Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

8-vuotta yritystä. nytkö plussas?

Vierailija
13.07.2015 |

http://aijaa.com/zRT0w2 onko tämä plussa? Yritystä kahdeksan plussatonta vuotta takana. Ollaan just hoidoista kesätauolla. En tosiaan ole koskaan haamujakaan saanut. Onko tämä nyt semmonen?

Kommentit (491)

Vierailija
261/491 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee! Minä tiesin tiesin tiesin, että aplla on kaikki hyvin ❤ tulethan kertomaan kuulumisia?

Vierailija
262/491 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, olin missannu tän! Ap, kuulumiset ja uudet testikuvat pöytään! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/491 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, onnea!!!

Vierailija
264/491 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaapeeeee!

Vierailija
265/491 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap , tuu kertomaan kuulumisia :)

Vierailija
266/491 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanu keskenmenon ja suree sitä :(

Vierailija
267/491 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea odotukseen, voi että sitä voi olla iloinen ihan tuntemattomien puolesta <3 

Vierailija
268/491 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussa! Mahtavaa!

8 vuotta? Ja nyt hoitotauolla luomuplussa!

Minkä ikäisiä olette? Mikä vialla? Mikä hoitohistoria? Itsekin hoidoissa käyvä...

Vierailija
269/491 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuossa testissä oikein katsotaan? Onko se tuo haalea vai tuo hyvin näkyvä viiva? Onnittelut ap:lle
T:mies

Vierailija
270/491 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:27"]

Mitä tuossa testissä oikein katsotaan? Onko se tuo haalea vai tuo hyvin näkyvä viiva? Onnittelut ap:lle T:mies

[/quote] Tumma viiva on testiviiva ja osoittaa että testi on kunnossa ja luotettava. Toinen viiva, tässä tapauksessa vaalea, osoittaa onko raskaana. Mitä tummempi, sitä enemmän raskaushormoneja virtsassa on.

Vierailija
271/491 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:27"]

Mitä tuossa testissä oikein katsotaan? Onko se tuo haalea vai tuo hyvin näkyvä viiva? Onnittelut ap:lle T:mies

[/quote] Tumma viiva on testiviiva ja osoittaa että testi on kunnossa ja luotettava. Toinen viiva, tässä tapauksessa vaalea, osoittaa onko raskaana. Mitä tummempi, sitä enemmän raskaushormoneja virtsassa on.
[/quote]
Kiitos! Jos olisin tänään kuollut, olisi tuo jäänyt tietämättä. Ehkä joskus pääseen testin tulkinta avuksi.

Vierailija
272/491 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika haalea viiva on tosiaan. Nyt jäitä hattuun. Tee testi viikon päästä uudelleen. En vielä iloitsisi. Ehkä johtuu siitä, että oon ite pissannut aina tummat plussaviivar tikkuun ja tollasen olisin heittänyy negana roskiin.

Varovaiset onnittelut ja tarrasukkia!

Vierailija
273/491 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:25"]Plussa! Mahtavaa!

8 vuotta? Ja nyt hoitotauolla luomuplussa!

Minkä ikäisiä olette? Mikä vialla? Mikä hoitohistoria? Itsekin hoidoissa käyvä...
[/quote]

Ollaan 32-vuotiaita. Hoitoihin hakeuduttiin puoltoista vuotta sitten. Miehellä tavara huippuluokkaa. Minulla ovuloimattomuutta ja pco epäily, ei mitään selkeää tai varmaa. Ensin käynnisteltiin niitä menkkoja terolutilla ja kypsytettiin munasoluja clomeilla. Pregnylillä irroteltiin. Seuraavaksi siirryttiin gonal f hoitoon ja pregnyliin. Tehtiin yksi inssi. Seuraava gonal hoito ei kypsyttänyt munasoluja kypsiksi, hoito jätettiin kesken. Tämän vuoden tammikuussa kerättiin gonalilla kasvatettuja munia 4. Kolme lähti jakautumaan hedelmöityksen jälkeen ja yksi siirrettiin kohtuun. Ei tarttunut. Sovittiin, että seuraava ivf hoitokierros tehdään syksyllä. Nyt olen kesän ollut ilman mitään lääkkeitä.
T:ap

Vierailija
274/491 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole koskaan ollut NOIN haaleaa, jos on positiivinen. Tee uusi testi. Olen pahoillani, jos aiheutan nyt pahaa mieltä. Olen ollut kuudesti raskaana, kolmen lapsen äiti. Tiedän, miltä tuntuu toivoa ja toivoa ja pelätä pahinta ja taas toivoa. Tsemppiä!

Vierailija
275/491 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on takana kolme raskautta ja kolme lasta, ja aina eka testi ollut tuollainen hailalkka plussaviiva josta päivä päivältä vahventunut. Hae sellainen clearblue digitaalinen testi niin ei tarvi arvuutella viivan paksuuksia.

Vierailija
276/491 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaksi kertaa tikku näyttänyt tuollaista viivaa, molemmista kerroista nyt lapsoset tuhisee sängyissään. Varovaisesti toivotan onnea ja pienelle jarrusukkia matkaan <3

Vierailija
277/491 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaleakin viiva tarkoittaa että raskaushormonia erittyy. Mä sain myös tollaisen haamun aluksi (hoidoilla alkanut raskaus) ja vahvistui sitten päivä päivältä.

Vierailija
278/491 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:52"]Ei minulla ole koskaan ollut NOIN haaleaa, jos on positiivinen. Tee uusi testi. Olen pahoillani, jos aiheutan nyt pahaa mieltä. Olen ollut kuudesti raskaana, kolmen lapsen äiti. Tiedän, miltä tuntuu toivoa ja toivoa ja pelätä pahinta ja taas toivoa. Tsemppiä!
[/quote] No minä olen kolmen lapsen äiti ja jokaisesta sanut ensin haalean. Se vahvakin viiva voi päätyä keskenmenoon tai olla tuulimuna, joten kyllä haaleasta plussasta voi iloita yhtä paljon kuin vahvemmastakin.

Vierailija
279/491 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika haalea tosiaan...:/ älä vielä liikaa innostu, ettet tipu kahta korkeammalta jos se ei tuosta vahvistukaan vaan häviää. Toivotaan silti parasta.

Vierailija
280/491 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 19:56"]Tee huomenna uudestaan ja vertaa tän päiväseen. Tuu sit kertoo
[/quote]
Minä tein viimesimmässä raskaudessa tämmösen plussan rv4+jotain. Seuraavana päivänä yhtä hailakan ja viikon päästäkään viiva ei ollut voimistunut. Neliviikkoinen vauva nukkuu tällä hetkellä sängyssään, eli viivan voimakkuudesta ei voi päätellä mitään!