Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

8-vuotta yritystä. nytkö plussas?

Vierailija
13.07.2015 |

http://aijaa.com/zRT0w2 onko tämä plussa? Yritystä kahdeksan plussatonta vuotta takana. Ollaan just hoidoista kesätauolla. En tosiaan ole koskaan haamujakaan saanut. Onko tämä nyt semmonen?

Kommentit (491)

Vierailija
161/491 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 16:11"]8 vuotta...

kyllä jotain on vialla jommassa kummassa, itse 36v tulin raskaaksi 3kk yrittämisen jälkeen.

nyt rv18+2..
[/quote]
Aphan jo kertoi mitä tutkimuksissa on selvinnyt. Todella moukkamaista kommentoida noin. Tsemppiä ap:lle, jospa olisi tärpännyt!

Vierailija
162/491 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 16:11"]8 vuotta...

kyllä jotain on vialla jommassa kummassa, itse 36v tulin raskaaksi 3kk yrittämisen jälkeen.

nyt rv18+2..
[/quote]
Kyllä, sinussa se vika tuntuu olevan kun tulee edes mieleen kommentoida noin. Paljon ennemmin soisin sen lapsen ap:lle kuin sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/491 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo adoptio ja munasolunluovutus asiat ovat sellaisia että niihin on turha yrittää neuvoa lapsettomuudesta kärsivää. Kyllä lapseton itse tietää koska yritysvuosia on ollut tarpeeksi, silloin sen hyväksyy ja on sinut asian kanssa. Niin kauan kun tahtoa, voimia ja rahaa riittää on hyvä yrittää.

Vähän sama erotessa, nykyään ehdotetaan heti eroa kun parisuhde ei toimi. Ensin olisi hyvä yrittää niin kauan kun jaksaa ja sitten kun ei enään jaksa ei siltikään tarvitse heti muuttaa eri osoitteisiin, on ihan tervettäkin pitää yllä "kulissia" jolloin molemmat hyväksyvät asian ja erosta tulee siistimpi ja riidattomampi. Tietenkin kaikki tietävät itse mikä on parhaaksi omassa elämässä.
Pointtina nyt oli siis se että kun asiat hyväksyy ja niiden kanssa on sinut silloin on tehty asiat oikeaan aikaan kaikki sitä ennen on hätiköityä.

Vierailija
164/491 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ap:n mies on jo varmaankin palannut Prismasta!!! >:I

Vierailija
165/491 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan lähteä tästä maailmasta lopullisesti. Ei ole enää mitään järkeä missään, miksi juuri omalle kohdalle tämä piti sattua... miksi? Onko tämä Jumalan tahto, että me jäämme lapsettomiksi ja teinitytöillä on jatkuvasti pulla uunissa? Tämäkin 01-syntynyt varhaisteini saa piakkoin lapsen..

http://ask.fm/BeaRimppi

Ei vaan voi ymmärtää. Alan katkeroitua jo... Miksi niin moni teini raskautuu, ensinnäkin, miten on mahdollista että juuri silloin olisi ovis kun harrastaa seksiä, ja juuri sillä kerralla kondomi puhkeaa? Ja näitä tapauksia on miljoonia vuodessa. Sitten kun olisi aikuisia ihmisiä, jotka oikeasti haluaisivat lapsen, se ei onnistu kymmenenkään vuoden yrittämisen jälkeen, vaikka hoidoissa olisi rampattu ja kaikki keinot käytetty. Omasta kokemuksesta voin todellakin sanoa, että elämä on niin epäreilua kuin olla ja voi, miksi kaikki asiat menevät aina juuri päinvastoin ja kaikki asiat tapahtuvat juuri niille ihmisille, jotka sitä eivät haluaisi, ja sitten ne, jotka haluaisivat, jäävät ilman? Surettaa ja itkettää tämä maailma. Miksi? :(

T:ap

Vierailija
166/491 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitkö jo ne uudet testit? Koska sulla menkkojen piti alkaa?

Vierailija
167/491 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuuu, jänskättää.

Vierailija
168/491 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 16:52"]

Uuuu, jänskättää.

[/quote] hanki oma elämä ja lapsi.

Vierailija
169/491 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 16:53"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 16:52"]

Uuuu, jänskättää.

[/quote] hanki oma elämä ja lapsi.
[/quote]Mulla on jo neljä mutta silti jännittää ap:n puolesta!

Vierailija
170/491 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme on kemiallinen raskaus?ja mulla tosta nyt 8v lapsesta oli yhtä haalea viiva.että älä ap hyvä nyt vielä heitä hanskoja tiskiin tämän kierron suhteen...

Vierailija
171/491 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 13:26"]Kattelin tossa noita eilisiä liuskoja ja niissä näkyy nyt kuivuttuaan ihan selkeet viivat. Eihän mitään valepositiivista voi saada jos ne reagoi vaan istukkahormoniin. Ärsyttävää :S
[/quote]
Oliko viivatesti pregcheck? Itselläni se näytti selkeimmin ja aikaisemmin raskauden kuin muut testit. Tuli itsellekin paskahalvausta kun toinen testi näytti lähes negaa, mutta pv heti seuraavana aamuna tummaa viivaa.

Vierailija
172/491 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.Teitkö testin?Olen samaa mieltä.Älä heitä hanskoja tiskiin.Toivon todella että teillä tärppää!

Vierailija
173/491 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö se vastaus tullut tuossa mun viimeisessä viestissä, dorka.

