Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

<3 Täydelliset naiset <3

26.09.2006 |

Hei ! Aloitin nyt uuden pinon tällä meidän " oikeella nimellä" ;) Eli tervetuloa; Cattolica, Yasmin, Hansuhelinä ja Kiia !

Ihan pikakuulumiset : Täti tuli sitten kuitenkin....No hyvä ettei tarvi sentään epätietoisuudessa olla.

Tunnen vähän itseni ulkopuoliseksi kun te kaikki ootte jo " tositoimissa" ja me ei sillätavalla yritetä, vaikka en pillereitä syökään. Mutta kiva jutella teidän kanssa ja olla fiiliksessä mukana !! Ei sitä tiedä mitä tässä tapahtuu.... ;)

Kertokaa kuulumisia, anteeksi nyt itsekeskeisyyteni tässä kirjoituksessa ( en kommentoi teidän juttuja ollenkaan nyt ) mut saimpahan pinon aloitettua ;)

Kommentit (118)

Vierailija
41/118 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kun en ole niiin liian pitkään aikaan täällä vieraillu!!meijän koneen virusturva päätty eikä olla kauheesti uskallettu tätä käyttää..mut nyt täällä taas:)

ensimmäiseks on vaan huonoja uutisia...mun yhden läheisen vauva kuoli:,( se oli jo vkolla 43(!!!) kun tänä aamuna meni lapsivedet ja sairaalassa ei saatu sydänääniä kuulumaan ja lääkäri totesi vauvan kuolleeksi...eilen olivat vielä kontrollissa käyneet ja poika potki vinhasti.

olivat saaneet vähän aikaa olla vauva rinnalla synnytyksen jälkeen ja sitte se vietiin pois ja " äiti" leikkuriin,missä istukka leikattiin pois.nyt odotellaan kuulumisia..huomenna mennään kattomaan osastolle..

aika surullinen olo..:( ei voi jotenkin käsittää koko juttua!tuntuu ihan epätodelliselta.

mutta taas elämä näytti mitä voikaan tapahtua..arvostaa taas asioita aika eritavalla..

mutta iloitaan nyt mahdollisista tulevista raskauksista...mites cattolican testailu??

mulla nyt kp.16,eli pupuilut on pupuiltu ja hedelmää odotellaan..

en kyllä voi kauheesti iloita jos vaikka tärppäiskin,kun nyt on aiheen tiimoilta niin ikäviä uutisia..en ainakaan tälle mun läheiselleni vois kertoa pitkään aikaan..

en nyt oikeen keksi muuta kirjotettavaa,on vähän tyhjä olo..

kivaa viikkoa kuitenki kaikille!:)

yk.7 kp.16

Vierailija
42/118 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupilu, ihanaa kuunnella noita sinun juttujasi, salamatkaajat ovat varmasti kivoja veijareita =) onko taaperoinen ymmärtänyt, että saa jonkin ajan* kuluttua siskon/veljen??=)

Kiia, aivan kauheaa mitä ystävällesi on tapahtunut... sellaista, mitä ei ikinä toivoisi tai haluaisi tapahtuvan kenellekään. Oppii ajattelemaan ettei kaikki ole tosiaankaan itsestään selvää... Koita jaksaa olla tukena ja turvana ja jaksanmista itsellesikin! Nyt tarvitaan siellä tukijoukkoja... Pysykää vahvoina!

Minulla ei uutisia vielä suuntaan eikä toiseen... Mukavaa loppu viikkoa ja viikonlopun alkua kaikille! Nautitaan pienistä iloista.... ja toivotaan niitä plussauutisia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/118 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan kaikille,

heti ensiks pahoittelut Kiialle ystäväsi puolesta. Aivan järkyttävä juttu :,( Voimia teille kaikille!!! Taas kerran saadaan huomata, että omat ongelmat eivät ole mitään todellisten menetysten ja surun keskellä. Hyvä, että jaksat olla ystäväsi tulena. Sitä he tulevat varmasti tarvitsemaan ja paljon!!

Cattolica, joko sulla on uutisia? ;) Mä oottelen, et tulis ma-aamu ja pääsisin testailee. Sillon kyllä vasta kp27, joten pakosti ei mitään näy tai mistä sitä tietää, vaik täti porhaltaa jo ennen sitä kylään :/ Mutta toivotaan parasta..

