Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

<3 Täydelliset naiset <3

26.09.2006 |

Hei ! Aloitin nyt uuden pinon tällä meidän " oikeella nimellä" ;) Eli tervetuloa; Cattolica, Yasmin, Hansuhelinä ja Kiia !

Ihan pikakuulumiset : Täti tuli sitten kuitenkin....No hyvä ettei tarvi sentään epätietoisuudessa olla.

Tunnen vähän itseni ulkopuoliseksi kun te kaikki ootte jo " tositoimissa" ja me ei sillätavalla yritetä, vaikka en pillereitä syökään. Mutta kiva jutella teidän kanssa ja olla fiiliksessä mukana !! Ei sitä tiedä mitä tässä tapahtuu.... ;)

Kertokaa kuulumisia, anteeksi nyt itsekeskeisyyteni tässä kirjoituksessa ( en kommentoi teidän juttuja ollenkaan nyt ) mut saimpahan pinon aloitettua ;)

Kommentit (118)

Vierailija
21/118 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille!

Mitä teidän viikonloppuihin kuuluu?

Minä istun koneella väsäilemässä koulutyötä valmiiksi ja lueskelen vauvapalstan juttuja ja mesettelen.. hurja perjantaiilta siis =) Mä olen nyt ihan tasan raskaana tai sitten alkaa menkat parin päivän sisällä, nyt on sellanen tunne kropassa! Odotellaan kumpi on, vai onko kumpikaan (heh, kuvitteleeko sitä vain, ei kai sentään)..... =) Jos oisin raskaana niin ei varmaan näy viel testissä... menkkojakaan ei tiedä.. hm.. odotellaan ja odotellaan.

Nostan pinoa ettei tiputa tosi tosi kauaksi.

Hyvät yöt ja viikonloppua kaikille!!

Cattolica kp 17 tai 18?!

Vierailija
22/118 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt ihan täpinöissäni,kun mulla on ollu tässä nyt jonku päivän kummallinen olo.oon käyny tiuhaan pissalla kun muuten käyn pari kertaa päivässä(iso rakko;)ja jotenki teki mieli testata,kun noi RFSUn testit ostin.No testasin ja sain ihan sairaan haaleen plussan:D!!nyt en sitte tiiä et onko se joku saakelin viivanpaikka vai mikä?!kun oon aiemmin testannu samalla merkillä negan,mut en kyllä oo tollasta " haamua" sillon siinä havainnu...pitää kyllä heti aamusella testaa uudestaan!!

tää on vaan outo tilanne,koska luulen et mun ovis oli jo kp.11 ja nyt mennään vasta kp.16 että on aika nopee kaveri jos 5 päivässä on kerinny kiinnittyyn!selkää kyllä pistää ja tuntuu et menkat alkais..en nyt tiiä ja oon ihan ulalla x)

cattolica,ootko sä jo testannu?eikös sulla ollu just noita RFSU testejä??kerro miten sulla?!

Pikku pilu olit niiin oikeessa että odotuksen odotus on todella tylsää,varsinkin viidettä kuukautta jo odotellessa:/ mut sitte se palkitaan<3

nansulle onnea menkoista!!..olipas outo toivotus..:) nyt sitte peitot heiluun ens viikon lopussa ja plussatuulia sinne paljon!!

mä nyt jään tänne tutkiin tota testiä..on tää kummaa puuhaa;)

yk.5 kp.16/27-29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/118 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin juuri tuossa noita synnytyskokemuksia, nauroin niin mahakippurassa miehille, että huh huh! =) Toivottavasti sit jonainpäivänä oma mies pysyy asiallisena heh heh =) Hän on kyllä sanonut ettei tule synnäriin mukaan kun pyörtyy muutenkin jo nähdessään verta, outs! =)

KIIA, mä testasin eilen 2 kertaa niillä RFSU:n testeillä ja molemmista tuli tosi tosi haalee haamu, oon kans ihan sekas, uskoa vai ei?!!!! Se on siinä sen ylemmän viivan alapuolella....

