<3 Täydelliset naiset <3
Hei ! Aloitin nyt uuden pinon tällä meidän " oikeella nimellä" ;) Eli tervetuloa; Cattolica, Yasmin, Hansuhelinä ja Kiia !
Ihan pikakuulumiset : Täti tuli sitten kuitenkin....No hyvä ettei tarvi sentään epätietoisuudessa olla.
Tunnen vähän itseni ulkopuoliseksi kun te kaikki ootte jo " tositoimissa" ja me ei sillätavalla yritetä, vaikka en pillereitä syökään. Mutta kiva jutella teidän kanssa ja olla fiiliksessä mukana !! Ei sitä tiedä mitä tässä tapahtuu.... ;)
Kertokaa kuulumisia, anteeksi nyt itsekeskeisyyteni tässä kirjoituksessa ( en kommentoi teidän juttuja ollenkaan nyt ) mut saimpahan pinon aloitettua ;)
Kommentit (118)
Cattolica, mä söin Cerazetteä noin 1v8kk. Sain pillerit jälkitarkastuksessa, koska imettäessä ei voi syödä normaaleja e-pillereitä. Eli silloin pääsin käsiksi Cerazeten ihanaan maailmaan. Alussa olin ihan paniikissa, et miks menkat ei tuu, mut sit lääkäri sano, et on ihan normaalia et jää pois. Mulla siis saatto joksus olla jotain 3-4kk, ettei ollu mitään. Tietenki sillo aattelin, et täähän on vaan hyvä, ku kuka nyt tädistä tykkää. Mut nyt sit ku haluais säännöllisen kierron, ni on aivan eri mieltä asiasta. Mutta toivotaan, et cerazette jättää meidät rauhaan ja antaa elimistön palutua normaalitilaan :D
Mitäs kaikille kuuluupi? Tänne ei erikoista.. Nyt sit aletaan seuraavaks oottelemaan, et bongais ovulaation ja siitä sit taas piinat käyntiin :)
Yasmin, YK2, kp2/26-30?
Mäkin nyt vihdoin sain voimia ja tulin tänne!oon ihan poikki tosta harjottelusta..ainaki mukamas..oon kirurgisella vuodeosastolla,eikä siellä mun mielestä ole kiire,mut silti jotenki väsy valtaa:/
cattolica,joko häädit stressin pois?;) että munikset vielä jaksaa tehä munasoluja.hehe..
en niistä varpajaisista käytännössä tiedä.kai niissä lähinnä juodaan ja poltetaan sikaria;D kaipa sitä voi jonku huumori lahjan tuoda,tyyliin ISI t-paidan tms.oliko se vaavi ihan ylisöpö?
tsemppiä muuten duuniin,itekki sunnuntaina hommissa,6h onneks!
sade orkidea,oliko se nyt sitte pissatulehdus?ja syötkö antibiootit?harmillinen vaiva..:(
mä oon käyny ekan kerran kunnan gynellä mut se oli jotenki vähän..ylivarovainen se lääkäri (haki hoitajan mun tueksi kun tiesi että olin ekaa kertaa) yksityisellä oon käyny pari kertaa.sellasella ihme hissukalla.(kauhee kun mää haukun:/ ) mut eipä oo ikäviä kokemuksia kummastakaan!mistä haluaa maksaa,siitähän se vaan on kyse...
).( huomenna kp.24 ja testit kehiin:D mun on pitäny jo kahtena edellisenä aamuna testata,mut ensin unohdin ja olin just pissannu ja tänään olin jo muutenkin myöhässä kun nukuin pommiin,joten huomenna vasta.toivotaan että jotain toivonkipinää saisin....:)
oireita en oikeestaan ole huomannut(tai kerennyt huomata)väsyttää tietty,mut ketäpä ei kun on tullu niiiiin pimeetä:(
mites muitten testaamiset??
mitäs tytsyt tekee vkonloppuna?mä lähen keravalle mun kamulle kun se eros sen poikakaverista..meen parantaan maailmaa;)
kuulemisiin taas!
yk.5 kp.23/27-29
Heippa,
oltiin tiputtu jo sivulle neljä ni oli pakko alkaa nostaa meidän pinoa :) Kauhee kiire kyl on ku elokuva alkaa ihan just.. mut nopeesti kuulumiset.. Eli tänne ei mitään uutta. Täti oli ja täti meni ja nyt sit ootellaan ovista ens viikon alkuun ja sit uutta yritystä peliin..
