Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten laulaja-artistit kohtelee fanejaan, onko kokemuksia?

Vierailija
15.07.2015 |

Mulla on hyviä ja huonoja kokemuksia.

Positiivinen tyyppi on Anssi Kela, joka antoi nimmarin sellaisen keikan jälkeen jossa ei virallisesti jaettu niitä, jutteli myös mukavia.

Todella iloinen yllätys oli Jenni Vartiainen. Keski-Suomessa erään Jennin keikan jälkeen satoi kaatamalla ja 2 sukulaistyttöä jäi silti odottamaan Jenniä vaikkei nimmarinjakoa ollut kun hänen piti lähteä seuraavaan keikkamestaan. Jenni oli menossa keikkabussiinsa kun huomasi tytöt ja pyysi heidä sinne lämmittelemään. Lisäksi heitti heidät bussilla kotiinsa. Tytöt aivan fiiliksissä, olivat laulaneet Jennin biisejä kitarasäestyksellä bussissa puoli tuntia. Jennin julkisuuskuva antaa aivan eri käsityksen hänestä: todella lämmin ja ihana ihminen ja olen muiltakin kuullut että pitää faneistaan hyvää huolta.

Antti Tuisku antoi myös nimmarin omistuskirjoituksella ja kaunis hymy on jätkällä.

Negatiivisia kokemuksia:

Janna Hurmerinta. Yritettiin päästä hetkeksi juttelemaan keikan jälkeen kun muitakin faneja oli jonossa. Janna lähti vaan menemään sanaakaan sanomatta ja kaikki jäi kuin nallit kalliolle, eikä järkkäritkään kertoneet tuleeko hän takaisin.

Anna Abreu: tyttäreni fanitti Annaa vuosia muttei todellakaan enää. Tyttö jonotti 2h nimmaria ja kaverikuvaa ja Annan turvamies tönäisi hänet ja muuta lapset fyysisesti sivuun kun Anna viitta silmillä ryntäsi autoon ja pois, samalla vittua huutaen. Tässäkin oli luvattu tapaaminen keikan jälkeen. Sikamaista käytöstä.

Onko muilla hyviä tai huonoja kokemuksia? Ketä "kannattaa" fanittaa?

Kommentit (171)

Vierailija
21/171 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipas paha mieli tästä ketjusta :(

Vierailija
22/171 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan luonteesta ja nöyryydestä kiinni nouseeko se kusi päähän. Hyvä esimerkki jalat maassa, pää pilvissä olevasta artistista on Lady Gaga. Voiko kukaan olla niin sydämellinen faneilleen? Istuutuu kesken keikan juttelemaan eturivin faneilleen, kutsuu heitä bäkkärille, pyytää saada valot päälle kesken keikan jotta näkee faninsa. Sanoo usein että tietää että ilman fanejaan hän ei tässä olisi. :) Sais ottaa muutkin esimerkkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/171 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uriah Heep esiintyi vajaa 10 v sitten Torniossa, he päästivät minut ja ystäväni ennen esitystä takahuoneeseensa jossa juteltiin rennosti ja oli herkkuja tarjolla. Keikan aikana laulaja vielä huomioi minut lavalta erityisesti :). Silloin jäi tosi positiivinen kuva näistä takavuosien tähdistä :)

Vierailija
24/171 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun innoittama kävin vetämässä tykkäykseni pois kaikilta suomalaisilta artisteilta :) Haistakaa sitten vittu ja soittakaa toki omassa vitun raihassanne. MÄ KUUNTELEN TEITÄ muutenkin vain ilmaiseksi!!!

Vierailija
25/171 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 08:24"]

Kaikkien rakastama Cheek. Näin hänet baarissa juhlimassa porukkansa kanssa. Kun kauniit naiset pyysivät nimmarit ja yhteiskuvaa niin Cheekin ilme oli niin mairea ja iloinen. Sitten oli myös niitä vähemmän kauniita, hieman pullukoita niin nopeasti meni Cheekin ilme ilmeettömäksi. Maku meni kyseistä tyypistä.

[/quote]

Cheek oli todella mukava ainakin kun törmättiin häneen 5 vuotiaan tyttäreni kanssa. Jutteli paljon ja suostui mielellään yhteiskuvaan ja nimmariin. :)

Vierailija
26/171 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 08:30"]Ketjun innoittama kävin vetämässä tykkäykseni pois kaikilta suomalaisilta artisteilta :) Haistakaa sitten vittu ja soittakaa toki omassa vitun raihassanne. MÄ KUUNTELEN TEITÄ muutenkin vain ilmaiseksi!!!
[/quote]

Mun rahojani ette sitten saa :)

Vierailija
27/171 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stig on ihana ja sydämellinen!

Vierailija
28/171 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 08:00"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 07:51"]Qstockin jälkeen muutama vuosi sitten bongattiin Hynynen hotellin edestä. Yksi porukasta oli todella suuri fani, ja ilahtuneena meni juttelemaan. Tämä huusi: "No painukaa vittuun siitä!". Ei ollut vitsi, ihan tosissaan ajoi meidät pois. Tapauksen näki myös toinen festariporukka, joista yksi totesi: "Vittu mikä kusipää, kuvittelee olevana maailmanluokan tähti.". Ilmeisesti muutaman ystävällisen sanan vaihtaminen oli sitten ylivoimaista.
[/quote]Kun näitä 'jututtajia' on koko ajan ja joka paikassa. Sillä julkkiksellakin on oikeus yksityisyyteen ja oikeus käydä rauhassa kaupassa, lenkillä, ravintolassa jne ilman että joku on koko ajan vastimassa yhteiskuvaa tai pientä juttutuokiota.
Antakaa niiden olla rauhassa, mitä te teette jollain nimmarilla? Ihan älytöntä.
[/quote]

Kerro ihmeessä kuka artisti olet niin jätämme sinut rauhaan?

Vierailija
29/171 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Vartiaista kehun minäkin, hän suostui keikkakiireiltään tulemaan meidän koululle esiintymään ilmaiseksi, pidimme yhteislauluesityksen ja hän piti meille musiikintunnin :) Todella lämmin ja mukava luonne ja ihminen!

Vierailija
30/171 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lady Gaga, olin Berliinissä hänen hotellinsa ulkopuolella jonottaessa monta tuntia, ja hän tilasi meille, suurelle fanijoukolle, pizzaa itse kirjoittamiensa lappujen saattelemana, joissa pahoitteli ettei kerkeä tulla moikkaamaan ja syökäähän tästä nyt jotain :D Kyllä se sieltä parin tunnin jälkeen tuli moikkaamaan, oli kuulemma niin kiire keikkavalmisteluissa jne ettei kerennyt aikaisemmin

Vierailija
31/171 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 09:39"]Lady Gaga, olin Berliinissä hänen hotellinsa ulkopuolella jonottaessa monta tuntia, ja hän tilasi meille, suurelle fanijoukolle, pizzaa itse kirjoittamiensa lappujen saattelemana, joissa pahoitteli ettei kerkeä tulla moikkaamaan ja syökäähän tästä nyt jotain :D Kyllä se sieltä parin tunnin jälkeen tuli moikkaamaan, oli kuulemma niin kiire keikkavalmisteluissa jne ettei kerennyt aikaisemmin
[/quote]

Ihana :)

Vierailija
32/171 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palefacen kanssa oli ilo jutustella hetki politiikasta keikan jälkeen :) superystävällinen!

Vierailija
33/171 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Abreu oli ennen faneilleen todella ihana ja selkeästi arvosti heitä, nykyään ei huomioi juuri ollenkaan, toi aloittajan juttu hänestä on vain yksi muiden samanlaisten joukossa. :/ Tämän takia en enää hänen keikoillaan käykään, ei huvita tukea tuollaista artistia. Samaa olen kuullut myös muilta ex-faneilta.
Sen sijaan PMMP:n tyypit ovat aina olleet huomioivia sekä keikoilla että niiden ulkopuolella, joten aika hankala uskoa tuota jonkun kirjoittajan väitettä Paula Vesalasta. Minulle hän ainakin on aina ollut todella mukava.

