Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

<3 Täydelliset naiset <3

26.09.2006 |

Hei ! Aloitin nyt uuden pinon tällä meidän " oikeella nimellä" ;) Eli tervetuloa; Cattolica, Yasmin, Hansuhelinä ja Kiia !

Ihan pikakuulumiset : Täti tuli sitten kuitenkin....No hyvä ettei tarvi sentään epätietoisuudessa olla.

Tunnen vähän itseni ulkopuoliseksi kun te kaikki ootte jo " tositoimissa" ja me ei sillätavalla yritetä, vaikka en pillereitä syökään. Mutta kiva jutella teidän kanssa ja olla fiiliksessä mukana !! Ei sitä tiedä mitä tässä tapahtuu.... ;)

Kertokaa kuulumisia, anteeksi nyt itsekeskeisyyteni tässä kirjoituksessa ( en kommentoi teidän juttuja ollenkaan nyt ) mut saimpahan pinon aloitettua ;)

Kommentit (118)

Vierailija
81/118 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan!

Nojoo,kyllähän se täti tuli :/ Laskeskelin et seuraava ovis ois joulun jälkeen...

Vai jouluperinteitä ? Hmm... Aika perinteiset itseasiassa ! Aaton aattona haetaan kuusi ( asumme siis niin landella,että kuusen voi vaan kaataa metsästä :D ) Aattoaamuna joulupukin kuumalinja yleensä on auki ja syödään aamupuuro ja katsotaan joulurauhan julistus :) Sit saunotaan rantasaunassa joskus 16 aikoihin ja sen jälkeen syödään. Sitten pukkikin on käynyt jossain vaiheessa ja availlaan lahjoja ruoan jälkeen :) Joulupäivä on sitten yleistä pyjamassa hiihtelyä pitkin päivää :D Joulupäivän iltana on sit käyty yleensä paikallisessa baarissa moikkaamassa vanhoja koulukavereita, ketä yleensä näkee sen kerran vuodessa :)

Juu ois kiva kuulla yasminen kuulumisia ja tuntemuksia ? =)

Vierailija
82/118 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille,

mä tulin jo toivottaa teille hyvät joulut, kun lähetään jo huomenna tai viimeistään sunnuntaina joulun viettoon mummolaan ja siellä ei pääse nettiin.. Täällä kaikki hyvin. Ei mitään raskausoireita oo, muuta ku älytön väsymys. Joskus on aamulla ollu vähän öklöolo, mut kertaakaan ei oo oksennusolo tullu. Mutta ei mulla esikoiseltakaan ollu mitään oireita. En kertaakaan oksentanu tms. Ainoastaan alussa aina on tää väsymys. Mutta hyvä siis niin. Mun työkaveri on ollu nyt 3vkoa sairaslomalla ku sillä on aamupahoinvointi 24h :/ Sano, et aivan järkyttävää, ku yölläki pakko lähtee vaan oksentamaan. Ihan ku ois kauhee kankkunen, joka vaan kestää ja kestää.. Eli onnellinen saa olla, että ei aamupahoinvointia ainakaan vielä oo. Parille kaverille ollaan kerrottu uutinen ja huomenna aattelin äitille kertoa kun se tulee meitä hakemaan joululomalle. Mies tulee mummolaan sit myöhemmin perässä ku loma alkaa.

Jännittävää aikaa tää kyl on.. Toivotaan, et kaikki menis hyvin ja elokuussa sais nyytin syliin. Paljon plussatuulia kaikille!!! Mä niin haluisin, että te muutkin seuraisitte perässä odottamaan :) Se ois paras joululahja varmaan jokaiselle meille!!

Mutta oikeen hyvää joulua kaikille ja toivotaan, että saadaan valkea joulu!! Mä sit heti Joulun jälkeen tuun ettimään pinoa :) Toivottavasti ei tipaheta hirveen kauas...

