Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo raskaana, haluan teetättää isyystestin

Vierailija
12.07.2015 |

En rehellisesti sanottuna epäile vaimoni pettäneen minua. Haluan kuitenkin olla täysin 100% varma, että olen lapsen isä, ennen kuin lupaudun uhraamaan seuraavat 18 vuotta elämästäni ja lompakostani tälle. Naisena voi olla vaikea ymmärtää, mutta me miehet emme voi koskaan tietää täydellä varmuudella, onko lapsemme oikeasti meidän. 

Mikä olisi paras ja hienotunteisin tapa lähestyä vaimoa asiasta? Pelkään, että edellä mainittujen seikkojen takia vaimoni kokisi isyystestin hyökkäyksenä hänen uskollisuuttaan kohtaan. Haluan tehdä hänelle selväksi, että en epäile häntä mistään ja että testi on vain omaa mielenrauhaani varten. Miten teen tämän loukkaamatta häntä?

M34

Kommentit (162)

Vierailija
141/162 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:33"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:22"] [quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:07"] Naiset eivät osaa asettua miehen asemaan tässä tilanteessa kun itse voivat tyytyväisinä olla äitiydestään varmoja [/quote] Johtunee siitä, että pelkkä epäily on loukkaavaa ja osoitus siitä, ettei puoliso luota. [/quote] Miksi sen pitää olla mikään epäily? Käydäänhän lääkärissäkin aika ajoin tarkistuksessa vaikka ei mitään epäilystä mistään taudista olisikaan. Ihan vaan mielenrauhan vuoksi. [/quote] Lääkärikäynti ja isyystesti eivät kuitenkaan ole vertailukelpoisia. Tästä asiasta ei saa millään esimerkeillä väännettyä sellaista, ettei testin haluaminen tarkoittaisi epäluottamusta. Suurinta osaa naisista se varmasti loukkaisi, osaa niin paljon että samalla voi sanoa hyvästit parisuhteelle. [/quote] Kyllä on herkkähipiäisiä naisia ne jotka rikkoo oman lapsen perheen vaan siksi että mies haluaa saman varmuuden vanhemmuudestaan kuin äidilläkin on. VOI HYVÄ LUOJA!

[/quote]

Miksi on herkkähipiäistä loukkaantua siitä, että toinen epäilee uskottomuutta ilman ainuttakaan hyvää syytä? Jotkut antavat sen anteeksi, toiset eivät. Eikö muka miehiä loukkaa ja vaivaa jos vaimo epäilee ja syyttelee ilman syytä?

Vierailija
142/162 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:37"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:33"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:22"] [quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:07"] Naiset eivät osaa asettua miehen asemaan tässä tilanteessa kun itse voivat tyytyväisinä olla äitiydestään varmoja [/quote] Johtunee siitä, että pelkkä epäily on loukkaavaa ja osoitus siitä, ettei puoliso luota. [/quote] Miksi sen pitää olla mikään epäily? Käydäänhän lääkärissäkin aika ajoin tarkistuksessa vaikka ei mitään epäilystä mistään taudista olisikaan. Ihan vaan mielenrauhan vuoksi. [/quote] Lääkärikäynti ja isyystesti eivät kuitenkaan ole vertailukelpoisia. Tästä asiasta ei saa millään esimerkeillä väännettyä sellaista, ettei testin haluaminen tarkoittaisi epäluottamusta. Suurinta osaa naisista se varmasti loukkaisi, osaa niin paljon että samalla voi sanoa hyvästit parisuhteelle. [/quote] Kyllä on herkkähipiäisiä naisia ne jotka rikkoo oman lapsen perheen vaan siksi että mies haluaa saman varmuuden vanhemmuudestaan kuin äidilläkin on. VOI HYVÄ LUOJA!

[/quote]

Miksi on herkkähipiäistä loukkaantua siitä, että toinen epäilee uskottomuutta ilman ainuttakaan hyvää syytä? Jotkut antavat sen anteeksi, toiset eivät. Eikö muka miehiä loukkaa ja vaivaa jos vaimo epäilee ja syyttelee ilman syytä?
[/quote]

Ehkä mä oon vähän pöljä, mut en mä edes ajattele sitä testin pyytämistä sillä että mies luulis mun pettäneen. Ajattelisin vain että miehellä on oikeus saada tieto mustaa valkosella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/162 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:24"]

Muistakaa kaikessa sitten luottaa ettei miehenne ole koskaan pettänyt. Koska naisia epäily loukkaa niin paljon pitäisi samalla loukata miehiäkin

[/quote]

Niin minä luotankin, siihenhän parisuhde perustuu. Jos alkaa esittää epäilyjä pettämisestä, niin pitää olla jotain todisteita.

Vierailija
144/162 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on, että naiset (yleistän rankasti, joten ei tarvi keulia) ylianalysoi miehen tarkoitusperiä. Jos haluan isyystestin vain siksi, että on mustaa valkoisella siitä asiasta, niin nainenhan tulkitsee tämän niin, että syytän häntä pettämisestä. Se on vittumaista, kun hypätään johtopäätökseen, vaikka mitään ei ole sanottu.

Vierailija
145/162 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:46"]

Ongelma on, että naiset (yleistän rankasti, joten ei tarvi keulia) ylianalysoi miehen tarkoitusperiä. Jos haluan isyystestin vain siksi, että on mustaa valkoisella siitä asiasta, niin nainenhan tulkitsee tämän niin, että syytän häntä pettämisestä. Se on vittumaista, kun hypätään johtopäätökseen, vaikka mitään ei ole sanottu.

[/quote]

Miten niin tulkitsee? Ei tässä ole mitään tulkinnanvaraista, sillä sinä nimenomaan syytät pettämisestä. Vähän sama kuin nainen tutkisi miehen kännykän ja sähköpostin, että on mustaa valkoisella.

Vierailija
146/162 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:08"]Mutta ihan yhtä laillahan voi olla kyse petoksesta, vaikka lapsi olisikin sinun. Nainen on tehnyt ihan täsmälleen samat asiat. Käynyt vieraissa ja synnyttänyt lapsen, joka mahdollisesti on saanut alkunsa pettämisestä. Mutta arpa ratkaisi, että hedelmöittäjä olitkin sinä, eikä se toinen. Ja tadaa, ongelma on kadonnut. Perimä oli ainoa mikä ratkaisi.

[/quote]

Jos vastaa kännykkään ajaessa ja mitään ei tapahdu, tai jos vastaa ja sitten ajaa jonkun ylitse, ne ovat kuitenkin vähän eri asioita. Tuomari tuomitsisikin eri nimikkeellä. Vaikka jotkut siitäkin sanoo että arpa ratkaisi. (Tai humalassa.)

"Tadaa" ... Niin, kun ei jäänyt kiinni. Yrität vieläkin tehdä asiasta kovin mustavalkoista. Pelkkä pettäminekin on ongelma, eikä se katoa tosta noin vaan. Totta että vaikka lapsi olisi oma jää siltikin mahdollisuus että nainen yritti hedelmöityä toisen avulla, mutta epäonnistui. Sitä en ole miettinyt miten reagoisin jos tämmöinen kävisi ilmi myöhemmin.

Nyt nukkumaan.

Vierailija
147/162 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 19:39"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 19:00"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 18:29"]

Nyt miettisin ap todella tarkkaan mitä haluat. Ymmärrän täysin ajatuksesi, mutta tässä alkaa mennä nyt vähän jo yli tuo epäilyksesi lapsen isyydestä ja tuntuu, että siitä on tullut sinulle jo päähänpinttymä. Oletko miettinyt miten tämä epäilys on jo nyt vaikuttanut sinun ja vaimosi suhteeseen? Osaatko olla enää hänen kanssaan luonnollisesti kun takaraivossasi on koko ajan tämä ajatus? Osaatko olla oikeasti iloinen ja kiinnostunut raskaudesta, osaatko tukea vaimoasi niin kuin miehen ja lapsen isän kuuluisi vaimoaan tukea ja oletko innoissasi enää ollenkaan tulevasta elämän muutoksesta? Meneekö tämä koko raskaus nyt sinulta ihan ohi kun mietit vain suorastaan sairaalloisesti oletko isä vai ei?

