Tv 5 Kova laki Erikoisyksikkö
Onko muillakin tekstitys sekaisin? Eilen oli ja taas tänään, että voi ärsyttää!
Kommentit (12)
Jumalauta, en löydä, minne voi laittaa palautetta, tietääkö joku?
Jep. Tekstitys edistää monta sekunttia. Pakko katsoa kokonaan ilman.
On sekaisin! Kyllä vtutti kun meni kaksi jaksoa ihan hukkaan!
Erityisyksikkö oli katsottava ensimmäiset 10 kautta, alkoi sitten toistaa itseään/tarinoita ihan liikaa. Katson satunnaisesti muttei ole enää katsottava :(
Voi kun näyttäisivät niitä alkuperäisiä vanhoja Law&Order-jaksoja 90-luvulta!
Netistä löytyy sivulta "TV5 Discovery" yhteystiedot. Siellä on puhelinnumero ja palautesivu. Laitoin sinne palautesivulle viestiä ja tuli vastaviesti, että palaute on vastaanotettu.
Minuakin ottaa päähän, että tekstitys on parina iltana ollut ihan p:stä. Miten kauan se kestää korjata. Luulen, että eivät vain viitsi vaivautua.
Vierailija kirjoitti:
Netistä löytyy sivulta "TV5 Discovery" yhteystiedot. Siellä on puhelinnumero ja palautesivu. Laitoin sinne palautesivulle viestiä ja tuli vastaviesti, että palaute on vastaanotettu.
Minuakin ottaa päähän, että tekstitys on parina iltana ollut ihan p:stä. Miten kauan se kestää korjata. Luulen, että eivät vain viitsi vaivautua.
No nyt sieltä tuli viesti, jossa pyydettiin kuvailemaan ongelmaa tarkemmin
Miksi tämä sarja tulee niin aikasin että lapsetkin sen näkevät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt sieltä tuli viesti, jossa pyydettiin kuvailemaan ongelmaa tarkemmin
Mitä puusilmiä siellä on töissä? Katsoisivat hetken itse niin näkisivät vian.
Meillä kanssa oli sekaisin tekstitys tuli paljon myöhemmin kuin oli puhuttu.Englantia tai Usaa ymmärän vähän mutta ärsytti kun pitäisi tekstit näkyä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä kanssa oli sekaisin tekstitys tuli paljon myöhemmin kuin oli puhuttu.Englantia tai Usaa ymmärän vähän mutta ärsytti kun pitäisi tekstit näkyä.
Minä en tarvisi englannin kielisissä ohjelmissa tekstiä. Silmät kuitenkin näkee sen tekstin ja piip vieköön kuinka häiritsee kun se tulee edellä tai perässä. Pahin oli yhdessä south park jaksossa. Siinä oli eri jakson tekstitys.
Tekstitys on aivan sekaisin...