Miehellä tiukat juoksutrikoot
Moi
Olen 21v mies ja minulla on pieni pulma. Olen alkanut lenkkeilemään. Asun kaupungissa ja lenkkireittini ovat kaupungin alueella pyörätiellä. Olen nyt miettinyt että kehtaisinko ostaa itselleni juoksutrikoot. Olen nähnyt niitä vain naisilla. Joten kysyn että mitä mieltä olette jos nuori mies käyttää juoksutrikoita?
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Vai onko miehen jalka ja sen malli niin paljon rumempi mukamas, että sen ääriviiva eli siis täydellinen muoto ei saa näkyä?
Se, mikä ei saa näkyä, taitaa olla jalkojen välissä.
Olihan nuo kuvan trikoot aika tiukat. Ei jää mitään arvailujen varaan.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 00:09"]
Niin en tiedä uskaltaisko lyhyttää paitaa laittaa :D
Laita ihan sellainen paita kuin tykkäät. Jos etumuksen pullotus näkyy, niin sitten näkyy. Oikeasti naiset tykkäävät, jos miehiset muodot näkyvät. Hyvä pullotus kerää kyllä naisten katseet.
Miten niin kerää naisten katseet? Myös miehiä kiinnostaa yllättävän paljon toisten miesten vehkeet, jos ovat hyvin esillä. Etekin jos on hyvä pullotus vaikka pyöräilyshortseissa. Joten laita ap ihmeessä tiukat trikoot. Saavatpa kaikki silmänruokaa.
Tosimies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 00:09"]
Niin en tiedä uskaltaisko lyhyttää paitaa laittaa :DLaita ihan sellainen paita kuin tykkäät. Jos etumuksen pullotus näkyy, niin sitten näkyy. Oikeasti naiset tykkäävät, jos miehiset muodot näkyvät. Hyvä pullotus kerää kyllä naisten katseet.
Miten niin kerää naisten katseet? Myös miehiä kiinnostaa yllättävän paljon toisten miesten vehkeet, jos ovat hyvin esillä. Etekin jos on hyvä pullotus vaikka pyöräilyshortseissa. Joten laita ap ihmeessä tiukat trikoot. Saavatpa kaikki silmänruokaa.
Tosimies
Tämä on huomattu. Ilmeisesti miehet katselevat toisten miesten pullotuksia vertailevassa mielessä. Tai sitten nämä katselijat ovat homoja.
Kuitenkin vain naisten katseet saavat aikaan vipinää alakerrassa. Miesten katseet ovat lähinnä vaivaannuttavia.
Juoksutrikoot ja samanväriset löysät shortsit siihen päälle. Monella näkee näin.
Vierailija kirjoitti:
Juoksutrikoot ja samanväriset löysät shortsit siihen päälle. Monella näkee näin.
Minimunat tekee näin.
Jos trikoot ovat tosi tiukat, niin ne ovat yleensä myös tosi hyvät jalassa, istuvat kuin toinen iho. Mutta silloin ne paljastavat kyllä ihan kaiken, niin kuin nuo kuvan trikoot. Ja joillekin miehen anatomia on näköjään edelleen suuri kauhistus, vaikka juoksutrikoot ovat parhaat mahdolliset housut kaikenlaiseen urheiluun.