<3 Täydelliset naiset <3
Hei ! Aloitin nyt uuden pinon tällä meidän " oikeella nimellä" ;) Eli tervetuloa; Cattolica, Yasmin, Hansuhelinä ja Kiia !
Ihan pikakuulumiset : Täti tuli sitten kuitenkin....No hyvä ettei tarvi sentään epätietoisuudessa olla.
Tunnen vähän itseni ulkopuoliseksi kun te kaikki ootte jo " tositoimissa" ja me ei sillätavalla yritetä, vaikka en pillereitä syökään. Mutta kiva jutella teidän kanssa ja olla fiiliksessä mukana !! Ei sitä tiedä mitä tässä tapahtuu.... ;)
Kertokaa kuulumisia, anteeksi nyt itsekeskeisyyteni tässä kirjoituksessa ( en kommentoi teidän juttuja ollenkaan nyt ) mut saimpahan pinon aloitettua ;)
Kommentit (118)
moikka kaikille pitkästä aikaa!
mietiskelinkin jo mihin kaikki ovat hävinneet =) ette kuiteskaan minnekään, ihanaa niin =) mä oon käynyt lukee näit sivuja pari kertaa viikos kuiteskin..
meille ei kuulu mitään uutta, ei tätiä edelleenkään, en ees tiiä kuin monta viikkoo sitte ollut, heinäkuus viimeks kuiteskin =) kauheesti ollut kaikkea hommaa lähinnä muuton kanssa, etten oo enää edes nii kauheasti kuumeillut, ja se tarkottaa sitä etten hössötä asiasta niinkuin täs jossain vaihees (rupes jo näkyy makkarissa kauheina paineina molemmilla).. nyt kaikki sujuu omalla painollaa, peitot heiluu mukavasti ja nautimme toisistamme, toki vauva olisi erittäin tervetullut -kaikki luonnon käsissä! Kun ei ajattele sitä liikaa niin jotenki paljon helpompaa.. mä päätin kans etten rahojani niihin testeihin laita, eiköhän sielt jotain merkkejä tulisi jos vauva olisi masussa... =0)
Mulla ollut pitkäst aikaa vapaa viikonloppu, ollaan tosiaan kannettu tavaraa mikö ehditty, onneks muutto ei kauheen kauas, mutta kyllä tota tavaraa on! Sit on löhötty, katottu telkkaa, käyty ulkona syömässä, tehty just kaikkee mitä harvoin yhes kerkee =) Huomenna on siis kaamea paluu taas arkeen kaiken ihanan jälkeen =) kerran se kirpasee maanantai aamuna.... =)
Missä tunnelmissa muut? Kellään oireita? PikkuPilu, kuinkas sä jakselet?
Mukavaa alkuviikkoa kaikille ja jatketaan kirjoittelua!!! Lippu korkealle! Ja plussatuulia kaikille!!!!
Ensinnäkin pikkupilulle kauheasti onnewa !
Kävin lääkärissä siitä mun kirvelystä ja virtsatulehdus oireista. Kävin siis yksityisellä gynellä, otettiin hiiva,klamydia ja papatesti ja ei mitään ! Nyt oireet on ohikin jo , mutta aika kummaa ettei mitään näkynyt. Ja uskomatonta et yksityinen gyne ( mies siis ) oli aivan uskomaton sika. Pisti vaa´alle ja katsoi painon ja pituuden ! Alko puhuu ylipainosta mulle ja kuinka kannattais liikkua enemmän !! oon 168cm pitkä ja painan 76kg. Olin pikkuisen v*ttuuntunut ,kun en koe " ylipainoani" niin isona ongelmana että varaan kalliin ajan yksityiselle gynelle saamaan neuvoja siitä kuinka lihakset kasvaa niin ne polttaa rasvaa enemmän !! :D
Tulin tänne kirjottelemaan aikojeni ratoksi:)
Kohtahan täällä on monilla jänskät paikat,että onko tärpänny..eikös Yasmin kohta ainakin tiedä uutisia??:)
Cattolica,uskomatonta ettei vieläkään ole kierto palautunu!!nyt kyllä jo saattasin saada sen käynnistyksen..ihan kauheen kauan oot kyllä jaksanu!:) hyvä,että ne makkarin paineet on teilläkin menny pois.mekin ollaan tässä menty ihan " luomuna" ,eli hommattu sillon kun tekee mieli.ja uskon,että kyllä se luonto hoitaa sen homman silleen..pidetään meille peukkuja että kohta on vauvat masuissa kaikilla!<3
Sade orkidea,vitsit mikä ääliö lääkäri!!oikeesti!!aika tylyä ja tyhmää tolleen sanoa.sitä paitsi,ollaan melkeen saman kokoset(mä oon 170cm) enkä koe kyllä olevani lihava!en oo koskaan ollu siro,mutten kyllä mikään jättiläinenkään..ja kun harrastaa urheilua,on lihasta(ja kaikkihan tietää että lihas painaa enemmän kun läski;D) joten haistakoon paskan se lääkäri!;)
aika outoa ettei sulla sitten löytynyt syytä niihin oireisiin..hö.no jos ne on nyt ohi niin ei varmaan ollut kyse mistään kummosesta..
