8-vuotta yritystä. nytkö plussas?
http://aijaa.com/zRT0w2 onko tämä plussa? Yritystä kahdeksan plussatonta vuotta takana. Ollaan just hoidoista kesätauolla. En tosiaan ole koskaan haamujakaan saanut. Onko tämä nyt semmonen?
Kommentit (491)
Täällä ollaan! No ei löytynyt pregchekkejä mistään!!! >:( pitää käydä jossain automarketissa, kun mies taas tulee töistä. Jos vaikka toisesta prismasta löytyis :D
T:ap
Onnea!!! Yhtä hailakoilla viivoilla alkoi mullakin kaikki raskaudet, kolmannessa oli jopa kuukautiset ja sairaalan labran testi näytti negaa (kävin siellä kovien vatsakipujen takia) ja lääkäri sanoi että jos onkin ollut raskaus niin keskenmeno on tullut. Rintoja kuitenkin alkoi särkemään ja tein lopulta kotitestin joka sitten näytti jotain haaleaa ja viikkoja oli jo siinä vaiheessa varmaankin muutama. Neuvolassa kuultiin jo sydänäänetkin. Pidän peukkuja teille!!!
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:31"]Täällä ollaan! No ei löytynyt pregchekkejä mistään!!! >:( pitää käydä jossain automarketissa, kun mies taas tulee töistä. Jos vaikka toisesta prismasta löytyis :D
[/quote]
Argh en jaksa odottaa! :D
Eikö kannattaisi odottaa aamuun ja testata ekasta pissasta?
Onneksi olkoon, olet raskaana! ❤
Minulla yksi raskaus takana ja toinen meneillään, molemmissa oli sinun plussaa haaleampi viiva. :)
Täällä yksi lapseton keski-ikäinenkin seuraa innokkaana ap:n tilanteen varmistumista!
Minun 1-vuotias roskishaamu nukkuu tuolla juuri päiväuniaan :D ihan samanlainen viiva oli silloin ensimmäisessä liuskatestissä, ja apteekin testi näytti negaa. Onnea!
Mua kiinnostaa tää ketju ihan älyttömästi!
Kiinnostaa nimittäin lukea näistä ovulaatioista ja kaikista erilaisista tavoista testata onko raskaana vai ei. :) En olisi itse hokannut pissata kuppiin ja upottaa sinne monta erimerkkistä tikkua.
Voi kun te ootte niin ihania <3 vain pari ala-arvoista viestiä koko ketjussa! On kiva kun voi täällä jännätä ja on jännäyskavereita :)
Onko virtsan lämpötilalla merkitystä? Eikö se jäähdy kupissa? Voiko tulokseen luottaa jos se on ns. seisovaa virtsaa eikä "juoksevasta" pissasuihkusta?
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:26"]Onko virtsan lämpötilalla merkitystä? Eikö se jäähdy kupissa? Voiko tulokseen luottaa jos se on ns. seisovaa virtsaa eikä "juoksevasta" pissasuihkusta?
[/quote]
Jäähtynyt virtsa on luotettavampi, osassa käsketään jopa jäähdyttämään.
Positiivisen testin tekeminen on kivaa. Ekan plussan jälkeen tein useamman testin ja oi että, kun tuntui hyvältä nähdä toisen viivan muodostumisen kontrolliviivan viereen. Balsamia haavoille kaikkien niiden negatiivisten testien jälkeen, kun itkin vessan lattialla ettei vieläkään tuu vauvaa meille.
Jännitän täällä sun kanssa Ap,
toivottavasti on tärpännyt. Onnea <3
Tääklä taas yksi jännääjä lisää! Mä niin toivon, että saisit testiin oikein selkeän plussan ja tää tarina päättyis siihen pieneen kääröön! :)
Minun työterveyshoitajani laittoi lähetteen verikokeeseen raskauden takia. Oli toki muitakin verikokeita, joita otettiin samalla. Ei sinne kuitenkaan ihan suoraan marssita vaan ensin vaaditaan käynti hoitajalla/lääkärillä.
Huomenta AP , täällä janoamme saada tietoa fiiliksistä. Kirjoita meille.
Missä ap?? :p