Mites teillä muilla? Eiks kellään oo mitään uutisia? Tulkaa nyt ihmeessä kertomaa kuulumisiet.. Mulla on jo ikvävä teitä :)
Yasmin YK2, kp 6/26-30.
Heippa!!! Viikko käynnistyi -maanantai!
Vihdoin kotona ja koneella, minullakin alkoi olla jo ihan melkein vieroitusoireita näistä sivuista kun on ollut puuhaa niin ettei meinaa keretä edes peiliin katsoa =) Onneksi suurin osa töistä purkissa ja ehtii hiukan keskittyä " mielenkiintoisempiin" asioihin =)
Minulla ei mitään uutta, tätiä ei siis vieläkään näkynyt, eikä oireita raskauteenkaan liittyen, jos nyt jotain täytyy sanoa niin maha" kramppeja" aina silloin tällöin ja aivan kaameaa väsymystä on. (Syksy?!) Mutta en ole testin tekemistä edes harkinnut, en halua nähdä negaa, jso raskaaksi jostain kumman syystä tulisi niin eiköhän sen jossain vaiheessa huomaisi =)
Oon tosi ilonen siitä, että syksy on jo näin " pitkällä" , mä oon oikea jouluihminen ja alan laittamaan joulua jo marraskuussa joten kohta verhot jo vaihtoon ym ym =)
No, mitäs muille kuuluu? Kenelläkään oireita suuntaan tai toiseen? Yasmin, mikä tilanne sulla?
Cattolica
miten sulla sit kävi kun nen menkat alko cerazetten lopettamisen jälkeen, oliko ne ihan normaalit vai poikkesivatko pituudelta, runsaudelta jne???
Varaudun jo jos ne joskus alkaa taas =) .....
kun mä lopetin pillerit niin viikko sen jälkeen tuli kaks päivää aika niukkaa vuotoa (en tiedä mitä oli?!?) No, reilu viikko siitä tuli 3 päivää vuotoa (ne kai ehkä oli sit menkat?!?) tai ainakin siitä aloin laskemaan kiertoa. Oviksen bongasin kp16, mut kp26 tuli sit täti ihan oikeesti kylään ja vieraili 5 päivää niinkun aina ennenkin, siis silloin ennen Cerazettea. En tiiä saitko tosta selostuksesta mitään selvää.. :) toivotaan, et sullakin johonkipäin asiat selvenis. Epätietoisuudessa on kamala elää.. Mut en mä vieläkään oo yhtään varma, et ees ovuloin :/
Mites Kiia? Teitkö testin viikonloppuna? Mut nyt nukkumaan...
Yasmin
Jee!!tekin pääsitte vieraileen täällä:) kirjottelin vissiin perjantaina viimeks,ja kun vkonloppuna täällä oli niin hiljasta niin en kehannu yksinäni höpötellä;)
voi veljet noitten Cerazettesien kanssa!juttelin mun raskaana olevan ystin kanssa,ja se oli syöny just noita samoja pilsuja ennen kun tuli raskaaks!sillä oli kanssa painavaa sanottavaa niistä..se oli syöny niitä vaan tyylin yhen liuskan(jos sitäkään) ja kierto pomppas yli 40!sitte tuli hullut menkat ja sen jälkeen jossain vaiheessa se tuli raskaaks eli aika helposti kuitenkin noitten pillereitten jälkeen..
eli nyt toivo kehiin tytöt että teijän kierrot tasottuu tai et olis jo tärpänny cattolicalla!!:)
).( mä jännäilen nyt vielä,et miten tässä käy.tein testin tänä aamuna,ja se oli nega (lukuunottamatta sitä samaa väritöntä haamua minkä sain jo aiemmin) MUTTA mun tissit on niiin kipeet ja mulla ei ole eläissäni ollu rinnat kipeet,ei edes arat.niissä on itseasiassa aika huono tunto,eli aika rajustikki saa koskea että tuntuu..;)
mut nyt ne on siis kipeet ja mä niin toivon että se nega kääntyy plussaks eikä tädiksi:/
tulen kertomaan tänne heti kun tapahtuu muutosta!täällä meillä on niin kivan pieni poppoo:)
hauskaa illan jatkoa kaikille!!