[/quote]Juui nämä ongelmat se testi poistaisi. -84

[/quote]

Ei, isyystestin voi tehdä vasta syntymän jälkeen... Jos ei sitten erikseen lähdetä jonkin perinnöllisen vian selvittämiseksi tekemään kromosomitestejä tms. napaverinäytteestä tai jostakin.

Ap, sinun olisi kannattanut neuvotella isyystesti asia ENNEN raskautta. Jos asia on sinulle selvä, että ei siinä mitään epäilystä pettämisestä vaan ihmisoikeuskysymys vaan, niin olet tiennyt että isyystestiä haluat ja olisit puhunut siitä vaimollesi hyvissä ajoin periaatekysymyksenä. Jos vaimosi on yhtä rationaalinen kuin sinä, hän olisi asian varmaan hyväksynyt.

Raskaana ollessa sitä taas on eri pelikortit. Nainen ei välttämättä paksuna suhtaudu yhtä rationaalisesti viattomaan ehdotukseesi, että ihan periaatteesta minä vain tässä epäilen isyyttä ja haluaisin varmuuden. Ja sinun pitäisi olla raskausaikana jo jollain tapaa vaimosi tukena. Vaikka nainen tietäisi isyystestin tuloksen 100% ennalta, hän on kuitenkin siinä maha pystyssä ja alkaa miettiä että minkälaisen miehen kanssa minä lapsen olen oikein väsännyt ja mihinköhän tässä vielä joutuu. Kuten sanoin sinun pitäisi olla vaimon tukena molemmille uudessa elämäntilanteessa, eikä puhua viattomasti, että sitoudun sitten kun lapsi on muutaman kuukauden ikäinen ja on testit tehty. Nainen ei voi enää sanoa että katsotaan nyt kun se syntyy että onko se minun ja jäänkö hoitelemaan sitä vai jätänkö sulle. Vaimosi kaipaa varmuutta siitä, että olette tasavertaisesti sidottuja lapseen alusta asti. Kukaan järkevä nainen ei vastusta isyystestin tekoa, vaan kyse on siitä mitä sen testaamisen ehdottaminen tarkoittaa teidän suhteen kannalta. Se voi hyvin kertoa naiselle, että olette aika eri sivuilla mitä suhteeseen sitoutumiseen tulee, ja se voi olla tosi iso pettymys.

On turha sanoa, että isyystesti on vain sellainen tekninen muodollisuus jossa ei ole mitään henkilökohtaista, kun ainoa mahdollisuus että siitä tulisi joku muu tulos kuin että olet isä, on se tilanne että vaimosi olisi henkilökohtaisesti pettänyt sinua jonkun toisen miehen kanssa ja isä olisi henkilökohtaisesti se joku toinen. Jos et ole lapsen isä, niin hyvähän se on tietää, ei siinä mitään. Mutta mieti nyt tarkasti haluatko ottaa sen asian esille kun sinulla ei ole mitään todellista syytä epäillä isyyttä, onko se sinulle niin tärkeä periaatekysymys että se täytyy käydä läpi nyt huonoimpana hetkenä. Sinuna yrittäisin unohtaa asian siiheksi että lapsi syntyy ja olisit täysillä mukana odotuksessa ja synnytyksessä ja alkuviikoissa, ja sitten jos näyttää siltä että lapsessa ei ole sinun piirteitä, ottaisit asian rauhassa esille.
[/quote]

Aamen!!!!

