Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten laulaja-artistit kohtelee fanejaan, onko kokemuksia?

Vierailija
15.07.2015 |

Mulla on hyviä ja huonoja kokemuksia.

Positiivinen tyyppi on Anssi Kela, joka antoi nimmarin sellaisen keikan jälkeen jossa ei virallisesti jaettu niitä, jutteli myös mukavia.

Todella iloinen yllätys oli Jenni Vartiainen. Keski-Suomessa erään Jennin keikan jälkeen satoi kaatamalla ja 2 sukulaistyttöä jäi silti odottamaan Jenniä vaikkei nimmarinjakoa ollut kun hänen piti lähteä seuraavaan keikkamestaan. Jenni oli menossa keikkabussiinsa kun huomasi tytöt ja pyysi heidä sinne lämmittelemään. Lisäksi heitti heidät bussilla kotiinsa. Tytöt aivan fiiliksissä, olivat laulaneet Jennin biisejä kitarasäestyksellä bussissa puoli tuntia. Jennin julkisuuskuva antaa aivan eri käsityksen hänestä: todella lämmin ja ihana ihminen ja olen muiltakin kuullut että pitää faneistaan hyvää huolta.

Antti Tuisku antoi myös nimmarin omistuskirjoituksella ja kaunis hymy on jätkällä.

Negatiivisia kokemuksia:

Janna Hurmerinta. Yritettiin päästä hetkeksi juttelemaan keikan jälkeen kun muitakin faneja oli jonossa. Janna lähti vaan menemään sanaakaan sanomatta ja kaikki jäi kuin nallit kalliolle, eikä järkkäritkään kertoneet tuleeko hän takaisin.

Anna Abreu: tyttäreni fanitti Annaa vuosia muttei todellakaan enää. Tyttö jonotti 2h nimmaria ja kaverikuvaa ja Annan turvamies tönäisi hänet ja muuta lapset fyysisesti sivuun kun Anna viitta silmillä ryntäsi autoon ja pois, samalla vittua huutaen. Tässäkin oli luvattu tapaaminen keikan jälkeen. Sikamaista käytöstä.

Onko muilla hyviä tai huonoja kokemuksia? Ketä "kannattaa" fanittaa?

Kommentit (171)

Vierailija
161/171 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä sanni ei ole kyllä semmonen .... mutta en sitten tiedä kuinka sinä olet asian nähnyt ???

Vierailija
162/171 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:39"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 09:36"]

Jenni Vartiaista kehun minäkin, hän suostui keikkakiireiltään tulemaan meidän koululle esiintymään ilmaiseksi, pidimme yhteislauluesityksen ja hän piti meille musiikintunnin :) Todella lämmin ja mukava luonne ja ihminen!

Paskat mitään teidän koululle tuli, kusetat valehtelet yrittäessäsi tuota rumaa ylimielistä kurppaa kehua. ET ONNISTU!!

Tässä Jenni-hullulle todiste ;)

No voi stana kun toi nainen on kuuma! 

m24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/171 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas on Abreusta aivan erilaisia kokemuksia. En ole koskaan ollut keikalla, jossa turvamiehet olisivat pieniä faneja työntäneet pois tai Abreu olisi kulkenut bäkkäriltä autoon huppu päässä. Keikkoja olen kiertänyt siis kohta 10 vuotta.. On Abreulla ollut niitä kertoja, kun fanit ovat jääneet ilman nimmareita ja kuvia, yksinkertaisesti syystä että artistilla on ollut kova kiire. Aina kun Annalla on aikaa, hän kyllä jakaa nimmareita ja kuvia, mutta hänellä on myös se periaate, ettei niitä jaa jos ei kerkeä kaikille halukkaille antamaan, mikä mielestäni on hyvä asia. Usein olen itse jutellut Annan kanssa keikan jälkeen pitkän tovin, eikä hän ole koskaan silmieni alla ollut kenellekkään työkeä. Ihana nainen kaikin puolin!

164/171 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas on Abreusta aivan erilaisia kokemuksia. En ole koskaan ollut keikalla, jossa turvamiehet olisivat pieniä faneja työntäneet pois tai Abreu olisi kulkenut bäkkäriltä autoon huppu päässä. Keikkoja olen kiertänyt siis kohta 10 vuotta.. On Abreulla ollut niitä kertoja, kun fanit ovat jääneet ilman nimmareita ja kuvia, yksinkertaisesti syystä että artistilla on ollut kova kiire. Aina kun Annalla on aikaa, hän kyllä jakaa nimmareita ja kuvia, mutta hänellä on myös se periaate, ettei niitä jaa jos ei kerkeä kaikille halukkaille antamaan, mikä mielestäni on hyvä asia. Usein olen itse jutellut Annan kanssa keikan jälkeen pitkän tovin, eikä hän ole koskaan silmieni alla ollut kenellekkään työkeä. Ihana nainen kaikin puolin!