Meillä esikoisen 2v synttärit on nyt ohi ja hyvin meni. Päivänsankari puhalsi hienosti kynttilätkin kakusta :) Paljon tuli lahjoja ja aurinkoinen ilme oli poitsulla paketteja avatessa :)

Mutta, mä tuun sit ma kertomaan miten kävi ellei aikasemmin tuu uutisia jo..

Yasmin

Vierailija
44/118 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kiia, tosi rankalta kuulostaa ! Noin monennella viikolla vielä :( Näin epäreilua tämä elämä on ! :/

Minä tässä omia juttuja kirjoittelen : Oon nyt kp. 16 menossa ja näistä limoista en ymmärrä hajuakaan,mut nyt on paripäivää oikeen lörähdellyt kirkasta limaa ! En tiedä missä vaiheessa sitä kuuluis tulla tms :D

Luin tossa aikaisemmin kirjotuksen " raskaaksi ilman loppuunasti menoa" , harrastetaan sitä aina välillä, niin mitä mieltä olette siitä kuinka mahdollista se on ? Eikös niitä siittiöitä tule jo aika aikaisessa vaiheessa ihan seksin aikanakin ? (voiku mie oon ihan pihalla :DD)

Vierailija
45/118 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan kaikki,

täällä eletään jännittäviä hetkiä.. mites teillä? Cattolicalla ainakin on kuumat paikat ku eiks sulla oo jo kp vaik kuinka plajon kasassa? Mulla siis nyt kp27 ja tänään tein aamulla testin, mut negaa se näytti. Ei kyl oo merkkejä tädistäkään, joten jännätään vielä.. Teen ylihuomenna uuden testin, jos ei tätiä näy :)

Sadeorkidea, jos ovislimoja on useampana päivänä niin vikana limapäivänä on yleensä ovis :) Ja tosta loppuun asti menemättämyydestä, niin kyllä mun mielestä se on mahdolista että raskaaksi tulee, koska kyllä niitä simppoja saattaa luikahtaa alussakin jo ;) Mutta eihän se tietenkään hirveän todennäköistä ole, että niin raskaaksi tulee.. Mutta kyllähän raskaaksi voi tulla vaikka syö pillereitä tai käyttää kierukkaa niin miks ei noinkin :)

Mua kyllä tuo aamunen nega vähän masensi.. Odottelin, et haamu ois tullu. Mun testikään ei kyl ollu mikään hirveen herkkä vaan siinä sanottiin, et aikasintaan saa tehdä ku menkat on myöhässä päivän ja tänään siis oli vasta kp27. Ylihuomennahan ne ois vasta päivän myöhässä. Ja ei tää kierto oo niin säännöllinen vielä, et hyvin voi olla pitempikin.. Mut jännätään nyt vielä.. Me ollaan ma:na lähdössä miehn kanssa kahdestaan laivalle ku esikoinen menee mummolaan hoitoon. Eka kerta 2 vuoteen et johonki kahestaan lähettäis ilman muksua :) Osaakohan sitä enää ollakkaan ihan vaan kahestaan :) Ihanaa kyllä!! Joten jos nyt täti tulee kylään ni sit voi ainakin sidua ottaa ja rentoutua!! Jotain positiivista jos pitää etsiä tädistäkin :)

Yasmin, yk3, kp27/28?

Vierailija
46/118 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi taas kaikille (pitkästä aikaa!)! :)

Yasmin: Pahoittelut negasta... :/ Toivotaan että se vielä muuttuisi plussaksi! Testailehan uudestaan muutaman päivän päästä, ja ilmottele sit! Kaverikin tuossa just sano, et sillä näytti negaa silloin ku menkkojen ois pitäny alkaa, ja vasta sit ku oli viikon myöhässä niin näytti plussaa. Eli toivoa on! :)

SadeOrkidea: Mulla on kans ollut tuollaista lorahtelua nyt viimeiset pari päivää... Varmaan oli ovis. Ollaan kyllä ahkerasti pupuiltu, eli nyt tärppää jos tärppää... Ainakaan ei oo siitä kiinni etteikö ois simppoja matkalla... :D Toivottavasti sullakin näyttää sit kohta plussaa! :)