Vierailija
148/162 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nyt vittu oikeesti kaikki sekopää kanssa-naiset! Ihan tosissaanko joku väittää, että geeneillä ei ole mitään tekemistä isyyden kanssa? Että itsellennekö olisi ihan sama, vaikka vauva olisi vaihtunut laitokselle ja saisitte tästä tietää 10 vuotta myöhemmin?! "ihan sama, on se silti mun lapsi!". Niin varmaan. Kirjoitin jo aikaisemminkin tähän ketjuun, että meillä tehtiin testi molempien halusta, jotta kaikilta mahdollisilta riidoilta vältytään tulevaisuudessa, ja minusta se olisi hyväidea, että isyystutkimus tehtäisiin aina! AINA. Se on naisena vaikea ymmärtää, että se pienikin, jopa lähes olematon epävarmuus omasta isyydestä voi olla todella raastava. KUKAAN ei ole 100% luotettava. Ja isyydessä on kyse aika isosta asiasta, joten miksi ihmeessä mies pitäis heittää pihalle jos hän vain haluaa olla varma, että rakastettu ja odotettu (ainakin toivottavasti) lapsi todella on hänen jälkeläisensä. Kyllä minä ainakin olen iloinen, että voin olla varma siitä, että olen lasteni äiti. Ettei se 0,0001% todennäköisyydellä ole sittenkin naapurin pirkko. Ymmärtäkää vähän niitä miehiäkin!

Vierailija
149/162 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 16:47"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 16:45"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 16:42"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 16:40"] Olethan sinä sen isä, jos kasvatat sen, olet sen elämässä läsnä ja pidät siitä huolta. [/quote] Mutta jos testissä kävisi ilmi, että en ole isä, en myöskään kasvattaisi tai olisi lapsen elämässä läsnä. Joten premissisi on viallinen. En olisi isä, jos en olisi lapsen isä.   AP [/quote] Oikeastiko isyys on sun mielestä sitä, että lapsi on kehittynyt sun siittiöstä eikä jonkun toisen? Yks pikkusiittiö!?

[/quote]

No kyllä? Mitä muutakaan se on.. Sullekin varmaan yks ja sama kenen vauva sieltä sairaalasta lähtee synnytyksen jälkeen kotiin? Eikö olisikin kiva pikku jekku jos joku hoitaja vaihtaisi sun vauvan jonkun toisen pariskunnan vauvaan?

AP

[/quote]

Jos nyt selviäis että joku noista lapsista olis vaihtunut sairaalassa niin tappelisin kynisin hampain että saisin vaihdokkaani pitää. Ja se toinen pari saisi pitää sen mun biologisen lapseni. Olisi varmaan kiva nähdä se "oma" lapsi ja tietää mitähälle kuuluu, mutta ei se pelkkä biologia vielä mitään sidettä meidän välille tekisi. Sen sijaan vaihdokkaaseen mulla olis side, eikä se katkea siihen että saisin tietää ettemme oikeasti ole sukua.

Vierailija
150/162 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 18:50"]

Tässä keskustelussa unohtuu se, että aviomies on lain mukaan aina vaimon synnyttämän lapsen isä. Isyyden kumoamista on haettava erikseen käräjäoikeudelta ja haku on tehtävä ennen kuin lapsi ehtii täyttää kaksi vuotta.

Järkevintä olisi, että heti lapsen syntyessä varmistetaan se, että avio-/avomies tai poikaystävä on lapsen isä. Nyt tätä ei voida tehdä, jos äiti vastustaa selvitystä.

[/quote] 

Huoh, taas näitä mututietoja jakavia tietäjiä...

Avomiehellä ja poikaystävällä on aina oikeus vaatia dna-testi ennen isyyden vahvistamista. Kenenkään ei tarvitse lasta omakseen tunnustaa ilman testejä. Se testi tehdään vaikka äiti vastustaisi, kun kerran isyyttä on alettu selvittää ja lastenvalvojalla on tiedossa isäehdokkaan nimi. Ja jopa aviomies saa isyyskanteen nostettua jos epäilee isyyttään. Se kanne vaan pitää nostaa kahden vuoden kuluessa lapsen syntymästä. Puhut siis täyttä potaskaa.

Ainoa joka ei isyyttään saa vahvistettua on mies joka on toisen miehen kanssa aviossa olevan naisen lapsen isä. Tuolloin naisen aviomies on lapsen isä, eikä biologisella isällä ole mahdollisuutta nostaa isyyskannetta. Sen kun voi toistaiseksi nostaa vain aviomies, äiti tai lapsi. Käsittääkseni tätä lakia ollaan muuttamassa.