Yasmin, RV 6+2 :)

Laskettuaika siis 8.8 näillänäkymin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/118 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa taas,

tuli vaan tossa mieleen, että haluaako joku yhden liuska raskaustestin? Ostin kahden paketin, mutta en sitten tarvinnutkaan niin montaa :) Eli se on pregnant liuskatesti. Mukana on ohjeet. Voin antaa sen joululahjaksi sen sitä tarvitsevalle. Sillä toisella testillä on plussattu, joten hyvä onni tulee mukana :) Laita vaik sähköpostiosoitteesi ni kyselen sit sitä kautta osotetta. Toimikaa pian kun tosiaankin huomenna enää pääsen koneelle tarkistamaan tilannetta :)

Yasmin tonttu :)

Vierailija
84/118 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä te ootte??

jouluki on kohta..kivaa:) mulle nyt kuuluu tällästä lievää piinailua.oli ihan mahoton ovis ja nyt sitte limaa on tullu ever since,eli yli viikon!ja edellisten kiertojen perusteella kun laskin,niin oviksen jälkeen 13 pvää on ka. menny että täti on tullu.eli viikko vielä niin tiedän että juhlitaanko uutena vuotena alkoholilla vai ilman;) skumppa kyllä odottaa positiivisia uutisia ja kaverikekkereitä sen tiimoilta...voi kun olis tärpännyt!!!<3 sitä vaan toivon...

tulkaahan nyt kertomaan mitä kuuluu ja miten vauvapuuhat etenee:)?!

yk.8 kp.20

Vierailija
85/118 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jippii, kohta on jouluaatto! :) Ihanaa kun saa kokoontua perheen kanssa, syödä hyvin, ja kieltämättä lahjojakin on kiva saada! :D

Mulla kp 12 nyt, ja laskureitten mukaan ens viikolla pitäis olla ovis.. Tiedä nyt sitten... Eilen ja tänään on kyllä tullu tosi sitkeää limaa.. Mut kyllä se ovis varmaan vasta ens viikolla on, ku aikasemmin laskurit on näyttäny oikein (luulisin ainakin :D ). No, täytyy nyt kuitenkin varmuuden vuoksi pupuilla tänään, ja itseasiassa koko loppu vko ja ens vko... ;) Toivottavasti nyt tärppäis... Myöhäinen joululahja raskautumisen merkeissä ois paras joululahja! :)

Me lähdetään huomenna minun vanhemmille, ja ollaan siellä maanantaihin asti. Maanantaina lähdetään sitten muutamaksi päiväksi miehen vanhemmille, ja sen jälkeen käymme mieheni mummolassa, sitten minun mummollani&vaarillani ja loppuviikosta vielä kummillani. Eli ohjelmaa on. :) Uudenvuoden jälkeen palaillaan sitten takaisin kotiin.

Kiialle plussaonnea! Mulla on piinaviikko edessä tuossa uudenvuoden jälkeen... Jos tässäkierrossa tärppäis, niin tulis syysvauva.. :) Aluksi kyllä haaveilin kesävauvasta, mutta totuushan on, että eihän sillä ole mitään väliä milloin se syntyy. Kunhan joskus...ja mahd.pian... ;)

Hyvää joulua kaikille!

Seuraavan kerran pääsen kirjoittamaan vasta aikaisintaan 3.1. Toivottavasti kiialla on sitten hyviä uutisia! :) Ja tietty muilla kans!

Nansu, YK 3 kp 13/32-34

Vierailija
86/118 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa,

takasin kotona ollaan.. tosi noppesti meni joululoma, vaikka alotettiin se jo niin aikaisin. Täällä näyttää olevan hiljasta... Taitaa meidän pino kohta jäädä unholaan, kun kukaan ei jaksa kirjotella :( Ehkä mäkin sit lähden etsimään uutta pinoa tuolta odotuspuolelta, vaikka mieluusti olisin täällä teidänki kanssa jännäämässä. Mut katellaan, ehkä lomien jälkeen posrukka taas aktivoituu :D

Meille kuuluu hyvää. Joka aamu on vaan " krapula" ja ainainen väsy pitkin päivää.. Ois niin ihana kuulla kivoja uutisia teiltä.. Monilla näytti lupaavalta!! Peukut nyt vaan pystyyn. Mä en oo neuvolaankaan viel soittanu, pitäs huomenna hoitaa se. Huomenna jo rv8 ja esikoiselta olin jo eka neuvolassa käyny rv8. Ens kuussahan on jo eka ultra.. Hui, miten aika menee nopeesti.. katoitteko viime viikolla sen mtv3 dokumentin elämän ihme? Sen toinen osa taitaa tulla torstaina. Siinä kerrotaan hedelmöityksestä asti vauvan kasvu kohdussa ym. Mä katoin sen ja oli kyl mielenkiintonen.. Pitää muistaa kattoo se toinenki osa.

Mut tulkaapa kertomaan kuulumisia!!

Yasmin rv 7+6

Vierailija
87/118 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa mennä kaksin puheluksi vallan täällä:)

joulu oli ja meni..ja tuli taas syötyä aika paljon!!mut hyvinhän tässä on aikaa sulatella ennen uuttavuotta;)

).( nyt on öö..kp.26 eikä menkkoihin viittaavaa ole:D mutta ei kyllä raskauuteenkaan,muuta kun et tissit on kipeet.mut ne on nykyään aina. eli odotaallaan ainakin perjantaihin,iik!miten jaksan odottaa!?mua vähän jänskättää nyt,enemmän kun yleensä.toivotaan et toukka olis matkassa<3

yk.8 kp.26/28

Vierailija
88/118 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää uutta vuotta kaikille!!! Mites teidän joulut ja uudet vuodet meni? Me oltiin eilen ihan vaan kotona. Syötiin pizzaa ja tortilloja, käytiin saunassa ja kateltiin parvekkeelta raketteja :) Esikoinen ei millään meinannu käydä nukkumaan kun joka puolella oli niin kova pauke. Noh, viimein se sit 23.30 väsähti. Aika hyvin valvottu, ku yleensä 20.00 on jo sikeessä unessa :) Mut saahan sitä uutena vuotena valvoakin :)

Aamusin yökköolo jatkuu, mut aika lievää se kyl on. Neuvolaa en oo päässy varaamaan kun terveydenhoitaja on ollu lomalla. Huomenna pitäs olla takasi.. Mullahan kohta jo 9 viikkoa kasassa, joten aikaki mennä neuvolaan. Toivottavasti saa ajan suht nopeesti.

Onks kellään uutisia? Mihin kaikki on hävinny? Mulla on kone reistaillu.. Pitäs viedä huoltoon.. Ei aina pääse nettiin ku haluis..

Mut nyt kaikki kertomaan kuulumisia!!!!

Yasmin, rv 8+5

Vierailija
89/118 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaita vaan kaikille!!uusi viikko ja uudet piinailut;)

yasmin,tein sen toisen RFSUn testin heti seuraavana aamuna,ja se oli samanmoinen kun se ekakin.sitten luin täältä vauvannetistä,että väritömänä ko.testissä haamu on nega,ja värillisenä vaikkakin haaleena plussa.mulla ei kyllä ollu siinä väriä,vaan sellanen harmahtava viiva,joten en nyt noteeraa sitä testiä ollenkaan.mutta toivo on edelleen korkeella:)

Liipe,ootko tehny jo testin?:) vai onko se huonompi vaihtoehto ottanut vallan?:/ ihan kun olisin sut huomannu tuolla kesäkuisissakin muuten...?

).( pistoja tossa keskellä alamahassa ja painon tunnetta ajoittain,muttei aikasia menkkatuntemuksia mikä on niiiin hyvä,koska edellisissä kierroissa ne on aina meinannu menkkoja..

aattelin että loppuviikosta ostan kunnon testin(enkä mitään rfsuta) ja sitte pidätte peukkuja että lopputulos on mieleinen;)

ja nyt tsemppiä piinailuun,pidetään lippu korkeella!!

yk.4 kp.19-27/29 dpo.8

Vierailija
90/118 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morjesta vaan,

taas uus vko alkanut ja piinailut kovassa käynnissä :)

Kiia, mäkin aattelin testin tehä loppuviikosta. Meillä siis dbo ihan sama eli mullaki tänään 8 :) Pikkupilulla tais olla kans eli samassa veneessä ollaan kaikki.. Nyt ku kaikki plussattais ni aika lähekkäin saatais lasketutajat ellei jopa samoja :) Vähänkö ois kivaa :D Joo, eli 10 päivää oviksesta neuvottiin odottamaan kun sitä aikasemmin kyselin ja se tulis siis keskiviikona täyteen.. Alunperin olin suunnitellu et aikasintaan testaan vasta viikon päästä, mut kummasti noi tetit nyt kaapissa polttelee.. En varmaan malta millään yli viikonlopun odottaa..

Mitäpä muuta teidän alkuviikkoon kuuluu? Meillä ois esikoisen kaa huomenna muskari, joten sinne siis aamusta ellei oo aivan järkyttävä kaatosade.. Kaikille hirmusesti plussatuulia!!!

