Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko aihe lasuun?

Vierailija
13.07.2015 |

Kertokaas viisaammat. Myöhästyin töistä, työt alko 8.00 ja olin vasta lasta viemässä hoitoon 8.05. Normaalisti 7.45. Harmittaa hirmuisesti kun en oo ennen mistään myöhästynyt :/

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 08:59"]

Jos tosissasi kysyt niin oletpa aika epävarma ja hukassa vanhemmuutesi kanssa. Edes minä en miettinyt tuollaisia vaikka olin aluksi aika hukassa ja epävarma.

[/quote]

Nykyilmapiirissä minä kyllä ymmärrän ap:n pelon vaikka se täysipäisestä ihmisestä naurettavalta kuulostaakin. Lastensuojeluun soitellaan ainakin palstan mukaan niin naurettavista asioista että kyllä siinä saa nuori äiti olla pelko peräreiässä miettimässä tekeekö nyt varmasti täydellisesti kaiken alusta asti. Hullut naapurit ja yleinen kyttäysmentaliteetti saavat helposti aikaan sen että pelko oman pienen rakkaan poisottamisesta voi olla hyvinkin todellinen.

Vierailija
22/23 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasuun soitettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu enpä usko että susta ton takia lasua tehdään. Ja vaikka tehtäisiinkin niin ei sulta lasta pois oteta. No worries.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi