Äidiksi 18-vuotiaana ja 21-vuotiaana. Mitä haluaisit kysyä?
Kommentit (24)
Minun äitini tuli äidiksi 17v, 23v ja 32v i'issä ja minä sain omani 26v lahjaksi (eli öidistänintuli mummo 43v iässä) ja 27,5v ikäisenä, kysyttävää?
Vierailija kirjoitti:
Miten ne köyhät lapsiperheet pääsee Ukrainaista pois?
Ei varmaan mitenkään, ilman muiden maiden apua.
Vierailija kirjoitti:
Minun äitini tuli äidiksi 17v, 23v ja 32v i'issä ja minä sain omani 26v lahjaksi (eli öidistänintuli mummo 43v iässä) ja 27,5v ikäisenä, kysyttävää?
Tee oma keskustelu.
Yksi sinun ikäinen juuri hirtti itsensä ja 10v lapsensa. Miten sinä turvaat omat lapsesi itseltäsi?
9 ja 6 v lapset ilmeisesti. Miten sujuu koulu ja eskari? Miten sulla sujuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee oma keskustelu.
Miksi? Ei tarvetta moiselle, mutta sinä kysyit olisiko kysyttävää ja minulla oli tuo kysymys sinulle. Kovin vaikutat lapselliselta, mutta ikäsihän sen tietysti selittää.
Vierailija kirjoitti:
Yksi sinun ikäinen juuri hirtti itsensä ja 10v lapsensa. Miten sinä turvaat omat lapsesi itseltäsi?
Älytön ja törkeä kysymys. Miksi minun pitäisi turvata lapseni itseltäni?
Miksi ei tullut vauvaa 19- ja 20-vuotiaana? Et kai sortunut ehkäisyn syntiin?
Vierailija kirjoitti:
9 ja 6 v lapset ilmeisesti. Miten sujuu koulu ja eskari? Miten sulla sujuu?
Hyvin sujuu :) toki korona toi omat haasteensa.. jospa siitä jo päästäisiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli puolissa perhesurmissa tekijä on äiti. Äidit synnyttää koko ajan sairaampia ja mielenterveydeltään sairaampia lapsia. On ihan luonnollista olla huolissaan miten äidit jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee oma keskustelu.
Miksi? Ei tarvetta moiselle, mutta sinä kysyit olisiko kysyttävää ja minulla oli tuo kysymys sinulle. Kovin vaikutat lapselliselta, mutta ikäsihän sen tietysti selittää.
No onpas surkeaa. Omaa esikoistasi aloit kuitenkin tehtailemaan liian lapsellisena 25 v? :D eri
Vierailija kirjoitti:
Missä isä?
Olemme olleet naimisissa nyt 9v ja töissä tällähetkellä :)
Joko nyt ymmärrät ottaa âhŧéríiŋ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee oma keskustelu.
Joo ja nyt vedetään esiin sitten se lapsellisuuskortti kun muuta ei keksitä. Ei kyllä lähes 30v naisen kyllä yleensä pitäisi olla enää kovin lapsellinen. Aika säälittävä yritys sinulta loukata minua
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei tullut vauvaa 19- ja 20-vuotiaana? Et kai sortunut ehkäisyn syntiin?
Koska oli toiveena tulla tietyssä iässä vanhemmiksi ja en näe ehkäisyä ylipäätään syntinä. Ehkäisy on ehkä jossain kehitysmaissa synti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli puolissa perhesurmissa tekijä on äiti. Äidit synnyttää koko ajan sairaampia ja mielenterveydeltään sairaampia lapsia. On ihan luonnollista olla huolissaan miten äidit jaksaa.
Luojan kiitos suurimmasta osasta ihmisistä ei tule ikinä perhesurmaajia. Toki nämä ovat todella järkyttäviä asioita ja ei saisi tapahtua koskaan! mutta enemmän olisin huolissani jostain arkipäiväsimmistä asioista, joita tapahtuu useammin..
Nuorena lapset pitää tehdä.
Juuri eilen tuttavani, joka sai esikoisensa 36 v, sanoi, että kuolee väsymyksestä, haukkui 3 kk ikäistä lastaan saatanan penikaksi. Miehensä jo muutti pois, ei kuulema voi sietää silmissään vaimon roikkuvaa ja raskausarpista vatsaa, takapuolta ja reisiä. Ne olivatkin kyllä hirveän näköiset, näytti minulle.
Sain itse lapset 24 ja 26 v, piano nousi n. 30 kg, ainuttakaan arpea ei ole missään ja vatsa palautui parissa kuukaudessa sileäksi kuten ennen raskauksia ja ylipaino suli imetykseen mukana täysin.
Tein lasun tuttavastani.
Vierailija kirjoitti:
Joko nyt ymmärrät ottaa âhŧéríiŋ?
En, enkä tule koskaan ottamaan.
Miten ne köyhät lapsiperheet pääsee Ukrainaista pois?