Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä tiukat juoksutrikoot

Vierailija
13.07.2015 |

Moi
Olen 21v mies ja minulla on pieni pulma. Olen alkanut lenkkeilemään. Asun kaupungissa ja lenkkireittini ovat kaupungin alueella pyörätiellä. Olen nyt miettinyt että kehtaisinko ostaa itselleni juoksutrikoot. Olen nähnyt niitä vain naisilla. Joten kysyn että mitä mieltä olette jos nuori mies käyttää juoksutrikoita?

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta!!! Niistä näkee vehkeen hyvin :* ums ;)

Vierailija
2/89 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ostaisit juoksushortsit? Miten olisi? Eihän noi huomiohuora housut ole kuin muotipaskaa jota en luulisi sinun seuraavan vain sen takia? Tärkein asia näillä juoksijoilla varusteena tuntuu olevan housut eikä kengät. Miksi näin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimies juoksee tasan niissä vaatteissa missä haluaa. Vaikka hörhelöhameessa, jos siitä tykkää. Lakkaa siis kysymästä ja kokeile mistä tykkäät itse eniten.

Vierailija
4/89 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin en tiedä uskaltaisko lyhyttää paitaa laittaa :D

Vierailija
5/89 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei trikoita, nro 18?

Vierailija
6/89 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa valita väri huolella.

Kuten Henry Ford sanoi, värillä ei ole väliä, kunhan se on musta. :)

http://www.randonneurs.bc.ca/odds_and_ends/bike-shorts-should-be-black.html

Vierailija
7/89 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 00:09"]

Niin en tiedä uskaltaisko lyhyttää paitaa laittaa :D

[/quote]

Laita ihan sellainen paita kuin tykkäät. Jos etumuksen pullotus näkyy, niin sitten näkyy. Oikeasti naiset tykkäävät, jos miehiset muodot näkyvät. Hyvä pullotus kerää kyllä naisten katseet.

Vierailija
8/89 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä homma!

Vierailija
9/89 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihan ok jos en laita alushousuja alle? - ap

Vierailija
10/89 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoissa vehje näkyy joka tapauksessa. Aika pieni saa olla, jos ei minkäänlaista pullotusta näy. Tästä syystä trikoot ovatkin aika armottomat, vehkeen koko näkyy selvästi. Ja jo sellainen puolikova saa etumukseen näkyvän teltan, ja täyskova näyttää jo siltä, että housuissa olisi pesismaila.

Mutta kyllä trikoissa naisilta katseita saa. Sehän siinä oikeastaan parasta onkin.

Vierailija
11/89 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vain! jos naiset katsovat, niin vain ihailevat sun jalkoja ja takapuolta. Jos miehet katsovat, niin ovat joko kateellisia tai ajattelevat samaa kuin naiset. Lisäksi ne on ihan parhaat juostessa.

Vierailija
12/89 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:28"]

Mä en voi käyttää tollaisia, kun on niin iso kyrpä. Ikävästi pullistelee ja pomppii silmille. Naiset jäävät tuijottamaan.. Tosi epämukavaa.

M25

[/quote]

Pullotusta ei tarvitse häpeillä yhtään. Kuka nyt munatonta miestä katselisi? Paljon oudompaa olisi, jos ei yhtään pullottaisi. Pois nyt tuollainen turha ujostelu ja trikoot jalkaan.

Vierailija
13/89 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 13:43"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:28"]

Mä en voi käyttää tollaisia, kun on niin iso kyrpä. Ikävästi pullistelee ja pomppii silmille. Naiset jäävät tuijottamaan.. Tosi epämukavaa.

M25

[/quote]

Pullotusta ei tarvitse häpeillä yhtään. Kuka nyt munatonta miestä katselisi? Paljon oudompaa olisi, jos ei yhtään pullottaisi. Pois nyt tuollainen turha ujostelu ja trikoot jalkaan.

[/quote]

Kieltämättä varsinkin kovilla pakkaskeleillä juostessa olo on kuin Ken-nukella. Ei paljon vastaantulijat haaroihin tuijottele.

Vierailija
14/89 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juostessa ok

Vierailija
15/89 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:02"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 12:35"]

Osta vain! jos naiset katsovat, niin vain ihailevat sun jalkoja ja takapuolta. Jos miehet katsovat, niin ovat joko kateellisia tai ajattelevat samaa kuin naiset. Lisäksi ne on ihan parhaat juostessa.

[/quote]

Kyllä ne naiset ihailee muutakin kuin jalkoja ja takapuolta. Katse osuu yleensä ihan johonkin muualle.

[/quote]

Pitääkö oikeasti paikkansa? Hieman ihmetyttäisi jos trikoissa hyvin esiin tulevat reiden, pohkeen ja perskannikoiden muodot eivät herättäisi lainkaan vipinää aivokurkiaisessa.

Vierailija
16/89 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään<3 Jos olet sporttinen niin pistä jalkaan vaan, hyvä piristys aina omillakin juoksulenkeillä kun joenrannassa noita tuollaisia hölkkäilee useampikin vastaan. Ihan normaalia että miehilläkin on juoksutrikoot, ainakin Lounais-Suomessa päin :)

N23

Vierailija
17/89 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 14:05"]Tykkään<3 Jos olet sporttinen niin pistä jalkaan vaan, hyvä piristys aina omillakin juoksulenkeillä kun joenrannassa noita tuollaisia hölkkäilee useampikin vastaan. Ihan normaalia että miehilläkin on juoksutrikoot, ainakin Lounais-Suomessa päin :)

N23
[/quote]

Ok kiva :) Pitäskö mun ottaa tässä joku päivä kuva kun minulla on ne jalassa, niin voisit/te arvostella? Ja jos niin etu vai takapuolelta? - Ap

Vierailija
18/89 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sopii myös miehille.

Vierailija
19/89 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu kysymys. Perheemme harrastaa suunnistusta ja juoksua ja trikoihin pukeutuneet miehet ovat jokapäiväinen näky. Ei ole tullut edes mieleen etteivätkö miehet voisi käyttää trikoita.

Vierailija
20/89 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoot vaan jalkaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi