Alan olla niin epätoivoinen kaverittomuuden takia, että mietin jo
laittavani viestiä entiselle kaverille, joka loukkasi pahasti. Kahteen vuoteen ei olla oltu yhteydessä, kun välit meni. Se oli mun ainoa kaveri ja nyt mietin, että pitäisikö se riita unohtaa ja olla välittämättä niistä loukkauksista ja ottaakin yhteyttä...
On niin tylsä elämä ilman kavereita.
Kommentit (119)
Minkä ikäinen olet? Millaisessa elämäntilanteessa? Mitä harrastat?
Kauhea ajatus antaa vanhan huonon kaverin nöyryyttää jälleen.
Mitä teet työksesi tai harrastat?!
Itsetutkiskelun paikka, hyvä pohtia miksi on tullut häädettyä kaikki ihmiset omasta elämästäsi. Omaa käytöstä ja asennetta on aihetta nyt reflektoida.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 10:40"]
Itsetutkiskelun paikka, hyvä pohtia miksi on tullut häädettyä kaikki ihmiset omasta elämästäsi. Omaa käytöstä ja asennetta on aihetta nyt reflektoida.
[/quote]
Just. Sehän on aina sen loukatun syytä, kun loukataan. Vähän kuin koulukiusatuillakin. Kiusattu on se syyllinen, jonka olisi hyvä katsoa peiliin!
Vai miten se olikaan?
Voi kurja :( Minulla oli yhdessä vaiheessa samanlainen tilanne ja otin yhteyttä, mutta jälkikäteen ajateltuna ei olisi kannattanut. Tuli vain entistä pahempi olo. Mieluummin olen yksin, kuin huonon kaverin kanssa.
Minkä ikäinen ap on? Mistä päin? :)
Ei muuta kuin ihmisten ilmoille ja juttelemaan :) niin niitä tuttuja saa.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 10:43"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 10:40"]
[/quote]
Just. Sehän on aina sen loukatun syytä, kun loukataan. Vähän kuin koulukiusatuillakin. Kiusattu on se syyllinen, jonka olisi hyvä katsoa peiliin!
Vai miten se olikaan?
[/quote]
Eihän tuossa ketään syytetä vaan kehotetaan ystävällisesti tarkastelemaan myös omaa käytöstään. Usein voi olla myös niin, että tiedostamattaan pitää ihmisiä etäällä itsestään eikä tule miettineeksi niitä syitä ja sitä myöten ratkaisuja.
Huolehditko ulkonäöstäsi, ethän oli ylipainoinen? Sellaiset helposti jäävät ilman kavereita...
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 10:51"]
Huolehditko ulkonäöstäsi, ethän oli ylipainoinen? Sellaiset helposti jäävät ilman kavereita...
[/quote]
Aika karu kommentti. Jos joku sun silmiin näyttää siltä, ettei se oo huolehtinu ulkonäöstään tai painostaan, niin se ei välttämättä oo kuule koko totuus. Ylipaino ei todellakaan merkkaa sitä, ettet sais kavereita. Täälläkin yks pullukka & pitkä ja kappas, mulla on silti paljon kavereita, vaikka oonkin introvertti ja en ees paljoa kavereita tarvis.
Mä kyllä nyt oikein hämmästyn, että ulkonäkökö se kavereita vetää puoleensa. Mihin sitä sisältöä sitten tarvii, kerta näyttää riittävän et oot vaan nätti ja hiljaa? Mitä vittua maailma?
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 10:51"]Huolehditko ulkonäöstäsi, ethän oli ylipainoinen? Sellaiset helposti jäävät ilman kavereita...
[/quote]
Oikea kana-aivon kommentti.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:51"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 09:39"]Täällä ois yks kaveriton kalajoen suunnalta...
[/quote]
Minkä ikäinen olet? Itse olen kalajoelta ja n23 :)
[/quote]
Milläs sinuun ( tai teihin :) ) saisi yhteyden? Sähköposti vieläkin itsellä vaiheessa... :D
Täällä myös yksi kaveriton. Välit vanhoihin kavereihin vuosien saatossa katkenneet ja nyt 35v iässä kavereiden löytäminen tuntuu mahdottomalta. Olen ujo ja vähän "hitaasti lämpiävä" niin tutustuminen haastavaa.
[/quote]
Voi herranjestas... parhaimmat ystäväni ovat ylipainoisia ja aivan upeita ihmisiä. Heillä on kavereita ja ystäviä, ja ennen kaikkea sydämen sivistystä.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 10:43"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 10:40"]
[/quote]
Vai miten se olikaan?
[/quote]
jaa. Mistä sä ton tulkitset tässä tapauksessa?
jos kaiki. Kaverit kato...eri puolilla...niin, ehkä silloin voi olla itse aktiivinen. Ei tää aapee kuulosta nyhveröltä. Ihan asialliselta kuulostaa, ja miettii miten toimisi.
sitäpaitsi, jos ottaa yhteyttä ja katsoo miten menee, niin osoittaa ryhtiä ja varmuutta. Jos siellä toisessa päässä on pöljä, niin eihän aapee sille sitten mitään mahda. Itse voi yrittää.
ja voithan sä aapee etsiä kavereita jostain muualtakin. Mennä harrastuksiin tm.
[/quote]
wtf :D
Täälläkin yksi! Kotipaikkakunnalla on muutama ystävä, joita nään todella harvoin, mutta olen yhteydessä kuitenkin viikottain. Asuinpaikkakunnalta en tunne muita kun poikaystävän ja kaiken vapaa-ajan vietän yksin tai hänen kanssaan..
Uusiin ihmisiin tutustuminen tuottaa hankaluuksia, olen hieman epäsosiaalinen ja ujo aluksi, tutustun hitaasti ihmisiin. Kavereita kuitenkin kaipaisin, vaikka ihan vaan treeni tai shoppailuseuraa.