Vierailija
151/162 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:12"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:19"]

Testit pakollisiksi. Ei tulisi näitä "kasvatin 8vuotta toisen miehen lasta omanani" paljastuksia

[/quote]

Kyllä pitäisi olla vakiokäytössä, eikä tarvitse odottaa lapsen syntymää, prenatal keinoja on monia nykyään.

Naistenklinikalla 90-luvulla silloisella sytogenetiikan labrassa työskentelvältä sain tietää että naisen toisesta  lapsesta noin viidennes (19% oli silloin) on muun kun "isän" siittämä, esikoisista muistaakseni 5% ja kolmannesta lapsesta 10%. Tämä on jo riittävä syy siihen että isyystesti pitäisi aina tehdä.

"Ei kun juuri meidän suhde on niin erikoinen, ei voisi ikinä juuri meille tapahtua" on lapsellista ajattelua.

[/quote]

Mistähän se sytogenetiikan labrassa työskentelevä nuo luvut on tempaissut? Mitään tutkimusta, ainakaan julkaistua, ei tuon labran toimesta ole tehty. Tai sellaista ei ainakaan löydy. 

Vierailija
152/162 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:15"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 19:30"]

Jos mun mies ois tollasia alkanut vaatimaan, niin ei ois tarvinnut lapsen tai vaimon perään kysellä. Aika paska luonne olet.

[/quote]

Koska olisi voinut selvitä, että olit käynyt vieraissa hedelmöityksen aikaan? Ei kukaan muuten tuohon noin reagoisi.

Ja haluan 100% varmuuden isyydestäni, koska maailmassa on varmasti miljoonia miehiä, jotka eivät ole koskaan epäilleet vaimonsa pettäneen, mutta kasvattavat silti jonkun toisen biologisia lapsia. Koskaan ei voi tietää. 

AP

[/quote]

Eli sä et luota vaimoosi, koska joku muu nainen joskus on pettänyt miestään? Ei sulla mitään syytä ole epäillä, mutta kun kuulemma Sirkkakin petti miestään eikä Pentti (Sirkan mies) osannut epäillä mitään.

Ei toi nyt kyllä yhtään perustele sun vaatimusta yhtään paremmin. Muut tehkööt mitä tekevät, ei se sun vaimos sua petä sen todennäköisemmin vaikka muut pettäis. 

Saanko mäkin tuolla perusteella ratsata miehen kännykän, sähköpostin, taskut jne. Kun ne miehet kuulemma pettää. En mä epäile, mutta eihän sitä tiedä. Ja saanko vaatia miestä hommaamaan isyystodistuksen siitä ettei ole naapurin lapsen isä. Kun kuulemma niinkin on käynyt, että mies pistää naapurinmuijan paksuksi. 

Vierailija
153/162 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 16:31"]

En rehellisesti sanottuna epäile vaimoni pettäneen minua. Haluan kuitenkin olla täysin 100% varma, että olen lapsen isä, ennen kuin lupaudun uhraamaan seuraavat 18 vuotta elämästäni ja lompakostani tälle. [/quote]En ymmärrä, miksi olet saanut noin paljon alapeukkuja. Jos oma tyttöystäväni tulisi raskaaksi eikä haluaisi aborttia, katsoisin aivan varmasti kaikki kortit. Lapsesta koituu kuitenkin kymmenien tuhansien eurojen sitoumukset... sosiaalisista sitoumuksista ja vapauden menetyksestä nyt puhumattakaan.

Ehkä naisen on sitten mahdoton tajuta tätä. Minusta isyystestin pitäisi olla automaatio joka raskaudessa.
[/quote]

Pistä piuhat poikki.
[/quote]
Tällainen ylimielinen tokaisu paljastaa armotta, miten pihalla olet suomalaisen lainäädännön barbariasta. Täällähän valtio tietää aikuista ihmistä paremmin, mitä tämä saa keholleen tehdä. -84

Vierailija
154/162 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:44"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:12"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:19"]

Testit pakollisiksi. Ei tulisi näitä "kasvatin 8vuotta toisen miehen lasta omanani" paljastuksia

[/quote]

Kyllä pitäisi olla vakiokäytössä, eikä tarvitse odottaa lapsen syntymää, prenatal keinoja on monia nykyään.

Naistenklinikalla 90-luvulla silloisella sytogenetiikan labrassa työskentelvältä sain tietää että naisen toisesta  lapsesta noin viidennes (19% oli silloin) on muun kun "isän" siittämä, esikoisista muistaakseni 5% ja kolmannesta lapsesta 10%. Tämä on jo riittävä syy siihen että isyystesti pitäisi aina tehdä.

"Ei kun juuri meidän suhde on niin erikoinen, ei voisi ikinä juuri meille tapahtua" on lapsellista ajattelua.

[/quote]

Jos isyystesti tehtäisiin automaattisesti jokaiselle, kukaan ei loukkaantuisi siitä tai kokisi sitä samanlaisena epäluottamuksen osoituksena kuin ap:n vaatimus hänen vaimolleen luultavasti olisi.

Vai mitä ap tuumaisit, jos vaimo esittäisi, että kävisit sukupuolitautitesteissä, ei siksi että hän epäilisi sinua mistään, vaan hän haluaa vain 100% varmuuden?

[/quote]

Kuka ne testit maksaisi? Yhteiskuntako? Tajuatko kuinka kalliiksi tuo tulisi ja kuinka paljon tehtäisiin täysin turhia testejä? Tutkimusten mukaan kun reilusti päälle 90% lapsista on tasan sen isän mikä papereissa on. Rahaa kankkulan kaivoon vain sen takia että pieni vähemmistö epäilee isyyttään. Suurin osa miehistä ei epäile, eikä halua testejä. Suurin osa epäilijöistäkin on lopulta lapsensa isä. 

Vierailija
155/162 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:55"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:48"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 18:59"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 16:31"]

En rehellisesti sanottuna epäile vaimoni pettäneen minua. Haluan kuitenkin olla täysin 100% varma, että olen lapsen isä, ennen kuin lupaudun uhraamaan seuraavat 18 vuotta elämästäni ja lompakostani tälle. [/quote]En ymmärrä, miksi olet saanut noin paljon alapeukkuja. Jos oma tyttöystäväni tulisi raskaaksi eikä haluaisi aborttia, katsoisin aivan varmasti kaikki kortit. Lapsesta koituu kuitenkin kymmenien tuhansien eurojen sitoumukset... sosiaalisista sitoumuksista ja vapauden menetyksestä nyt puhumattakaan.

Ehkä naisen on sitten mahdoton tajuta tätä. Minusta isyystestin pitäisi olla automaatio joka raskaudessa.

[/quote]Eikö naiselle tule näitä samoja sitoumuksia? Ehkä miehen on mahdoton tajuta, että se lapsi joko halutaan tai ei. Siihen joko sitoudutaan tai ei. Se ei ole mitään kaupankäyntiä, jossa mietitään onko yksi diili parempi kuin toinen ja millaisilla ehdoilla kauppa voidaan purkaa. Parisuhteessa näin voi tehdä, mutta ei vanhemmuudessa.

[/quote]

Niin, halutaan ja sitoudutaan omaan lapseen, tai jopa puolison lapseen kunhan ollaan tietoisia asiasta ja se on käyty läpi avoimesti. Ei mielellään sitouduta pettäjään, hyväksikäyttäjään ja petoksen seuraamukseen.

[/quote]

Harmi kun naisilla ei ole testiä joka paljastaisi miehen pettämisen. Nainen joutuu ihan vaan luottamaan. Sitoutumaan huonolla tuurilla jopa pettäjään.

Vierailija
156/162 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 18:59"]

En ymmärrä, miksi olet saanut noin paljon alapeukkuja. Jos oma tyttöystäväni tulisi raskaaksi eikä haluaisi aborttia, katsoisin aivan varmasti kaikki kortit. Lapsesta koituu kuitenkin kymmenien tuhansien eurojen sitoumukset... sosiaalisista sitoumuksista ja vapauden menetyksestä nyt puhumattakaan.