Siitä onkin aikaa kun olen viimeksi tänne kirjotellut... Yli viikko, varmaan kaksikin...! Oho...!
Juu, on tosiaan ollut kaikenlaista kiirettä... Koulu on vienyt ihan hirveesti aikaa, kokoajan esseittei kirjottamista tai kokeita... *huoh*. Onneksi ensi viikolla on syysloma (jaksaa sitten pupuillakkin kunnolla.. ;D ) ja sen jälkeen alkaakin sitten 7 vkon työharjoittelu päiväkodissa 1-2 vuotiaitten osastolla. Kivaa! :)
Tässä jo kovasti ovista odottelen... Vauva lehden sivujen ovislaskurin mukaan ovulaation pitäis tapahtua ens tiistaina. Eilen oli kuitenkin pientä nipistelyä vatsassa, ja ku huvikseni testasin (advanced) niin tuli ihan sellaneen haalee viiva siihen plussan paikalle..?! Tuleeko noissa ovulaatiotesteissä yleensä haalea viiva siihen plussan paikalle, vai tarkoittaako haalea viiva kenties sitä että ovis on lähestymässä? Että jos se viiva sitten tummuu mitä lähemmäksi ovista tullaan... Voiko olla näin?! Kuitenkin laskurin mukaan ovis olisi vasta viikon päästä, joten voiko testi näyttää haamua jo nyt?
Ostin taas tänään ihanat ruskeet potkarit vauvalle. :) Tykkään hirveesti kaikesta ruskeesta, ja retro-tyylisistä vauvanvaatteista... jotkut taas eivät voi sietää niitä... :D
Oottekos te muuten kertoneet kavereille ja vanhemmille että ootte alottanu " vauvaprojektin" ? Ite en oo kertonu ku muutamalle kaverille, mutta vanhemmille kerrotaan vasta sit ku on plussattu. Äitini kyllä varmaan ratkeaa onnesta, kun hän on niin odottanut että saisi lapsenlapsen.. ja kyllä isäkin taitaa vähän odotella :) Anoppi ja appiukko taas olsisivat tosi yllättyneitä, mutta varmasti iloisia hekin! Avokki on kyllä kertonut äitilleen jo kauan aikaa sitten, että minulla on kauhea vauvakuume, joten eiköhän ne osaa sitä pikkuhiljaa odottaa.. :) Voih, tulisi jo se plussa niin saisi mummot ruveta kutomaan pieniä sukkia ja villapaitoja... :D
Ovistuulia ja plussaonnea kaikille! :)
Nansu (kp12/32)
Eli lyhyesti mun piti vastata, mut ei sentään noin lyhyesti :) Eli ovistesteistä. Niissähän haamu tarkoittaa samaa ku NEGA. Mäki olin alussa innoissani, et nyt tulee jo haamu, et ehkä kohta plussa. Mut hamu voi näkyä siinä aina. Kun kummatkin viivat on yhtäpaksuja tai yhtä vahvoja siis niin se on vasta plussa. Ja sekään ei välttämättä tarkoita, että ovuloi vaan että se hormoonihuippu on saavutettu ja mahdollisuudet ovulaatioon on. Selitinkö taas monimutkasesti :)
Eli tää oli vaan nopee piipahtaminen mainoskatkolla. Kiia sulle hirmusesti plussasäteitä!! Tissien kipeytyminen vaikuttaa kyllä tosi lupaavalta!! Toivottavasti kohta pääset kertoo plussauutisia.
Cerazetestä vielä, et mähän kerkesin syömään sitä 1v8kk :/ Toiset on syöny vaan laatan tai kaks ja ihan sekasin on elimistön laittanu ni mitenköhän mulla sitten.. Pakko vaan toivoa, et palautuminen olis jo taphtunut ja tässä kierrossa vois vaikka jo plussata ;)
Mut nyt O.C:n pariin ja sit Pako ja sit BB :D
Yasmin YK2, kp 7/26-30?