Hienoa että vannoutuneella fanilla kuten sinulla on Annasta jäänyt hyvä mieli. Kaikilla muilla ei samaa kokemusta ole, valitettavasti. 

Vierailija
165/171 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:40"]Yks tuttu on ollut eri artisteilla roudarina tms. niin siltä kuullut, että Robinia ei vittuakaan kiinnostanut fanikirjeet. Oli heittämässä nippua lukematta roskikseen sillee "mitä mä niillä teen?", mutta antoi kuitenkin ne tälle tutulleni.

Juha Tapio sen sijaan suhtautuu fanikirjeisiinsä positiivisesti :)

Mä en oikein jaksa uskoa tota Robin-juttua. Siis ymmärrän kyllä, ettei jaksa kaikkia kirjeitä lukea (niitä tulee varmaan PALJON). Mutta Robin ei kyllä suhtaudu ylimielisesti fanejaan kohtaan..(useasti herran tavanneena näin sanon...)

Ihan täyttä puppua koko juttu. Robinko muka olisi heittämässä fanikirjeitä roskikseen ja sitten antaa ne jollekin roudarille... ei elämä näiden juttujen kanssa :)

Ihan innoissaan se noista lahjoista on ja lukee kirjeitä mielellään. Tosin niitä säilytetään vuokratuissa varastotiloissa, mutta sen nyt ymmärtää. Ei tuollaiset läjät tavaraa ja laatikkokaupalla kirjeitä kenenkään kotiin mahdu. https://www.youtube.com/watch?v=vQtDhe4h7RI

Vierailija
166/171 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kesän iskelmäfestareilla tuli tavattua muutamia artisteja ja tarkkailtua heidän käytöstään.. Vesala oli hirveän ylimielisen oloinen, jutteli muutaman kanssa pitkän aikaa, mutta kun ystäväni pyysi kuvaa, tokaisi Vesala että hänellä on kiire eikä kuvaa sitten antanut. Juha Tapiosta jäi ihana fiilis, jakoi kuvia kaikille halukkaille ja jutteli mukavasti kaikille.

Anniskelualueen puolella Anna Abreu ja Sanni katsoivat yhdessä Vesalan keikkaa, ja Sannista jäi jotenkin todella huono fiilis. Porukkaa kävi siitä moikkailemassa artisteja, Abreu jutteli iloisesti kaikille ja antoi kuvia, mutta Sanni seisoi nokka pystyssä vieressä ja katsoi kaikkia todella halveksuen. Kukaan ei edes jutellut Sannille, en olisi minäkään kun ilme oli kuin maailman omistajalla..

Vierailija
167/171 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On erittäin valitettava asia, että Timo Kotipelto on moikkaillut fanejaan ja jutellut muutamien sanojen verran, ja suostunut yhteiskuviin, kun musiikillisesti se mies on ehkä Suomen suurin floppi, ja rahastava ketku.

Jospa hän mielistelee viimeisiä fanejaan, etteivät hekin jättäisi häntä, esittämällä väkisin mukavaa.

Vierailija
168/171 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On erittäin valitettava asia, että Timo Kotipelto on moikkaillut fanejaan ja jutellut muutamien sanojen verran, ja suostunut yhteiskuviin, kun musiikillisesti se mies on ehkä Suomen suurin floppi, ja rahastava ketku.

Jospa hän mielistelee viimeisiä fanejaan, etteivät hekin jättäisi häntä, esittämällä väkisin mukavaa.

En minäkään pahemmin Stratovariuksesta tai muustakaan kikkelihevistä välitä mutta se on tosiasia että ovat yksi tunnetuimpia suomalaisen musiikin edustajia maailmalla, älä siis ala flopiksi haukkumaan.

M22

Vierailija
169/171 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut yhtyeen uraa pienen ikuisuuden ensun fanina, sitten vihaajana, joten tiedän mistä kirjoitan.

Vierailija
170/171 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurannut yhtyeen uraa pienen ikuisuuden ensun fanina, sitten vihaajana, joten tiedän mistä kirjoitan.

Kuulostat samalta kuin ne Nightwishin hylänneet Tarja-fanit.

Vierailija
171/171 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle sais tulla juttelemaan mutta vapaalla mua ei yleensä tunnisteta :(

Soitatko/oletko soittanut Lordissa?