G: Milloin miehesi on parhaimmillaan?
Milloin sinun miehesi on ihanimmillaan?
Minä tykkään, kun mies on tullut aamuisin suihkusta ja märkä tukka kammattuna seisoksii alushoususillaan kylppärissä ja laittelee dödöä. Silloin tekee mieli painaa poski leveää selkää vasten... Ihana!
Kommentit (84)
Mieleeni on piirtynyt kuva ihanasta, vaaleasta viikinkimiehestäni uimarannalla 1-vuotiaan tyttäremme kanssa. Vesi oli vielä kylmää ja miehellä oli farkkusortsit ja ihonmyötäinen T-paita. Hän kahlasi rantavedessä ohjaten suurella kämmenellään maailman hellimmällä otteella pientä tyttöämme. Itse katselin rannalta heidän selkiään ja ihailin miehen vahvuutta, hellyyttä ja vaaleita auringossa hohtavia hiuksia.
Viimeksi mieheni oli (minun kannaltani) parhaimmillaan leikkaustoipilaana, ikävä sanoa. :( Silloin hän ei saanut tavanomaisia kiukunpuuskiaan ja oli jollain tavalla henkisesti ja emotionaalissti läsnä.
Aamulla lähtiessään töihin. Tuoksuu ihanalle, puku päällä. Sitten suukko ja menoks
Sillon kun se ei ole kotona.
Tai kotona eri kerroksessa kun mä.
Kun laulaa jotain. Ja sit ne liikkeet :D ihana♥
Mä tykkään miehestäni krapulaisena :D On ihanan hassu ja höpsö kun herää aamulla tukka pystyssä ja ääni möreänä (jos on polttanut tapojensa vastaisesti tupakkaa baarissa). Kaappaa minut halaukseen ja haluaa köllötellä pitkään sängyssä. Ei kyllä juo kovin usein, eli harvinaista herkkua.. :D
Tykkään myös kun on raksavaatteissaan, varsinkin ne housut on yltiöseksikkäät. Tai kun rassaa jotain koneita seksikkäillä käsillään, keskittyneensä ja tietämättä ollenkaan että ihailen hänen komeuttaan.
Kun mökillä hakee pimeällä ulkoliiteristä halkoja ja sytyttää tulet uuniin vain siksi, että voitaisiin nukkua alasti <3
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 00:36"]Aamulla lähtiessään töihin. Tuoksuu ihanalle, puku päällä. Sitten suukko ja menoks
[/quote]
Sama täällä, seksikäs pukumies <3
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 16:53"]
Haudassa.
[/quote]
Nauroin ääneen.
Suihkun raikkaana, hymy myös vetoaa aina. Kun tarkemmin ajattelen ihailen mieheni käsiä useissa tilanteissa. Kun hän vaihtaa miehisillä, hiukan kömpelöillä käsillä vastasyntyneen vaippaa. Tai pieni nukkuu isänsä käsivarsilla, uskomattoman hellyttävä näky. Mies tulee remppaamasta jotain hihat käärittynä kädet öljyssä, tosi maskuliininen näky. Puku päällä juhliin lähdössä, ai että.. Vessassa boxerit jalassa pesee hampaita, minäkin painan aina sen posken sinne selkään :) Taidankin kömpiä tästä miehen kainaloon ihailemaan kun hän nukkuu..
Up
t. epätoivossa piehtaroiva sinkku
Mä tykkään erityisesti miehestä, sillon kun se valmistaa meille herkkuruokaa hah. Ja on kiva kun se nukkuu, kiva katsella sitä. Yleensä kun nukahdan itse aina ensin..
Minä hellin mielessäni ajatusta miehestäni katselemassa merelle. Se komea sivuprofiili, parransänki ja katse, ah.
Rakastellessa, kun mieheni katsoo mua suoraan silmiin ja silmistä paistaa himo ja hellyys ja rakkaus ja kiihko...
Silloin kun tuo uuden luiskan
T pipsu
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 16:24"]
Milloin sinun miehesi on ihanimmillaan?
Minä tykkään, kun mies on tullut aamuisin suihkusta ja märkä tukka kammattuna seisoksii alushoususillaan kylppärissä ja laittelee dödöä. Silloin tekee mieli painaa poski leveää selkää vasten... Ihana!
[/quote]
Pakko kysyä kun muuten jää vaivaamaa; millaiset ne alushousut on. Ei kai sellaiset valkoiset tai-malliset. Mustat boxerit?
Sillon kun tulee yllätyskäynnille. Asutaan eri maissa niin jokainen näkeminen on kuin lomaa.
Juuri suihkusta tulleena , ilman paitaa. Jos vielä farkut jalassa, niin aika nopeasti tekee mieli olla polvillaan :D.
Silloin kun tulee yllättäen takaapäin halaamaan ja karhea parransänki kutittaa kaulaani ja poskeani.
Myös, kun tekee keskittyneenä jotain ja nostaa katseensa ja pyyhkäisee hiuksiaan otsalta minuun katsoen.
Aamu-uninen mieskin on Söpö.
Vaikea sanoa, milloin olisi parhaimmillaan, se on aina :)
Kun on ajellut partansa lyhyeen malliin ja rehottavan puskan takaa paljastuu ah niin komea kymmenen vuotta nuortunut mies, ja se hetki kun tulee tuloksen ujosti esittelemään tiätäen että kehun komeuttaan.
Plus noin miljoona muuta asiaa, yhtäkkiä kuiskaa silmiin katsoen miten olen hänen rakkautensa <3