Vierailija
24/118 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siis siitä RFSU:sta, mähän jokin aika sitten testailin samalla, ja oli vaikee erottaa, oliko viiva oikees kohdas, no, sillon ei ollut, mut nyt tuli tähän ihan " oikeseen kohtaan" haalee haamu, sillai et just ja just erotti, mut ei mul kyl mitää oireita oo, ehkä hiukan ylienergiaa, ei muuta!? Ei kun olihan toissapäivänä ihan sairaat mahakivut, töissäkin piti mennä iana istuu kun vihlo ja vihlo... mitähän!? Nyt ei oo niitä näkyny. (Luojan kiitos!)Outoa. Menkkoja ei siis oo kuiteskaa ollut. Teiks sää molemmat testit? Näkeeks ihan silmiä sirrittämättä? Hui jänskää.. =)

Vierailija
25/118 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis jo 24vuotias. ennestään lapset: tyttö 5v ja poika vajaa 3v. ja nyt siis kolmannesta haaveillaan.. ensimmäinen yrityskierron menossa, mutta huonolta näyttää.tänään olen tehnyt nega testin.

kp29/25-32

Vierailija
26/118 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liipe!!mukaan mahtuu aina:)toivottavasti nega kääntyy vielä plussaksi *häätää tätiä pois* ;)

Meillä on nyt jännät paikat cattolica,kun nuo testit on vähän tommosia:/ tein tänä aamuna sen toisen,ja samanlainen haamu siihenkin tuli!?mua on kanssa mahaa vihlassu ja selkää pistäny melkeen koko viikon..pitää varmaan malttaa mieli ens viikon puoliväliin ja kattoo sitte uuestaan.vaikka toisen merkkisillä testeillä..vai mitä sä meinaat?koska sulla pitäis olla vika kp?

kyllä sen viivan näki siristämättä,mut annoin vielä varmuudeks miehenki kattoa sitä ja se kyllä näki saman viivan:) mut pysytään vielä housuissa..vaikka oi,miten ihanaa olis jos nyt olis tärppi käyny<3

mä olen nyt ihan juhlatamineissa kun oon lähössä äidin synttäreille:) siellä on pöytä taas niin koreena et voi olla että joudun vyörymään mahani kanssa kotiin,kun syön liikaa;P palailen ehkä huomenna..

vauhdikasta vkonloppua kaikille!:)

Vierailija
27/118 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

RFSUn testeistä ensin.. ei ole omaa kokemusta, eikä varmaan tulekaan kun niitä on haukuttu! Mutta jos se haamu on PUNERTAVA, se on PLUSSA! Jos taas siinä ei ole mitään väriä, vaan se on harmahtava, niin se on NEGA! Näissä testeissä tuo viivanpaikka tosiaan paistaa esiin.

Itsellä on tässä kierrossa niin suuret odotukset plussasta, että lujaa rysähdän takaisin maan pinnalle, jos täti pääsee kyläilemään! Mulla on nyt lämmöt ollu vähän koholla ja valkkari ainakin lissäntynyt, sitä on molemmissa raskauksissa riittänyt! :) Mulla on kaapissa pari Clearbluen herkkää testiä, jotka jäi viime kierrossa käyttämättä, täytyy malttaa pitää näppinsä erossa niistä! ;)

Liipelle tervetuloa tähänkin pinoon! :)

yk3 kp21/29-34

Vierailija
28/118 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille, kauhean hankalaa kirjotella ja kysellä teiltä nyt mitään kun olitte hurjasti kirjotelleet !:) Mulla oli kone vähän kanveesissa,niin en pariin viikkoon käyny kirjottelee:)

Mulla on menny viikonloppu ihan murun kainalossa....Oon satavarma et täti tulee lähipäivinä kylään ( tissit täysin kosketusarat ja kiukkuamista + järjetön finni leuassa :D!) Muru on myötäelänyt mun tulevia menkkoja ja ollaan syöty ensvuodenkin edestä ;) Tacoja ja karkkia !!

Eips kummempia !

Ootteko kuin ahkerasti testailleet ??

Vierailija
29/118 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan, jokos Kiia ja Cattolica on tehnyt uusinta testejä? Hyvältä näyttää tytöt :) Pidetään peukut pystyssä. PikkuPilu meillä on aika sama tilanne ja mullakin testit polttelee kaapissa :) Tänään on huomannut et valkkari on lisääntynyt ja on silleen nippassu aina välillä mahasta. Jospa se ois jotain kiinnittymiskipua :) Yhteen aikaan olin jo ihan luovutus mielialalla, mut nyt taas toivonkipinä nostaa päätään.. Nyt siis yk 1, dbo 7 ja kp 23/30-32?. Piinaviikko siis edessä.. apua!! Millonkohan se vois haamuna näkyä semmosessa erittäin herkässä testissä? ;) Miten kauan pitää oottaa et ekaa testiä pääsee tekemään :) Varmaan se viikko vielä.. PikkuPilu, millon sä meinasit testata? ;)

Muuten ei mitään erikoista kuuluu.. sadepäivää ollaan vietetty ja koko päivä sisällä kökötetty.. Nyt takaisin telkkarin ääreen

Yasmin

Vierailija
30/118 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yasmin04: ainakin acon:in ohjeissa lukee että hedelmöittymisestä 7-11 päivää pitäisi plussa sillä näkyä, vaihdellen tietty ihmisestä johtuen. onnea piinaviikolle

mulla on ollut koko päivän outoolo vatsassa ja välillä kipeä, välillä pistelee. selkä oli aamulla turkasen kipeä mutta se kipu lähti vähitellen päivän mukaan. mitään menkkakipujahan mulla ei normaalisti ole mutta en sitten tiiä. lauantai aamulla tehty nega kuitenkin kummittelee mun silmissä. uuden testin teen kaipa sitten huomen aamulla. mutta empä ole noita toiveita kovin korkeelle asettanut

kp 30/25-32

Vierailija
31/118 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä odottaisin ainakin sen 10pvä oviksen jälkeen ennen kuin testaisin, aika harvalla varmaan plussa näkyy sitä ennen. Ja mitä myöhemmin testaa sitä vahvempi se plussa viiva on :) Itse oon suunnitellu testaavani vasta kp30-32 riippuen kuinka maltan mieleni :D En oo ihan varma oviksen ajankkohdasta, mutta luulisin et n.kp16. Mä en vaan halua nähdä niitä negatestejä enää! Enkä kyllä tätiäkään, saa luvan pysyä poissa! ;)

Tänne ei erikoisempia, piinailua vaan!

yk3 kp23/29-34 dpo7(?)

Vierailija
32/118 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana olla taas kotona ja koneella :D Mummolassa oli kyllä tosi kivaa, mutta kiva on tulla kotiinkin, varsinkin kun ovis on varmaan juuri näinä päivinä ;) Eilen päästiin siis pupuilemaan ja eilen oli kp 13. toivotaan, että nyt tärppäis!!

Harmi kun täti on taas kaikkine luokse tunkenut ittensä :( Cattolica taitaa pääsät meistä ekana piinailemaan!! Älä päästä tätiä lähellekkään teidän osotetta!!

Mitäpä kaikille muuta kuuluu? Mulla taitaa olla nyt kaikki joululahjat hankittu. Eipä oo ikinä ennen näin hyvissä ajoin lahjat hommattu. Mut eipähän tarvi stressata ens kuussa :)

Pakko se on mennä tekemään vähän kotitöitäkin, kun poitsu on päikkäreillä ettei koko aika mee taas tässä koneella. Kun on ollu viikon ilman nettiä ni ei millään meinaa malttaa lähtee pois tästä :)

Yasmin, YK3, kp14/29?

Vierailija
33/118 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä se v.loppu taas vierähti... Eipä tullu taas tehtyä yhtään mitään. Nyt tulevana v.loppuna ajateltiin kullan kanssa viettää mukavia koti-iltoja. Aateltiin tehä oikeen hyvää ruokaa, ostaa illaks kaikkea namia ja kattoo leffa. Sitä seuraavalle vkolle taas suunniteltiin elokuviin menemistä ja sit lauantaina on serkun tytön ristiäiset. :) Niin, ja suunnitelmiin kuuluu tietysti ahkeraa pupuilua... ;D Jospa tässä kierrossa sit tärppäis...! :)

Cattolica: Tädin viime vierailun aavistin kyllä etukäteen... Oli just samanlainen olo ku aina ennen menkkoja... Tosin, ihmetytti vaan ku ne oli viikon myöhässä...!? :/ Testit ostin testitukku.com:ista, ja ovat liuskatestejä. Herkkyydeltään 10. Luulisin et on ihan hyviä ja luotettavia... Toivottavasti sun aavistukset osuu oikeaan, ja plussaat! :) db db db db db db db

Toivottavati muillakin testi näyttäis plussaa pian! :) +++++++

Eipä muuta tälläkertaa... :)

Nansu, YK2, kp8/32-34

Vierailija
34/118 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menee? Just katoin ja ihmettelin miten suureksi meidän pino on jo venynyt!!! =) Kivaa.