Vierailija
34/171 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Razzle oli kiva silloin kauan sitten eka kiertueella jolla oli mukana Suomessa, ennen kuin Hanoi Rocksista tuli suosittu. Tuli lavan edustalle keikan jälkeen ja jutteli fanien kanssa pitkään ja antoi nimmareita mielellään, kirjoitteli niihin ylimääräisiä toivotuksiakin. Muutkin bändin tyypit olivat ystävällisiä mutta Razzle oli ihan omaa luokkaansa.

Vierailija
35/171 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:43"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:39"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 09:36"]

Jenni Vartiaista kehun minäkin, hän suostui keikkakiireiltään tulemaan meidän koululle esiintymään ilmaiseksi, pidimme yhteislauluesityksen ja hän piti meille musiikintunnin :) Todella lämmin ja mukava luonne ja ihminen!

[/quote]

Paskat mitään teidän koululle tuli, kusetat valehtelet yrittäessäsi tuota rumaa ylimielistä kurppaa kehua. ET ONNISTU!!

[/quote]

Totta puhut. Vartiainen on täysin epoäonnistunut ihmisenä ja persoonaltaan totaali paska. Pilasi suosikkiohjelmani Vain elämää täysin. En ole ikinä häntä tavannut enkä haluakaan tavata! 

[/quote]

Oho. Mistä päättelet jenniä epäonnistuneeksi paskaksi ihmisenä kun et ole ikinä häntä tavannut? Jonkun tv-hömppäohjelman takiako? Apuaaaa......

Vierailija
36/171 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavia artisteja on Paleface, Mira Luoti pmmp ja Jenni vartiainen. Jenniä kysyin humalassa että lähtiskö meille drinkille ja pussasi mua poskelle mutta sanoi EI mokoma kun ei ehdi. ihanasti hymyillen. m24

Vierailija
37/171 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini oli aikoinaan kova mamba-fani kunnes bändi tuli keikkamatkalla syömään hänen kahvilaansa. Olivat sotkeneet paikat sekä puhuneet töykeästi sekä kiroilleet kovaan ääneen. Mamban fanitus taisi loppua

Vierailija
38/171 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän joistakin artisteista, korjaan, pidän heidän musiikistaan. Minulla on heidän levyjään ja menen mielelläni konsertteihin.

En odota heiltä mitään muuta, en henkilökohtaista ystävyyttä enkä poskisuudelmia, nimmareista ja yhteiskuvista nyt puhumattakaan. En tajua, mitä artisti tai minäkään saisimme irti muutaman sanan juttutuokiosta. Sellainen olisi niin helvetin nolostuttavaa.

Vierailija
39/171 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-system on mukava! :) keikan aikana tai jälkeen vaihtanut sanasen.

Antti tuiskun näin kerran kahvilan jonossa. Vaikutti kohteliaalta ja mukavalta tyypiltä, mutta en alkanut häntä häiritsemään kuitenkaan.

Vierailija
40/171 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:02"]

Minä pidän joistakin artisteista, korjaan, pidän heidän musiikistaan. Minulla on heidän levyjään ja menen mielelläni konsertteihin.

En odota heiltä mitään muuta, en henkilökohtaista ystävyyttä enkä poskisuudelmia, nimmareista ja yhteiskuvista nyt puhumattakaan. En tajua, mitä artisti tai minäkään saisimme irti muutaman sanan juttutuokiosta. Sellainen olisi niin helvetin nolostuttavaa.

[/quote]

Nämä mainitsemasi asiat ovat joillekin faneille äärimmäisen tärkeitä ja ratkaisevat jatkossakin keikoilla kjäymisen + levyjen oston. Siis ns "tosifaneille".