toivottavasti nansun äidin taikausko pätee!tollaset jutut on vaan tosi pelottavia..mun äiti on soittanu ennustajalle n.vuosi sitten.kaikki,mitä se sano,on kyllä menny nappiin!yks mitä ei ole vielä tapahtunu,on se,että me saadaan kaksostytöt tai kaks tyttöä peräkkäin..sitä odotellessa..:) sille samalle ennustajalle on soittanu moni muukin meijän lähipiiristä ja se on niin pelottavaa,kun ne on oikeesti pitäny paikkaansa!jopa puhelun aikana se osas sanoa asioita toisen esim.kodista!...
).( kp. on nyt 14,kun juuri laskin eli on kyllä halut ja ovis aika kohillaan:) maha on ollu kipunen,vasenta puolta on erityisesti jomottanu.limaakin on tullu..eli ihan hyvällä mallilla on asiat.
mun tissit oli sillon viimeks kipeet..no tota vasenta on aina välillä sattunu paljon(säteilly käteen asti) ja löysin sieltä mielestäni kyhmyn.sain onneks ultra-ajan 6.päivälle,ettei siitä sitte tartte hermostua..
no juu..mä tästä lähen laittaan meijän rönsyliljat multaan:D hauskaa päivää vaan kaikille!!
yk.6 kp.14
Kiva kuulla teistä kaikista pitkään aikaan!!
Cattolica, sun kannattais uudestaan yrittää saada sitä aikaa ja ne laittais sun kierron kuntoon. Oot kyllä jo niin kauan odotellu, et pakkohan nitten on alkaa jo kuuntelemaan.. oo kovana ja vaadi palvelua ;) Sano, et vauvaa haluatte ja kovasti ;)
Sadeorkidea, uskomattoman idiootti gyne sulle kyllä sattu ja yksityinen vielä :/ No, tiedätpähän ens kerran ettei tarvi sille mennä ja kerro muillekkin!! Ja aika outoa ettei ne saanu mitään selvyyttä siihen kirvelyjuttuun. Onneks se tosiaankin on loppunut!!
Kiia, teillä on nyt sit ovisaika :) Viikon päästä säkin pääset piinailemaan ;) toivotaan et luonto hoitaa homaan kotiin :) Mulla on nyt siis kp 22 eli viikko pitäs ainakin vielä olla testailematta :)
Muuten meille ei mitään erikoista kuulu.. Ollaan kaikki kipeenä. Toivotaan ettei tän kuun ovikset menny sivusuun tän flunssan takia. olin vkonlopun kuumeessa ja nyt on ääni lähteny ja kauhee räkätauti :/ Ja pojat seuraa perässä, valitettavasti..
Mut kirjotellaan taas ja heti kun uutisia saan ni tuun kyllä kertomaan!!!
Yasmin
Juu, kyllä siinä itku pääsi sen gynereissun jälkeen kun vielä väsynyt oli, mut elämää eteenpäin :D
Kiia - puhuttiinko me sun kanssa siitä että meillä oli aika samanlainen elämäntilanne,miehet samassa koulussa ? Jos en väärin muista:) Niin asia oli se että mulle varmistui työpaikka koulun jälkeen ! ( koulu loppuu siis tammikuussa ) saan jatkaa koulussa " apuopena" ;) Kivaa että saa tehdä oman alan hommia tuttujen ihmisten parissa ja saa vielä palkkaakin :)
Noista makkarin paineista, oon jostain kyllä kuullut että se stressi vaikuttaa raskautumiseen aika paljon ! Löysin rantein, niin eiköhän tulosta tule ;)
Pidän teille kaikille kauheasti peukkuja!