Vierailija
174/491 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä nega

Vierailija
175/491 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 14:46"]Mulla todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta tammikuussa. Lääketasapaino ei ole vielä kunnossa vaan sitä nostellaan pikkuhiljaa. Sehän voi aiheuttaa lapsettomuutta. Jos sen kuntoon saaminen joskus auttaisi sitten tässäkin hommassa. Lapsettomuushoidoissa ei voi olla samaan aikaan, kun adoptiojonossa. Adoptiolapsen saaminen ei välttämättä onnistu. Kriteerit tuntuvat kovin suurilta mitä olen asiasta ymmärtänyt. Mitään kroisoksia ei olla tosiaan ja mulla on masennus ja paniikkihäiriöhistoriaa, eikös ne kaikki tämmöset aina esiin tongi? Haittaako semmoset jos on nyt ihan kunnossa?
[/quote]
Sympatiat. Mekin yritettiin pari vuotta, kunnes ensin minulla todettiin keliakia ja sen jälkeen miehellä kilpparin vajaatoiminta. Minä aloitin ruokavaliohoidon ja mies lääkityksen, silti meni vielä reilu vuosi kunnes kumpikin oli tarpeeksi kunnossa ja nyt viimein viime maalis-huhtikuussa tulin raskaaksi.

Vierailija
176/491 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 16:57"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 13:26"]Kattelin tossa noita eilisiä liuskoja ja niissä näkyy nyt kuivuttuaan ihan selkeet viivat. Eihän mitään valepositiivista voi saada jos ne reagoi vaan istukkahormoniin. Ärsyttävää :S
[/quote]
Oliko viivatesti pregcheck? Itselläni se näytti selkeimmin ja aikaisemmin raskauden kuin muut testit. Tuli itsellekin paskahalvausta kun toinen testi näytti lähes negaa, mutta pv heti seuraavana aamuna tummaa viivaa.
[/quote]

Joo pregchekki näyttää haamuja. Tuli se mies prismasta. Toi uudet pregcheckit ja parit rfsu kynätestit. Pregcheck näyttää vieläkin haamua. Ja varmaan arvasitte jo, että tuo yksi "ap" en ollut minä. Minä olen vieläkin riemuissani edelleen jopa haamuista. Olen vaikka olisikin vain kemiallinen raskaus. Sehän on jo voitto, että hedelmöitys on tapahtunut, vaikka ei kiinni jäisikään!! Tätä haamua ennen olin menossa syksyn ivf:ään jo valmiiksi pessimistisellä mielellä. Nyt tuntuu paljon toiveikkaammalta!

Vierailija
177/491 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 16:57"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 13:26"]Kattelin tossa noita eilisiä liuskoja ja niissä näkyy nyt kuivuttuaan ihan selkeet viivat. Eihän mitään valepositiivista voi saada jos ne reagoi vaan istukkahormoniin. Ärsyttävää :S
[/quote]
[/quote]

Joo pregchekki näyttää haamuja. Tuli se mies prismasta. Toi uudet pregcheckit ja parit rfsu kynätestit. Pregcheck näyttää vieläkin haamua. Ja varmaan arvasitte jo, että tuo yksi "ap" en ollut minä. Minä olen vieläkin riemuissani edelleen jopa haamuista. Olen vaikka olisikin vain kemiallinen raskaus. Sehän on jo voitto, että hedelmöitys on tapahtunut, vaikka ei kiinni jäisikään!! Tätä haamua ennen olin menossa syksyn ivf:ään jo valmiiksi pessimistisellä mielellä. Nyt tuntuu paljon toiveikkaammalta!
[/quote]
Juu vähän arvelin ettei ole oikea tuo aiempi. Onnea :)

Vierailija
178/491 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 16:50"]

Taidan lähteä tästä maailmasta lopullisesti. Ei ole enää mitään järkeä missään, miksi juuri omalle kohdalle tämä piti sattua... miksi? Onko tämä Jumalan tahto, että me jäämme lapsettomiksi ja teinitytöillä on jatkuvasti pulla uunissa? Tämäkin 01-syntynyt varhaisteini saa piakkoin lapsen..

http://ask.fm/BeaRimppi

Ei vaan voi ymmärtää. Alan katkeroitua jo... Miksi niin moni teini raskautuu, ensinnäkin, miten on mahdollista että juuri silloin olisi ovis kun harrastaa seksiä, ja juuri sillä kerralla kondomi puhkeaa? Ja näitä tapauksia on miljoonia vuodessa. Sitten kun olisi aikuisia ihmisiä, jotka oikeasti haluaisivat lapsen, se ei onnistu kymmenenkään vuoden yrittämisen jälkeen, vaikka hoidoissa olisi rampattu ja kaikki keinot käytetty. Omasta kokemuksesta voin todellakin sanoa, että elämä on niin epäreilua kuin olla ja voi, miksi kaikki asiat menevät aina juuri päinvastoin ja kaikki asiat tapahtuvat juuri niille ihmisille, jotka sitä eivät haluaisi, ja sitten ne, jotka haluaisivat, jäävät ilman? Surettaa ja itkettää tämä maailma. Miksi? :(

[/quote]

Joo, joo et ole ap, mut totuushan on se, että ale 25v. raskautuu helpoiten sen jälkeen alkaa hiddastumaan, eli yli 30v lapseton olis hyvinkin voinnut raskauta 19v. kertalaakista.

Vierailija
179/491 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pregcheck näytti haalean plussan kp 26/28. Uskon sen sullakin olevan siis plussan, mutta jännityksellä seuraan, milloin se vahvistuu :)

Vierailija
180/491 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain varmaan kolme negaa pregcheckillä. Neljäs oli roskishaamu, jonka jälkeen meni hermot jahkailuun ja pyysin työkaveria laittamaan lähetteen labraan. Haamu täytti just 2v :) Voi ap kunpa viiva vahvistuisi ja saisit varmuuden! Jännittää sun puolesta melkein kuin itse yrittäisin lasta :)