Lue keskustelun säännöt.
Onko aihe lasuun?
13.07.2015 |
Kertokaas viisaammat. Myöhästyin töistä, työt alko 8.00 ja olin vasta lasta viemässä hoitoon 8.05. Normaalisti 7.45. Harmittaa hirmuisesti kun en oo ennen mistään myöhästynyt :/
Kommentit (23)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Juu enpä usko että susta ton takia lasua tehdään. Ja vaikka tehtäisiinkin niin ei sulta lasta pois oteta. No worries.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 08:59"]
Jos tosissasi kysyt niin oletpa aika epävarma ja hukassa vanhemmuutesi kanssa. Edes minä en miettinyt tuollaisia vaikka olin aluksi aika hukassa ja epävarma.
[/quote]
Nykyilmapiirissä minä kyllä ymmärrän ap:n pelon vaikka se täysipäisestä ihmisestä naurettavalta kuulostaakin. Lastensuojeluun soitellaan ainakin palstan mukaan niin naurettavista asioista että kyllä siinä saa nuori äiti olla pelko peräreiässä miettimässä tekeekö nyt varmasti täydellisesti kaiken alusta asti. Hullut naapurit ja yleinen kyttäysmentaliteetti saavat helposti aikaan sen että pelko oman pienen rakkaan poisottamisesta voi olla hyvinkin todellinen.