Yasmin- koettakaa nyt juoda lämmintä ja pysyy terveenä ! Mä ostin eilen glögiä! Teki ihan hirveesti mieli ja maistui niin hyvälle vähän viluisena ;)
Ainiin ! Vanhenin tänään ;) 21 vee :)
moikka kaikille,
pääsin pitkäst aikaa porukoil nettiin, oma netti hiukan aikaa muuton takia ei-käytössä, jospa sekin kohta jo toimisi... tänään ollut muutto ja kaikki sujunut tähän asti mallikkaasti ja minulla on uutisia! TÄTI TULI!!!! Ette uskokaan miten onnellinen olen, katsotaan jos ekasta kierrosta jotain tulisi =) Lasketaanko kierto menkkojen alkupäivästä, minulla siis olisi sen mukaan nyt kp4!!!!!!! ?
Pitää mennä mut tuun juttelee taas ja kommentoin sitten lisää =) Hyvää lauantaiiltaa kaikille ja talven alkua, lumi on maassa! =)
Onnea sade orkidea!vanheneminen on niin kivaa..vielä;)
meijän miehet ei oo samassa koulussa..en kyllä muista kenen kanssa kävit tuota keskustelua sillon..luin kyllä mutten muista:) onnea kuitenki duunista!
oih,glögi!!mulla kuluu sitä joulun alla kyllä litra tolkulla.oon ihan himona siihen:P nam!
Jeee!!!täti tuli cattolicalle kylään:D mahtavaa!!..hassua iloita näin päin..mutta nyt kun saat kierron kohilleen niin pakko on kyllä iloita!eli kp.1 on se eka kunnon vuotopäivä..
nyt vaan pehkuihin..tosiaan se mun kaveri raskautu tokasta kierrosta noitten pilsujen jälkeen..eli toivo korkeelle!:)missä muuten asutte kun on jo lunta!??
).( sain selkääni viime yönä noidannuolen.tasan vuosi sitten oli sama homma!:( oon nyt pari päivää saikulla..työharjottelu kyllä loppuu torstaina,että pitää varmaan korvata saikkupäiviä:/
nyt on ööö...kp....18:) ja selkäsärky on kyllä päälimmäisenä tuntemuksena mielessä..pyhyy..
voikun vois vaan hypätä viikon päähän:D noh,pian on taas kierto lopuillaan ja pääsee jänskäämään!toivotaan hyviä uutisia...
hauskaa alkuviikkoa beibeille;)
yk.6 kp.18
Moikka kaikille! Miten viikonloppu on sujunut?
Yasmin, toivottavasti olet jo tervehtynyt ei kovin kivoja nää syysflunssat! Glägiä ja teetä ja nuttua niskaan..
Kiia, kp 18 on jo aika jännää aikaa =) Pidän kovasti peukkui pystyssä, monesko " yritys" kierto oli? Millon oot aatellu testata? Infoilehan sit =)Me asutaan Keski-Suomessa, mukavasti on jo lunta maassa =) Eka lumisota miehen kans jo läpi tän talven osalta =) Toisaalt muuton kannalt ei toi lumisade ollu niin kiva... no, hyvin sujui!
Sade Orkidea, ei voi olla totta millanen gyne oli... älä jätä asiaa tohon, ei kenenkään tartte mennä kuuntelee tollasta sinne. No, ei voi muuta kuin nostaa päätä ja jatkaa eteenpäin.
Hm... mä mietiskelin illalla, että vaikka en halua paineita tai stressiä ottaa niin haluaisin sen oviksen bongata, mulla ei koskaan ollu esim limoja tai muuta sellasta, enkä muista muitakaan kipuja mahasssa, bongaankohan mä sitä? Ovuloinkahan mä??? Tikuttamaan en ala. Mut joo kyl tää oli mahtava juttu et täti tuli, se, että kierto palautui/palautui niin on vaan hyvä, vaiks oli tossa aikasemminkin vähän jännitystä, mut toisaalt ne negat puhu asian. No, toivotaan, että olisi plussatuulet nyt niin tulisi vielä kesävauva =) Oon menkkojen alun jälkeen ollu tosi tosi positiivinen kun se helpotti tota ehnkistä puolta kovasti.. nyt pitää vain toivoa ettei seuraavia menkkoja sit tulekaan =) No, päivä kerrallaan!
