ESITTÄKÄÄ JOTAIN FIKTIIVI HAHMOA JA MUUT ARVAAVAT!
Kommentit (1321)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:27"]Yukkii! Olen valmis tappamaan kaikki jotka koskevatkaan sinuun! Minusta tulee vaimosi!
[/quote]
Yuno Gasai <3
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:38"]Olen animehahmo, Venäjän ja Valko-Venäjän isosisko. Olen köyhä ja minulla on isot rinnat.
[/quote]
Nyt sit loppuu tän yhden ihmisen Hetalia-spämmi kiitos. :D Mut joo Ukrainahan se
Mon amie, olen belgialainen herrasmies, ja viikseni on vahattu juuri täydellisen hienostuneesti. Kun edessä on arvoitus, laitan harmaat aivosoluni töihin.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 11:14"]
Mon amie, olen belgialainen herrasmies, ja viikseni on vahattu juuri täydellisen hienostuneesti. Kun edessä on arvoitus, laitan harmaat aivosoluni töihin.
[/quote]
Hercule Poirot.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:32"]Olen maailman paras etsivä. Kukaan ei tiedä oikeaa nimeäni tai henkilöllisyyttäni. Istun kyykyssä ja syön paljon makeaa. Olen myös hyvä pelaamaan tennistä.
[/quote]
L!
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 06:09"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:23"]Olen musta, samoin on yksi seitsemästä lapsestani.
[/quote]
Mieheni kaipasi minua niin, että kulki maailman ympäri etsimässä. Lopulta löydyinkin ihan läheltä. Rakastuimme heti, eikä minua ollenkaan haittaa, että hän näyttää lähinnä jättimäiseltä munuaiselta.
[/quote]
Ai niin, neillä ei ole sukunimeä, vaan kaikkien perheenjäsentemme nimi alkaa samoilla viidellä kirjaimella. Kyllähän tämän nyt jo joku tietää?
Asun korvassa, minustaon siellä paljon hyötyä ja olen saanut nimeni erään kielien syntyyn liittyvän tornin mukaan.
Pukeudun vain yhteen väriin ja siitä minut tunnetaan. Inhoan hiiriä, ainakin yhtä hiirtä.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 11:22"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 06:09"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:23"]Olen musta, samoin on yksi seitsemästä lapsestani.
[/quote]
Mieheni kaipasi minua niin, että kulki maailman ympäri etsimässä. Lopulta löydyinkin ihan läheltä. Rakastuimme heti, eikä minua ollenkaan haittaa, että hän näyttää lähinnä jättimäiseltä munuaiselta.
[/quote]
Ai niin, neillä ei ole sukunimeä, vaan kaikkien perheenjäsentemme nimi alkaa samoilla viidellä kirjaimella. Kyllähän tämän nyt jo joku tietää?
[/quote]
Barbamama?
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 10:51"]Laitapas puku päällesi. Menemme ulos ja siitä tulee legen - odota - daarista.
[/quote]
Barney Stinson
Lauloin dueton linnun kanssa. Lintu poksahti, paistoin sen hautomat munat.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:07"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:46"]
Koska olen melkoisen kiltti, en edes valittanut (niinkuin isosiskoni) kun vanhemmat raahas mut sinne kesäleirille. Mashed pototoes soi ja mä kannoin yhtä isoo hedelmää. Voi nolous!
[/quote]
lisävihje tähän: harjoittelin erästä vaativaa akrobaattista liikettä järvessä. Joka sitten tosipaikan tullen onnistuikin. Minua ei laitettu nurkkaan.
[/quote]
Muutama vissiin tiennyt peukuista päätellen, mutta helpotetaan:
Vaikka lempinimeni on Vauva, pääsin jyvälle seksin riemuista kesällä. Taustamusana soi Nälkäiset silmät, ja noston onnistuessa Olen elänyt elämäni parasta aikaa.
"Minä olen syöny sen piirakan!"
Olen sosiaalisesti kömpelö, mutta niin vain sekin ex-Enkeli minuun rakastuu. Huippuvirkahan minulla tosin on, ja työkaverini tonkii ötököitä päivät pitkät.
Olen lyhyt kalju mies ja tykkään kaverini kanssa soittaa nokkahuilua. Meillä on usein mukana pähkinöitä.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 11:24"]
Asun korvassa, minustaon siellä paljon hyötyä ja olen saanut nimeni erään kielien syntyyn liittyvän tornin mukaan.
[/quote]
Baabelin kala Linnunradan käsikirja liftareille -kirjasta.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 11:35"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:07"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:46"]
Koska olen melkoisen kiltti, en edes valittanut (niinkuin isosiskoni) kun vanhemmat raahas mut sinne kesäleirille. Mashed pototoes soi ja mä kannoin yhtä isoo hedelmää. Voi nolous!
[/quote]
lisävihje tähän: harjoittelin erästä vaativaa akrobaattista liikettä järvessä. Joka sitten tosipaikan tullen onnistuikin. Minua ei laitettu nurkkaan.
[/quote]
Muutama vissiin tiennyt peukuista päätellen, mutta helpotetaan:
Vaikka lempinimeni on Vauva, pääsin jyvälle seksin riemuista kesällä. Taustamusana soi Nälkäiset silmät, ja noston onnistuessa Olen elänyt elämäni parasta aikaa.
[/quote]
Se Babe siitä Dirty Dancingistä.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:48"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:45"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:20"] Eikun cornelia taisi olla sen tytön nimi :D Nyt olen lukenut HP:tä mistä on tainut Cornelius jäädä mieleen ;) Ja eihän Cornelia tainut olla yh:n lapsi. Eli joo väärin meni [/quote] Joo, kyseessä oli se "päähahmo" Will, joka rakastui Calebiin. Muita hahmoja taisivat olla Irma (vesi), Taranee (tuli), Cornelia (maa) ja joku Hua Lin tms (ilma). Willin voima oli energia.
[/quote]
HayLin oli se viides. Ja eikös sen Cornelian poikaystävä ollut Galep? Muistan tämän kun olin itsekkin ihatunut Galeppiin joskus 8-vuotiaana :D Se asui sielä ihmemaassa (meridian???)
[/quote]
Hahahah, oikeessa oot! Muistin ihan väärin sen. Matt oli se Willin ihastus tosiaan. Pahoittelut! :)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:31"]Olen yksi piru hovimestariksi.
[/quote]
Sebastian