Tervehdys kaikille =)
Mulla on nyt illan ollut aivan hirvee alamahakipu, oikeen repii ja vihloo ja hyvä että istua voi, ei ole ihan sellanen kun menkoissa ollu.. en tajua. Se vielä hetkittäin vaihtelee et eka oikeella puolella, sit vasemmalla sit molemmilla samaan aikaan.. toivotaan että aamuun mennessä loppuu, kun eihän sitä tälläsis kivuis töitäkään voi tehdä u! Rinnat on myos tosi arat, sen tuntee jo kavellessakin! Outoo!? Katotaan kurvaako tati paikalle nyt sit...
Vauva" projektista" elikkäs kyl mä oon hiukan suuntaan ja toiseen vauvakuumeestani kertoillut *tyopaikkaa lukuunottamatta*, en mitenkään ihan älyttömästi etenkään vanhemmille sanonut etteivät hekin innostu liikaa jos vaikka aikaa menisikin että raskautuu... mutta varmasti kaikki läheiset ja kaverit on sit tosi tosi onnellisia ja hössöttäävät kunhan näin tapahtuu =) Ei jaksais oottaa =) Porukat muutti jokin aika sitten ja sit kun aiti on saastany ihan altsisti kaikkee meian vauvajuttuja niin se sit vihjaili etta saadaan meidan lapsille ottaa sielta kayttoon sangyt ja syottotuolit ym ym! Hip hei!
Teitko uutta testia? Toivotaan ettei tati kylaan tule... mut oonhan tossa viel noita kiertopaivia elikkas no hata... muut testailee?
Alkaa valittako tasta a jutusta mut taa ei suostu tekee noita pisteita ton a n paalle niin ei voi mitaan...
Nyt unten maille ja huomenna aamusta heti toihin ja toivottavasti ei-mahakipuisena..
Kaikille tsemppia ja jannitysta elamaan *+*
moikka kaikille ja oikein hyvää keskiviikkoiltaa =)
BB on kohta alkamaisillaan, varmasti istutte jo tiukasti tv:n ääressä vai?! =) hehh ehhe ...
Minä tulin äsken töistä ja tässä hiukan iltapalaa haukkailen, meillä on muutto ensi viikolla edessä joten tekemistä kyllä olisi (hohhoijaa)...
Täällähän on muutamia kenellä on jo lapsia niin kyselisin, onko ennen plussaa ollut mm. valkovuotoa tms? (kertokaa jos muutkin tietää?!) Millasia kipuja ollut? Maha- pääkipuja?? Onhan toi raskaus yksilöllinen juttu, mut jos jotain " yhteistä" kaikilla naisilla on niin mitä?
Minulla loppui ne mahakrampit eilen myöhemmin illalla mut tänään jotain ihme vuotoa ollut koko päivä (ei väriä).. en tajua, ihan uus juttu!
Vai enteilisikö se kenties tädin kyläilystä?!
Kertokaahan kuulumisia miten on lokakuu meneillään!!!! Kaikille plussasäteitä ja peitot heilumaan =)
Cattolica
Iltaa kaikille!! Joko oot Kiia testaillu uudestaan? Täällä kärsimättömänä ootellaan uutisia :) Raskausoireista mun pitäs osata kertoo, mut ku mulla ei ollu MITÄÄN oireita :/ Siis muuta ku et menkat ei tullu :D Ei kipuja, ei tuntemuksia, ei siis kertakaikkiaan mitään. Mulla ei ollu ees aamupahoinvointia vaikka olin työssä, jossa piti olla työpaikalla aamuvuorossa jo 6.00 aamulla. Sitä silloin alussa pelkäsin, että mitäs jos alkaa oksettamaan kesken lähtöselvityksen, et mitä matkustajille sanon ku pitää juosta kesken kaiken vessaan :) Eli voin siis vaan todeta, että ilman oireitakin voi olla raskaana. Kun sanotaan, että jos raskaus on helppo niin synnytys on vaikea ja toisinpäin, ni sen kyllä allekirjoitan. Mulla synnytys kesti tosi pitkään.. Lapsivedet meni su-iltana ja ti aamuna poika synty :/ Kateellisena kuuntelee niitä kavereita, jotka päivällä menee laitokselle ja illalla on vauva kainalossa. Mä kerkesin aika monta kätilöä nähdä eli ei tarvinnu yhden työvuorolla synnyttää :D Mutta kyllä Cattolica nuo sun oireet voi hyvin olla myös raskausoireita ;) Pidetään peukkuja pystyssä, et näin olis!! Kun puhuit siitä vuodosta ni onko se yhtään limamaista ettei olis ovislimoja?!? tai sitten eiks kiinnittymisvaiheessakin voi jotain vuotaa? Korjatkaa viisaammat jos oon väärässä :)
Me ei olla kerrottu juuri kenellekkään vauvanteko puuhista. Ainoastaan mä oon sanonu kahelle kaverilleni ja ne kovasti oottelee uutisia, mut muut ei asiasta tiedä :) Ei oo viittiny kertoa, kun eihän sitä tiedä kaukanko tässä menee ja yleensäkään miten käy!! haluan kertoa vasta sitten, kun olen plussannut ja jopa vasta ku ultrassa olen käynyt. Jos nyt maltan niin kauan oottaa kertomista :)
Tsemppiä kaikille!!
Yasmin YK2, kp8/26-30?
Oon minäkin vähän unohtanut tähän pinoon kirjoitella..ups! :) Mistähän sitä aloittaisi? Testasin kp28/29-34 haamujen haamun Clearbluen +/- testillä. Sitten testasin toisen haamujen haamun kp29Pregentin testillä. Ja vihdoin sain selkeän PLUSSAN kp31 samaisella Clearbluella!! Ja vielä myöhemmin samana päivänä tuli selkeä viiva myös Pregentiin! Jotenka meille on nyt sitten tulossa kolmas lapsi rv4+4 :)
Cattolica: Noi sun kivut kuulostaa tosi tutuilta! Söin itsekin Cerazetteja huimat pari kuukautta. Mulla ei ollut kyllä menkat alkaneet vielä synnytyksen jälkeen. Puolentoista viikon jälkeen aloituksesta alkoi menkat, jotka kestivät melkein pari viikkoa! Sit oli taas melkein kuukausi väliä ja jotain vuotoa tuli pari päivää. Sit meni vajaa pari viikkoa kun alko taas vuoto, ja tämän vuodon toisena päivänä lopetin pilleri (vauvan toivossa ;)) Ja kolme kiertoa meni, niin tulin raskaaksi. Mutta siis mulla oli ihan kamalia kipuja siinä ekassa kierrossa! Kesti monta päivää sellasta vihlontaa, jomotusta ja repimistä! Oli välillä todella kovaakin! Kävin siitä lääkärissä, mutta eipä siellä mitään selvinnyt. Seuraavissa kierroissa ei ollut samanlaista, mutta oviskivut ovat erilaiset kuin koskaan ennen lapsia, koska en oo aiemmin mitään tuntenut! Ja vielä siitä valkkarista tms. limasta.. Mulla se on ollut kaikilla kolmella kerralla selvä raskausoire! Sitä on sitten riittänyt koko raskauden ja paljon! ;b
Ja yhden yasmin04 kanssa siihen, että raskaus voi olla myös lähes oireeton! Mulla olleet nuo kaksi aiempaa raskautta lähes oireettomia, ei oo koskaan ollut mitään pahoivointia tms! Onneksi koska silloin oli lukiossa ;) Kävin lukion 3,5 vuodessa ja sain kaksi lasta, oli siinä opettajilla ihmettelemistä :D Eipä ole nytkään vielä mitään oireita!
Esikoisen synnytys oli aika pitkä, koska vedet meni, eikä sitä suostuttu käynnistämään heti. Tyttö synty n.42h vesienmenosta. Ensin vauva sai tulehduksen pitkittyneen vesienmenon seurauksena ja sitten minä! Oltiin sairaalassa pari viikkoa! No toinen synnytys oli nopeampi, oltiin sairaalassa kärvistelemässä9,5h ennen kuin tyttö syntyi yöllä 00.35. Kotiin lähdettiin samana päivänä klo 12(lyhsy) :) Seuraavan kanssa lähdetään myös heti kotiin, jos kaikki ok! Tuo on minulle paljon parempi, kun en siellä sairaalassa viihdy!