Oikein hyvää alkuviikkoa teille! Mulla on alkuviikko vapaa, pityää lähteä huonekalujen ostoon -päätettiin laittaa vaihtoon! PLUSSATUULIA
kaikille!
Huonosti nukutun yön jälkeen on hiukan pöherö olo, mutta eiköhän se tästä vielä selkeenny =) Onneksi on vapaapäivä ja suunnitelmissa mikäs muu kuin shopping! =) Ei oo tullu aikoihin käytyy kunnolla shoppailee niin nyt ajattelin uuden kodin kunniaksi jotain kivaa katsoa ja eilen suunnittelin jo joululahjalistaakin.... =)
Menkat oli ja meni, eivät olleet kauheen runsaat, oikeestaan just sellaset kun pillereiden aikaan ennen siis minejä... Nyt on kp7, siistii...! heh heh. Se hetki oli oikeesti aivan huvittava kun menkat alko... en voinut olla onnesta hyppimästä! =) mutta tosiaan, toivottavasti seuraavia EI tuu..
Onko kellään mitään uutisia? Toivotaan kaikille nyt vain ja ainoastaan niitä positiivisia uutisia ja niitä varmasti nyt marraskuussa saadaankin (tai huomennahan se marrakuu vasta on, mutta anyway..)!!!
Mä luin viel uusix tota sade orkidean gynejuttuu ja en voi uskoa todeksi, kauheeta kuulla... oonkohan mäkään normaali gynen mielestä??!! Mä about 165 ja 65kg! En varmaan... itestä just sopiva! Mä en oo koskaan laskenu painoindeksejä tms, lapsena olin ihan älyttömän laiha, mutta vaihtarivuosi toi 15kg lisää.... =) Toisilla painaa luut enmmän, sit on sitä lihasta... tommonen gyne saisi lentää *******!
Joko on kiian noidannuoli helpottanut? Tuosta tuli mieleen, muutossa mun miehellä niksahti selkä ja hyvä että se voi suoristaa sitä... on hiukan hankalaa peittojen alla... voi mennä pipariksi tää kuu muttei toivoa olla menetetty... No, nyt pulinat pois ja menoksi, kaikille hyvää alkanutta viikkoa ja kertoilkaahan kuulimisia!
Cattolica
Tiistai aamun terkut täältäkin päin!!
Just tossa ajattelin, että pitäsköhän lähtee ostamaan testiä ;) Nyt siis kiertopäivä 28. En oikeen tiedä mikä tuo kierto nyt on. Viime kuussa oli 26. Ei mulla kyllä juuri mitään oireita ole vaikka kuinka oon yrittäny keksiä ja tarkkailla :D Ehkä välillä maha on ollu aika oudon tuntunen, mut tiedä häntä.. Testi kannattais tehä kyllä vasta aamulla, mut tiedän, et jos käyn sen ostaa niin en malta aamuun odottaa :D
Cattolicalle onnittelut kierron alkamisesta tai palutumisesta vai miten sen nyt sanois ;) mut onnea kuitenkin!!! Nyt voit alottaa sit oikeen kunnolla vauvaprojektin ;)
esikoinen tekee kai tuolla jo jotain tuhmia kun on niin hiljasta :/ Pitäs kai lähtee sit sinne kaupalle :D Piti vaan tulla kertomaan pikakuulumiset :)
Yasmin, YK2, kp28/26-32?
Tiistai aamun terkut täältäkin päin!!
Just tossa ajattelin, että pitäsköhän lähtee ostamaan testiä ;) Nyt siis kiertopäivä 28. En oikeen tiedä mikä tuo kierto nyt on. Viime kuussa oli 26. Ei mulla kyllä juuri mitään oireita ole vaikka kuinka oon yrittäny keksiä ja tarkkailla :D Ehkä välillä maha on ollu aika oudon tuntunen, mut tiedä häntä.. Testi kannattais tehä kyllä vasta aamulla, mut tiedän, et jos käyn sen ostaa niin en malta aamuun odottaa :D
Cattolicalle onnittelut kierron alkamisesta tai palutumisesta vai miten sen nyt sanois ;) mut onnea kuitenkin!!! Nyt voit alottaa sit oikeen kunnolla vauvaprojektin ;)
esikoinen tekee kai tuolla jo jotain tuhmia kun on niin hiljasta :/ Pitäs kai lähtee sit sinne kaupalle :D Piti vaan tulla kertomaan pikakuulumiset :)
Yasmin, YK2, kp28/26-32?
Moikka!
yasmin, toi kuulostaa aika hyvältä kp28 eikä tunnu menkkaoireita! Onko sulla yleensä? Oliks sulla ekan kaa raskausoireita aikasin?? En tiiä päteekö kaikkiin raskauksiin samat..?! Sä siis hu aamuna testailet? Toiv pärähtää haamu taikka vielä parempi olisi selvä plussa =)
Mulla on rinnat (koko rintakehä oikeestaan) tosi kipeet ollu tän päivän, en tajua, yleensä mulla on ollu menkkoja ennen, nyt ne on niikuin menkkojen jälkeen jälkijunassa, ihan istualtaan sattuu ja paljon. Ja mahassa möyryilee... tuleekohan heti toiset menkat perään, on just sellane olo... ?! Muilla samallaista ollu?
Päivä meni rattosasti, hurjan nopsaa... nyt aattelin laittaa jotain hyvää ruokaa ja hoitaa pari koulutyötä pois alta... mä jätän kaiken aina mahd. viime tippaan, huono piirre =)
Palaillaan!!!!
Eli en malttanu olla testiä tekemättä ja tein sen sit päivällä ja nega sieltä tuli. En tiiä ees sen testin herkkyyttä,koska siinä ei missään sitä sanottu. Sanottiin vaan, että tehdään kun kuukautiset on jäänyt pois.. Ostin siis S-marketista semmosen pakkauksen jos oli kaks liuskatestiä. Ei ees minkäänlaista haamua tullu :( Kyllä masensi.. Ja nyt illalla sit vessassa käydessä tuli paperiin semmonen tosi pieni verinen limaköntti.. Yök miltä kuulostaa :/ Mut eiköhän se tarkoita, että täti sieltä on tulossa.. masentaa tosi kovin, ku olin jo aika toiveikkaalla päällä :´( Ei jaksais taas alottaa alusta.. vaikka ei pitäs mitään sanoo, ku vasta sit kolmas yrityskierros alkais, mut silti ärsyttää kauheesti.. PASKA!!!
Yasmin, kp28/? tai 1/?
Heippa Yasmin,
Voi että... pahoittelut negasta! " Peliä" ei kuitenkaan ole menetetty, eihän? Uusia tuulia tulee ja se on sitten jo ehkä ensi kierrosta. Mutta toivotaan nyt kuitenkin että se pieni punainen klöntti (??!) oli esim kiinnittymisvuotoa tai jotain ja testasit vain liian aikasin tai ei riittävällä herkkyydellä... Ton takia sitä aina yrittää olla testailematta mahd. kauan, kun se nega on niin ärsyttävää katottavaa, mutta kun ei voi olla. Mutta tästähän ei lannistuta, eihän?
Meillä oltu ehkäisyä elokuun lopusta lähtien vai oliko syyskuun alkua, en muista, eihän se oo pitkä aika, mutta kun kuume kova niin minkäs teet =) Mä en hössötä ja vössötä kun mies kärsi siitä liikaa niin ihan matalalla profiililla mennään ja ihmetellään...
Pysytään kuulolla ja pää pystyyn!
Ekaks pahoittelut Yasminille negasta:( paska homma kyllä...enkä voi edes sanoa että kyllä se siitä helpottaa kun tiiän että joka kuukausi se sattuu yhtä paljon:/
mut ehkä seuraavalla kerralla jo tärppää!!:)
cattolican shoppailu kulostaa niiiin hyvältä!!*kade*;) mitäs ostit?
mun vkonloppu meni kyllä ihan vituralleen..auto hajos,sain noidannuolen selkään(joka nyt onneks alkaa helpottaan) sain tietää että mun matkakorvaushakemus on jäänyt verovirastolta käsittelemättä-> ei rahaa joulukuussa:/ ja sitte vielä ma aamuna tiputin mun dolce&gabbana tuoksun ja tietenkin se hajos!!grr.
no ehkä tää tästä..
tänään on vähän vihlassu aika-ajoin masua,kiinnittymistä??:)
no juu..meen nyt kattoon bb:tä.seuraan sitä taas:)
öitä kaikille..
yk.6 kp.20
Pahoittelut Yasmin negasta! Peliä ei ole menetetty ennen kuin täti toisin todistaa! Oliko ne Pregent merkkisiä testejä? Ne on ihan suht herkkiä.. herkkyys on 20 tai 25, eivät kuitenkaan kaikkein herkimpiä.
Plussatuulia teille kaikille!
Itselle ei kummempaa, pahin alkuväsymys ja ajoittainen öklöolo on ohitse, toivottavasti :) Nyt odottelen ekaa äitiysneuvolaa, joka on 13.11 :) Varasin sen kun käytiin kuopuksen kanssa 1v neuvolassa.
PP 7+3
Ja kiitos kaikille kannustuksista ja pahoitteluista!! Tätihän se sieltä sit eilen tuli. Nyt on hyvä laskee kp ku 1pvä on kp1 :D Jos jotain positiivista pitää löytää.. Mut ärsyttää kyllä kovasti. Ja ollaan vielä esikoisen kanssa lähössä mummolaan ens viikolla, joten pahimmassa tapauksessa ei keretä kotiin ennen ovista :( Eli sit menis tääkin kuukausi harakoille.. Mut katotaan nyt.. Jos aikaistas vähän tuloa ;)
Kiva kuulla sustakin PikkuPilu ja ihanaa odotusta sulle!! Kyllä mekin vielä perässä tullaan odotuspuolelle vai mitä tytöt? ;)
cattolica pääsee kohta jo tositoimiin ekojen menkkojen jälkeen.. Saa nähä mitä siitä seuraa ;) Toivotaan, et plussauutisia :)
Nyt tuli taas lyhyt viresti, ku pakko mennä nukkumaan!! Mut tulkaahan kertomaan kuulumisia!!
Yasmin, yk3, kp2/29
ollaanpas me tipahdettu...
tervetuola poikatyttö joukkoon,hiljaiseen sellaiseen,tosin:)
mites sade orkidean muuten kävi?kurvasiko täti kylään?ja missä muut on?onko SYYSmasennus tullut takas,kun talvea ja joulua ei oikeen tullutkaan:(
meikälle ei vielä mitään uutta..just eilen yönä oli kaikkien aikojen ovis,huh!teki niin kipeetä:/ mut nyt sitte odotellaan josko alkais itämään..hope so!kovasti on taas yritysintoa päällä ja toiveet korkeella.ei sitä voikkaan ymmärtää kuinka kovasti jo haluis raskaaksi ja kuinka paljon tykkäisi hoitaa ihan omaa vaavia.
meijän yks kaveripariskunta sai just pojan,ja voih kun se oli soma ja pieni kun käytiin laitoksella kattomassa<3 tahtoo oman!!
no nyt menee taas sellaseks ruikutukseksi että:/ tulkaas nyt muutkin tänne kertomaan että miten pyyhkii:) ja mitäs jouluperinteitä teillä on?
yasmin kanssa!oot meidän toivo,kerro miten raskaus sujuu;)
yk.8 kp.14
..nansulle unohdin sanoa,että eihän sitä välttämättä joka kierto ovuloikkaan,ja silti kaikki on ihan kunnossa.että kannattaa testata useampi kierto jos ovis on hukassa...
ja lääkärien ohjehan on,että jos on säännöllinen kierto,ei ovulaation ajankohtaa tartte tietää jos harrastaa seksiä 2-3 päivän välein kierron läpi.sillon mestoilla on aina eläviä siittiöitä;)
mut minkäs teet kun haluaa varmistaa että onhan se ovis varmasti käsillä,tiedän tunteen:)
eikös sen luteaalivaiheen tartte olla joku 8päivää ainaski?sanokoot joku viisaampi jos osaa...:)
Mä tulin nyt täällä käymään piiiitkästä aikaa:)
oon pysytelly poissa,ihan tietosesti..nyt tuntuu jo paremmalta,kun mitä viimeks täällä ollessani.ollaan vähän löysätty vauvanteko meininkejä,eikä oo tullu stressiä.ainakaan vielä!
en oo noita kiertopäiviä laskennu,oliskohan nyt joku kp11?ollaan tässä kyllä omien halujen mukaa hommailtu,että toivoa on toki raskautumisesta<3 eilen,ja vähän nytkin,on munikset kipeet.varsinki vasemmalta puolelta..että taitaa muna olla kohta kypsä:D
mitäs muut?jännäilyä varmaan..;)
sain just postissa kantoliinan,kun tilasin tuon vauva-lehden..se oli aika kiva ylläri:)
juu,mä taidan tästä lähteä vähän lepäileen..meni eilen vähän myöhäseks;)
käyn taas pian moikkaan täällä!
yk6(!!!):( kp.11