kestämätöntä?)

4. Suomalaisen yhteiskunnan hyväosaisten välinpitämättömyys huono-osaisia kohtaan. Evätään jopa ihmisarvo, mutta tykinruoaksi oltaisiin velvoittamassa.

Oikeasti nämä ovat asioita, joiden takia sulle olisi ihan sama, vaikka venäläiset tulisi rajan yli?

En ymmärrä nykymiehiä, en sitten ollenkaan.

Tottahan tuo on. Mitä väliä sillä on mitä passissa lukee, ei suomalaiset ole parempia ihmisiä kuin muut, ei tämä ole yhteiskuntana parempi... säälittävää paskaa.

Vierailija
828/1425 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nokkosenpistos95 kirjoitti:

En todellakaan. Pistäkää naiset sinne ja nämä hyvännäköiset miehet.

En ole saanut tukea kelalta tai sosiaalitoimistolta tarpeeksi. En tullut valituksi amk:hon ekalla kerralla ja en päässyt maisterin opintoihin. Lähinnä kaikki elämässä harmittaa. Enkä saa rahaa mistää tai töitä. Mielelläni tyrkkäisin "omiani" kalliolta alas ja syyttäisin venäläisiä. :D

Ihan naurettava ajatus, että sotisin maan puolesta, jossa hoitovirheeseen vanhemmat ja isovanhemmat kuoli. Toinen isovanhemmista kuoli, kun kotimainen puukotti kadulla ja hulttio ugala bugala hiili naama vei lompakon. Jos tuonne sotiman pääsen, niin varmistan ettei näitä integraatio römääniläisia tule jatkossa olemaan suomessa. :D

En muista edes yhtä kertaa, josta olisin kiitollinen. Velka ja köyhyys valtion aiheuttamaa!

Eli mieluummin jatkaisit elämääsi Putinia tunnustaen? Voit muuttaa jo nyt Venäjälle, kun kerta suomella ei ole sinulle mitään tarjottavaa.

Vierailija
829/1425 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan! En luota suomalaisen miehen suojeluun pätkääkään. Eihän ne ressukat kykene edes varttituntia maskia kaupassa pitämään kansalaisiaan suojellakseen.

Niin tämä!👍

Mitä jos menette naiset keskenänne sinne rintamalle? Käy hyvin minulle.

Ne meneekin, tietävät millä kasakka rauhoitetaan.

Ei venäläisten tarvitse suomalaista naista väkisin ottaa!

Vierailija
830/1425 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tämä!👍

Mitä jos menette naiset keskenänne sinne rintamalle? Käy hyvin minulle.

Itsehän te tässäkin kerjussa retostelette, miten oman isänmaan puolustaminen ei kiinnosta koska feministit ja maskit ja hallitus ja toimeentulotuki ja kela ja whatever. Ihan käsittämätöntä ja kunniatonta.

Haluatko sitä toksista maskuliinisuutta vai et?

Vierailija
831/1425 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäläiset tiktok starat on vähän nätimpiä kuin suomalaiset

Vierailija
832/1425 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään sun tyylistä, ja olet erittäin tervetullut joukkueeseeni kalistelemaan sapelia kenen tahansa kanssa isänmaan puolesta. Ei omista syistä, ei perheen, vaan yhtenäisen ja vapaan Suomen puolesta. Sotaa on hyvä inhota, ja pelätä. Mutta kuten hyvin sanoitkin, niin mtös minunkin isovanhempani kärsivät sodan aikaan....liian paljon. En halua kuulua siihen porukkaan, joka tekee tämän urhauksen jälkipolville turhaksi. Minulla on myös omia lapsia, siitä nousee motivaatio numero 2. Minulla on ollut jo varsin hyvää elämää yli 40 vuotta, en ole pahoillani jos se pian loppuu hyvien periaatteiden vuoksi. Mutta on kestämätöntä ajatella, että  10v ikäisille lapsilleni tulevaisuus on huonompi, kuin mitä minulla on ollut. Se on vaan täysin kestämätöntä....

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tämä!👍

Puolustaisin kyllä mutta en tällaisten kommentoijien takia. Taistelin vapauden puolesta. Tämä mitä on koettu kaksi viimeistä vuotta on jotain muuta kuin vapautta. Tiedostan, että meitä nuoria miehiä vihataan ties mistä syystä ja silti olisin kuolemaan vapaan Suomen puolesta. On se perkele jos menneet sukupolvet kuolivat turhan takia. Kaikki kunnia heidän muistolleen.

