Jos Venäjä hyökkäisi Suomeen olisiko miehet yhtä motivoituneita taistelemaan nykyisen yhteiskunnan puolesta?
Kommentit (1425)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 50 v nainen mutta pakoon en lähde. Eiköhän tällaiselle pohjalaiselle akalle jotain tekemistä keksitä. Voin mennä vaikka muonittamaan tai pesemään pyykkiä.
Trollitko täällä alapeukuttaa?
Minä ainakin alapeukutin epäoikeudenmukaisuutta.
Pyykkääminen vst henkensä menettäminen
SDP:lle ja muille punavihreille väestönvaihto on mieluisaa koska se laskee yhtenäisyyttä ja repii yhteiskuntaa sisältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 50 v nainen mutta pakoon en lähde. Eiköhän tällaiselle pohjalaiselle akalle jotain tekemistä keksitä. Voin mennä vaikka muonittamaan tai pesemään pyykkiä.
Mutta henkeäsi et ole valmis uhraamaan. Sen sinä jätät miehille.
Tottakai olen valmis uhraamaan henkeni Suomen puolesta. Mun ikäiset naiset ei armeijaan päässeet, joten taitaisin olla vain jaloissa. Eturintamalle voin mennä auttamaan niin että ne jotka siellä osaa jotain tehdäkin voi keskittyä sotimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pietarin trollit lähti oikein vauhtiin näemmä kylvämään sukupuolieripuraa. Tiedoksi vaan sinne Pietariin, että melkoisen iso osa venäläisistä naisista on halunnut muuttaa Suomeen ja naimisiin suomalaisen miehen kanssa.
Juu, täällä kaikki "sukupuolieripura" tulee Pietarista. Muutenhan tällaista ilmiötä ei ole havaittavissa.. eiku...
Totta kai sitä on olemassa. Ja ihan aiheestakin. Mutta ei se tarkoita sitä, että tarvittaessa ei löydy yhtenäisyyttä ja tukea.
lue: naiset ovat valmiita kätkemään vihansa hetkeksi jotta miehet voivat kuolla heidän puolestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ei yhtään muisteta sitä, että myös naisrt ovat motivoituneita puolustamaan maatamme. Minä ja monet muut asepalveluksen käyneet lähtisimme heti. Loput kynnelle kykenevät siviilipuolen hommiin. Ei puolustus yksinomaan ole miesten harteilla.
Sinulla on ollut vapaus valita. Siinä se ratkaiseva ero.
Jos sota tulee, kenelläkään ei ole vapautta valita. Meitä kaikkia tarvitaan, sekä miehiä että naisia.
Lä hi idästä ja af riikasta tuleet " miehet" etulinjaan. Nämä eivät ainakaan olisi vapaaehtoisia, kun eivät jääneet kotimaatansakaan puolustamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kysymys ole motivaatiosta. Katsokaa Suomen ja Venäjän rajaa. Ne ei todellakaan tule Karjalan kangasta pitkin kävellen ja tankeilla. Venäjän-Karjalan puolelta lähtee koneet ja pommittaa ihan ensimmäisenä kaikkia kaupunkeja ja sähkölaitokset paskaksi. Sitten vyöryy tankit yli seuraavana päivänä. Game over.
Sitä tilannetta silmälläpitäen on varustauduttu ja harjoiteltu noin 80 vuotta, eli olisi kyllä hyökkääjälle tiedossa kylmää kyytiä. Jopa Suomen tiestö on tarkoituksella rakennettu niin, että nopea valloitus maata pitkin ei onnistu.
Hetki sitten minua verrattiin Petri Gerdiin, kun en osallistunut lääketieteelliseen kokeeseen ja nyt näitä samoja tyyppejä pitäisi puolustaa oman henkensä uhalla. Voi kultapienet, ei se ihan niin mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pietarin trollit lähti oikein vauhtiin näemmä kylvämään sukupuolieripuraa. Tiedoksi vaan sinne Pietariin, että melkoisen iso osa venäläisistä naisista on halunnut muuttaa Suomeen ja naimisiin suomalaisen miehen kanssa.
Juu, täällä kaikki "sukupuolieripura" tulee Pietarista. Muutenhan tällaista ilmiötä ei ole havaittavissa.. eiku...