Tsemppiä kaikille piinailijoille ja haaveilijoille! Plussatuulia! :)
PP rv4+4
Eipä suotu meille vieläkään vaavia,vaikka olin siitä jo satavarma:,( rinnat on edelleen kipeet,ja kohtua vihlasee aina välillä.olo on kyllä tosi maassa..
päätettiin tänään,ettei enää hulluna yritetä..kun tää homma täyttää mun mielen niin täysin,ja aina sitä pettyy,joka kuukausi.ei oikeen enää jaksa.mutta toki ilman ehkäsyä mennään ja näin,mutta ei ajatella mitään sen kummempaa yrittämistä.ehkä se sitte joku päivä tulee ilosena yllärinä meille:)
yasmin,ollaan aika samoilla linjoilla ton kertomisen suhteen!oon parille ystille kertonu,ja mun vanhemmille,mutten muille JUST tän takia!eli puoli vuotta on nyt vierähtäny, ja olis raastavaa jos kaikki kyselis että jokos on tärpänny!?kuolisin kun joka kerta tartteis sanoo että ei.ei vielä.
tietty toivotan Pikku pilulle ONNEA!!ihan hirmusti!!vaikka mieli on maassa,jaksan iloita kyllä teijän puolesta:) tarrasukkia nyt,että pysyy matkassa koko matkan;)
käyn täällä meijän pinossa kyllä juttelemassa ja jänskäämässä,eli en vielä kokonaan luovuta!mut mun mielenterveyden takia rauhotun;D
yk6 kp1 :(
Tervehdys kaikille!
Kiia, suuren suuret pahoittelut ikävästä uutisesta, muttemme anna sinun vaipua epätoivoon tai masikseen... suuria odotuksia ei näköjään kannata liikaa valloilleen laskea, helpompi alhaalta nousta kun korkealta tippua.. mutta helpomminhan se on sanottu kuin tehty, vai?! Kaikki vielä loksahtaa kohdalleen, tämä ei vain ollut sinun kuukautesi! Pää pystyyn taas!!!
Minä luin yks päivä jutun siitä (joku englanninkielinen lehti), että raskaaksi tulee helpommin kun harrastaa seksiä harvemmin, silloin spermassa on enemmän " virtaa" ja jutun mukaan prosentit kasvaa huomattavasti... Toki ajoitus pitäisi olla jotakuinkin kohdallaan... ! Ei siis liikaa yritystä!!!! (vai?)
Pikkupilu, sinulle ja teidän koko perheelle oikein paljon onnea ilouutisesta! Minkä ikäisiä sulla nyt lapset ovat? Oletko työelämässä vai kotosalla? Huikeaa kuunneltavaa sinun stoorisi, kun lukiossa olessa pyöräyttänyt kaksi lasta jne =) Hienoa! Kuinka pitkällä raskaus on? Voi, voin kuvitella sitä ihanuutta kun haamu haamusta tulee haamu ja haamusta plussa... ihanaa! ONNEA!
Yasmin, säkin elät jonkin moisessa epätietoisuudessa.. ?! Testing? Noh, minä pidän kovasti peukkuja pystyssä, ettei täti saavu paikalle =) Onko oireita vieläkään? Tai niinkuin Pikkupilukin sanoi, raskaus voi olla oireeton! Sinun kohdallasi se voisi olla hyvä niin ettei esim laatta lennä kesken työpäivän tai siis aamun... =) Teet varmasti ihanaa työtä, lentsikkakenttä olisi mulla joskus haaveena työpaikan suhteen, oon ihan eri alalla nyt mut tosi kielitaitonen oon niin ehkäpä joskus sinne päädyn, en kyllä asu etelä-suomessa... ainakaan vielä =)
Sitten... mulla sama rata jatkuu, rinnat aikalailla kipeet, mahakivut loppuneet, vuotoa ollut tänäänkin, se ei oo valkkaria, se on läpinäkyvää, ei kalvomaista.... ihan niinkuin vettä tai sinnepäin... !?vaikee sanoo mitä on kun ei oo ollu aikasemmin... illalla kun poljin kartsalat kotia niin kuvotusta oli.. en usko, että kuvittelen, mutten toisaalt siihen raskauteenkaan jaksa uskoa. Voidaanhan se todistaa, huomenna apteekkiin ja testi kehiin vaikka heti la aamuna =) En vaa jaksa höyrytä...
