8-vuotta yritystä. nytkö plussas?
http://aijaa.com/zRT0w2 onko tämä plussa? Yritystä kahdeksan plussatonta vuotta takana. Ollaan just hoidoista kesätauolla. En tosiaan ole koskaan haamujakaan saanut. Onko tämä nyt semmonen?
Kommentit (491)
Kyllä mä nyt iloitsen täällä ekasta koskaan saamastani haamusta. Se on jo paljon enemmän, kuin ne ainaiset puhtaat negat. Tämähän tarkoittaa, että vielä ei tartte toivoaan kokonaan menettää! Ensimmäistä kertaa koskaan jonkunlainen toivonpilkahdus!! En ole vielä vaunuja tilaamassa, mutta ekaa kertaa koskaan on semmoinen olo, että me ehkä voitais joskus jopa saada se vauva.
T:ap
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 22:01"]Minun positiivinen testiviiva on ollut hiukka vaaleanpunainen. Jos pissaa tikun märäksi, se joskus muuttuu veden väriseksi se viiva, voi siis olla myös negatiivinen. Minä olen kastellut vahingossa pari kertaa ja luullut olevani raskaana. Sitten menkat ovatkin alkaneet parin päivän sisällä.
[/quote]
Miten veden väriseksi? Vesihän on väritöntä? En pissannut tikkuun vaan upotin sen imupään testin mukana tulleeseen näytekippoon johon olin pissannut.
Onnea, kyllähän tuo selkeä haamu on! Vaikka mitä kävisi, niin kyllä tuo todistaa että raskaushormonia erittyy eli olet ainakin ollut raskaana, eli hedelmöittyminen on tapahtunut jne - Se on hyvä merkki jo itsessään! Tietysti toivotaan viivalle vahvistumista, varmasti mieletön tunne noin pitkän ajan jälkeen :) Sehän on tosiaan tosi yleistä, etenkin jos aikaisin testailee (siis vrt ovisajankohtaan, joka epäsäännöllisessä kierrossa on aika mysteeri) että viiva on alkuun haalea ja siitä sit joko nopeastikin tai ainakin kohtuullisessa ajassa vahvistuu.
Täällä myös jonninaikaa yrittänyt, koskaan plussaamaton (hoidot kesken) - Toivottavasti itsekin pääsee vielä toista viivaa todistamaan :) Liikutus tuli täälläkin, vaikka en sinua tunnekaan. Kaikkea hyvää sinulle ja teille kaikille.
Paljon tummempi viiva kuin mulla oli esikoisesta. Luulin aikanaan itse että on nega, mutta sitten aloin nähdä siinä jotain, pienen häiveen... ja plussa se oli! Eli plussalta tuo minustakin näyttää. Ihana juttu, tulehan kertomaan, mitä digitaalinen testi huomenna sanoo :-) :-)
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 22:01"]Minun positiivinen testiviiva on ollut hiukka vaaleanpunainen. Jos pissaa tikun märäksi, se joskus muuttuu veden väriseksi se viiva, voi siis olla myös negatiivinen. Minä olen kastellut vahingossa pari kertaa ja luullut olevani raskaana. Sitten menkat ovatkin alkaneet parin päivän sisällä.
[/quote]
Miten veden väriseksi? Vesihän on väritöntä? En pissannut tikkuun vaan upotin sen imupään testin mukana tulleeseen näytekippoon johon olin pissannut.
[/quote]
No jos et pissannut tikkuun, niin on se sitten positiivinen. Pissatessa roiskuu ja sit näkyy haaleana, hiukan sinertävänä, melko värittömänä se viiva. Luulee sitä positiiviseksi. Mutta jos kastaa astiaan pään, ei silloin niin tapahdu, että koko testi kastuu. On se sitten positiivinen tapaus.
Toista lasta odottaessani oli tunne, että oli tärpännyt ja tein testin. Näkyi ehkä juuri ja juuri erottuvan toisen viivan, mutta vaikutti epävarmalta. Seuraavana aamuna jostain syystä kaivoin tikun roskiksesta katsoakseni sitä uudelleen. Toinen viiva oli nyt selkeämpi... Tein vielä vielä clearblue testin joka ilmoitti että raskaana. Nyt tuo roskishaamu on 2,5-vuotias <3
Toivon todella, että teillä on tärpännyt ja pikkuinen on tulossa :)
En nää mitään viivaa, en edes haamua. :o Kandee uusia mutta ei ihan heti.
Onnea, ap!!!!!! Mulla näkyi ihan haalea viiva, just ja just erottui. Luulin ensiksi ns. roskishaamuksi, kun viiva ei heti tullut ja jätin pettyneenä testin lavuaarin reunalle. Tein sitten parin päivän kuluttua Clearbluen digitestin ja sain 1-2 viikkoa. Viikon kuluttua digitesti näytti +3 ja nyt varhaisultra varmisti, että kyllä raskaana ollaan ja sykekin jo näkyi. Raskausviikkoja nyt 7.
Varovaiset onnittelut täältäkin! Sitkeä yritys palkitaan.. ihan mahtavaa.
Samanlainen tuli mullekin aluksi, testasin viikkoa ennen kuin olisi saanut (ivf:n jälkeen.) päivä päivältä se siitä vahvistui. Takana kuusi vuotta yritystä, eikä plussan plussaa joten kyllä tiedän tuntemuksesi nyt! :)
Ihanaa!
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 20:33"]Joo voitte olla varmoja, että tulen kertomaan!!!! Mä olen ihan sfääreissä täällä. Mä tämän testin tein pitkin hampain vain siksi, että miehelle vitsailin eilen, että oonkohan mä paksuna kun syön pari tölkkiä jalapenoja päivässä jo kolmatta päivää vaikka en ole koskaan voinut sietää niitä. Edellisten menkkojen alusta oli jo aikaa ( 10.6) niin no mikäjottei sitten. Haettiin testipaketti ja jalapenoja kaupasta :D
[/quote]
32v., eikä osaa edes päivämäärää kirjoittaa oikein. No tiedetään nyt ainakin minkälaiset geenit tämä mahdollinen lapsi tulee saamaan. Surkeat. Ehkä ap:ssa on lievää vammaisuutta ja siksi äo on heikko. Toivottavasti lapsi edes vähän viisaampi....
[/quote]
Tuliko nyt hyvä mieli?
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 19:48"]Kun tuli puhetta noista herkkä testi vs. pregchek, niin heitänpä tähän vertailukuvan, jonka otin kun alkuraskaudessa testasin yhtä aikaa pregchekin ja apteekin Apteque 10mIu -testin.
Tulos oli aika hämmentävä: http://aijaa.com/i6aHZ4
Eli älkää turhaan tuhlatko rahaa noihin "herkkiin" early-testeihin.
[/quote]
mulla samat kokemukset. Kallis ja muka herkkä testi negatiivinen ja Cittarin halpis näytti haalean viivan. Meni monta päivää ennen kuin muut testit näytti edes haamua.
Minä toivon Ap, että sinä saat kaipaamasi vauvan. Tee lisää testejä ja ilmoita tänne kuulumisia.
PS. Kivat kynnet :)
Kokeile tänään samanlaisella testillä kun eilen. Ja pidätä pissiä mahdollisimman pitkään. Toki aamun ensimmäinen pissa on kaikista paras näin alussa!
Inhoon digi testejä, niitä kun ei voi ite tulkita. Tee uus viiva testi.
Minäkin sain tuollaisen haalean viivan, kun raskaus oli aivan alussa. Digitesti näytti "ei raskaana" mutta jo parin päivän päästä sekin näytti raskautta. Nyt haalea viiva on 2v poika. Toivon sydämestäni, että AP:n viiva vahvistuu.
Mä teen tänään joo noita liuskatestejä pari ja huomenna aamusta taas ja sit odottelen kolme päivää ja testaan jos ei menkat ala. Minä oon nyt ihan out of control kun en suostu olemaan "ei raskaana". >:( voiko haamu muka olla puhdas nega vai voiko se olla kiinnitysyritys?
Minun positiivinen testiviiva on ollut hiukka vaaleanpunainen. Jos pissaa tikun märäksi, se joskus muuttuu veden väriseksi se viiva, voi siis olla myös negatiivinen. Minä olen kastellut vahingossa pari kertaa ja luullut olevani raskaana. Sitten menkat ovatkin alkaneet parin päivän sisällä.