Kiia: Hui kamala... Noin ei toivoisi kenellekkään käyvän. Oman lapsen menetys on varmaan kauheinta mitä ihmiselle voi sattua... :( Minunkin ystävä menetti lapsensa kun se oli päivän ikäinen... Ei ollut heilläkään helppoa... :(

Juu, mulla tosiaan Kp 21, ja ovis ollut luultavasti eilen (?). Limoja on ainakin lorahdellut reilusti pe-su. Tänään on ollut tosi äklö olo... Ihan sellanen olo ku mitä yleensä ennen menkkoja... Vatsaan on sattunut ja ollut ällöttävä olo. Mut mahdollisiin menkkoihin on kuitenkin vielä kaksi viikkoa. Ettö en sitten tiedä mistä tuo paha olo johtui... Ehkä väsymystä?!

Postista on nyt tullut kaikki 20 raskaustestiä mitkä tilasin, joten pääsisipä nyt sitten testailemaan! :D Tilasin myös just " meidän perhe" lehden, ku sähköpostiin tuli hyvä tarjous. Mä oon niin huono sanoon ei... :D Ukollekkin soitettiin jokunen viikko sitten vauva-lehdestä (on tilannut sitä mulle lahjaksi) ja kun puhelin soi, sanoin että jos on vauva-lehdestä niin jatka tilausta. Ja sieltähän se soitto oli! :D Joten lehti putoaa myös ensivuonna postilaatikosta. :)

Mutta nyt lähdenkin tästä suihkuun, ja sitten nukkumaan... Väsyttää...

Plussaonnea kaikille!!! +++++++ :)

Nansu, (Yk 2, Kp 21/32-34)

Vierailija
47/118 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun kaikki on taas löytänyt tänne =) Kaikilla taas hyvät kp:t kasassa=)

Minulla ei siis vielä mitään uutisia, nyt kp34, edellinenhän oli se ältsin pitkäkierto, saas nähdä millanen tästä tulee, toine kierto pitäis kuulemma olla jo se normaali n.30 päivää pillereiden jälk... tai onko muuta tietoa!?... mut eipä oikeen oireita suuntaan eikä toiseen, satunnaisia vatsan kouristeluja/nipistyksiä ollut tänään, mutta jatketaan odottelua! Anttilan testi odottelee kaapissa.... =) Lauantaina pikkujoulut niin täytynee testata ennen sitä, niin tietää miten voi iltaa viettää, heh=) Toivottavasti vesilasin kera vain! Palailen taas ja pidetään kaikille peukkui pystyssä =) =)

Vierailija
48/118 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cattolica: Ei tuo miedän reilu 1v taida vielä tajuta vauvasta, mutta esikoinen 2v8kk kyllä jo tajuaa. Haluaa kuulemma toisen pikkusiskon :)

Yamin: Pahoittelut negasta! Toivotaan että muuttuu plussaksi kun kuitenkin aika aikaisin testasit, vai mikä dpo sulla on? Prisman pregent-testitkin on suht herkkiä ja niissä ei oo viivanpaikkaa! Ja kaks liuskatestiä maksaa vaan vajaa 5e. Niillä itsekin testasin haamujen haamun tosi aikaisin :)

Kiia: Pahoittelut ystävällesi! Tuntuu tuollainen vaan niin väärältä! Oman lapsen menettäminen on vaan jotain ihan kamalaa edes ajatella, ettei sitä kyllä kenellekkään soisi! Raskaus oli vielä niin pitkällä, että miksei sitä käynnistetty aiemmin? Tulee ihan tippa linssiin ajatuksestakin :' (

Muillekin plussaonnea!

Itse odottelen jo ihan malttamattomana ens viikon pe olevaa ultraa! Odottavan aika on pitkä!! Muuten olo ollut ok onneksi! :) Sit vähän helpottaa kun saa tietää että masussa kaikki kunnossa!

PP 11+2

Vierailija
49/118 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheen nopsaa tää aika menee!!!! PikkuPiulla jo hurjasti viikkoja kasassa! Kerro sit miten ultra meni? Mä en muistanut että sulla on jo* kaksi lasta... =) ootko sä ollu työelämäs välil vai kotiäitinä?

Tulin täällä pyörähtämään, mutta ilman mitään uutisia=)

Tänään ollut kovia mahakramppeja ehkä hiukan menkkatyylisiä mutta odotellaan nyt kuitenkin viel, pe aamuna testaan viimeistään jos tätiä ei ole näkynyt=) Ja hurjan väsynyt olen........ koko ajan vaiks nukkuu kuin tukki! Ankea syksyilma... Ensi viikko lomaviikkoa ja vähän reissuun =) Jippiiiii!=)

Mitäs muut? Yasmin? Nansu? Kiia?....

Vi hörs ja taitaa olla jo pikkujouluaikakin käynnistynyt niin voidaan jo toivottaa hyvää joulun odotusta!!!

Cattolica kp36 (jo!?) =) *p*l*u*s*s*i*a* *k*a*i*k*i*l*l*e* <3

Vierailija
50/118 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille,

tulin kertomaan kuulumisia vaikka ei ole mitään kerrottavaa :) Eli edelleenkään tätiä ei näy ei kuulu, mutta eilen tehty raskaustesti oli nega :/ Mulla on kyl ennen alkanu menkat aina kp27-29, mut nyt on kp31. Eli kai nyt on vaan jostain syystä tulossa pitkä kierto. Kyllähän testiin ois pitäny ees haamu tulla, jos raskaana olis. Ei oo kyllä ees merkkejä suuntaan eikä toiseen.. tai oonhan mä nyt kuvitellu vaik mitä raskausoireita, mut ne tuskin ihan oikeasti mitään on :D mut kai se on vaan ooteltava ja katottava mitä tapahtuu. Pillerithän mä lopetin elokuun lopussa ja se eka kierto oli omituinen, mutta sen jälkeen on ollut kyl ihan säännöllinen..

Mitäs muille? Cattolicalla on vissiin kans samanlaiset ajat menossa, mut sulla on vaan enempi plussamahdollisuuksia ku et oo menny testaamaan :) Ehkä se plussa sieltä pärähtää!! Testaa jo, ku me täällä ollaan ihan piinoissamme ;)

Mä ootan niin kovasti maanantaita ja meijän laivareissua. Ihanaa pääsät miehen kaa ihan kahestaan rentoutumaan pariks päiväks. Plussa kyl viel entisestään parantais mielialaa :)

Mut nyt itekki vähän lepäämään ku poitsu on unilla.

Yasmin

Vierailija
51/118 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin palaan astialle,vähän jo paremmissa fiilareissa..enkeli-pojan hautajaiset on vkon päästä lauantaina:( mutta kyllä tämä tästä!

ihanaista laivamatkaa yasminille,syökää,juokaa ja nauttikaa:) voi kun pääsis johonki reissun päälle..*huoh*

cattolican PITÄÄ testata NYT!!!täällä me tytsyt pyöritään innokkaina odottaen uutisia x)..plussaa nyt jo!!!;) sulla on mahtavat hermot,täytyy sanoo..toivotaan et odotus palkitaan!

).( mää jänskään kuis mun nyt käy tässä kierrossa..aattelin huomen aamulla testaa,kun on pikkujoulut illalla.toivon niiiiiiiiiin että voisin ottaa salaa alkoholitonta sidukkaa lasiin:D niin ettei uutinen paljastuis sitte vielä..toivotaan..

nyt kyllä on jotenki maha menkkakipee:/ iih..

tuun sitte kertoon jos tulee haamu:)

nyt mä poistun ja palaan huomenna!öitä!

kp.25 yk.7

Vierailija
52/118 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa,

äsken hetken mielijohteesta tein taas testin ja HAAMU tuli :) APUA!! Miten haamu voi tulla vasta kp32? Tähän asti ku oon testaillu ni ihan puhdas nega on ollu. Samoja testejä oon koko ajan käyttäny eli S-marketista ostettuja Pregent stickejä. En siis tehny aamupissasta vaan nyt illalla. Mut toivotaan, et tuo haalea viiva siitä vahvistuu.. Nyt jännittää!!!!! Mä olin aatellu et ovis ois ollu kp14 tai 15, mut sit kyl ihmettelin ku limoja tuli viel senki jälkeen eli jospa ovis olikin ollu myöhempään?!? Elovauva tulis jos nyt ois oikeesti tärpänny ja kaikki menis hyvin..

Yasmin, YK 3, kp32/28? tai rv4+3 :)

hurjaa!!

Vierailija
53/118 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA YAASMIN!!!!Mahtavaaa!!onneksi olkoon hirmusti<3 toivotaan että pysyy mukana loppuun asti:) hurjasti vauvaliimaa ja tarrasukkia!!

pidä meidät ajantasalla miten haamu vahvistuu..

mulla ei sitte olekaan kun masentavia juttuja..kp.2 on nyt.eli eilen aamuna tuli täti moikkaan oikeen kunnolla ja kierto olikin siis vain 25 päivää.ei kovin hyvältä näytä tää vauvanteko puuha...:(

mutta iloitsen kaverien juuri syntyneestä vauvasta jota käytiin kattomassa lauantaina.voi miten pieni ja ihana se oli<3

ja mun paras ystävä saa ihan pian kanssa vauvan,että tuoksuttelen nyt muiden vauvojen tuoksuissa..;) ja iloitsen hirmusti yasminin uutisesta!!

uuteen viikkoon siis!

yk.8 kp.2 :(

Vierailija
54/118 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon 22v avovaimo pohojan maalta.

mies on 34v.

meillä on poika 5/02 ja tyttö 11/05

ja mulla vauvakuume päällä.

tämä kuukausi on eka ilman pillereitä joten jännitetään tuleeko täti kylään kuukauden lopulla.

me ollaan oltu 5v kihloissa ja ens kesänä naimisiin. :)

Vierailija
55/118 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnevaonnevaonneva! Kauheesti jännitellään sun puolesta ja uutisia ootellaan !:)

Mä on kp20-30/ 28 menossa. Siis hirveesti vaihdellu tuo kierto stressin takia. Nyt on ollu tosi öklö olo, saas nähdä taas ! Mut hirveesti en jaksa toivoa, sit vasta alan hössöttää kun on jotai todisteita ;) Testailen viikonlopussa jos tätiä ei kuulu!

Vierailija
56/118 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan kaikille,

ja suuret kiitokset onnitteluista. Ollaan oltu koko perhe kovassa flunsassa, ni ei oo päässy kirjottelee.. Mut uutisiin eli raskaana siis ollaan :) Tein perjantaina vasta uusinta testin ja heti pärähti kaks tummaa viivaa eli ei oo epäilystäkään. Toivotaan vaan nyt, et kaikki menee hyvin ja vauveli kestää matkassa.

Kovin on hiljasta ollut täällä... Onko muilla uutisia? Mites Cattolica? Kaikki kertomaan kuulumisia!!!

Yasmin, rv 5+5 :) :)

Vierailija
57/118 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei taas. :)

Viime kirjoituksesta on vierähtänyt taas pitkä aika...

Tänne ei kuulu mitään erityistä... Hyvää ei ainakaan, täti tuli lauantaina kyklään.. :( Ehdin jo vähän aikaa kuvitella, että ehkä nyt.. Mutta ei. :/

Uusi yrityskierto edessä. Jospa tälläkertaa?

Seuraava ovis on suurinpiirtein perjantaina, ennen uuttavuotta. Mies lähtee sunnuntaina kaverillensa (toiseen kaupunkiin) viettämään uuttavuotta, ja mä en jaksa lähtee mukaan, joten toivottavasti ovis on sit ennen sitä. Pitää vaan pupuilla ahkerasti joulusta uuteenvuoteen. :)

Pieni huoli on ollut, että entä jos kaikki ei olekkaan ok?? Entä jos en esim ovuloi?? Ovistikuilla en oo bongannu ovista, vaikka omasta mielestäni ovis on ollut juuri silloin.. mut entä jos ei kuitenkaan oo ollu? Entä jos tikut on oikeassa ja minä väärässä?? Huh...

Ja kuinkas pitkä sen luteaalivaiheen nyt pitikään olla, että munasolu ehtii kiinnittyä?

No, täytyy nyt vaan ahkerasti pupuilla, ja yrittää olla stressaamatta...

Yasminille hirmuisesti onnea! Ihana uutinen! :) Niin, ja koittakaahan parantua flunssasta.

poika02tyttö05:lle, tervetuloa joukkoon!

Nansu, Yk. 3, kp. 3/32-34

Vierailija
58/118 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa,

onpa täällä ollut hiljainen viikonloppu.. Mitäpä ootte puuhaillu? Meillä oli mummo (mun äiti) kyläilemässä ja shopatessa vkonloppu hurahti :) Ois tehny mieli kertoa vauvayrityksestä, mutta olin sit hiljaa ku musta tuntuu, et tässä saattaa kestää aika kauan enkä haluu et kaikki alkaa kyselemään liikaa väliaiktietoja. Ovista täällä odotellaan. Peittojen pöllyytys on kyl jo alotettu kaiken varalta. Kahtena päivänä on tullu kunnon limoja, joten lähellä h-hetkeä ollaan. Tässä kuussa en jaksa ees tikutella. Tarpeeks vaan siippoja matkaan :)

Onko Cattolicalla tapahtunut mitään muutosta? Mites muilla? Onko uutisia kerrottavana?

Mä taidan alkaa viel syömään ja sit painua pehkuihin. Iloista alkvaa viikkoa kaikille!!

Yasmin, Yk2, kp12/26-30?

Vierailija
59/118 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän se viikonloppu meni... Perjantaina vaan istuttiin kotona ja tuijoteltiin telkkua (tai no, minä tuijotin, avokki korjas tietokonetta...). Lauantaina ostettiin kaikkia herkkuja, ja mässäiltiin ja katottiin elokuva. Sunnuntai menikin sitten siivotessa. Päätettiin vaihtaa järjestystä meidän pikku yksiössä... :) Lopputulokseen oon nyt erittäin tyytyväinen! Miks ei me heti muuttaessa tajuttu laittaa kamoja näin?? :D Niin, ja sit on tietty ahkerasti pupuiltu ettei vaan mee ovikset sivu suun... ;)

Huomenna ois sit laskureitten mukaan ovis... jaa-a... Ku must ihan tuntuu et se ois ollu jo... Tai ainakin limaa ei tuu samalla lailla ku viikko sit. Mut sit toisaalta, sitä toispuolista vatsakipua ei oo viel ollu mitä yleensä oviksen aikaan on... Et saa nyt nähä... Toivottavasti nyt ylipäätänsä edes ovuloin tässä kuussa!

Täytyy nyt kuitenkin ahkerasti pupuilla tämä viikko, et jos se ovis nyt kuitenkin olisi vasta edessäpäin... :)

Parin vkon päästä pääsiskin sitten jo testaileen et onko tärpänny... Kumpa plussaisin... :)

Sanoinko muuten jo, että äitini kertoi tuossa muutama päivä sitten puhelimessa, pudottaneensa vahingossa kultalusikan lattialle.. Ja äitihän oli siitä taikauskoisena ihan innoissaa, se kun tarkoittaa että lapsia tulossa... Äiti oli sitten heti ajatellut meitä... :)

Saispa äippä yllättyä, ku sitten kerrottaisiin muutaman viikon päästä että " ennustukses" kävi sit muuten toteen... :D

Ja ei ois muuten eka kerta ku äiti aavistais jotain tulevaa... On nähnyt mm unta että ystävällä oli syöpä... Herätessään seuraavana päivänä saikin sitten kuulla ystävältään huonoja uutisia... creepy... :)

Niin joo, unohdinkin jo alussa onnitella... Eli paljon onnea PikkuPilulle plussasta!!! :) Toivottavasti me muutkin saatais kohta kokea tuo sama onni! :)

Nyt nukkumaan... Öitä! :)

Nansu YK 1, kp 18/32-34

Vierailija
60/118 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantai-iltaa tai yötä kaikille!! En meinannu löytää meidän pinoa, kun oltiin niin alas tipahdettu.. Mites siinä niin on päässy käymään?!? Eiks kellään oo mitään uutisia?

Eipä mullekkaan mitään uutta kuulu. Ovis tais olla tällä viikolla ja nyt sit taas ootellaan pari vkoa. En oo kyllä niin paljoo miettiny tätä vauvaprojektia tässä kuussa, joten jospa se ois auttanu ja plussa tulla pärähtäis.. Tänään tulin sit kipeeks. Joka paikkaan särkee ja paleltaa ja väsyttää.. Tosi kurjaa ja ku ilmaki on viel noin synkkä ni aika matalaks on mielen vetäny.. Nyt toivotaan et pari vkoa menis nopeesti, et sit pääsis jännäämään miten on käyny :)

Kertokaapa te muutki nyt kuulumisia!! Mä jään odottelemaan..

Yasmin, YK2, kp 18/26-30?