Kaikille lippu korkealle ja perjantaitunnelmiin (onko kukaan taikauskoinen? Huomenna 13. perjantai!)
Cattolica
Täällä kirjottelee ähkyssä oleva :D Käytiin kavereitten kaa syömässä ja nyt tuntuu, ettei pysty ees hengitämään ku tuli syötyä NIIIN paljon :D
Kiia, tosi harmi että täti taas tuli kyläilemään. En ymmärrä miks se ei vois jättää rauhaan.. Mutta uusi kierto ja uudet tuulet!! Kyllä se vielä teillekkin koittaa aika ku plussa ruutuun napsahtaa. Muistakki tulla meitä morjestamaan ja kertomanna kuulumisia!! Samassa veneessä ollaan kaikki!!
Pikkupilu, suuret suuret onnittelut teille plussasta!!! Toivotaan, että kaikki menee hyvin ja et me kaikki tultais perässä odotuspuolelle!!
Cattolica, mulla on vasta menossa kp9 eli ovista tässä seuraavaks aletaan bongaamaan :D Nyt siis yrityskierto 2 menossa. Tällä hetkellä oon poitsun (1v10kk) kanssa kotona, en siis oo töihin palannu ja tarkotus olis viel jäädä kotiin jos se plussa sieltä pärähtäis ja vauveli meille suotais. Töihin lähtö ei oikeen jaksais houkuttaa, vaikka työstäni tykkäänkin. Olen satamassa lähtöselvityksessä ja matkamyymälässä. Mäki joskus haaveilin siitä lentokentästä, mut siel työajat viel hurjemmat, joten ei perheelliselle oo kovin hyvä paikka olla töissä.
Itelle ei mitään erikoista kuulu.. Ovista ootellaan. Ollaan kyllä petipuuhat jo alotettu ettei vaan myöhästytä :)
Yasmin yk 2, kp 9/26-30?
Kiitps kaikille onnitteluista! Toivon teille kaikille oikein paljon PLUSSATUULIA! ;)
Pahoittelut tädin yllättämille, ja tsemppiä uuteen kiertoon!
Cattolica: Mulla on lapset n.2v7kk ja 1v(ens viikolla) :) Ja ihan kotosalla olen lasten kanssa.. kouluun takaisin sitten tän kolmannen jälkeen :) Ja siis nyt rv4+5 :)
Eipä tällä erää muuta!
Yasmin, oot voinutkin jo sanoo sen, mut kysynpä uudestaan elikkäs kuin kauan sä söit cerazetteä? Miksi sulle lekuri valitsi minin? Mä söin vain 2 lituskaa (ennen sitä mercilon) ja koko kierto meni pipariksi ekan lituskan jälkeen. Mun oli pakko vaihtaa minipillereihin kun mun verenpaineet oli niin korkeat johtuen siitä jostain mitä merciloneis oli ja cerazettessä ei.... Onhan noi ihan yksilölliset jutut kenellä kestää kuinka kauan että menkat alkaa, mutta toivon mukaan mä en tee enkkoja =) hah hah.. =)
Mitähän ihmeen ihottumaa mulla on; vatsa ja reidet täynnä sellasta pientä " näppylää" , ei kutise lainkaan. Oho, olkapäihinkin on jo levinnyt... hui. Kunhan ei mikään roko olisi...
Onko miehenne koskaan ollut varpajaisissa?!!! Onko kellään ideaa mitä semmoseen viedään ns. lahjaksi isälle?! Kokemuksia? Minun mies menee ensi viikolla ja mietimme mikä vois olla hyvä mut ei kummallakaan hajuakaan... !!? Tai viedäänkö niihin yleensäkään mitään lahjaa? Tuskin tuore isä mitään vauvan pyjamaa tahtoo..! Idiksiä jos löytyy..
Mukavaa loppuviikkoa ja tsemppiä testeihin =)
Ps. Onko kukaan muu viikonloppua töissä? (minä " parka" olen)
Heissulivei!