Miehellä tiukat juoksutrikoot
Moi
Olen 21v mies ja minulla on pieni pulma. Olen alkanut lenkkeilemään. Asun kaupungissa ja lenkkireittini ovat kaupungin alueella pyörätiellä. Olen nyt miettinyt että kehtaisinko ostaa itselleni juoksutrikoot. Olen nähnyt niitä vain naisilla. Joten kysyn että mitä mieltä olette jos nuori mies käyttää juoksutrikoita?
Kommentit (89)
Osta valkoiset pöksyt, joissa on tehoste väriä pepun ympärillä. Onhan sulla sitten iso kulli, joka kivasti näkyy, tiukka pysty perse ja treenatut reidet ja pohkeet. Muuten ei kyllä kannata.
Lihaksikkaat jalat, tiukka perse ja pullottava etumus = silmäniloa naisille ;) Ja mitä tiukemmat ja kiiltävämmät trikoot, sen parempi. Älkää miehet turhaan ujostelko trikoita, ne ovat hyvännäköiset ja aivan älyttömän seksikkäät.
Mä olen nähnyt monillakin miehillä. Siitä vaan, ei hetkauta mua suuntaan eikä toiseen.
Ei kannata. Suosittelen Adidaksen nappiverkkareita. Kutsutaan myös myllyverkkareiksi.
Osta vaan :-) ne jos jotku on hyväntuntoiset
Jos et asu jossain Seinäjoella tai Kajaanissa nii siitä vaan ja lenkille. Basic juttu, sen takiahan niitä valmistetaan.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:12"]Ei kannata. Suosittelen Adidaksen nappiverkkareita. Kutsutaan myös myllyverkkareiksi.
[/quote]
väkivaltaverkkarit ne on.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:12"]Ei kannata. Suosittelen Adidaksen nappiverkkareita. Kutsutaan myös myllyverkkareiksi.
[/quote]
väkivaltaverkkarit ne on.
[/quote]
Piriverkkarit
Mie oon samanikäine ja sama tilanne myös. Kyllähä sitä saa vähän katseita kyllä mutta hällä väliä!! Lapin mies 21v
Osta pois vain, kyllä ne aika paljastavat on mutta ovat juoksuun loistavat.
Älä nyt saakeli osta sellaisia. Naurettavan näköiset miehellä. Ja moni nainenkin voisi jättää ne laatikon pohjalle.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:43"]Älä nyt saakeli osta sellaisia. Naurettavan näköiset miehellä. Ja moni nainenkin voisi jättää ne laatikon pohjalle.
[/quote]
Ootko Kajaanista?
12 viestin kommentti alkoi vaivaamaan -Ap
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:16"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:12"]Ei kannata. Suosittelen Adidaksen nappiverkkareita. Kutsutaan myös myllyverkkareiksi. [/quote] väkivaltaverkkarit ne on. [/quote] Piriverkkarit
[/quote]
Slaaviverkkarit?
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:43"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:43"]Älä nyt saakeli osta sellaisia. Naurettavan näköiset miehellä. Ja moni nainenkin voisi jättää ne laatikon pohjalle. [/quote] Ootko Kajaanista?
[/quote]
En, vaan Porvoosta!
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 12:20"]
Trikoissa vehje näkyy joka tapauksessa. Aika pieni saa olla, jos ei minkäänlaista pullotusta näy. Tästä syystä trikoot ovatkin aika armottomat, vehkeen koko näkyy selvästi. Ja jo sellainen puolikova saa etumukseen näkyvän teltan, ja täyskova näyttää jo siltä, että housuissa olisi pesismaila.
Mutta kyllä trikoissa naisilta katseita saa. Sehän siinä oikeastaan parasta onkin.
[/quote]
En nyt tiedä onko se epätodellisen hämmästynyt naurunremakka sellainen huomio mitä välttämättä juoksulenkiltäni kaipaan. No, mukavathan nuo ovat päällä, joten jatketaan käyttöä.
60, Olen nainen, enkä ajattele, että trikoota käyttävä mies olisi homo vaan enemmänkin käytännönläheiseksi ihmiseksi (ellei sitten ole ostanut itselleen pinkit Hello Kitty trikoot).
Ap, jos olet vakavissasi juoksuharrastuksen kanssa, harkitsetko kompressiotrikoon hankkimista? Ostin yhdet pari kk sitten ja huomaan selkeän eron treenatessa. Pystyn tekemään +50% tehokkaammin ja lihasten palautuminenkin on nopeutunut.