8-vuotta yritystä. nytkö plussas?
http://aijaa.com/zRT0w2 onko tämä plussa? Yritystä kahdeksan plussatonta vuotta takana. Ollaan just hoidoista kesätauolla. En tosiaan ole koskaan haamujakaan saanut. Onko tämä nyt semmonen?
Kommentit (491)
Sydämellinen osanotto teidän suruun! Voin vain kuvitella miten pahalta tuntuu. Mutta toivoa ei kannata menettää :)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:49"]Mun on vaikea uskoa, että tuo viesti olisi ollut ap:n. Raskausviikkoja on 3 tai 4. Tuossa vaiheessa ultrassa ei vielä näy oikein mitään. Itse olin ultrassa viikolla 5 ja silloin näkyi jotain, mikä saattoi olla ruskuaispussi, mutta ei sen enempää. Toisessa raskaudessa olin ultrassa viikon 6 alussa ja silloin näkyi ruskuaispussi ja ihan pieni täplä, joka oli sitten se vauvanalku.
[/quote]
Menin gynekologille kun vauvaa ei alkanut kuulua. Teki ensin alatutkimuksen ja sanoi että kohtu tuntuu isolta. Halusi ultrata ja olinkin raskaana 4+ (en muista tarkkaan) eli kyllä ne tekee yksityiset vaikka missä vaiheessa ultria!
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:36"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 13:56"]
Ultraan pääsee yksityiselle silloin kun haluaa...
[/quote]
Enpä ole koskaan kuullut, että yksityisetkään tekisivät alkuraskauden ultria viikoilla 3+n.
[/quote]
Varmasti tekee ultria milloin vain kunhan maksaa siitä.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:51"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:49"]Mun on vaikea uskoa, että tuo viesti olisi ollut ap:n. Raskausviikkoja on 3 tai 4. Tuossa vaiheessa ultrassa ei vielä näy oikein mitään. Itse olin ultrassa viikolla 5 ja silloin näkyi jotain, mikä saattoi olla ruskuaispussi, mutta ei sen enempää. Toisessa raskaudessa olin ultrassa viikon 6 alussa ja silloin näkyi ruskuaispussi ja ihan pieni täplä, joka oli sitten se vauvanalku.
[/quote]
Menin gynekologille kun vauvaa ei alkanut kuulua. Teki ensin alatutkimuksen ja sanoi että kohtu tuntuu isolta. Halusi ultrata ja olinkin raskaana 4+ (en muista tarkkaan) eli kyllä ne tekee yksityiset vaikka missä vaiheessa ultria!
[/quote] Hah, muuten hyvä mutta kohtu ei ole kasvanut noilla viikoilla tippaakaan. Alkoiko muistaakseni kasvamaan noin 7 viikosta eteempäin. Varma en ole mutta noilla viikoilla ei ole voinut tuntua "isolta" kun on normaaleissa mitoissa vielä:)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:58"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:36"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 13:56"]
Ultraan pääsee yksityiselle silloin kun haluaa...
[/quote]
Enpä ole koskaan kuullut, että yksityisetkään tekisivät alkuraskauden ultria viikoilla 3+n.
[/quote]
Varmasti tekee ultria milloin vain kunhan maksaa siitä.
[/quote] jopa yksityisillä lääkäriasemilla yleisesti ottaen ultraamaan aletaan 7+ viikoilla..
Ap voisit oikeesti tehdä blogin :) ois kiva lukea kirjoituksiasi. Oikeesti 8 vuotta yrittämistä on iso juttu, ihmiset varmasti lukis mielellään aiheesta
En anna tän ketjun kuolla! :)