ESITTÄKÄÄ JOTAIN FIKTIIVI HAHMOA JA MUUT ARVAAVAT!
Kommentit (1321)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:04"]Olen karhu. Minulla on 3 kaveria, Chica, Bonnie ja Foxy.
[/quote] Freddy Fazbear
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:14"]Olen sosiopaatti, minulla on silmälappu ja pidän "muuttuneen" tyttäreni lukittuna kaapissa.
[/quote]
TWD kuvernööri
Istun keinutuolissa totilasi kädessä juttelemassa merenkulusta ja uuden laivan rakentamisesta. Enkä kai istuisi tässä salin parhaalla paikalla ellen olisi syntynyt minuksi ja perinyt asemaani pitäjän arvojärjestyksessä.
Minulla on sievät pystyt korvat. Olen mukavan pyöreä. Ei lainkaan inhottavia kulmia tai pahkuroita. Näytän todella kaikin puolin somalta. Vain hivenen lyhyet jalkani rikkovat täydellisyyden, mutta ne kasvavat, jos kävelen ja juoksen paljon.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:03"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 20:58"]
Menee niin hermo noihin kahteen muuhun päähän. Toinen kuolaa jatkuvasti ja toisen henki haisee ihan koiranruualta.
[/quote]
Ekasta Harry Potterista se kolmipäinen koira? En muista nimeä :)
[/quote]
Pörrö oli suomeksi. Fluffy tms alun perin.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 20:58"]
Kaverini on rasittava kuolaaja, inhoan tiettyä viikonpäivää ja joka päivä on hyvä syy syödä italialaista vuokaruokaa.
[/quote]
Karvinen
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:52"]AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
[/quote]
Cheek?
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:22"]Olen Hopeanuolen poika
[/quote] Weed
En tiennyt ennen että en nähnyt maailmaa sellaisena kuin se on, koska äitini palkkasi velhon peittämään muistoni.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:17"]
Minulla on sievät pystyt korvat. Olen mukavan pyöreä. Ei lainkaan inhottavia kulmia tai pahkuroita. Näytän todella kaikin puolin somalta. Vain hivenen lyhyet jalkani rikkovat täydellisyyden, mutta ne kasvavat, jos kävelen ja juoksen paljon.
[/quote]
Muumipappa :) Tämä on jaksosta jossa muistelee nuoruuttaan.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:29"]
Minun pitää kuljettaa eräs esine tuhottavaksi. Olen todella pieni ja on aika outoa että juuri minut valittiin tähän hommaan, sillä matka on vaaroja täynnä... Saa nähdä selviänkö hengissä. :(
[/quote]
Frodo <3
[/quote]
Oikein. :)
Olen Hopeanuolen suomalaissyntyinen ystävä.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:24"]Olen Hopeanuolen suomalaissyntyinen ystävä.
[/quote] John,
Olen pitkä mies siihen nähden minä aikakautena olen syntynyt. Sudentappaja ja nulikkaprinssi ovat lempinimiäni.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:24"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:24"]Olen Hopeanuolen suomalaissyntyinen ystävä. [/quote] John,
[/quote]
Ei. Uudisraivaajan poika, Hopeanuolen veriveli pelastettuani hänen henkensä.
Muutin omituiseen pieneen kaupunkiin äitini jäätyä Helsingissä auton alle ja kuoltua.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 20:58"]Kaverini on rasittava kuolaaja, inhoan tiettyä viikonpäivää ja joka päivä on hyvä syy syödä italialaista vuokaruokaa.
[/quote]
Karvinen.