Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äidiksi 18-vuotiaana ja 21-vuotiaana. Mitä haluaisit kysyä?

Vierailija
25.02.2022 |

Ikää nyt 27v.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena lapset pitää tehdä.

Juuri eilen tuttavani, joka sai esikoisensa 36 v, sanoi, että kuolee väsymyksestä, haukkui 3 kk ikäistä lastaan saatanan penikaksi. Miehensä jo muutti pois, ei kuulema voi sietää silmissään vaimon roikkuvaa ja raskausarpista vatsaa, takapuolta ja reisiä. Ne olivatkin kyllä hirveän näköiset, näytti minulle.

Sain itse lapset 24 ja 26 v, piano nousi n. 30 kg, ainuttakaan arpea ei ole missään ja vatsa palautui parissa kuukaudessa sileäksi kuten ennen raskauksia ja ylipaino suli imetykseen mukana täysin.

Tein lasun tuttavastani.

Siis minun puolestani jokainen saakoon lapsensa milloin haluaa, kunhan on täysi-ikäinen ja vastuussa itsestään. Jokainen itse tietää milloin on paras hetki lisääntyä, jos nyt edes koskaan haluaa lapsia, niitäkin on monia jotka ei halua. Joten en voi sietää tämmöistä iästä arvostelua, olen kokenut sen aina aika typeränä ja tuo miehen kommentti naisen vartalosta oli kyllä törkeä ja ehkä sinäkin voisit olla enemmän tukevampi ystävääsi kohtaan... joidenkin alle 30v vartaloille käy myös noin kun ovat raskaana, se on paljon geeneistä kiinni ja vaikka palautuisi loistavasti niin ei kenenkään vartalo ole täysin samanlainen kuin ennen raskautta ja synnytystä ja se on aivan luonnollista. Joten meidän itsemme ja kumppanin pitäisi suhtautua vartaloon armollisemmin, ymmärtää että se on kovan työn tehnyt kun on saattanut uutta elämää tähän maailmaan ja miettiä miten rakas se lapsi on. Olisiko parempi että sitä lasta ei olisi olemassa ja vartalo olisi taas timmi, tätäkö mieskin toivoo?

Vierailija
22/24 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri eilen tuttavani, joka sai esikoisensa 36 v, sanoi, että kuolee väsymyksestä, haukkui 3 kk ikäistä lastaan saatanan penikaksi. Miehensä jo muutti pois, ei kuulema voi sietää silmissään vaimon roikkuvaa ja raskausarpista vatsaa, takapuolta ja reisiä. Ne olivatkin kyllä hirveän näköiset, näytti minulle.

Sain itse lapset 24 ja 26 v, piano nousi n. 30 kg, ainuttakaan arpea ei ole missään ja vatsa palautui parissa kuukaudessa sileäksi kuten ennen raskauksia ja ylipaino suli imetykseen mukana täysin.

Tein lasun tuttavastani.

Minä sain esikoiseni 39- ja 42-vuotiaana. Mieheni on rutkasti vanhempi. Olen aina ollut urheilullinen ja hoikka ja nuorekas. Nuorempama en halunnut vielä asettua vaan nähdä maailmaa sinkkuna, elää villiä nuoruutta, bailasin, opiskelin, reilasin ja loin akateemista uraa. Sain Nobelin. Löysin mieheni vasta 35-vuotiaana ja odotimme alkuhuuman haihtumista ennen lasten tekoa. Tulin helposti raskaaksi koska olen edelleen tavattoman hedelmällinen. Raskaudesta ei jäänyt mitään merkkejä koska minulle tehtiin sektiot jossain ulkomailla. En ole lainkaan väsynyt ja lastenhoito on helppoa tasavertaisen puolison kanssa suuren omaisuutemme turvin. On ihanaa saada jälkikasvua parhaassa, kypsässä iässä. Se, että lykkää lastentekoa ei suinkaan tarkoita, että nainen olisi matalasti koulutettu ja asuisi haja-asutusalueella vaan hän voi olla vaikkapa juuri minä. Tsemppiä siskot!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein lasun tuttavastani.

Minä sain esikoiseni 39- ja 42-vuotiaana. Mieheni on rutkasti vanhempi. Olen aina ollut urheilullinen ja hoikka ja nuorekas. Nuorempama en halunnut vielä asettua vaan nähdä maailmaa sinkkuna, elää villiä nuoruutta, bailasin, opiskelin, reilasin ja loin akateemista uraa. Sain Nobelin. Löysin mieheni vasta 35-vuotiaana ja odotimme alkuhuuman haihtumista ennen lasten tekoa. Tulin helposti raskaaksi koska olen edelleen tavattoman hedelmällinen. Raskaudesta ei jäänyt mitään merkkejä koska minulle tehtiin sektiot jossain ulkomailla. En ole lainkaan väsynyt ja lastenhoito on helppoa tasavertaisen puolison kanssa suuren omaisuutemme turvin. On ihanaa saada jälkikasvua parhaassa, kypsässä iässä. Se, että lykkää lastentekoa ei suinkaan tarkoita, että nainen olisi matalasti koulutettu ja asuisi haja-asutusalueella vaan hän voi olla vaikkapa juuri minä. Tsemppiä siskot! <3

Niin että matalasti koulutetut ihmiset ovat alempiarvoisia kuin akateemiset? Ei tarvitse ihmetellä mistä ennakkoluulot kumpuaa, kun niitä yleensä ylläpitää akateemisten joukko. Minä olen tarjoilija ja mieheni ammatiltaan sähköasentaja, olemme onnellisia tavallisissa ammateissamme :) olen siis aloittaja

Vierailija
24/24 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein lasun tuttavastani.

Minä sain esikoiseni 39- ja 42-vuotiaana. Mieheni on rutkasti vanhempi. Olen aina ollut urheilullinen ja hoikka ja nuorekas. Nuorempama en halunnut vielä asettua vaan nähdä maailmaa sinkkuna, elää villiä nuoruutta, bailasin, opiskelin, reilasin ja loin akateemista uraa. Sain Nobelin. Löysin mieheni vasta 35-vuotiaana ja odotimme alkuhuuman haihtumista ennen lasten tekoa. Tulin helposti raskaaksi koska olen edelleen tavattoman hedelmällinen. Raskaudesta ei jäänyt mitään merkkejä koska minulle tehtiin sektiot jossain ulkomailla. En ole lainkaan väsynyt ja lastenhoito on helppoa tasavertaisen puolison kanssa suuren omaisuutemme turvin. On ihanaa saada jälkikasvua parhaassa, kypsässä iässä. Se, että lykkää lastentekoa ei suinkaan tarkoita, että nainen olisi matalasti koulutettu ja asuisi haja-asutusalueella vaan hän voi olla vaikkapa juuri minä. Tsemppiä siskot! <3

Tämä järjenttiläinen on saanut kaksi esikoista.

😂