Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heräsin, kun joku ääni sanoi nimeni

Vierailija
25.02.2022 |

parikin kertaa naisen ääni. Olen ennenkin kokenut saman. Jotenkin inha tunne, ihan kuin oikeasti joku ihminen herättäisi kutsumalla. Onko kukaan muu kokenut tällaista?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jokseenkin yleinen ilmiö, esim. tässä ketjussa puhutaan "herättäjästä". https://www.vauva.fi/keskustelu/3669787/oletko-kohdannut-metsassa-outoj…

Vierailija
2/32 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi kerran yli 20 vuotta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt noin. Nukahdin sohvalle päivällä, olin väsynyt nukuin erittäin sikeästi kuin koomassa.

Heräsin siihen kun tyttäreni ääni sanoi Mamma jolla hän kutsui minua aina. Olen niin ikävissäni kaipaan tytärtäni niin äärettömästi, hän kuoli syöpään jokin aika sitten.

Vierailija
4/32 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On koettu kaukana, toisella puolella maapalloa Uruguaissa keskellä kirkasta päivää, yhtäaikaa sekä minua, että veljeäni kutsuttiin nimeltä. Ei ketään muita puistossa ympärillä

Vierailija
5/32 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni siis sanoi nimeni ja "tule". Kaksi kertaa. En usko oikein mihinkään henkiolentoihin mutta kyllä tuo aina vähän kaamealta tuntuu. Olisi kiva saada jokin uskottava selitys tähän. ap

Vierailija
6/32 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tämä samanlainen tapahtui minullekin noin kuukausi takaperin. Viikon sisällä peräti kaksi kertaa. Heräsin aamuyöllä siihen, kun nuoren naisen ääni sanoi : Hei Anne (nimi muutettu).

Melko pysäyttävä herätä vieraaseen ääneen ja pisti miettimään, että mistä ääni tulee. Etsin lisätietoa aiheesta ja olen varma, että tässä on kyse nyt jostain omasta henkisestä heräämisestä ja siitä, että oma vastaanottotaajuus on oikea.

Vierailija
7/32 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on käynyt noin. Nukahdin sohvalle päivällä, olin väsynyt nukuin erittäin sikeästi kuin koomassa.

Heräsin siihen kun tyttäreni ääni sanoi Mamma jolla hän kutsui minua aina. Olen niin ikävissäni kaipaan tytärtäni niin äärettömästi, hän kuoli syöpään jokin aika sitten.

Minun tytär (pienen lapsen äiti) menehtyi myös syöpään. Tiedän tunteesi

Paljon voimia ja rakkautta Sinulle❤️

Vierailija
8/32 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla, että mielesi toivoisi sinun tekeväsi jonkun muutoksen elämässäsi - ja antaa sille "havahduttavan" muodon? Jos mielesi kokee, että muutosta ei tapahdu, ellei "läheinen sinua siihen vedä". 

Vierailija
9/32 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain samaa, kuin aloituksessa "Unihalvaus, joka ei vaikuta unihalvaukselta" https://www.vauva.fi/keskustelu/3094374/unihalvaus-joka-ei-vaikuta-unih…

Vierailija
10/32 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin kerran tapahtunut ja muistan selkeästi. Mulla oli silloinen sellainen tilanne, että olin väsynyt pitkän koulupäivän jälkeen, pääsin kotiin ja otin pienet päikkärit. Säpsähdän hereille kun nuoren naisen ääni kuiskaa korvaan ja heräsin niin olin ihan ymmällään mitä ihmettä.

Tuommoinen tosiaan voi mennä kovan väsymyksen piikkiin. 

Vierailija
11/32 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jokseenkin yleinen ilmiö, esim. tässä ketjussa puhutaan "herättäjästä". https://www.vauva.fi/keskustelu/3669787/oletko-kohdannut-metsassa-outoj…

En ole tällaisista jutuista ennen kuullutkaan! Vaikka "herättäjää" veikkasinkin.

Vierailija
12/32 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus kokenut saman.

Aika pelottavaa.

Useasti myös olen herännyt ovikellon soittoon, rynnännyt oikein ovisilmästä katsomaan, eikä siellä ketään ole, olen vielä avannut ovenkin ja varmistanut ettei kulje rappusissa.

Vierailija
13/32 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on haamu tai suojelusenkeli joka pelastaa sinut joltain. Olen kokenut pari kertaa.

Vierailija
14/32 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko.

Vierailija
15/32 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haleja sinulle 🌹♥️🌹

Vierailija
16/32 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummini ääni huusi minua. Olin potkinut päälimmäisen peiton lattialla olevan ylimääräisen sähköpatterin päälle, joten tulipalo olisi voinut seurata, jos en olisi herännyt kesken unien.

Mummini oli tällöin vielä elossa, mutta ei ollut samassa talossa tapahtumahetkellä. Hän oli huonossa kunnossa ja kutsui usein öisin apua, olimme vuorotellen hänen luonaan. Siksi hänen ääneensä varmiten heräsin.

Tonttujen piikkiin nämä ennen vanhaan menivät. Kai alitajunta päivystää ja voi herättää vaaran uhatessa.

Vierailija
17/32 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen usein herännyt "ovikellon pimputus" ääneen. Muttei siellä ole ketään, eikä se ole ollut oikea ääni jonka muut kuulisi.

Vierailija
18/32 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kokenut myös. Miehen ääni sanoi nimeni ja heräsin siihen ja toisella kertaa tytön ääni sanoi äiti. Ääni ei kuitenkaan ollut tyttäreni ja jäikin miettimään olisiko ollut ensimmäinen lapseni joka kuoli kohtuun jo alkuraskaudessa.

Vierailija
19/32 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haleja sinulle 🌹♥️🌹

Kiitos ❤️

Vierailija
20/32 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun tytär (pienen lapsen äiti) menehtyi myös syöpään. Tiedän tunteesi

Paljon voimia ja rakkautta Sinulle❤️

Kiitos sinulle❤️Voimia myös💞Minun tytär oli myös pienen lapsen äiti😢