Sade Orkidea, niin kauan on toivoa kustakin kierrosta kunnes täti saapuu =) mikä kiertopäivä sulla on?

Yasmin, hyvä kun ehdit kotiin ajoissa =) Mitkäs on teillä tunnelmat? Tikutitko ovista? Seuraatko lämpöjä? Varamsti mukavaak un sulla on pienoinen jo siellä kotona..... >kuume kasvaa< sellasta seuratessa.. =)

Nansu, äkkiä se täti aina tulee ja menee, kohat sullaki puoli väli kertoo! =) Nyt plussatuulia!

Mulla on kp 21, jos se ovis oli sillon kp 13 tietämissä niin kuin hiukan aavistelin (tunsin=)) niin kohta voisin ehkä sit jo testata jollain tosi tosi herkällä .. ei oo täti kurvannut ainakaan vielä, ei tiedä ihan varmaksi tota mun kiertoakaan. Oireet on ollu mm. juodessa aamusalla sattuu mahaan vihlovasti, rinnat arat mut siihen ne sit jääkin paitsi, että väsy oon koko ajan, vaiks nukkuu hyvin. Voi johtua pimeydestä ja syksystäkin =) No, ootellaan! Tekis tietty mieli lähtee vaiks heti ostaa testiä, mutta ei jaksa ja tahtoo viel oottaa kuiteski=) Toivossa on hyvä elää! Mies eilen mun hössöttäessä toppuuteli hiukan, toki haluaa etten pety turhia jos en viel oiskaan raskaana.. argh mä sille sanoin =)

Vierailija
35/118 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa,

en meinannu löytää meidän pinoa ku oltiin NIIIIIn alas tipahettu.. Nyt pitänee asialle tehdä jotain :)

Mitä kuuluu? Mites Cattolica? Onko uutisia? Eiks sulla oo jo paljon kp kasassa? Entäs muut? Tulkaa kertoo kuulumiset!!!

Tänne ei kuulu mitään uutta. Kp 20 nyt eli täällä piinaillaan. Esikoisen 2v synttärit on tällä viikolla, joten pitäs alkaa siivoomaan ja leipomaan. Onneks mummo lupas tuoda kakun ni ei mun sitä tarvi alkaa vääntämään :) Sit aattelin, et ku kaikki vieraat on lähetny pois ni maanantai-aamuna testailen jos ei tätiä oo näkyny :) Jännittää!! Mula on kyl tuolla ainakin kolme testiä ni saattaa olla, että jo to-aamuna kokeilen vaikka tiedän ettei pitäis ku sillon vasta kp 23 ja tuskin ees haamua näkyis vaik tärpänny oiski.. Et tämmöstä meille!! mies on jotenki toiveikas tästä kierrosta ja se on saanu vedettyä mutki mukaan haaveilemaan plussasta vielki enempi. Saa nähä miten käy.. Yks päivä jo nimiä vauvelille suunniteltiin ;)

Muuten masentaa tää pimeys ja ainainen vesisade. Tyhmää ku ei oo yhtään lunta.. harmaata vaan joka paikassa.. Ei pääse ees pulkkailemaan eikä oikeen muutenkaan ulkoilemaan ku ei tolla ilmalla jaksa ulkona kököttää..

Semmosia meille.. mut tulkaa nyt muutkin kertomaan kuulumsia.. kuumeisesti odottelen ainakin Cattolicalta uutisia :)

Yasmin, yk3, kp20/29?

Vierailija
36/118 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä juu piinaillaan, nyt on siis kuuluisa kp 28 =) Mitään ei ole vielä ainakaan näkynyt eikä kuulunut, mutta täytyy sanoa, että tuntuu, että täti kyläilee, hiuian möyristelee mahassa, olen ollut kireä ja siivousintoa ollut ne pari päivää niinkuin mulla aina ollut just enne menkkoja (ei taida olla raskausoire?=))... Niin kauan kuitenkin toivossa eletään ennen kuin täti saapuu, jättäispä saapumatta....

