Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystytkö elämään ilman AV-palstaa?

Vierailija
06.07.2015 |

?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistui. Kunnes tulin puolen vuoden jälkeen takas ja nörtähdin.

Vierailija
2/7 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pysty

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisin, mutta en viittis lopettaa, kun täällä saa vaihdettua ajatuksia ihmisten kanssa ja livenä mulla ei ole oikein ketään kenen kanssa vois jutella.

Vierailija
4/7 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn. Palsta on täynnä samojen asioiden jankkaamista. Pari viikkoa seurannut ja nyt alkaa tökkimään jo pahasti. Hyvää yötä kaikille!

Vierailija
5/7 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4: Vähän surullista, jos jollekin riittää "ajatusten" vaihto provoilijoiden kanssa.

Vierailija
6/7 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin vasta äskettäin tän... katsotaan miten homma etenee. Onhan täällä ihan asiallistakin keskustelua.

Vierailija
7/7 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä, mutten halua. Olen ollut täällä vasta 1,5 - 2 vuotta, mutta olen jo ihan koukussa. Aiemmin "halveksin" tätä palstaa, mutta sitten ymmärsin paikan nerouden. Täällä kuulee kaikki päivän kuumat puheenaiheet + juorut. Keskustelut on mielenkiintoisia ja viihdyttäviä. On myös mahtavaa huomata miten erilaisia ihmisiä täällä on. Valtava joukko ympäri Suomea, eri ikäisiä ja eri aloilta. Aina voi kysyä ihan mitä tahansa pientäkin asiaa ja saan vastauksen. On myös ihanaa löytää samanhenkisiä ihmisiä, joilla on samanlaisia mielenkiinnonkohteita. Ohjelmien ja tapahtumien live-seuranta on myös koukuttavaa. Aiemmin käytin siihen Twitteriä, nyt roikun täällä. Av on vienyt mun sydämen. :)