Yasmin

Vierailija
91/118 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille vanhoille ja uusille =)

Minä elän keskiviikossa, en tiedä mikä päässä viiraa =) taitaa pitkä viikko tulla kerran näin on ajatukset menneet.. vasta maanantai puuh!

Ahaa, elikkäs jos RFSU:ssa viiva harmaa niin se on nega, hm, no sitten minunkin testi oli nega! Höh =( Ei vaan, en mä kovin suuria odottanutkaan (hiukan innostuin itsekseni, miehellekään en sanonut, että testasin), vaikka koko ajan on se " kutina" jospa tulisikin se selkeä plussa (voi sitä riemua), eli testailen ehkäpä tästä lähtien 1x kahes viikos, vaikkei sitä tätiä ookaan kuulunut, mut sehän voipi loppujen lopuksi olla hyvä merkki (tai sit ei) =), en testaa ainaskaa RFSU:lla, mitä suositellaan??? Niin voinkos minä laskea tuota kiertopäivää, ennen oli aina 28/28, nyt siis olisi jotain *kaivelee kalenteria* öö.... nyt on siis jotain 72/28, en ees pysy laskuissa enää... oho! Mutta raskaaksi tulla voin kunhan vaan ovuloin, oiskohan ne viime viikkoset suuren suuret mahakivut ollut ovulaatio, jossitellahan voi =) Onhan noita mahakipuja ollut viikottainkin, että että... No, ootellaan rauhassa! Lääkäri aikaa kun ei saanut niin eihän muuta voi.

Mulla on viime aikoina ollut kamalia univaikeuksia, päivisin oon ihan tötteröö tööt väsynyt, mutta öisin pyörii kaikki asiat päässä ja unta ei saa millään, pieniä pätkiä jos niitäkään. Ehkä pientä stressin poikasta työstä ja koulusta, vaik miten koittaa olla relax -päällä. Vaikuttaakohan stressi raskaaksi tulemiseen? No, onneks kohta koulu ohi ja saa keskittyä töihin vain, mitähän sitä sit tekee kun jää jopa vapaaikaa!? hehe, nyt ei oo...

Hei teille kaikille mä pidän peukkuja korkealla, kyllä nyt on hyviä tuulia, kunhan testailette niin ilmotelkaa kuin käy! *jännää* Kyllä siellä plussia kohta jo rupee tulee, kyllä vain!!!!!!!! Oishan se kiva meiän plussailla yhdessä ja jänskättää taas seuraavaa steppiä! =)

Me mennään miehen kaa huomenna kattoo sukulaisvauvaa, se synty viikonloppuna, hui en oo koskaan nähny niin pientä vauvaa ja arvaattekin miten se kuumetta nostattaa =) Kävin tänää ostaa sille tytön tyllerölle hiukan tuliaisia... =)

Hyviä öitä kaikille ja plussia kaikille ja oikein loistokasta lokakuuta muutenkin! Lokakuussa kun plussais niin vauva syntyis mitä tod. näk. heinäkuussa -kesävauva oiskin kiva =) *hihittää*

Vierailija
92/118 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten on se keskiviikko;)

yasmin,hauskaa että mennään näin samoilla päivillä!koska otat testit käyttöön?mä ostin sitte kuitenki niitä rfsun testejä,koska haluun nyt nähä millasia viivoja siihen tulee ja verrata edellisiin.et jos se haamu tulis värillisenä tällä kertaa...:)

cattilica,voi tota sun kiertoa:/ mut ehkä se johtuu salamatkustajasta masussa:D toivo on siis..kuinka kauan jouduitkaan odottaa sitä lääkärinaikaa??

acon10 on vissii aika hyvä ja pätevä testi,kun niistä kysyit.postissa kun tulee niin 5,50e kaks testiä!eli aika halpoja:) juu,ja älä stressa,se saattaa jopa estää ovuloinnin!!oon kuullu liian monta tarinaa lapsettomilta,jotka on jo kerenny varaan ajan tutkimuksiin,mutta sitte onki heti tärpänny.eli kun on antanu ikäänkuin homman lääkärin vastuulle onki tärpänny!eli no stress:D

miltäs se teijän sukulaisvauva näytti?nousiko vauvakuume nyt entisestään?;)