Viime viikolla tein testin, koska oli illanvietto niin jos olisi edes jotain haileeta näyttänyt niin en olisi ottanut mitään, mutta se kp 23 kohdalla ainakin oli nega. En tiedä meinaanko testailla jos ei menkat tule nyt pariin päivään, max. ensi viikolla.

Mites teillä muilla? Kertoilkaahan! Minä pistäydyn taas täällä kunhan jotain tapahtuu =) =)

Yasmin, onks sul mitään oireita tai tuntemuksia, alkaa kans olla " hyvät" pp:t kasassa! =)

Vierailija
37/118 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cattolica on löytynyt, mutta muita eksyneitä lampaita vielä huhuillaan :D Miten sä muuten maltat olla testaamatta jos jo kp28? Kyl mä en malttais odottaa, vaik ikävä niitä negoja on tehä.. mut silti :D

Mä oon nyt kehitelly itelleni vaik mitä oireita, mut oikeesti ei kai mul mitään oo :) Tissit aina välillä tuntuu aroilta, mut voi olla vaan kuvittelua. Ainut mikä nyt on erilailla ni valkovuotoa on tosi paljon. Nythän pitäs olla " kuivakausi" , mutta sitä se ei ainakaan oo. Välillä oikein lorahtelee :D Jotkuthan on sanonu et se ois raskausoire :) Toivossa on hyvä elää.. Katotaan nyt tapahtuuks tässä ennen maanantaita mitään. Sillon sit testaan. Sillon on kp 27. Mulla ei vaan nyt oo niit kaikista herkimpiä testejä, mutta näillä mennään eteenpäin mitä kaapissa on :D Kyllähän neki joskus plussaa näyttää, jos syytä on..

Mut huhuilen edelleen muitakin pinoutumaan!!! Nyt takasin katsomaan Pakoa. Huominen siivouspäivä jo ahdistaa :/ Mullekki vois tulla joku siivousinto :D

Yasmin, yk3, kp 21/29?

Vierailija
38/118 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yasmin, saas nahda miten kauan ma nyt sit voin olla testailematta siis jos menkat ei ala... tanaankin oli niin hilkulla mennako apteekkiin ostaa testia vai ei, ja en mennyt, en vaan yksinkert haluaisi nahda sita negaa, mutten kuitenkaan usko tippuvanikaan korkealta jos tati tuisi, koska pillerit ollut pois vasta sen 2,5kk! Mut pidetaan peukkuja niin paljon sulle, mulle ja meille kaikille! Nyt nukkuun niin jaksaa taas huomenna hyvat yot siis ja yasmin touhukasta siivouspaivaa!!!

Vierailija
39/118 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanalta kuulostaa noi teidän oireet ! Eikös se oo kaikista kutkuttavin tunne kun plussailee niitä oireita ja pohtii että onko vai ei ole ? :)

Mulla on nyt kp 10, eli viikonloppuna pupuilua luvassa ! ;)

Nyt täytyy jo rientää kouluun ! ->

Vierailija
40/118 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin automaattisesti tulen aina ekaksi tänne kuumeilupuolelle, kun täällä on tullut niin paljon aikaa vietettyä ;)

Yasmin: Mulla juuri toi valkkari on ollut joka kerta raskausoire, ja sitä on riittänyt jatkossakin ;) Toivottavasti tällä kierrolla tärppää!

Cattolica: Kuulostaa hyvälle sunkin oireesi, plussatuulia!

Ja kaikille muille kanssa!

Itsellä oli eka neuvola viime viikon ma (rv 9+1), kaikki ok. Sydänääniä ei vielä saatu kuulumaan, kun kohtu niin alhaalla vielä. Nyt vaan kovasti odottelen tulevaa np-ultraa, joka on 8.12! Saa vihdoin nähdä onko siellä edes salamatkustajaa ;) Aikaisemmissa raskauksissa neuvolassa on ollut ultra ja saanut ihailla pikkuista jo aiemmin. Nyt siis rv 10+3 ja tuntuu että maha rupee jo pikkasen pömpöttämään :) Menoa elämässä riittää, kun meidän kuopus 1v lähti kunnolla kävelemään, ja perässä ei meinaa pysyä!

Eipä tällä erää muuta! :)