8-vuotta yritystä. nytkö plussas?
http://aijaa.com/zRT0w2 onko tämä plussa? Yritystä kahdeksan plussatonta vuotta takana. Ollaan just hoidoista kesätauolla. En tosiaan ole koskaan haamujakaan saanut. Onko tämä nyt semmonen?
Kommentit (491)
En juuri koskaan kommentoi mihinkään aloitukseen, mutta tämä on jännää! Toivon todella, että kaikki menee hyvin! Mutta selvä plussa on!
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:49"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:31"]Täällä ollaan! No ei löytynyt pregchekkejä mistään!!! >:( pitää käydä jossain automarketissa, kun mies taas tulee töistä. Jos vaikka toisesta prismasta löytyis :D T:ap [/quote] Argh en jaksa odottaa! :D
[/quote]
En jaksa odottaa , kerro milloin palaat . Mä haluun tietää , miten pysyt itse rauhallisena ? täällä kun muut on ihan hermona ja malttamattomana .
LAITA PÄIVITYSTÄ EN KESTÄ JÄNNITYSTÄ. RANDOM PALSTAILIJAN OVULAATIOT JA PISSITIKUT JA RASKAUSAJAT ON PARASTA VIIHDETTÄ.
Mitä sillä nyt on väliä, jos AP ostaa ja tuhlaa testeihin rahaa?! Ärsyttävää, kun joidenkin pitää tulla nillittämään turhista asioista. Se on tässä tilanteessa pieni juttu vain. Itse ainakin ymmärrän ihan täysin, 8 vuotta yritystä takana! Itse olisin toiminut juuri samoin. Ja sitä paitsi TK:n labratuloksessa ei ole samaa tunnetta, kuin katsoa tikkua!
Mä olen säilyttänyt kaikki mun tekemät testit. Voin laittaa vaikka kuvaa tähän ketjuun jossain vaiheessa kun ihmiset tykkää niitä katsella.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 02:07"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 00:31"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:31"] Tää ketju oli mielenkiintoinen parin sivun verran mut sit alkoi ihmetyttämään miksi ap tuhlaa rahojaan testeihin kun verikokeisiin olisi päässyt nopeasti ja saanut myös nopeasti 100%varman vastauksen. Tyhmää jahkailua ja feikki ap:n provojen ruokintaa. [/quote]Peukku tälle. Itse olisin ollut ekana verikokeissa enkä jonottamassa kaupan kassalla tai parkumassa uimahallin pukuhuoneessa. [/quote] Ei terveyskeskuksessa suostuta tosta noin vaan ottamaan raskaustestiä. Passittavat vain kotiin pissaamaan tikkuun omakustanteisesti, sillä samalla virtsatestillä ne sielläkin tutkittaisiin.
[/quote]Höpö höpö. Kyllä ne siellä niitä tekee ja saa vielä samana päivänä vastauksenkin. En tiedä missä tuppukylässä sä asut mut suuremmissa kaupungeissa ainakin toimii niin.
[/quote]
Sellaisessa tuppukylässä kuin Helsingissä ei ainakaan oteta turhia verikokeita. Ensisijaisesti raskaustesti ohjataan tekemään itse. Mikäli se ei syystä tai toisesta normaali-ihmisten tapaan onnistu (yleensä taloudelliset, sosiaaliset tms syyt), testi voidaan tehdä myös terveysasemalla. Mutta silloinkin se on yleensä se sama pissatesti, joka nykypäivänä on luotettava. Verikokeita ei oteta ilman erityissyitä. Helsinkiläisenä veronmaksajana olen tähän tyytyväinen, toivoisin muidenkin kuntien olemaan tuhlailematta turhuuksiin.
AP:lle onnittelut! Eihän ne testit tavallisesti toimeentulevan taloutta kaada, joten ymmärrän hyvin, jos niitä tuossa tilanteessa tekisi vain tuloksen näkemisen ilosta päivittäin!
Onnea, minäkin täällä päikkäröin vauvan kanssa jonka tuloon en enää uskonut 4v odottelun jälkeen. Tässä kuitenkin nyt ollaan :)
Joskos olisit nyt hereillä AP.