).( työharjottelu vie nyt lähes kaiken tarmon..ostin kyllä niitä testejä,muttei mitään oireita ole tavattavissa.vähän nippaa tai vihlasee tohon keskelle mut ei muuta...pitäskö huomen aamulla jo kattoo..?!en vaan kestäis yhtään negaa enempää:(

no juu..illan jatkoja..saatan tulla vielä illalla spinningin jälkeen käymään:)

yk.5 kp.21/27-29

Vierailija
93/118 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäviä uutisia.. Eli kutsumaton vieras tuli tänään kylään. Eipä sit tarvinnu testata.. no, säästypähän testit ens kuuhun :) Toivotaan teille mulle parempaa onnea!! Mut tää olikin vasta eka yrityskieros ja viel kaiken lisäks pillerit siis vasta lopetin, et ihan normaalia et täti tuli. Mut silti otti päähän.. Mua oli parina päiväny jo nippaillu mahasta ja aloin jo toiveita elättelemään, mut tätihän se sielä vaan nippaili.. Eka kierros pillereitten jälkeen oli siis 26pvä, saa nähä mihin se tästä muokkautuu.. Jännää ku ovistikuilla sain plussan kuitenki vasta kp16.. Mut ehkä mä en vielä ees ovuloinu, cerazette piti siitä huolen.. mut nyt toiveekkaana yk kakkoseen :D

Mitäs mulle kuuluu? Tulkaapa kertomaan kuulumisia!! Vieläkö Cattolica tilanne on sama? Toivotaan, et te voisitte tulla kertomaan parempia uutisia.

Kiia, mä olin aatellu et ootan vkonloppuun testausta. Alunperin olin ajatellut vasta ens vkon ti tai ke, mut eilen päätin, et viikonloppuna testaan :) Mut nytpä ei sit tarvinnukkaan. Täti tuli kyl ihan yllätyksenä, ei mitään varotusta antanut.. Mut pitää unohtaa ja alkaa haaveilemaan nyt heinävauvasta :)

Yasmin

Vierailija
94/118 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas siitä pitkä aika kun oon kirjoitellut !

Nyt onkin ollut sitten enemmän hässäkkää tuolla " alakerrassa" . Huomasin paripäivää sitten tajutonta kirvelyä aina pissatessa ja parhaimmillaan monta tuntia pissaamisen jälkeen !! Vatsa on ollu tosi kipee ( alavatsa nimenomaan !) ja huono olo toistuvasti :/ Kävin sitten maanataina pissatestissä, mut ei ollut kuulemma virtsatietulehdusta. Virtsassa oli paljon valkosoluja , vähän epäpuhtauksia ja verta ? Mitä tämä tarkoittaa ?

Gynellehän sitä on mentävä,mut tulin hakemaan teiltä ensiapua, niisk !:/

Vierailija
95/118 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirjoitellut ajatuksissani, siis viikonloppuna huomasin kirvelyä enkä pari päivää sitten ! ( Päivissä sekaisin :D )

Vierailija
96/118 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka,

aika outoa et sulla ei ollut ihan normaali pissatulehdus. Silloihan valkosoluja löytyy pissasta sekä kirvely ja alamahakipu on oireina. Onkohan ne ihan varmoja tuloksesta?!? Mä en aina luota noihin arvauskeskusten tuloksiin. Tottakai on hyvä käydä gynellä, mut mun veikkaus ois kyllä ollu ihan pissatulehdus. Toivotaan et syy löytyy pian.

Yasmin

YK2 KP1/26-30

Vierailija
97/118 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl he sano et voi tehdä niin et jos oireet ei lopu niin parin päivän päästä uudestaan. Kävin illalla pissailemassa ja soitin tunnin päästä, olivat jo kattonu sitä näytettä ja terveydenhoitaja sano et kyllä pissatulehdukselta näyttää..sit soitin aamulla uudestaan niin bakteerikokeissa ei ollut mitään ! :o Kummallista....Ja lääkärikin määräs " varmuuden vuoks " jo antibiootit vaik ei ollut tulos selvä !

Käyttekö muuten yksityisellä gynellä vai miten ?

Vierailija
98/118 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka moi! Hyvää keskiviikkoiltaa kaikille!

Pitkä päivä takana ja jo huominen " painaa" mieltä. Sitä mietin siinä stressi hommelissa, että jos oon stressaantunut (liikaa töitä ja paineita sitä kautta) niin vähentääks se raskaaks tulemista. Onko totta ettei ehkä ovuloi jos stressaa??? Mä koitan koko ajan ottaa iisisti, mutta kun kaikki painaa aina kerralla päälle niin ei sitä voi. No, onneks kohta saa kekittyy pelkkin töihin kun koulu purkissa =) Lomakin olisi ihan paikallaan! Toivottavasti viimeistään jouluna jonneki reissuun!