Vierailija
833/1425 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun maanpuolustustahtoani vähentävät seuraavat asiat:

1. Poliitikkojen kyvyttömyys viedä Suomi Natoon hyvän sään aikana.

2. Vuoden 2015 tapahtumat.

3. Järkyttävän monessa suomalaisessa koronapandemian aikana puhjennut itsekkyys ja tyhmyys: "Minä en käytä maskia. Minä en ota rokotetta. Minä en kestä etäkoulua. Pää hajoaa kun en pääse muutamaan kuukauteen etelänmatkalle enkä kaljaterassille. Minun ravintolan on saatava olla auki." jne. jne. jne. (Kuinkahan moni tässä ketjussa taistelutahtoa uhkuneista mahtaa kuulua juuri näihin valittajiin, joille korona-aika on ollut ihan hirveän kestämätöntä?)

4. Suomalaisen yhteiskunnan hyväosaisten välinpitämättömyys huono-osaisia kohtaan. Evätään jopa ihmisarvo, mutta tykinruoaksi oltaisiin velvoittamassa.

Oikeasti nämä ovat asioita, joiden takia sulle olisi ihan sama, vaikka venäläiset tulisi rajan yli?

En ymmärrä nykymiehiä, en sitten ollenkaan.

Tottahan tuo on. Mitä väliä sillä on mitä passissa lukee, ei suomalaiset ole parempia ihmisiä kuin muut, ei tämä ole yhteiskuntana parempi... säälittävää paskaa.

Joo on nuo 4 kohtaa totta. Mutta ottaessasi venäjän ilomielin vastaan tulisit huomaamaan että saat kirjata tuolle listallesi 15 paskasti olevaa asiaa lisää heti sillä sekunnilla kun demokratia vaihtuu yhden miehen politiikkaan. Sitten alkaa jo niskoittelu ”en käytä maskia, en ota rokotetta”-mantran kuuleminen olemaan hyttysen ulinaa kun verrataan siihen että jos uskallat sanoa mielipiteesi niin löydät itsesi Siperiasta tai yksi kertaisesti ”vain katoat”.

Vierailija
834/1425 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaanhan me saatu viime vuosina reippaita nuoria miehiä, jotka varmasti auttavat puolustavamaan uutta kotimaataan.

Saattaa näitä alkaa paluulippu kotiin kiinnostamaan tai junalla ruotsin puolelle turhanpaikan hakuun

Vierailija
835/1425 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitan tämän muistiin, naiset. Mielipiteenne on huomioitu. Näillä korteilla mennään eteenpäin. 

- suomalainen mies

Varsinkin kun näin viimeksi tänään naisia ilman maskia.

Eivät reppanat kykene edes varttituntia maskia kaupassa pitämään, ja hoitajia noista pitäisi tulla?

Taitaa olla myrkkypiikit kädessä ja sairaat junaraiteille kuin ne olisi omia lapsia.

Vierailija
836/1425 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näköjään yhtä ”innokkaasti” kuin kantasuomalaiset miehet tämän ketjun perusteella.

Miehet tajusivat mitä toksinen maskuliinisuus on ja muuttuivat.

Nytkö ei kelpaa`?

Vierailija
837/1425 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukrainalaisten taistelutahto kirjoitti:

Ainakin ukrainalaiset miehet ovat osoittaneet kiitettävää taistelutahtoa tähän mennessä. Kunnon eurooppalainen mies vie naiset ja lapset turvaan ja lähtee sen jälkeen rintamalle taistelemaan kuten ukrainalaiset ovat tehneet Puolan rajan tuntumassa. Aika erilainen meno kuin tietyissä Lähi-idän maissa, joissa nuoret miehet luikkivat pakoon ja jättävät taakseen naiset ja lapset sodan armoille kotimaassaan.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008645259.html

Tuo on ihailtavaa ja oikein. Sen sijaan on ikävää, että tässä ketjussa on miehiä/trolleja, jotka ensimmäisenä olisivat luopumassa suojeluvastuusta ja jättämässä sitä naisille verukkeella, että naiset on jotenkin ”pilalla” tai ”hankalia” tai ”miksi puolustaisin”. Nämä ei kyllä mitenkään eroa muista karkuunluikkijoista, joita usein itse kritisoivat.

Minä en ainakaan jaksa vääntää niistä tänne tulleista tässä. Ilmeisesti on ollut syytä myös epäillä motiiveja niin kuin tonttikaupoissa, mutta ei sitä auta jäädä märehtimään.

Vierailija
838/1425 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti olisi. Kaikki 18-60vuotiaat miehet ja miksei myös naiset puolustaa maatamme, kuten ukrainassakin.

Vierailija
839/1425 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin tulemme puolustamaan isänmaatamme, samalla  saamme hoidettua palstalla trollaavat natsitorakaat, jotka vaikuttavat liittoutuneen putinistikommareiden kanssa.

Vierailija
840/1425 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden rintamalle jos turvavälit pidetään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän