Heräsin, kun joku ääni sanoi nimeni
parikin kertaa naisen ääni. Olen ennenkin kokenut saman. Jotenkin inha tunne, ihan kuin oikeasti joku ihminen herättäisi kutsumalla. Onko kukaan muu kokenut tällaista?
Kommentit (32)
Minä en muista että olisin herännyt siihen että joku huutaa nimeäni mutta valveilla näin on käynyt monesti. Joskus havahdun että tämän tilanteen olen nähnyt ennenkin ja siinä jokin huuti minua ja (ehkä) varoitti minua.
En muista että mitään olisi ikinä tapahtunut tai meinannut tapahtua kun kuulen jonkun huutavan minua. En tunnista ääntä mutta joskus luulen että se on oma ääneni.
Muutosta ja rohkeutta tosiaan elämääni kaipaisin. Edelleenkin vähän ahdistaa tuo. ap
Vierailija kirjoitti:
Minulle on käynyt noin. Nukahdin sohvalle päivällä, olin väsynyt nukuin erittäin sikeästi kuin koomassa.
Heräsin siihen kun tyttäreni ääni sanoi Mamma jolla hän kutsui minua aina. Olen niin ikävissäni kaipaan tytärtäni niin äärettömästi, hän kuoli syöpään jokin aika sitten.
:(
VierOonailija kirjoitti:
Mä olen kokenut myös. Miehen ääni sanoi nimeni ja heräsin siihen ja toisella kertaa tytön ääni sanoi äiti. Ääni ei kuitenkaan ollut tyttäreni ja jäikin miettimään olisiko ollut ensimmäinen lapseni joka kuoli kohtuun jo alkuraskaudessa.
Ei ollut.
Kyllä. Kerran vuosia heräsin siihen kun joku kuiskasi nimeni yöllä. Olin silloin onnettomassa suhteessa. Tuohon aikaan tapahtui muutakin outoa mm. kaapin oven pamaus yöllä vaikka kukaan ei sitä liikuttanut. Myöhemmin olen joskus heräillyt ovikellon soittoon sekä kännykän sointiin tai viestiääneen ilman että mitään puhelua tai viestiä on tullut.
Minulle kävi samoin yhtenä aamuna kun olin menossa nukkumaan , ( olen yöeläjä ) Miehen ääni sanoi nimeni, ei ollut miestä talossa asun äidin kanssa .Outoa , olin täysin heteillä , enkä ole hullu , joka kuulee ääniä tai näkee kummia . On tuosta jo aikaa se oli viime vuonna . Onko kenellekään muulle tapahtunut tällaista hereillä ollessa ? Kun kaikki täällä sanoo että olivat nukkumassa .
Mulle on käynyt noin joskus 30 vuotta sitten. Olin nuori ja rakkaussuruissani. Olin niin surullinen ja voimaton, että jaksoin tuskin kävellä tai edes hengittää. Yöllä sitten kun olin nukahtanut, niin heräsin voimakkaaseen lempeään ääneen, joka sanoi nimeni ja että kaikki on hyvin. Tämä toistui muutamana yönä ja sain siitä voimaa jatkaa eteenpäin. Tuli todellakin semmoinen olo, että joku hyvä henkiopas tai joku pitää minusta huolta.
Minä olen myös useamman kerran havahtunut kesken unien ääniharhaan, joka kuulostaa siltä kuin ovikello olisi soinut. Tuo on tosi inhottavaa ja herään aina säpsähtäen ja sydän tykyttäen. Nuorempana kuulin myös usein jonkun kutsuvan nimeäni, mutta sitä ei ole tapahtunut enää vuosiin.