Yasmin, pahoittelut tädin tulosta... (pooh huh)

Olisipa se täti mieluummin tullut mulle kun sulle =) Niin siis tuskinpa raskaana olen... ei oireita ainaskaan. Siks toivosin edes niitä menkkoja jotta vois alkaa " yrittää" tosissaan. Niin eihän se poissuljettua ole etteikö nyt vois raskaaksi tulla, mutta ei kovin todennäköideltä näytä. Jos oisin raskaana, niin eiköhän se viime viikon RFSU olisi sen näyttänyt. Tää on muuten vaan tällänen pitkänpuoleinen kierto. Heh. Laittaa jo hymyilemään kun on niin hullua. Niin että terkut vaan cerazettelle!!!!

No, siten ensi kierrosta tärppiä, eikös!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >Nopsaa se kuukausi pyörähtää.

Sade Orkidea, hm.. aika hassua toi, ei se voi ihan pissatulehduskaan olla kun bakteereis ei näkyny mitää... ainakin mun jären mukaan.. Kunhan saat selville mitä oli niin kerro, aika mielenkiintoista. !!?

Kunhan mä pistäydyn kartsalla, niin käyn ostaa apteekista jotain tosi herkkiä testejä kaappiin (ainaki valmiina ovat sit)! Oli nekin ihan jeez mitä tilasin netistä (viljatestit). Kovasti sitä siitä kahdesta viivasta haaveillaan! Toivossa on hyvä elää!

Mukavaa iltaa kaikille, minä varmasti istun tässä koneella vielä useammankin tunnin, töiden parissa, kuulostellaan! =)

Vierailija
99/118 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käynyt oman kaupungin " yleisessä" elikkäs ihan terveyskeskuksen gynellä tai mikä se sit on, viimeksi kävin alkukesästä ja kaikki oli kondiksessa (koputtaa puuta)! Olen harkinnut yksityiselle siirtymistä, katsoin jo paikankin valmiiksi minne menisin. Tarjontaahan on! Minulla ei muuta väliä kuin että gyne on nainen. =)Meen siis tän kierron takii käymään kohta kyllä, mutta koko ajan sisin sanoo että oota vielä vähän. Toisaalt kun kävis ja kuulis et kaikki jeez niin ei miettisi ehkä näitä asioita... Mutta tahtoo niin paljon vauvan että!! =)

Cattolica

Vierailija
100/118 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivystän netissä näköjään taas koko illan :)

Cattolica, siitä stressistä kyselit ja totta se on, että jos stressaa niin kyl se saattaa vaikuttaa. Yleensähän ku pelkää, et on tullu raskaaks ja siitä stressaa ja oottaa menkkoja ni menkat vaan sen takia myöhästyy kun on niin kova stressi. Tai jos kierto menee sekasin, niin yleensähän kysytään että onko ollu stressiä koska se voi laittaa kierron sekasin.. Eli eiks se silloin voi vaikuttaa ovulaatioonkin?!? Pitäs yrittää olla vaan miettimättä liikaa, mut sepä onkin helpommin sanottu ku tehty..

Sadeorkidea, mäki oon käyny ihan kaupungin gynellä, en siis yksityisellä. Mut en kyllä oo käyny ihan normaaleissa rutiinitarkastuksissa, joten en osaa kyl sanoo niistä juuri mitään.. Siis et mihin kannattais mennä.. Mut käy ihmeessä näyttämässä, ni ei tarvi turhaan stressata et mikä se on.

Mä vaan vuodan.. Enpä muista millon oisin viimeks näin vuotanu eli takasin on tainnu nyt tulla vanhat kunnon menkat :D Siis ku cerazetet mulla niukensi hirveesti vuotoja. Eli pitäs kai olla tyytyväinen ja etsiä positiivista puolia eli nyt kai pillereitten vaikutus alkaa sit loppua. Viime menkat oli viel semmoset samanlaiset ku pillereitä syödessä ja nyt siis ihan jotain muuta!! Eli nyt pitää nostaa pää pystyyn ja katseet kohti seuraavaa kiertoa :)

Yasmin