[/quote]

Buahhahhaa :D:D Vai että naiset ei tajua lapsen myötä tulevaa vapauden menettämistä ja sosiaalisia sitoumuksia
[/quote]
Tarkoitin tietysti, että naisten tuntuu olevan mahdoton ymmärtää, miten tärkeästä asiasta tässä testissä on kysymys. Nainenhan tietää itsestäänselvästi, että lapsi ja siihen liittyvät velvoitteet kuuluvat hänelle.mies ei voi olla varma. -84

Vierailija
157/162 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 02:06"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 18:59"] En ymmärrä, miksi olet saanut noin paljon alapeukkuja. Jos oma tyttöystäväni tulisi raskaaksi eikä haluaisi aborttia, katsoisin aivan varmasti kaikki kortit. Lapsesta koituu kuitenkin kymmenien tuhansien eurojen sitoumukset... sosiaalisista sitoumuksista ja vapauden menetyksestä nyt puhumattakaan. Ehkä naisen on sitten mahdoton tajuta tätä. Minusta isyystestin pitäisi olla automaatio joka raskaudessa. [/quote] Buahhahhaa :D:D Vai että naiset ei tajua lapsen myötä tulevaa vapauden menettämistä ja sosiaalisia sitoumuksia [/quote] Tarkoitin tietysti, että naisten tuntuu olevan mahdoton ymmärtää, miten tärkeästä asiasta tässä testissä on kysymys. Nainenhan tietää itsestäänselvästi, että lapsi ja siihen liittyvät velvoitteet kuuluvat hänelle.mies ei voi olla varma. -84

[/quote]

Tärkeää se tuntuu olevan etenkin niille miehille jotka itse pettävät. Isyystestin vaatiminen on lähes 100% varma tieto siitä että mies on hairahtanut jonkun vieraan naisen petiin. Saattaapa jopa olla, että miehellä on lehtolapsi jossain.

Vierailija
158/162 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 02:18"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 02:06"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 18:59"] En ymmärrä, miksi olet saanut noin paljon alapeukkuja. Jos oma tyttöystäväni tulisi raskaaksi eikä haluaisi aborttia, katsoisin aivan varmasti kaikki kortit. Lapsesta koituu kuitenkin kymmenien tuhansien eurojen sitoumukset... sosiaalisista sitoumuksista ja vapauden menetyksestä nyt puhumattakaan. Ehkä naisen on sitten mahdoton tajuta tätä. Minusta isyystestin pitäisi olla automaatio joka raskaudessa. [/quote] Buahhahhaa :D:D Vai että naiset ei tajua lapsen myötä tulevaa vapauden menettämistä ja sosiaalisia sitoumuksia [/quote] Tarkoitin tietysti, että naisten tuntuu olevan mahdoton ymmärtää, miten tärkeästä asiasta tässä testissä on kysymys. Nainenhan tietää itsestäänselvästi, että lapsi ja siihen liittyvät velvoitteet kuuluvat hänelle.mies ei voi olla varma. -84

[/quote]

Tärkeää se tuntuu olevan etenkin niille miehille jotka itse pettävät. Isyystestin vaatiminen on lähes 100% varma tieto siitä että mies on hairahtanut jonkun vieraan naisen petiin. Saattaapa jopa olla, että miehellä on lehtolapsi jossain.
[/quote]
Tiedät itsekin, että tuo on täyttä roskaa. Isyystestin voi vaatia monesta syystä. Joillakin on syy epäillä pettämistä, toinen haluaa välttää isyyttä kaikin keinoin ja kolmannella on epärealistisia pelkoja. -84

Vierailija
159/162 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 02:21"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 02:18"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 02:06"] [quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 18:59"] En ymmärrä, miksi olet saanut noin paljon alapeukkuja. Jos oma tyttöystäväni tulisi raskaaksi eikä haluaisi aborttia, katsoisin aivan varmasti kaikki kortit. Lapsesta koituu kuitenkin kymmenien tuhansien eurojen sitoumukset... sosiaalisista sitoumuksista ja vapauden menetyksestä nyt puhumattakaan. Ehkä naisen on sitten mahdoton tajuta tätä. Minusta isyystestin pitäisi olla automaatio joka raskaudessa. [/quote] Buahhahhaa :D:D Vai että naiset ei tajua lapsen myötä tulevaa vapauden menettämistä ja sosiaalisia sitoumuksia [/quote] Tarkoitin tietysti, että naisten tuntuu olevan mahdoton ymmärtää, miten tärkeästä asiasta tässä testissä on kysymys. Nainenhan tietää itsestäänselvästi, että lapsi ja siihen liittyvät velvoitteet kuuluvat hänelle.mies ei voi olla varma. -84 [/quote] Tärkeää se tuntuu olevan etenkin niille miehille jotka itse pettävät. Isyystestin vaatiminen on lähes 100% varma tieto siitä että mies on hairahtanut jonkun vieraan naisen petiin. Saattaapa jopa olla, että miehellä on lehtolapsi jossain. [/quote] Tiedät itsekin, että tuo on täyttä roskaa. Isyystestin voi vaatia monesta syystä. Joillakin on syy epäillä pettämistä, toinen haluaa välttää isyyttä kaikin keinoin ja kolmannella on epärealistisia pelkoja. -84

[/quote]

Ei se mitään roskaa ole, tämä on kuule niin nähty juttu. Lähipiirissä nämä isyystestejä vaatineet on kaikki myöhemmin jääneet kiinni pettämisestä. Mutta eihän miehet sitä myönnä, että mistä se ajatus tulee mieleen...

Vierailija
160/162 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 02:23"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 02:21"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 02:18"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 02:06"] [quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 18:59"] En ymmärrä, miksi olet saanut noin paljon alapeukkuja. Jos oma tyttöystäväni tulisi raskaaksi eikä haluaisi aborttia, katsoisin aivan varmasti kaikki kortit. Lapsesta koituu kuitenkin kymmenien tuhansien eurojen sitoumukset... sosiaalisista sitoumuksista ja vapauden menetyksestä nyt puhumattakaan. Ehkä naisen on sitten mahdoton tajuta tätä. Minusta isyystestin pitäisi olla automaatio joka raskaudessa. [/quote] Buahhahhaa :D:D Vai että naiset ei tajua lapsen myötä tulevaa vapauden menettämistä ja sosiaalisia sitoumuksia [/quote] Tarkoitin tietysti, että naisten tuntuu olevan mahdoton ymmärtää, miten tärkeästä asiasta tässä testissä on kysymys. Nainenhan tietää itsestäänselvästi, että lapsi ja siihen liittyvät velvoitteet kuuluvat hänelle.mies ei voi olla varma. -84 [/quote] Tärkeää se tuntuu olevan etenkin niille miehille jotka itse pettävät. Isyystestin vaatiminen on lähes 100% varma tieto siitä että mies on hairahtanut jonkun vieraan naisen petiin. Saattaapa jopa olla, että miehellä on lehtolapsi jossain. [/quote] Tiedät itsekin, että tuo on täyttä roskaa. Isyystestin voi vaatia monesta syystä. Joillakin on syy epäillä pettämistä, toinen haluaa välttää isyyttä kaikin keinoin ja kolmannella on epärealistisia pelkoja. -84

[/quote]

Ei se mitään roskaa ole, tämä on kuule niin nähty juttu. Lähipiirissä nämä isyystestejä vaatineet on kaikki myöhemmin jääneet kiinni pettämisestä. Mutta eihän miehet sitä myönnä, että mistä se ajatus tulee mieleen...
[/quote]
Se, että liikut huonossa seurassa, ei kerro mitään niistä eri syistä, joiden vuoksi miehet voivat haluta isyystestin. Ylipäätänsä tuo, miten teet perusteettomia yleistyksiä parin perusteella, antaa sinusta joko vilpillisen tai yksinkertaisen kuvan. -84

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme