8-vuotta yritystä. nytkö plussas?
http://aijaa.com/zRT0w2 onko tämä plussa? Yritystä kahdeksan plussatonta vuotta takana. Ollaan just hoidoista kesätauolla. En tosiaan ole koskaan haamujakaan saanut. Onko tämä nyt semmonen?
Kommentit (491)
ja se ettei kkaikki testit näytä vielä plussaa, ei tarkoita YHTÄÄN MITÄÄN!! Osa on herkempiä.
Milloin sulla menkkojen olis pitänyt alkaa? Jos noin monta haamua olet saanut ja menkka aika lähellä, niin kyllä minäkin uskaltaisin varovaisesti onnitella. Jos taas menkoista useampi päivä jo, niin silloin muutkin olisi jo positiivista näyttäneet.
Joillainhan voi mennä viikko/kaksi ennenkuin mikään testi näyttää positiivista ja jotkut taas voi saada jo 9 päivää hedelmöityksestä haalean plussan. Sinuna harkitsisin jotain early testiä jotka ovat superherkkiä
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 14:46"]Mulla todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta tammikuussa. Lääketasapaino ei ole vielä kunnossa vaan sitä nostellaan pikkuhiljaa. Sehän voi aiheuttaa lapsettomuutta. Jos sen kuntoon saaminen joskus auttaisi sitten tässäkin hommassa. Lapsettomuushoidoissa ei voi olla samaan aikaan, kun adoptiojonossa. Adoptiolapsen saaminen ei välttämättä onnistu. Kriteerit tuntuvat kovin suurilta mitä olen asiasta ymmärtänyt. Mitään kroisoksia ei olla tosiaan ja mulla on masennus ja paniikkihäiriöhistoriaa, eikös ne kaikki tämmöset aina esiin tongi? Haittaako semmoset jos on nyt ihan kunnossa?
T:ap
[/quote]
Millaisia oireita sulla oli kilpirauhasen vajaatoiminnasta? Itselle on epäilys kun kuukautiskiertoni on nykyään 35 päivää ja ennen 30 päivää. Mitään muita oireita ei ole...paitsi nyt kun on menossa pvä. 39 niin mietin että jokin on pahasti vialla tai sitten olen raskaana...
Menkkojen pitäisi alkaa siis viikon päästä. :)
Mulla pregcheck ei ole näyttänyt mitään, jos en ole ollut raskaana: kontrolliviivan vieressä ollut ihan puhdas valkoinen kenttä. Haamu, ihan hentoinenkin, on aina tarkoittanut mun kohdallani raskautta. Pidän tuota testiä todella luotettavana. Nim. Neljä raskautta ja raskaustestien suurkuluttuja
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 17:23"]
Menkkojen pitäisi alkaa siis viikon päästä. :) T:ap
[/quote]
Niin, eli ovulaatiosi on ollut vasta noin viikko sitten, kiinnittyminen on vasta tapahtunut ja siksi on niin hento viiva. Nyt uskallan kyllä onnitella jo isommin :))
Luulin, että mekkojesi olisi pitänyt jo alkaa. Early testi näyttäisi varmasti paksumman viivan, mutta odotteleppa nyt siihen asti, että menkkojen pitäisi alkaa. Jos siis olet oikea ap, täällä kun tuntuu olevan nyt useampi ap :D
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 17:23"]Menkkojen pitäisi alkaa siis viikon päästä. :)
[/quote]
Tämä en taaskaan ollut minä. Siis mullahan on ihan kamalan epäsäännöllinen kierto, koska on ongelmia munasolujen kypsymisen ja irtoamisen kanssa. Viimesimmät kierrot nyt olleet sitä kolmeakymmentä päivää, välillä on mennyt 3kk ilman menkkoja. Että ovuloinnin ajankohtaa hankala määrittää jos ei tikuttele ovistestejä päivittäin. Mutta jos viime kiertoja ajattelee, olisi nyt menkat ajankohtaiset, mutta ei ole vielä näkynyt.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 17:20"]ja se ettei kkaikki testit näytä vielä plussaa, ei tarkoita YHTÄÄN MITÄÄN!! Osa on herkempiä.
Milloin sulla menkkojen olis pitänyt alkaa? Jos noin monta haamua olet saanut ja menkka aika lähellä, niin kyllä minäkin uskaltaisin varovaisesti onnitella. Jos taas menkoista useampi päivä jo, niin silloin muutkin olisi jo positiivista näyttäneet.
Joillainhan voi mennä viikko/kaksi ennenkuin mikään testi näyttää positiivista ja jotkut taas voi saada jo 9 päivää hedelmöityksestä haalean plussan. Sinuna harkitsisin jotain early testiä jotka ovat superherkkiä
[/quote]
Ne early-testit on ihan shaissea. Marketin halppikset näyttäneet vahvaa viivaa kun nuo "herkät" vasta haamuilivat. Turhaa rahanmenoa vaan ja epävarma tulos, itse liputan pregchekille.
Teettekö te oikeasti testejä, vaikka kuukautiset eivät ole myöhässä?
Tee ap aamupissasta huomenna testi ja laita kuva. Pidän peukkuja!
Silloin kun minä sain lapset,kuukautisten piti olla 2 viikkoa myöhässä,ennenkuin saattoi testata...
Siis kuka jaksaa tulla tällaiseen ketjuun esittämään ap:ta ja miksi, mikä idea? :D Taitaa olla melko tylsä elämä. Toivottavasti ap teillä on tärpännyt, seurailen aktiivisesti tätä ketjua niin kauan että positiivinen testi tulee! ;D
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 18:47"]Silloin kun minä sain lapset,kuukautisten piti olla 2 viikkoa myöhässä,ennenkuin saattoi testata...
[/quote]
Kuka kielsi testaamisen aiemmin? Sun mies?
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 17:14"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 16:50"]
Taidan lähteä tästä maailmasta lopullisesti. Ei ole enää mitään järkeä missään, miksi juuri omalle kohdalle tämä piti sattua... miksi? Onko tämä Jumalan tahto, että me jäämme lapsettomiksi ja teinitytöillä on jatkuvasti pulla uunissa? Tämäkin 01-syntynyt varhaisteini saa piakkoin lapsen..
Ei vaan voi ymmärtää. Alan katkeroitua jo... Miksi niin moni teini raskautuu, ensinnäkin, miten on mahdollista että juuri silloin olisi ovis kun harrastaa seksiä, ja juuri sillä kerralla kondomi puhkeaa? Ja näitä tapauksia on miljoonia vuodessa. Sitten kun olisi aikuisia ihmisiä, jotka oikeasti haluaisivat lapsen, se ei onnistu kymmenenkään vuoden yrittämisen jälkeen, vaikka hoidoissa olisi rampattu ja kaikki keinot käytetty. Omasta kokemuksesta voin todellakin sanoa, että elämä on niin epäreilua kuin olla ja voi, miksi kaikki asiat menevät aina juuri päinvastoin ja kaikki asiat tapahtuvat juuri niille ihmisille, jotka sitä eivät haluaisi, ja sitten ne, jotka haluaisivat, jäävät ilman? Surettaa ja itkettää tämä maailma. Miksi? :(
[/quote]
Joo, joo et ole ap, mut totuushan on se, että ale 25v. raskautuu helpoiten sen jälkeen alkaa hiddastumaan, eli yli 30v lapseton olis hyvinkin voinnut raskauta 19v. kertalaakista.
[/quote]
Kaiksita ikäryhmistä HELPOITEN raskaaksi tulevat 30-34-vuotiaat, 3kk sisällä 87%. Myös 35+ ikäisistä ylivoimainen enemmistö (>70%) on paksuna 3kk yrityksen jälkeen.
Jokojo?! ;) me kaikki jännätään täällä
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 19:23"]
Käynti optikolla voisi auttaa asiaan?
[/quote]
Mulla ei käsittääkseni ole näössä mitään vikaa, enkä minäkään näe noissa plussaviivaa.
Ihanaa, kun kaikki täällä myötäelää ja jännittää ap:n kanssa. AV ei ole ihan läpimätä <3
Meillä kesti 8 vuotta saada vauva, mutta niitä tulikin sitten kaksi kerralla, ja ihan luomuna, ei käyty edes tutkimuksissa koska mulla oli ennestään lapsi. Luulen että mulla oli jotain häikkää ettei munasolut irronneet normaalisti. Kerran 3 vuoden yrittämisen jälkeen oli tuulimunaraskaus, ja se keskenmeno oli kova paikka. Ja sen jälkeen kun vuosia kului, alettiin jo ajatella että mun tytär saa aikanaan lapsia niin ollaan sitten isovanhempia. Kuitenkin joka kerta kun kuukautiset alkoi oli pettynyt tunne. Mies oli sitä mieltä että lapsi tulee jos tulee. Nuorena minäkin tulin raskaaksi yhden kierron jälkeen kun pillerit jätin pois, mutta siitä 6 vuotta myöhemmin ei se vaan käynytkään niin helposti.