Totta kai sitä on olemassa. Ja ihan aiheestakin. Mutta ei se tarkoita sitä, että tarvittaessa ei löydy yhtenäisyyttä ja tukea.
Heh... aika yksipuolista tuo tuki ja yhtenäisyys näyttää olevan.
Vierailija kirjoitti:
Karkuun vaan jonnekkin paratiisisaarelle drinksulasi kourassa viettämään mukavampaa elämää ;-)
Terveisin Ahmed
Vierailija kirjoitti:
Täältä Espanjasta tarkkailisin tilannetta punaviinilasin äärestä.
Pysy siellä epsanjassa ja jää sinne viinilasin kera. Täällä ei tarvita tuollaisia itsekeskeisiä ihmisiä jotka ajattelevat vain itseään.
Vierailija kirjoitti:
Lapset turvaan. Olen sen verran iäkäs nainen ettei aikanani päässyt inttiin. Olisin varmaan mennyt. Jollakin tavalla autan varmasti vaikka ampua en osaakaan.
Kaipa sitä ampumaan oppisi, jos opetettaisiin. Eikä meitä iäkkäämpiä haittaisi uhrautua. Nuoremmille elämä on tärkeämpää.
Vierailija kirjoitti:
HUUTONAURUA!
Antakaapa naiset yksikin syy miksi uhraisin henkeni teidän puolesta? :D
Aina vain haukutte meitä. Käytätte hyväksi. Työtön ei kelpaa mieheksi. Elarit on myöhässä. #metoo. Peräkammarinpojat ei ansaitse naista.
Ja nyt odotatte meidän auttavan ja puolustavan teitä?! HAHAHAAAAAAAAA!!! :D
XD
En kaipaa sinua puolustamaan itseäni. Voin itse mennä puolustamaan muita, jopa sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lue: naiset ovat valmiita kätkemään vihansa hetkeksi jotta miehet voivat kuolla heidän puolestaan.
Jos et ole Pietarin trolli, olet kyllä aika sekaisin ja silloin onkin parempi, että olet vapautettuna palveluksesta. Ajattele asiaa tähän tapaan: ihminen voi valittaa kaverilleen jostakin läheisestään (vaikka miehestä, äidistä tai sisaruksesta tai vaikka lapsestaankin) ja purkaa turhautumista, mutta sitten jos kaveri yhtyy siihen ja rupeaa haukkumaan yhdessä, herääkin halu puolustaa: ainoastaan itse saa haukkua, ei muut.
Ajattele
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trollitko täällä alapeukuttaa?
Minä ainakin alapeukutin epäoikeudenmukaisuutta.
Pyykkääminen vst henkensä menettäminen
Tuolla asenteella kannattaakin jättää väliin. Ei siellä tarvita niitä poikia, jotka tarkoituksella menevät henkensä menettämään. Aiellä tarvitaan niitä miehiä, jotka osaavat taktikoida strategisesti ja pystyvät reasoiaan nopeasti muuttuviin tilanteisiin oikealla tavalla. Tarkoitus on pysäyttää vihollinen.
Vierailija kirjoitti:
HUUTONAURUA!
Aina vain haukutte meitä. Käytätte hyväksi. Työtön ei kelpaa mieheksi. Elarit on myöhässä. #metoo. Peräkammarinpojat ei ansaitse naista.
XD
Mene hyvään piiloon, ettei sinua ammuta sotilaskarkurina. Huom: Se ampuja on todennäköisimmin mies.
Vierailija kirjoitti:
Melkoisen iso osa? Venäjän väkiluku on 144 miljoonaa ja siitä karkeasti puolet lienee naisia.
Eiköhän sellaisiakin miehiä ole, mutta ei sillä niin väliä sillä tiedän että naisia on. Vieläpä kestävää ja toimeliasta sorttia, ei kenenkään kylkiluusta tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HUUTONAURUA!
XD
Mene hyvään piiloon, ettei sinua ammuta sotilaskarkurina. Huom: Se ampuja on todennäköisimmin mies.
Niin kai, kun teille "itsenäisille ja vahvoille" naisille iski tosi paikan uhatessa prinsessasyndroomat tulille.