Muotibloggaajien tienestit ulkomailla
Tässä mielenkiintoinen ketju koskien ihan niiden "perusbloggaajienkin" tuloja englanninkielisessä maailmassa, ei pelkästään niiden blogimaailman "supertähtien" kuten Blonde Salad ja kumppanit:
http://getoffmyinternets.net/forums/fashion-bloggers/fashion-blogger-income/
Hitsi kun tuollaiseen helppoon rahaan pääsisi käsiksi. Harmin paikka, että olen ruma ja kaiken lisäksi vielä ujo ja paranoidi (en pistäisi kuvaani nettiin vaikka olisin maailman upein kaunotar, tai itse asiassa en ainakaan silloin).
Siis kun katsoo joitain tuossa ketjussa mainittuja blogeja, niin monet ovat jopa Suomen mungomangoja tylsempiä (sisällöltään JA tyyliltään), tai eivät ainakaan mitenkään huomattavasti parempia, ja silti tienaavat moninkertaisesti. Kielialue laajempi, totta kai, mutta silti. Luulisi kilpailunkin olevan kovempaa.
Kommentit (9)
Onko olemassa kansainvälisesti menestyneitä suomalaisia blogeja?
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:56"]
[/quote]
Sandra Hagelstamin blogin voinee laskea suomalaiseksi, vaikka hän asuukin Lontoossa nykyään?
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:23"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:56"]
[/quote]
Sandra Hagelstamin blogin voinee laskea suomalaiseksi, vaikka hän asuukin Lontoossa nykyään?
[/quote]
Eikös Sandra muuttanut takaisin Helsinkiin? Vai olenko käsittänyt väärin? (en seuraa blogia kovin tarkkaan)
Ketä kiinnostaa itse luen värikäs pipsa
Lue sinäkin
Pipsa taas täällä mainostamassa omaa blogiaaan. Ei vittu tästä tule mitään!!
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 12:54"]
Ketä kiinnostaa itse luen värikäs pipsa Lue sinäkin
[/quote]
Ei minua kiinnosta nuo blogit, vaan nuo rahasummat. Siis onhan tuo nyt aika mielenkiintoinen ilmiö, että keskinkertaisia asukuvia postaamalla voi tienata satojatuhansia dollareita vuodessa??
t: ap
Mitä opimme tästä? Jos aloitat blogin, kirjoita ihmeessä englanniksi. Jos vain osaat.
Jännä juttu muuten: täällä keskusteltiin jonkin aikaa sitten laajalti blogimainonnasta. Moni oli sitä mieltä, ettei yksinkertaisesti voi kunnioittaa yhtään bloggaajaa, joka mainostaa ollenkaan. Blogi menee automaattisesti pilalle, jos on minkäänlaista kaupallista sisältöä, vaikka se olisi kuinka hyvin ja rehdisti toteutettu eikä olisi esim. piilomainontaa ja piilotettuja affiliate-linkkejä. Kaikki kaupallisuus = pahasta. Vain harrasteblogit ovat hyviä, näiden kirjoittajien mielestä.
No, pakko sanoa, että jos pitäisi valita jonkin randomin lukijan epämääräinen kunnioitus tai puoli miljoonaa dollaria vuodessa, niin valitsisin aika lailla epäröimättä jälkimmäisen...
up