Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

8-vuotta yritystä. nytkö plussas?

Vierailija
13.07.2015 |

http://aijaa.com/zRT0w2 onko tämä plussa? Yritystä kahdeksan plussatonta vuotta takana. Ollaan just hoidoista kesätauolla. En tosiaan ole koskaan haamujakaan saanut. Onko tämä nyt semmonen?

Kommentit (491)

Vierailija
241/491 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

TEHTY

Vierailija
242/491 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

!?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/491 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 02:07"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 00:31"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:31"] Tää ketju oli mielenkiintoinen parin sivun verran mut sit alkoi ihmetyttämään miksi ap tuhlaa rahojaan testeihin kun verikokeisiin olisi päässyt nopeasti ja saanut myös nopeasti 100%varman vastauksen. Tyhmää jahkailua ja feikki ap:n provojen ruokintaa.  [/quote]Peukku tälle. Itse olisin ollut ekana verikokeissa enkä jonottamassa kaupan kassalla tai parkumassa uimahallin pukuhuoneessa. [/quote] Ei terveyskeskuksessa suostuta tosta noin vaan ottamaan raskaustestiä. Passittavat vain kotiin pissaamaan tikkuun omakustanteisesti, sillä samalla virtsatestillä ne sielläkin tutkittaisiin.

[/quote]Höpö höpö. Kyllä ne siellä niitä tekee ja saa vielä samana päivänä vastauksenkin. En tiedä missä tuppukylässä sä asut mut suuremmissa kaupungeissa ainakin toimii niin. 
[/quote]

Niin. Vaan sairaaloissa ja terppakeskuksissa tehdään samoilla testeillä raskaustestit mitä sä voit himassaski tehä. :D
Ei siellä ole mitään "maagisia" laitteita sen toteemiseen.
Nim. Usean plussatestin sairaalassa tehnyt. ;)

Vierailija
244/491 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
245/491 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea teille aivan hirmuisesti!

Minulla todettiin viime tammikuussa kilpirauhasen vajaatoiminta samana päivänä kuin olisi ollut ovis. Pidättäydyttiin kuukausi (kohonnut keskenmenoriski muun muassa), mutta helmikuussa sitten uskallettiin taas yrittää, ja heti tärppäsi! Monta kertaa on nyt jouduttu annostusta nostamaan, mutta vauva voi hyvin ja syystalvella syntyy!  En edes halua ajatella, kuinka monta kuukautta yritettiin turhaan tuon diagnosoimattoman taudin takia, mutta nyt on onneksi arvot kunnossa ja pulla uunissa :).

Vierailija
246/491 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppp

Vierailija
247/491 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

385, höpöhöpö. Meillä ainakin neuvolassa tehdään kyllä virtsasta se perusraskaustesti. Terveyskeskuksessa sen sijaan otetaan sitten tarvittaessa verestä se tarkka hcg-arvo... Näitä ei ainakaan Suomessa saa kotitesteinä.

Vierailija
248/491 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, päivitystä tiedonjanoisille?

Vierailija
249/491 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio tämän viestin jälkeen enää palata tähän keskusteluun. Täällä painostetaan kertomaan ja petytte varmasti tämän luettuanne, mutta itse olen aivan yhtä rikki.. Menin tänään ultraäänikuvauksiin eikä siellä näkynyt mitään. Ei yhtään mitään. No, mietin, että se on vielä niin pieni, mutta tänään kun heräsin, sänky oli täynnä verta ja mahaa kouristeli. En tiedä onko keskenmenon vai vaan menkkojen oireet, mutta voimakkaat nää krampit joka tapauksessa on. Sattuu, sattuu niin hemmetisti sekä fyysisesti että henkisesti. En tiedä jaksetaanko enää yrittää tai ajatella koko asiaa, kuitenkin joutuu aina vaan pettymään, uudelleen ja uudelleen. Tämän keskustelun ja tuntemuksieni ansiosta oli ensimmäistä kertaa vuosiin sellainen tunne, että nyt tärppäsi, ja teidän sanat lämmitti mieltä kovasti, kiitos teille. <3 silti, tuntuu niin VITUN pahalta että meille ei suoda sellaista onnea mikä vaikkapa teineille on epäonni! Ei vaan pää kestä. Mikä mussa ja miehessä on vikana?? Me pidettäisiin vauvaa kuin kukkaa kämmenellä ja oltaisiin parhaat mahdolliset vanhemmat pienelle käärölle, taaperolle, uhmaikäiselle, koululaiselle, teinille, murrosikäiselle, parikymppiselle, keski-ikäiselle... Ihan oman elämämme loppuun asti. Sittenkin katsottaisiin pilvenreunalta oman lapsemme mahdollista onnea, lapsenlapsiamme.. :') Mutta itkettää vaan ajatellakin tällaista. Maailma tuntuu tyhjältä. Itkettää. t:ap

