ESITTÄKÄÄ JOTAIN FIKTIIVI HAHMOA JA MUUT ARVAAVAT!
Kommentit (1321)
Olen virtuoosimainen harakka joka soittaa bändissä ja yrittää hillitä kleptomaniaansa
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 16:04"]Olen virtuoosimainen harakka joka soittaa bändissä ja yrittää hillitä kleptomaniaansa
[/quote]
Joone
Rakkaimpani kuolee, enkä tiedä kuinka selvitä ilman häntä. Hän on kuitenkin jättänyt minulle paksun kirjekuoren, jossa on jokaiselle 10 kuukaudelle elämänohjeita joilla selviän elämässäni eteenpäin.
Olen nuori kasvissyöjä. Tahtoisin ponin.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 14:01"]Tänään on perjantai, päivälliseksi siis kiinalaista ruokaa: höyrytettyjä dumblingeja, Kenraali Tso'n kanaa ja vähän muutakin. Kavereiden kanssa pelataan vanhaa kunnon Nintendo 64:sta. Huomenna on pyykkipäivä.
[/quote]
Sheldon Cooper
Olen yksi kolmesta. Veljieni nimet alkavat kirjaimilla H ja T.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 20:53"]
Kotimme kellarissa on aina ruumiita vaikka kukaan meistä ei ole tappanut ketään. Isäni on kuollut ja isoveljeni jatkavat hänen työtään. Minä etsin omaa paikkaani, usein kameran linssin läpi katsellen.
[/quote]
Claire Fisher?
Asun amerikkalaisessa lähiössä ja tahdon olla täydellinen kotirouva. Kulissit kylläkin rakoilevat välillä, kuten kaikilla muillakin naapurustossa. Hoidin (ex-)miestäni jonkin aikaa, kun hän oli pyörätuolissa. Nuori tyttäreni oli raskaana, joten minun täytyi itse käyttää täytettä paitani alla ja esittää, että lapsi on minun. Hiukseni ovat muuten punaiset.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:22"]En tiennyt ennen että en nähnyt maailmaa sellaisena kuin se on, koska äitini palkkasi velhon peittämään muistoni.
[/quote]
Koen olevani hieman kömpelö. Hiukseni ovat porkkananpunaiset. Olen luova.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:31"]Olen yksi piru hovimestariksi.
[/quote] Sebastian
Olen virolainen karhu ja tykkään keittää kahvia
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 16:10"]Olen nuori kasvissyöjä. Tahtoisin ponin.
[/quote] Lisa Simpson
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:25"]
Olen pitkä mies siihen nähden minä aikakautena olen syntynyt. Sudentappaja ja nulikkaprinssi ovat lempinimiäni.
[/quote]
Lestat de Lioncourt!
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 16:14"]
Asun amerikkalaisessa lähiössä ja tahdon olla täydellinen kotirouva. Kulissit kylläkin rakoilevat välillä, kuten kaikilla muillakin naapurustossa. Hoidin (ex-)miestäni jonkin aikaa, kun hän oli pyörätuolissa. Nuori tyttäreni oli raskaana, joten minun täytyi itse käyttää täytettä paitani alla ja esittää, että lapsi on minun. Hiukseni ovat muuten punaiset.
[/quote]
Bree Vandemikälieolikaan :) Täydelliset naiset
Mikse mun romaniheitto poistettiin ja mikä se vastaus sit oikeesti oli?
Äitini mies tappoi isäni kun olin vauva, veljeni on kuollut sydänvikaan, poikani kidnapattiin Belfastiin, vaimoni on huippukirurgi ja olen super hot :P
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 16:10"]Olen nuori kasvissyöjä. Tahtoisin ponin.
[/quote]lisa simpson
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:42"]Geronimo! :-)
[/quote]
Tohtori numero 11 :)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:04"]Olen karhu. Minulla on 3 kaveria, Chica, Bonnie ja Foxy.
[/quote]
Freddy!