Eteisen sisustus? Jos on tilava eteinen, miten olette sisustaneet?
Kommentit (11)
No mä laittaisin ainakin jonkinlaisen eteiskaapin/naulakon, eteispenkin, peilin, sateenvarjotelineen, ehkä joku huonekasvi ja pieni pöytä.
Koska itsellä ei ole eteisessä ikkunaa, niin siitä seuraa vaaleaa väriä, ja siitäkin huolimatta hyvää valaistusta.
Meillä on melko iso eteinen, emmekä ole sitä erityisesti sisustaneet. Ostaessamme asunnon ajattelin, että siinä on muutama turha hukkaneliö. Jälkeenpäin olen oppinut arvostamaan sitä. Matkalle lähtiessä lattialle voi levittää kaksi matkalaukkua auki pakkaamista varten.
Samoin on tilaa penkille, jolla istua kenkiä jalkaan laittaessa ja ylimääräiset kaapit vaihtuville kesä- ja talvivaatteille ja kengille.
Siinä on harrastuskamppeille hyvä tila, kun miettii toiminnallisuuden kannalta parhaan järjestelyn.
Ottaisin mieluusti ison eteisen ja siihen säilytysmahdollisuuden noille päivittäin/lähes päivittäin käytössä oleville kamppeille, nykyään harrastuskamat ovat puuliiterissä/autotallissa eri avaimella sarjoitetun oven takana.
Meillä on eteisessä vanha kaunis lipasto, jonka sisuksiin mahtuu paljon selaista tavaraa, joka muuten ajelehtisi siellä sun täällä. Eteisessä myös iso mittojen mukaan teetetty liukuovikaapisto, jossa säilytetään mm. ulkovaatteet, kengät, reput ja harrastusvälineitä. Lähinnä vieraita varten hankittiin käytettyinä Artekin pieni seinänaulakko ja ritiläpenkki.
Meillä on naulakko ja lipasto eteisessä + tuoli, ei muuta kun ei siellä aikaa vietetä. Lipaston laatikoissa on käsineet, pipot, koiran vaatteille oma laatikko jossa on koville pakkasille tossut ja villapaitoja, koiran sadetakit on tuuli kaapissa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on melko iso eteinen, emmekä ole sitä erityisesti sisustaneet. Ostaessamme asunnon ajattelin, että siinä on muutama turha hukkaneliö. Jälkeenpäin olen oppinut arvostamaan sitä. Matkalle lähtiessä lattialle voi levittää kaksi matkalaukkua auki pakkaamista varten.
Samoin on tilaa penkille, jolla istua kenkiä jalkaan laittaessa ja ylimääräiset kaapit vaihtuville kesä- ja talvivaatteille ja kengille.
ööö miksi eteisessä pakkaat??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ööö miksi eteisessä pakkaat??
ööö siksi.
Akvaario