Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos Venäjä hyökkäisi Suomeen olisiko miehet yhtä motivoituneita taistelemaan nykyisen yhteiskunnan puolesta?

Vierailija
25.02.2022 |

Mielipiteitä?

Kommentit (1425)

Vierailija
361/1425 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole motivoitunut puolustamaan akkoja. Muutan mielipiteeni vasta, kun kaikki parikymppiset vapaaehtoisesti sinkut vela-akat nähdään ase kourassa puolustamassa miehiä. Ja sitä ei tule. Akat puolustavat mielummin koiriaan kuin miehiä.

Siksi en uhraa henkeäni suomiakkojen puolesta. Tasa-arvo.

Onko ihmekään että suomalaiset naiset ei arvosta suomalaisia miehiä, kun monet on kaltaisiasi ulisevia sovinistisia vellihousuja. Ja päälle usein vielä juoppous. Tuollaiseenko sitten pitäisi ihastua?? Kuka nainen sulle on antanut turpaan kun noin ulisuttaa?

Vierailija
362/1425 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietarin trollit lähti oikein vauhtiin näemmä kylvämään sukupuolieripuraa. Tiedoksi vaan sinne Pietariin, että melkoisen iso osa venäläisistä naisista on halunnut muuttaa Suomeen ja naimisiin suomalaisen miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/1425 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri houkuttele puolustaa kotimaisia puhavihertuholaisia ja intersektionaalisia fem akkoja oman henkensä uhalla. Menkää itse sotimaan.

Vierailija
364/1425 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole motivoitunut puolustamaan akkoja. Muutan mielipiteeni vasta, kun kaikki parikymppiset vapaaehtoisesti sinkut vela-akat nähdään ase kourassa puolustamassa miehiä. Ja sitä ei tule. Akat puolustavat mielummin koiriaan kuin miehiä.

Siksi en uhraa henkeäni suomiakkojen puolesta. Tasa-arvo.

Onko ihmekään että suomalaiset naiset ei arvosta suomalaisia miehiä, kun monet on kaltaisiasi ulisevia sovinistisia vellihousuja. Ja päälle usein vielä juoppous. Tuollaiseenko sitten pitäisi ihastua?? Kuka nainen sulle on antanut turpaan kun noin ulisuttaa?

Ja sua ja sun kaltaisia pitäis henkensä uhalla puolustaa? Ymmärrän miehiä. Hyvä jos nousevat kapinaan. Ihan oikein!

Vierailija
365/1425 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Annan puolustustehtäviin etusijan kaikille Natoa vastustaneille.

Samoin. Lähipiirissä n. 20 aikuista nuorehkoa miestä. Heitä ei ole tehty tykinruoaksi. Suomen olisi pitänyt mennä Natoon vuosikymmeniä sitten.

Vierailija
366/1425 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä lähtisin rintamalle. Vaikka minua on koitettu sulkea yhteiskunnan ulkopuolelle, joka päivä saa lukea lehdistä kuinka valkoinen mies on potentiaalisesti paha raiskari/pedofiili ja vaikka minulla ei ole perhettä tai mitään "läheistä" puolustettavaa. Lähden taistelemaan sen takia ettei yksikään Suomea aikaisemmin puolustanut olisi kuollut turhaan.

Ehkä kaikki eivät voi löytää jotain minkä puolesta elää mutta löytävät jotain minkä puolesta kuolla.

Vierailija
367/1425 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pietarin trollit lähti oikein vauhtiin näemmä kylvämään sukupuolieripuraa. Tiedoksi vaan sinne Pietariin, että melkoisen iso osa venäläisistä naisista on halunnut muuttaa Suomeen ja naimisiin suomalaisen miehen kanssa.

Juu, täällä kaikki "sukupuolieripura" tulee Pietarista. Muutenhan tällaista ilmiötä ei ole havaittavissa.. eiku...

Vierailija
368/1425 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ihmettelen kysymyksen asettelua?

Mites naiset?

Vierailija
369/1425 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50 v nainen mutta pakoon en lähde. Eiköhän tällaiselle pohjalaiselle akalle jotain tekemistä keksitä. Voin mennä vaikka muonittamaan tai pesemään pyykkiä.

Vierailija
370/1425 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei kyllä ole enää mitään järkevää puolustettavaa tavallisen miehen näkökulmasta katsottuna.

Punainen matto on ollut tulijoille jo vuosikymmeniä, oman maan kansalaisista ei välitetä.

Pitkän ajan vaikutukset ja kustannukset tulevat olemaan valtavia.

Katsokaa Ruotsia.

Vanhukset makaavat kusivaipoissa, mutta ulkomaille syydetään miljardeja joka vuosi.

Veroja sen kuin nostetaan, keskiluokka on köyhdytetty utopististen ideologioiden takia.

Valtionyhtiöitä yksityistetään, luonnonvarat kaupataan ulkomaiseen omistukseen, samoin kaivokset ja sähköverkot.

Poliitikot ja hyväveliverkosto suhmuroi kaiken mahdolliseen itselleen sulle-mulle -periaatteella.

Naimaikäisissä miehissä valtavaa ylijäämää. 50 000+ ikäluokassa 20-39. Osa masentuu ja syrjäytyy. Ulkomailta tuodaan vain koko ajan lisää miehiä.

Samalla naiset luovat uraa Onlyfansin, instagramin ja sokerideittailun saralla.

Sääliksi käy tavallista miestä Suomessa.

Kyllä se talvisodan yhteishenki ja Suomen jälleenrakentamisen yhteenkuuluvuuden tunne on peruuttamattomasti menetetty.

Saa mies olla tyhmä, jos tämän maan takia henkensä menee uhraamaan

Vierailija
371/1425 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei yhtään muisteta sitä, että myös naisrt ovat motivoituneita puolustamaan maatamme. Minä ja monet muut asepalveluksen käyneet lähtisimme heti. Loput kynnelle kykenevät siviilipuolen hommiin. Ei puolustus yksinomaan ole miesten harteilla.

Vierailija
372/1425 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöiset ketjut ovat vain venäjän trollitehtaan aikaansaannosta. Halutaan luoda eripuraa ja vastakkainasettelua.

Vierailija
373/1425 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla, mikälii ei halua nuolla Putinien persettä.

Vierailija
374/1425 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset turvaan. Olen sen verran iäkäs nainen ettei aikanani päässyt inttiin. Olisin varmaan mennyt. Jollakin tavalla autan varmasti vaikka ampua en osaakaan.

Vierailija
375/1425 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 50 v nainen mutta pakoon en lähde. Eiköhän tällaiselle pohjalaiselle akalle jotain tekemistä keksitä. Voin mennä vaikka muonittamaan tai pesemään pyykkiä.

Mutta henkeäsi et ole valmis uhraamaan. Sen sinä jätät miehille.

Vierailija
376/1425 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkuun vaan jonnekkin paratiisisaarelle drinksulasi kourassa viettämään mukavampaa elämää ;-)

Vierailija
377/1425 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet sotikoot. N23

Vierailija
378/1425 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trollitko täällä alapeukuttaa?

Vierailija
379/1425 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaankin heti ajan ampumaradalle

Vierailija
380/1425 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei yhtään muisteta sitä, että myös naisrt ovat motivoituneita puolustamaan maatamme. Minä ja monet muut asepalveluksen käyneet lähtisimme heti. Loput kynnelle kykenevät siviilipuolen hommiin. Ei puolustus yksinomaan ole miesten harteilla.

Sinulla on ollut vapaus valita. Siinä se ratkaiseva ero.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme