Miehellä tiukat juoksutrikoot
Moi
Olen 21v mies ja minulla on pieni pulma. Olen alkanut lenkkeilemään. Asun kaupungissa ja lenkkireittini ovat kaupungin alueella pyörätiellä. Olen nyt miettinyt että kehtaisinko ostaa itselleni juoksutrikoot. Olen nähnyt niitä vain naisilla. Joten kysyn että mitä mieltä olette jos nuori mies käyttää juoksutrikoita?
Kommentit (89)
Kommentoi jos haluat kuvan trikoopepustani! M20
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:43"]
Älä nyt saakeli osta sellaisia. Naurettavan näköiset miehellä. Ja moni nainenkin voisi jättää ne laatikon pohjalle.
[/quote]
Juoksutrikoot on hyvännäköisiä molemmilla! Nautin.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 19:32"]
[/quote]
;) 69 vink vink. Laita ihmeessä!
Trikoot tai sukkahousut, ihan sama. Yhtä typerältä ne miehellä näyttää.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 19:36"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 19:32"]
[/quote]
;) 69 vink vink. Laita ihmeessä!
[/quote]
Mitä vinkkailet? Mua kiihottaa :/
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 21:34"]
Rehellisesti en ymmärrä miksi mies tekee niin ja tulee sellainen olo, että jotain perustavanlaista on kadonnut miehekkyydesta.
[/quote]
Päinvastoin, trikoissa se miehekkyys ja miehuus näkyy oikein hyvin :) Vaikea keksiä montaa niin miehekästä asiaa kuin pullottava etumus, ja tätä herkkua trikoissa on tarjolla. Pitäkään vaan miehet trikoita :)
Entä minkäkokoinen vehje sulla on? Mietin vaan housujen sopivuuden kannalta.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 12:53"]Entä minkäkokoinen vehje sulla on? Mietin vaan housujen sopivuuden kannalta.
[/quote]
Tarkoitatko munani pituutta seisokissa?
Tänään kävin juoksu/kävely lenkillä trikoissa. Esim. Kävellessäni vastaan tulevat naiset tuijottivat minua silmiin, eikä etumukseen. Mikähän tähän oli syynä? - AP
Sitten muita kokemuksia, parin päivän takaa: Aivan perässäni käveli yksi nuori nainen (katselikohan pakaroitani?), sitten hän tuli myöhemmin minua vastaan ja tuijotti minua. Nuori nainen kävelytti koiraa kun hölkkäsin hänen ohi ja sitten seuraavalla kierroksella (n.1.5km oleva kiertävä pururata) hän seisoi radan reunalla ja katseli minua ja hymyili :)
- AP
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 01:25"]
KAMALAT!
[/quote]
Miksi?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 13:57"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:02"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 12:35"]
Osta vain! jos naiset katsovat, niin vain ihailevat sun jalkoja ja takapuolta. Jos miehet katsovat, niin ovat joko kateellisia tai ajattelevat samaa kuin naiset. Lisäksi ne on ihan parhaat juostessa.
[/quote]
Kyllä ne naiset ihailee muutakin kuin jalkoja ja takapuolta. Katse osuu yleensä ihan johonkin muualle.
[/quote]
Pitääkö oikeasti paikkansa? Hieman ihmetyttäisi jos trikoissa hyvin esiin tulevat reiden, pohkeen ja perskannikoiden muodot eivät herättäisi lainkaan vipinää aivokurkiaisessa.
[/quote]
Tottakai naiset ihailevat niitäkin. Mutta kyllä hyvännäköinen pullotus trikoiden etumuksessa on kaikkein seksikkäintä.
Se on hassua, kun trikoita pitävät miehet vilkuilevat välillä sinne alaosastoon. Varmistetaanko siinä, onko vehkeet tallella, vai tarkistetaanko siinä, miten pullottaa? ;)
Pitäkää vaan miehet trikoita, vähän silmänruokaa naisillekin ;)
Mietit munien kohtaa, kun sanoit olevan pieni.
Laita jotain täytettä etumukseen näyttää paremmalta. N31
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 13:57"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:02"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 12:35"]
Osta vain! jos naiset katsovat, niin vain ihailevat sun jalkoja ja takapuolta. Jos miehet katsovat, niin ovat joko kateellisia tai ajattelevat samaa kuin naiset. Lisäksi ne on ihan parhaat juostessa.
[/quote]
Kyllä ne naiset ihailee muutakin kuin jalkoja ja takapuolta. Katse osuu yleensä ihan johonkin muualle.
[/quote]
Pitääkö oikeasti paikkansa? Hieman ihmetyttäisi jos trikoissa hyvin esiin tulevat reiden, pohkeen ja perskannikoiden muodot eivät herättäisi lainkaan vipinää aivokurkiaisessa.
[/quote]
Tottakai naiset ihailevat niitäkin. Mutta kyllä hyvännäköinen pullotus trikoiden etumuksessa on kaikkein seksikkäintä.
Se on hassua, kun trikoita pitävät miehet vilkuilevat välillä sinne alaosastoon. Varmistetaanko siinä, onko vehkeet tallella, vai tarkistetaanko siinä, miten pullottaa? ;)
Pitäkää vaan miehet trikoita, vähän silmänruokaa naisillekin ;)
[/quote]
Minulla on vain pitkiä paitoja. Voinko laittaa paidan trikoiden sisälle jotta pullotus näkyisi? Sekä pakarat.
Itse olen tykästynyt niiden keveyteen
Lenkkeilijöistä saa kyllä vähän kummallisen tunnelman juuri noiden trikoiden takia. Ap varmaan ymmärtää asian osittain koska kysyy asiaa. Vastaus on, että on se hieman kyseenalaista. Hieman homoa sellaisella kummallisella supersankari/ninja vivahteella. Rehellisesti en ymmärrä miksi mies tekee niin ja tulee sellainen olo, että jotain perustavanlaista on kadonnut miehekkyydesta.
Nam!