ESITTÄKÄÄ JOTAIN FIKTIIVI HAHMOA JA MUUT ARVAAVAT!
Kommentit (1321)
Joo aamua tässä vaan ja joo.. kävin tossa äsken paskalla ja joo joo..tossa noin..vou,sano mummo kun pikkusen liukastu. Sit meil ois tämmönen testissä,ni hmh. Viis kautta viiiis
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:40"] Olen nuorten kirjasarjan hahmo. Minulla on oranssit hiukset ja olen vampyyri. Minulla on pitkä arpi toisessa poskessa. Oppipoikani pitää minua kalkkiksena.
Larten Crepsely?
[/quote]
Yritämme pelastaa chigagon tummahiuksiselta läskiltä, pyörämme tottelevat kuria ja meillä on seksikäs punatukkainen mekaanikko.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 08:03"]
"Bite my shiny metal ass"
[/quote]
Futuraman Bender
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 16:31"]Olen enkeli ja autan kahta metsästäjää.
[/quote]
CASTIEL!♡
Olen ilman housuja kulkeva yksinhuoltaja. Tyttöystäväni usein pettää minua kiharatukkaisen hurmuriserkkuni kanssa ja suuttuessaan pahoinpitelee minua käsilaukullaan.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:21"]Voi jumalauta!!
[/quote]
Vesa!!! <3
Ystävilläni on tapana sanoa että kun tulen paikalle niin yksi tyttö poistuu itkien.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 16:43"]Yritämme pelastaa chigagon tummahiuksiselta läskiltä, pyörämme tottelevat kuria ja meillä on seksikäs punatukkainen mekaanikko.
[/quote]
Prätkähiiret. Tosin prätkiksillä on ruskeahiuksinen Santtu-mekaanikko.
Viholliseni olikin isäni. Hänen puheensa on hieman hidasta ja raskasta.
Lähden tästä tapaamaan muuan nuorta tyttöä. Olen hieman muuntanut ulkonäköäni, ettei hän tunnistaisi minua. Mukaani otan omenoita. Hän asuu usean miehen kanssa, mutta päivisin hän on yksin kun miehet ovat töissä.
Ap, yhdyssanat pliis. Idiootti!
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 10:24"]Lähden tästä tapaamaan muuan nuorta tyttöä. Olen hieman muuntanut ulkonäköäni, ettei hän tunnistaisi minua. Mukaani otan omenoita. Hän asuu usean miehen kanssa, mutta päivisin hän on yksin kun miehet ovat töissä.
[/quote]
Kuningatar Lumikki ja seitsemän kääpiötä -tarinasta.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 22:35"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 22:31"]Bazinka! [/quote] Soft kitty, warm kitty, little ball of fur <3
[/quote]
John Holmes?
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:02"]
Pikkusiskoni toinen silmä syöpyi takiani. Harrastan juosiammuntaa.
[/quote]
Poikani Kevin
Vanhempieni pitäisi elättää minut, sillä uskon olevani sukupolveni äänitörvi. Tai jonkun sukupolven äänitorvi. Tai torvi.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 16:56"]Olen ilman housuja kulkeva yksinhuoltaja. Tyttöystäväni usein pettää minua kiharatukkaisen hurmuriserkkuni kanssa ja suuttuessaan pahoinpitelee minua käsilaukullaan.
[/quote]
Aku Ankka
Just niin! Ettekö te ihmiset nyt ymmärrä! Pelkkää trollausta ja siihen olette langenneet! Kyllä taas näkee, että tämä on varsinainen AV--mammojen luokkakokous.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 00:08"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:05"]Mikäs kysely se tämä on? Ettei vaan olisi trolli? Joku irvileuka siellä viattomia vetää höplästä. Höplästä vetää viattomia idiootteja, jotka trollia ruokkii. Älkää ruokkiko sitä trollia JUMALAUTA! Sorsia ruokkikaa. Söpöjä lihavia pullasorsia ruokkikaa, älkääkä näitä sairaita trolleja. Nettimaailma, sairas maailma. Joku lihava AV-mamma siellä pullasorsaa ruokkii. Sorsan yliruokkii ja palstalle ketjuja naputtelee, kun sorsaa paistaa. Sitten pullan paistaa ja sorsan persettä maistaa. JUMALAUTA LOPPUU SE SORSIEN PAISTAMINEN! SUAAAATANNA! [/quote] LÄÄKKEET!!!
[/quote]
Olen enkeli ja autan kahta metsästäjää.