Eksäni haluaa minut takas koska sen mies on juoppo ja väkivaltainen.
Otin eksäni kerran tänne luokseni koska ei se voinut muualle mennä eikä se voi kotiin mennä enää koska sen juoppo mies tappaisi sen. En minä nyt kuitenkaan eksää takas huoli koska haluan olla sinkku. On helpompi olla sinkku ja elää yksin niin se on itselleni parempi.
Kommentit (11)
Älä enää ota luoksesi, omapa on häpeänsä, miksi kelpuutti huonon miehen itsellensä. Ei Sinulla ole mitään huoltovelvoitetta häneen. Ero mikä ero.
Yleensä juopot on niitä parhaita miehiä jos vaan eivät ole väkivaltaisia! Ovat ahkeria, herkkiä ihania! Ovat hyviä rakastajia koska krapulassa tekee aina mieli
Hei AP! Onko tämä sun exä alkoholisti-isän tytär? Usein alkoholisti-isän tytär hankkii aikuisena itselleen alkoholistipuolison.
Juu. Mitä jos katsotte salaa sille uuden asunnon paikasta jota nykyinen mies ei tiedä (vai missä hän tuntee olonsa turvalliseksi, onko se tuttu paikka) tai hän äitinsä kanssa etsii. Ja salatkaa tiedot mihin muuttaa, ettei se väkivaltainen tule perässä. Ehkei ole paljoa aikaa tehdä se. Riskisuhde heillä ilmeisesti. Jos ei pääse irti millään, ehkä joku eroihin / väkivaltasuhteisiin perehtynyt osaa auttaa muutamalla keskustelulla, jos ystävällinen kokenut. Ehkä hän ei itse pysty kunnolla hakemaan uutta paikkaa asumiseen, ei tiedä mistä asunto tai jos jonot kaupungeissa. Vai onko raha valmiina.
Totta kai hän haluaa Sinut "takaisin", jotta nyksä saa syyn pieksää sinut kunnolla?
Kannattaa kuitenkin pitää panokaverina jos seksi hänen kanssaan ei ällötä.
Ja jos asunto on naisen, joko se pitää myydä tai miehelle muualta asunto.
No. Ihanimmat miehet elämässäni, nuoruudessa, olivat alkoholisteja.
Nykymies halusi esim loman aloittajaiseksi 'nollata' ryyppäämällä tolkun pois.
Ymmärsin, tavallaan
Nyt, kun itse juon tolkun pois esim läheisen kuollessa, hän sanoo et yksi saunaolut on tarpeeksi!
Oon taiteellinen, runoilen yms, lasi viiniä kuuluu siihen (tai pullo)...
Kuolen nuorena, luulen näin, saappaat jalassa, toivon...
Nuoruudenrakkauteni odottaa pilvenreunalla, uskon näin
Odotan
Elän
Nautin
Ei se sua takaisin halua, haluaa vain epätoivoisesti eroon nyksästä. Auta, jos haluat.
Nykyään on vaan parempi elää yksin niin ei toisen ihmisen ongelmat tule silmille.