Vierailija
250/491 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 11:39"]

En aio tämän viestin jälkeen enää palata tähän keskusteluun. Täällä painostetaan kertomaan ja petytte varmasti tämän luettuanne, mutta itse olen aivan yhtä rikki.. Menin tänään ultraäänikuvauksiin eikä siellä näkynyt mitään. Ei yhtään mitään. No, mietin, että se on vielä niin pieni, mutta tänään kun heräsin, sänky oli täynnä verta ja mahaa kouristeli. En tiedä onko keskenmenon vai vaan menkkojen oireet, mutta voimakkaat nää krampit joka tapauksessa on. Sattuu, sattuu niin hemmetisti sekä fyysisesti että henkisesti. En tiedä jaksetaanko enää yrittää tai ajatella koko asiaa, kuitenkin joutuu aina vaan pettymään, uudelleen ja uudelleen. Tämän keskustelun ja tuntemuksieni ansiosta oli ensimmäistä kertaa vuosiin sellainen tunne, että nyt tärppäsi, ja teidän sanat lämmitti mieltä kovasti, kiitos teille. <3 silti, tuntuu niin VITUN pahalta että meille ei suoda sellaista onnea mikä vaikkapa teineille on epäonni! Ei vaan pää kestä. Mikä mussa ja miehessä on vikana?? Me pidettäisiin vauvaa kuin kukkaa kämmenellä ja oltaisiin parhaat mahdolliset vanhemmat pienelle käärölle, taaperolle, uhmaikäiselle, koululaiselle, teinille, murrosikäiselle, parikymppiselle, keski-ikäiselle... Ihan oman elämämme loppuun asti. Sittenkin katsottaisiin pilvenreunalta oman lapsemme mahdollista onnea, lapsenlapsiamme.. :') Mutta itkettää vaan ajatellakin tällaista. Maailma tuntuu tyhjältä. Itkettää. t:ap

[/quote] Siis eilen menin ultraan. Sekaisin surusta.. Ja nyt ei tullu kappalejakojakaan..

Vierailija
251/491 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on vaikea uskoa, että tuo viesti olisi ollut ap:n. Raskausviikkoja on 3 tai 4. Tuossa vaiheessa ultrassa ei vielä näy oikein mitään. Itse olin ultrassa viikolla 5 ja silloin näkyi jotain, mikä saattoi olla ruskuaispussi, mutta ei sen enempää. Toisessa raskaudessa olin ultrassa viikon 6 alussa ja silloin näkyi ruskuaispussi ja ihan pieni täplä, joka oli sitten se vauvanalku.

Vierailija
252/491 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:49"]Mun on vaikea uskoa, että tuo viesti olisi ollut ap:n. Raskausviikkoja on 3 tai 4. Tuossa vaiheessa ultrassa ei vielä näy oikein mitään. Itse olin ultrassa viikolla 5 ja silloin näkyi jotain, mikä saattoi olla ruskuaispussi, mutta ei sen enempää. Toisessa raskaudessa olin ultrassa viikon 6 alussa ja silloin näkyi ruskuaispussi ja ihan pieni täplä, joka oli sitten se vauvanalku.
[/quote]
Niinpä. Luultavasti olisivat yksityiselläkin tehneet raskaustestin ja kutsuneet myöhemmin ultraan, mikäli tulos on positiivinen.

Vierailija
253/491 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo vitut oli ap:n viesti, tekstihän oli muutenkin kuin eri ihmisen kirjoittama.

Vierailija
254/491 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:55"]Joo vitut oli ap:n viesti, tekstihän oli muutenkin kuin eri ihmisen kirjoittama.
[/quote]

No jos ap ei tuu enää kommentoimaan ni sit se oli se. Luulen et oli. Sääli.

Vierailija
255/491 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa AP ja paljon tarrasukkia pikkuiselle mukaan matkaan.

Vierailija
256/491 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upppppp!!!!!!!

Vierailija
257/491 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduitko jo ostaa isomman mekon? Jeeee!

Vierailija
258/491 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytätkö sä keskisormea? !?

Vierailija
259/491 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea ap näyttää kyntensä" vale-ap:lle"

Vierailija
260/491 |